serum la roche-posay
Chcę testować
kosmetyki bandi
Chcę testować
naturican
Chcę testować
kosmetyki maybelline new york
Chcę testować
kosmetyki vichy
Wyniki testu
equalibra
Chcę testować
sanelle
Laureaci
seysso
Wyniki testu
aa
Laureaci
kosmetyki iwostin
Wyniki testu
kosmetyki glov
Laureaci
kosmetyki aa
Wyniki testu
kosmetyki nivea
Laureaci
kosmetyki bourjois
Laureaci
kosmetyki eucerin
Laureaci
kosmetyki miss sporty
Wyniki testu
kosmetyki biotherm
Laureaci
kosmetyki seysso
Wyniki testu
kosmetyki avene
Laureaci
kosmetyki cerave
Laureaci
avon jest kobietą
materiały PR
Styl życia

Avon nie obchodzi Dnia Kobiet

Avon nie obchodzi Dnia Kobiet, ponieważ ich losy obchodzą firmę przez 365 dni w roku. W ten przewrotny sposób, marka chce podkreślić, że troszczy się o Panie przez cały rok – #365DniKobiet.

To właśnie kobieca energia, przedsiębiorczość i determinacja są siłą napędową i motywacją Avon do tego, by zmieniać świat na lepsze. Dlatego firma codziennie podejmuje istotne działania na rzecz poprawy życia kobiet na świecie. Efekty całorocznych działań przedstawiamy w Raporcie Avon 2019 #365DniKobiet.

Zdrowie i bezpieczeństwo

Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc, to jedne z największych i najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw społecznych w Polsce. Firma dofinansowała 50 tys. badań USG, a ponad 23 tys. kobiet otrzymało pomoc „Niebieskiej Linii”. Zaś dzięki wspólnej kampanii Avon i Rak’n’Roll „Coś do nich mam”, 4-krotnie zwiększyła się świadomość Polek na temat profilaktyki raka piersi. Dodatkowo ubiegłoroczna akcja pt. „PrzeMOC wobec KOBIET. Skreśl niepotrzebne” pozwoliła na uruchomienie 1. w Polsce przeciwprzemocowej aplikacji mobilnej Avon Alert, która do tej pory umożliwiła pomoc ponad 45 tys. osobom.

avon jest kobietą

Avon… jest kobietą!

Czy wiesz, że co 8. kobieta w Polsce była lub jest związana z Avon, a w samej firmie 60% zarządu stanowią kobiety? Co ciekawe, różnica wieku między najmłodszą, a najstarszą Konsultantką to 84 lata. Wśród dziewczyn są początkujące „beauty icon”, które firma zainspirowała do dzielenia się ich makijażowymi trikami w social mediach, jak i Konsultantki stawiające na budowanie relacji offline. Efekt pracy jednej z nich to 83 177 w ciągu zaledwie 3 tygodni kampanii! Bez względu na wiek czy zainteresowania, Avon nie tylko edukuje (500 szkoleń dla Liderek i Konsultantek), ale także buduje otwartą społeczność kobiet i łączy pokolenia.

W zgodzie z naturą

W dzisiejszym świecie troska o środowisko, to jeden z kluczowych standardów biznesowych. Avon każdego roku ratuje blisko 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień (które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu). W ciągu ostatnich 5 lat firma zaoszczędziła 17% ilości zużywanej wody – to ponad 11 basenów olimpijskich! Avon zmniejszył także zużycie energii o 5%, czyli tyle, ile potrzeba do zasilenia 200 domów. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Avon stał się pierwszą globalną firmą kosmetyczną, sprzedającą produkty w Chinach, która powstrzymała te praktyki.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach Avon na rzecz kobiet? Odwiedź stronę www.avon.pl lub zapoznaj się z Raportem Avon 2019 dostępnym pod linkiem: http://avon.io/365DniKobiet

Styl życia
Avon Polska włącza się do inicjatywy ONZ na rzecz równości płci
Avon jako pierwszy w branży w Polsce dołącza do inicjatywy ONZ, Women’s Empowerment Principles. WEPs określają siedem kroków, które firmy mogą podjąć w celu promowania równości płci i pełnego uczestnictwa kobiet na rynku pracy i w społeczeństwie. Firma Avon trzyma stronę kobiet od ponad 130 lat, nieustannie budując dla nich lepszą przyszłość. W ramach swoich działań wspiera kobiety z całego świata w wyrażaniu siebie, rozwijaniu kompetencji i pomaga im w drodze do spełnienia zawodowego.

