klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
avon jest kobietą
materiały PR
Styl życia

Avon nie obchodzi Dnia Kobiet

Avon nie obchodzi Dnia Kobiet, ponieważ ich losy obchodzą firmę przez 365 dni w roku. W ten przewrotny sposób, marka chce podkreślić, że troszczy się o Panie przez cały rok – #365DniKobiet.
Materiał partnera
marzec 06, 2020

To właśnie kobieca energia, przedsiębiorczość i determinacja są siłą napędową i motywacją Avon do tego, by zmieniać świat na lepsze. Dlatego firma codziennie podejmuje istotne działania na rzecz poprawy życia kobiet na świecie. Efekty całorocznych działań przedstawiamy w Raporcie Avon 2019 #365DniKobiet.

Zdrowie i bezpieczeństwo

Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc, to jedne z największych i najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw społecznych w Polsce. Firma dofinansowała 50 tys. badań USG, a ponad 23 tys. kobiet otrzymało pomoc „Niebieskiej Linii”. Zaś dzięki wspólnej kampanii Avon i Rak’n’Roll „Coś do nich mam”, 4-krotnie zwiększyła się świadomość Polek na temat profilaktyki raka piersi. Dodatkowo ubiegłoroczna akcja pt. „PrzeMOC wobec KOBIET. Skreśl niepotrzebne” pozwoliła na uruchomienie 1. w Polsce przeciwprzemocowej aplikacji mobilnej Avon Alert, która do tej pory umożliwiła pomoc ponad 45 tys. osobom.

avon jest kobietą

Avon… jest kobietą!

Czy wiesz, że co 8. kobieta w Polsce była lub jest związana z Avon, a w samej firmie 60% zarządu stanowią kobiety? Co ciekawe, różnica wieku między najmłodszą, a najstarszą Konsultantką to 84 lata. Wśród dziewczyn są początkujące „beauty icon”, które firma zainspirowała do dzielenia się ich makijażowymi trikami w social mediach, jak i Konsultantki stawiające na budowanie relacji offline. Efekt pracy jednej z nich to 83 177 w ciągu zaledwie 3 tygodni kampanii! Bez względu na wiek czy zainteresowania, Avon nie tylko edukuje (500 szkoleń dla Liderek i Konsultantek), ale także buduje otwartą społeczność kobiet i łączy pokolenia.

W zgodzie z naturą

W dzisiejszym świecie troska o środowisko, to jeden z kluczowych standardów biznesowych. Avon każdego roku ratuje blisko 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień (które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu). W ciągu ostatnich 5 lat firma zaoszczędziła 17% ilości zużywanej wody – to ponad 11 basenów olimpijskich! Avon zmniejszył także zużycie energii o 5%, czyli tyle, ile potrzeba do zasilenia 200 domów. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Avon stał się pierwszą globalną firmą kosmetyczną, sprzedającą produkty w Chinach, która powstrzymała te praktyki.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach Avon na rzecz kobiet? Odwiedź stronę www.avon.pl lub zapoznaj się z Raportem Avon 2019 dostępnym pod linkiem: http://avon.io/365DniKobiet

Komentarze
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj
Styl życia Avon Polska włącza się do inicjatywy ONZ na rzecz równości płci
Avon jako pierwszy w branży w Polsce dołącza do inicjatywy ONZ, Women’s Empowerment Principles. WEPs określają siedem kroków, które firmy mogą podjąć w celu promowania równości płci i pełnego uczestnictwa kobiet na rynku pracy i w społeczeństwie. Firma Avon trzyma stronę kobiet od ponad 130 lat, nieustannie budując dla nich lepszą przyszłość. W ramach swoich działań wspiera kobiety z całego świata w wyrażaniu siebie, rozwijaniu kompetencji i pomaga im w drodze do spełnienia zawodowego.
Ewelina Błeszyńska
sierpień 02, 2019

