klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy

Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla

Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014
Sonia z „Hotelu Paradise” ostro wypowiadała się na temat rodziców Łukasza. Jak na to zareagowali?

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla

W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański. Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki.

Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji.

lidl

Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu

Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne.

Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu wzrosła kilkukrotnie. To spowodowało, że tegoroczna Vitasia jest dwa razy większa i bardziej różnorodna niż ta z ubiegłego roku.

Akcje kulinarne Lidla

Od 2007 roku, czyli od wprowadzenia konceptu tygodni tematycznych, Lidl przeprowadził ok. 300 akcji kulinarnych, a do końca 2014 r. zaskoczy swoich klientów kolejnymi. W samym 2013 roku klienci mogli cieszyć się nowymi tygodniami tematycznymi w zasadzie w każdym tygodniu roku. W oparciu o tygodnie tematyczne sieć kształtuje także swój stały asortyment. Uważnie słuchamy naszych Klientów, czego dowodem jest wprowadzanie do stałej oferty najpopularniejszych produktów z danych tygodni tematycznych, jak na przykład ser Cremeux de Normandie z oferty francuskiej czy też świeże Pesto i makaron tagliatelle z Tygodnia włoskiego - mówi Patrycja Kamińska.Tym samym, śmiało można powiedzieć, że Klienci Lidla mają wpływ na to, co pojawia się na półkach sklepów.

Tygodnie Polskie i wielka Azja

Podczas gdy klienci sieci w Polsce mogą zapoznawać się z kuchniami innych krajów, Lidl oferuje produkty od polskich dostawców ze swojego asortymentu w sklepach sieci za granicą. Tylko w ubiegłym roku eksport produktów oryginalnych marek Lidl na europejski rynki wyniósł 1,5 mld zł i był o 20 % większy niż rok wcześniej. Produkty polskiego pochodzenia trafiają dzięki sieci Lidl na stoły Węgrów, Czechów, Słowaków i Rumunów, ale też Francuzów, Greków czy Skandynawów. Ponadto w Wielkiej Brytanii i Irlandii organizowane są Tygodnie kuchni polskiej. W sumie w latach 2012-2013 w sklepach Lidl w tych krajach zrealizowano aż 9 takich akcji, a w bieżącym roku odbyły się tam już 3 takie tygodnie. W Polsce do jednej z najpopularniejszych ofert należy azjatycka. Ta, która pojawiła się w Lidlu 2 czerwca tego roku, jest największą z dotychczas oferowanych. Jest to dowód na to, że Polacy są coraz bardziej otwarci na kuchnie odległych kultur, a Lidl skutecznie edukuje w tej sferze.

Komentarze
oferta lidl
Przepisy Sol&Mar czyli różnorodność smaków południa w Lidlu
Odpowiadając na potrzeby polskich konsumentów Lidl idzie o krok dalej i poszerza swoją ofertę hiszpańsko – portugalską. W ramach tygodnia Sol&Mar, już 28 lipca, w sklepach sieci pojawi się około 120 produktów z tego regionu.
Katarzyna Mordalska
lipiec 28, 2014

Kulinarne tygodnie tematyczne organizowane w Lidlu cieszą się rosnącą popularnością. Wraz ze startem nowego tygodnia tematycznego liczba odwiedzin w sklepach sieci wzrasta. Polacy są ciekawi nowości i chętnie eksperymentują. Swoje upodobania kulinarne kształtują przede wszystkim dzięki podróżom, a także popularyzacji kuchni innych krajów m.in. w mediach. W najnowszej ofercie Sol&Mar pojawi się aż około 120 produktów z Hiszpanii i Portugalii . To sprawia, że akcja ta obok Vitasii, czyli Tygodnia azjatyckiego, jest już drugą tak szeroką ofertą. Znajdziemy w niej oryginalne smaki typowe dla kultury Półwyspu Iberysjkiego, m.in.  różne rodzaje wędlin, owoce morza, sery oraz oliwki i oliwy. Prawdziwą gratką dla miłośników smaków południa będą produkty premium, a wśród nich dojrzewająca przez 12 miesięcy wieprzowa szynka z kością Jamon Serrano Reserva w cenie 199 zł/1 szt. (około 6,5-7,5 kg) lub krewetki Vannamei w cenie 39,99 zł za 800 g/1 opak. Lidl nie zapomina także o wielbicielach win. W ramach oferty Sol&Mar w sklepach pojawi się nowa kolekcja win z Półwyspu Iberyjskiego , recenzowana przez Michała Jancika, Mistrza Polski Sommelierów współpracującego z siecią.

Przeczytaj
Kosmetyki do włosów Cien z Lidla w supercenach od 3 zł
Fryzury Kosmetyki do włosów Cien z Lidla w supercenach. Wizażanki w szczególności polecają maskę
Lidl wprowadził promocję do - 33 proc. na kosmetyki do pielęgnacji marki Cien. Łącząc produkty zapłacimy za nie mniej. W takiej kombinacji cena produktu nie przekroczy 5 zł.

