klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
kawy w coffeeheaven
Przepisy

Zimowa odsłona coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven

Już 6 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. W jej trakcie zostaną zaprezentowane nowe, apetyczne smaki, a kilkanaście dni później zmieni się wystrój lokali i ruszy charytatywna sprzedaż ozdób pierniczkowych.
Katarzyna Mordalska
listopad 05, 2013
costa

Motywem przewodnim zimowej kampanii będzie szeroko rozumiane ciepło, uwidocznione na trzech płaszczyznach: w ciepłej atmosferze kawiarni, przepysznych rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.

Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się elementy świątecznego wystroju, a prym będą wiodły trzy zimowe kawowe gwiazdy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte. Pobudzający aromat kawy, aksamitne, spienione mleko, słodycz pralinek, szczypta fantazji płynąca z połączenia czekolady i chilli oraz świąteczny smak latte pierniczkowego dodadzą energii i poprawią nastrój niezależnie od aury za oknem.

Uzupełnieniem oferty napojów będzie grzany cydr – niezwykle aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu.

Najważniejszym wydarzeniem realizowanym w ramach kampanii zimowej będzie wyjątkowa akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Blisko 50 000 uroczych ozdób pierniczkowych trafi do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić za zaledwie 1,50zł za sztukę – wspierając dzięki temu szczytny cel, ale również własnoręcznie udekorować w specjalnym, artystycznym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.

Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która dzieląc się radością i śmiechem pomaga chorym dzieciom w szpitalach w całej Polsce.

Komentarze
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF
materiały PR
Przepisy coffeeheaven i WWF przedstawiają nową CHAI Caffe Latte Panda!
coffeeheaven wraz z WWF Polska rozpoczęły w piątek 14.09 kampanię, której celem jest zebranie funduszy na działania związane z ochroną środowiska naturalnego. Z tej okazji wprowadzono do sprzedaży limitowaną CHAI caffe latte PANDA.
Katarzyna Mordalska
wrzesień 20, 2012

Część dochodu ze sprzedaży w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska. Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z  Fundacją WWF , powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz  Turtle . Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte . Będzie to kawa o charakterystycznej nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logiem w kształcie pandy. Ambasadorką kampanii została znana podróżniczka Martyna Wojciechowska . Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada.

Przeczytaj
COSTA by coffeeheaven
materiały PR
Przepisy Nowe kawiarnie COSTA by coffeeheaven
COSTA by coffeeheaven to nowa sieć kawiarni, powstała z połączenia dwóch znanych marek: coffeheaven i COSTA Coffee.
Katarzyna Mordalska
listopad 12, 2012

5 listopada w całej Polsce otwarte zostały pierwsze kawiarnie COSTA by coffeeheaven - nowe wnętrza i nowe menu, w którym znalazły się produkty cieszące się największym powodzeniem w obu sieciach. Do końca 2012 roku pod szyldem COSTA by coffeeheaven działać będzie około 30 kawiarni. A na słodki początek kawiarnie oferują nowe, zimowe specjały: urzekająca słodyczą kawa Festive Caramella oraz czarująca smakiem Toffee Nut Latte.

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Kawowe ABC - popularne rodzaje kawy
Sprawdź, jak właściwie przygotowywać popularne napoje kawowe, np. latte macchiato, cappuccino, americano czy café au lait i zachwyć się różnorodnością smaków, które możesz przygotować w swoim domu.
Materiał partnera
grudzień 07, 2017

Jeśli jesteś fanem kawy, dobrze wiesz, że ten magiczny napój niejedno ma imię. Parząc kawę w różny sposób i z różnym wykorzystaniem mleka jako dodatku, możesz otrzymać rozmaite zestawienia smakowe. Energetyczne espresso lub mocne ristretto naturalnie sprawdzi się o poranku, łagodniejsze americano będzie idealne na przerwę kawową, a cappuccino jako popołudniowa kawa. Sprawdź, czym różnią się popularne rodzaje kaw napoje kawowe, poeksperymentuj i znajdź swój ulubiony napój lub zachwyć swoimi umiejętnościami najbliższych. I już nigdy więcej nie popełnisz gafy i nie pomylisz latte macchiato i café au lait czy espresso lungo i double espresso. Kawy czarne Podstawnym napojem kawowym zdecydowane jest espresso. Powstaje ono w wyniku przepuszczenia niewielkiej ilości gorącej wody pod wysokim ciśnieniem przez powierzchnię odpowiednio zmielonej kawy. Najpopulraniejsza objętość espresso to ok. 30ml. Napój o podwójnie mniejszej objętości i podwójnej mocy to z kolei ristretto, czyli kawa przygotowywana w ekspresie ciśnieniowym tak jak espresso, ale przy użyciu mniejszej ilości wody. Ristretto jest zatem dużo bardziej skoncentrowane niż zwykłe espresso i pozwala wydobyć z małej filiżanki bardzo dużo smaku i aromatu. Espresso może wystąpić też w wariancie przedłużonym, tzn. espresso lungo. - Zamiast przerywać parzenie przy 30ml, w tym przypadku kontynuuje się je aż do uzyskania ok. 60ml, jednak nadal przy użyciu jednej porcji zmielonej kawy - mówi barista, Marcin Kozicki, Head Trainer Warsaw School of Coffee. Espresso lungo różni się jednak od double espresso, które jest przygotowywane z podwójnej porcji zmielonych ziaren kawy. Jego idealna objętość to ok. 60ml. Osoby, które lubią kawy bez mleka, ale wolą je w większej filiżance i łagodniejszym smaku, często wybierają kawy czarne o większej objętości, czyli americano i caffé crema. Czym się one różnią? Americano...

Przeczytaj
coffeeheaven
materiały PR
Przepisy Gwiazdorska obsada w coffeheaven
W kawiarniach coffeeheaven ruszyła pyszna akcja 'Summer with stars'. Oprócz smakowitych nowości - tzw. wschodzących gwiazd, takich jak raspberry island – malinowy froothies czy lime and pink grapefruit soda – orzeźwiający napój o smaku cytrusów, powróci długo wyczekiwana przez klientów coffeeheaven gwiazda - crunchy cookie frostito. Na smakoszy słodkości czekają również letnie debiutantki - trzy kolorowe babeczki. Kampania została podzielona na dwa etapy i potrwa do 3 września.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 19, 2012

Lato na dobre zagościło do kawiarni coffeeheaven wraz z nową ofertą produktową „ 'Summer with stars '. Skąd taka idea? A to za sprawą prawdziwie gwiazdorskiej obsady produktowej, specjalnie dobranej z myślą o letnich potrzebach i preferencjach klientów. „Lato to bardzo szczególny okres, na który wszyscy czekamy z utęsknieniem. W coffeeheaven także przygotowujemy się intensywnie na jego powitanie. Pragniemy, aby w tym okresie nasze kawiarnie stały się ulubionym miejscem regeneracji i pobudzenia zarówno w te gorące jak i charakterystyczne dla polskiego lata chłodniejsze dni. Dla naszych klientów opracowaliśmy więc prawdziwe 'gwiazdorskie' letnie menu. Znajdą się w nim absolutne hity, takie jak  crunchy cookie frostito, które na prośbę, a nawet nie tylko prośbę, ale wręcz internetową petycję naszych klientów, ponownie wprowadzamy do menu. Nie zapomnieliśmy też o amatorach nowości, dla których przygotowaliśmy kuszące innowacje produktowe, które na pewno podbiją ich serca - mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska SA.

Przeczytaj