18 lipca Zarząd Avon Worldwide oraz wszystkie spółki Avon w Polsce zadeklarowały poparcie dla inicjatywy ONZ, której celem jest wzmocnienie pozycji ekonomicznej kobiet. Podpisując Women’s Empowerment Principles (pod przewodnictwem UN Women i UN Global Compact), organizacje udowadniają, że równouprawnienie płci jest dla nich najwyższym priorytetem. WEPs skupiają się przede wszystkim na sprawiedliwym traktowaniu wszystkich kobiet i mężczyzn oraz szanowaniu  i popieraniu praw człowieka. Jednak wśród zasad znajdują się również: ustanowienie przywództwa korporacyjnego na wysokim szczeblu na rzecz równości płci, zapewnienie zdrowia, bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia wszystkim pracownikom, promowanie edukacji, szkoleń i rozwoju zawodowego kobiet, a także promowanie równości poprzez inicjatywy społeczne  i popularyzowanie idei równości w miejscu pracy. Ostatnim z 7 proponowanych kroków jest natomiast przeprowadzenie przez firmy testów porównawczych i publiczne ogłoszenie postępów  w osiąganiu równouprawnienia. Celem takiego postępowania jest zmotywowanie  innych organizacji do podążania ich śladem i wprowadzania pozytywnych zmian. Podpisanie WEPs to kolejny rozdział w wieloletniej historii działalności Avon na rzecz kobiet. Poprzez przyłączenie się do inicjatywy, chcemy zainspirować inne firmy do wprowadzania pozytywnych zmian w ich kulturach organizacyjnych. Jednocześnie deklarujemy nasze pełne poparcie dla wartości, jakimi są równość płci i wzajemny szacunek w miejscu pracy. Od samego początku nasze działania podyktowane są troską o przyszłość kobiet. Nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że wzmocnienie ich ekonomicznej pozycji odbije się korzystnie na całym świecie biznesu – mówi Ania Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. Równość = Biznes Podpisanie WEPs to nie jedyna inicjatywa firmy na rzecz kobiet w tym roku. W marcu Avon rozpoczął program...

Przeczytaj
dzień na u
materiały PR
Styl życia AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z AVON wspólnie przekonują, że każda kobieta potrzebuje raz w roku dnia dla siebie, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Właśnie dlatego AVON urzeczywistnia „Dzień na U” – dając swoim pracownikom dzień wolny na profilaktykę. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll zachęca pracodawców, aby poszli za ich przykładem.
Materiał partnera
listopad 12, 2019

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowe piersi jest formą dbania o siebie, tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Fundacja Rak’n’Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi . W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U” dofinansowanych zostało 10 000 badań w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników. Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto – zdrowia, samoświadomości, czułości – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania – zaznacza. Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości – 10 000 w 2019 roku! Co  jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna...

Przeczytaj
Styl życia AVON Kontra Rak Piersi i Fundacja Rak‘n’Roll wspólnie zachęcają do zapisania się na badanie USG piersi
Czas na prawdziwą rewolucję! Poznaj cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi, którego wystarczy użyć raz w roku...
Natalia Kędra
październik 15, 2018

Twoje piersi są dyskretne jak urok burżuazji, a może uciekają z większości staników, a nawet bluzek i sukienek? Większość Polek patrząc w lustro widzi, że ich piersi są zezowate, sterczące, trójkątne, malutkie, obwisłe, karmiące... Często daleko im do idealnego obrazka, który mamy w głowie po przekartkowaniu magazynów czy przescrollowaniu Instagrama. Ale czas na prawdziwą rewolucję! Poznaj cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Już teraz odkryj tajemnicę tego produktu! Cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi! Wyjątkowy żel do wszystkich rodzajów piersi. Jedyny na rynku, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Ten „cudowny” produkt to nic innego jak żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania! Badanie USG to jeden ze sposobów potwierdzenia zdrowia piersi u młodych kobiet. Jednak większość dziewczyn nie chodzi na USG. Powód? Boją się wyniku, ale też nie akceptują swoich piersi, nie lubią na nie patrzeć, a co dopiero pokazywać je innym (Jednym z powodów unikania regularnych badań jest wstyd i brak akceptacji własnego biustu. Źródło: Raport „Badanie piersi”, maj 2017, przygotowany przez IzmałKowa ). Po prostu się wstydzą. Czas na dziewczyńską akcję pod hasłem #CosDoNichMam! Czas na polubienie swoich cycków, oglądanie ich, dotykanie i regularne badanie! Październik – czas na piersi! Październik to wyjątkowy czas, kiedy jak nigdy nasza uwaga skupia się właśnie na piersiach. W popularnej kulturze promowany jest tylko jeden, idealny kształt piersi – okrągłych, jędrnych i przede wszystkim pełnych. Tymczasem na przysłowiowej ulicy królują inne cycki i wcale nie oznacza to, że są one gorsze. Niestety okazuje się, że większość Polek nie lubi swoich piersi, ba, są im tak obojętne, że w ogóle się nimi nie zajmują! Nie oglądają, nie...

Przeczytaj