Lidl wystartował z promocją na kosmetyki do pielęgnacji włosów marki Cien. Od 7 do 9 maja 2020 roku lub do wyczerpania zapasów w sieci sklepów kupić możemy produkty w cenach obniżonych do - 33 proc. Wybierając szampony, odżywki i maski w ramach akcji "Miksuj produkty i płać mniej" możemy zaoszczędzić nawet do 66 proc. na drugim produkcie. Zobacz także: Najpiękniejszy kostium na lato kupicie w Lidlu za 39 zł Jakie kosmetyki do włosów kupimy na promocji w Lidlu? W najnowszej gazetce Lidl oprócz promocji 3 w cenie 2 na żele pod prysznic marki Cien, pojawiła się strona poświęcona kosmetykom do włosów marki. Wśród objętych obniżką produktów znalazły się odbudowujące odżywki do włosów w cenie 6,49 za pojedynczy produkt i 4,49 zł przy zakupie dwóch. Dostępne są one w kilku rodzajach, kupić możemy m.in. regenerującą odżywkę Oil Care z olejem makadamia i odbudowującą, keratynową, która dodaje włosom blasku. Oprócz nich w ofercie znalazły się profesjonalne maski do włosów z tej samej serii w cenie 6,99 zł za sztukę i 4,89 zł przy zakupie dwóch opakowań, a także regenerujące szampony . Za 250 ml tubę kosmetyku zapłacimy 4,99 zł lub 3,32 zł przy zakupie dwóch. Produkty można ze sobą dowolnie łączyć.  Zobacz także: Produkty Foods by Ann do kupienia w Lidlu - dostępnych aż 7 rodzajów Polecana przez Wizażanki maska z Lidla w promocji Wśród najlepiej ocenianych produktów do włosów marki Cien z Lidla znalazła się keratynowa maska do włosów  o ekspresowym działaniu, którą zmywa się już po dwóch minutach. Produkt posiada "głęboko działający kompleks pielęgnujący z pantenolem i olejkami pielęgnacyjnymi" i ma za zadanie intensywnie nawilżać włosy. Po jej użyciu włosy mają być wygładzone i wzmocnione, dodatkowo łatwo się rozczesywać. W KWC otrzymała ona ocenę 4,6 na 5 gwiazdek. Użytkowniczki doceniły jej działanie wygładzające i...

Przeczytaj
promocja lidl
materiały PR
Przepisy W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta
1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
Katarzyna Mordalska
listopad 28, 2014

Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów. „Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1– powiedziała Anna Biskup , PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że  „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”. Ostry przedmiot pożądania Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie . Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży w liczbie 4–6 sztuk. Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu,...

Przeczytaj
lidl
materiały PR
Przepisy Azjatyckie przysmaki wracają do Lidla
Do sklepów Lidl powraca Vitasia – Tydzień azjatycki. To trzecia odsłona oferty w tym roku. Ciesząca się ogromną popularnością akcja to doskonały moment, by zasmakować w orientalnych daniach wyjątkowej kuchni Dalekiego Wschodu.
Katarzyna Mordalska
wrzesień 09, 2014

Kuchnia azjatycka to wciąż jedna z najbardziej różnorodnych kuchni świata. Stanowi inspirację dla wielu kucharzy, a bogactwo smaków i aromatów znajduje coraz więcej fanów na całym świecie. Także w Polsce rośnie ich popularność, czego dowodem był ogromny sukces Tygodnia azjatyckiego Vitasia w sieci Lidl, który odbył się w czerwcu tego roku. Właśnie dlatego już po raz kolejny klienci będą mieli możliwość wyboru azjatyckich smaków spośród prawie 90 produktów,  które znajdą się w ofercie sklepu. Podczas najbliższego Tygodnia azjatyckiego każdy, kto chce zasmakować w niecodziennych daniach kuchni azjatyckiej, odkryje coś dla siebie. W ofercie znajdą się m.in.: makarony (np. chow mein, soba, sojowy 2,44 zł/ 1 opak.),  sajgonki (7,99 zł/400 g), warzywa do woka (7,99 zł/600 g),  jogurty w stylu azjatyckim (1,11 zł/150 g), sosy (np. Tikka Masala/Korma, 4,44 zł/1 opak.),  pasta Wasabi (5,99 zł /43 g),  azjatyckie przyprawy Bio (5,99 zł/50 g/60 g),  mleczko kokosowe (3,99 zł/400 ml),  chlebek naan (3,99 zł/260 g) czy produkty do sushi, w tym suszone, prażone wodorosty morskie nori (7,99 zł/5 sztuk), które pojawią się w asortymencie po raz pierwszy. Sieć Lidl proponuje również piwa (2,99 zł/330 ml) – dostępne w poprzedniej ofercie  Tsingtao, Chang, Sapporo , a także nowe – Tiger oraz Kingfisher .

Przeczytaj