18 lipca Zarząd Avon Worldwide oraz wszystkie spółki Avon w Polsce zadeklarowały poparcie dla inicjatywy ONZ, której celem jest wzmocnienie pozycji ekonomicznej kobiet. Podpisując Women’s Empowerment Principles (pod przewodnictwem UN Women i UN Global Compact), organizacje udowadniają, że równouprawnienie płci jest dla nich najwyższym priorytetem. WEPs skupiają się przede wszystkim na sprawiedliwym traktowaniu wszystkich kobiet i mężczyzn oraz szanowaniu  i popieraniu praw człowieka. Jednak wśród zasad znajdują się również: ustanowienie przywództwa korporacyjnego na wysokim szczeblu na rzecz równości płci, zapewnienie zdrowia, bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia wszystkim pracownikom, promowanie edukacji, szkoleń i rozwoju zawodowego kobiet, a także promowanie równości poprzez inicjatywy społeczne  i popularyzowanie idei równości w miejscu pracy. Ostatnim z 7 proponowanych kroków jest natomiast przeprowadzenie przez firmy testów porównawczych i publiczne ogłoszenie postępów  w osiąganiu równouprawnienia. Celem takiego postępowania jest zmotywowanie  innych organizacji do podążania ich śladem i wprowadzania pozytywnych zmian. Podpisanie WEPs to kolejny rozdział w wieloletniej historii działalności Avon na rzecz kobiet. Poprzez przyłączenie się do inicjatywy, chcemy zainspirować inne firmy do wprowadzania pozytywnych zmian w ich kulturach organizacyjnych. Jednocześnie deklarujemy nasze pełne poparcie dla wartości, jakimi są równość płci i wzajemny szacunek w miejscu pracy. Od samego początku nasze działania podyktowane są troską o przyszłość kobiet. Nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że wzmocnienie ich ekonomicznej pozycji odbije się korzystnie na całym świecie biznesu – mówi Ania Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. Równość = Biznes Podpisanie WEPs to nie jedyna inicjatywa firmy na rzecz kobiet w tym roku. W marcu Avon rozpoczął program...

Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi podczas finału akcji AVON kontra Rak Piersi
Pielęgnacja
AVON dofinansuje w październiku rekordową liczbę 7 000 badań USG piersi!
W sobotnie popołudnie, 10 czerwca na Bulwarach Wiślanych już po raz 20. odbył się finał jednej z największych kampanii na rzecz kobiet w Polsce - AVON kontra Rak Piersi. Jej celem jest, by jak najwięcej kobiet dowiedziało się, że rak to nie wyrok, a jego wczesne wykrycie pozwala na pełne wyleczenie. Kampanię wsparły Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi. Punktem kulimnacyjnym wydarzenia było ogłoszenie liczby badań USG piersi, które AVON dofinansuje w październikowaej akcji „Gabinety z Różową Wstążką”. W tym roku pula wynosi aż 7 000 badań. To o 500 badań więcej niż w ubiegłym roku, dzięki czemu jeszcze więcej kobiet będzie miało szansę na wczesną diagnostykę!

Podczas Dnia Różowej Wstążki z bezpłatnego badania USG piersi w ciągu 4 godzin skorzystało aż 160 kobiet. Pozostałe uczestniczki mogły zasięgnąć porady lekarzy internistów i ginekologów, a także dietetyków i trenerów personalnych. O tym, że profilaktyczne badania piersi mogą uratować życie, przekonywały również Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi. Kampania AVON kontra Rak Piersi Fani mogli osobiście spotkać się z Gwiazdami, porozmawiać i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Oprócz konsultacji w zakresie profilaktyki raka piersi i zdrowego trybu życia, uczestnicy mogli skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych przez AVON i partnerów wydarzenia. Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest firma AVON Cosmetics Polska , która utożsamiana jest nie tylko z dbaniem o urodę, ale także z działaniami na rzecz rozwoju, bezpieczeństwa i właśnie zdrowia kobiet. Dlatego od 1998 r. AVON prowadzi w Polsce kampanię AVON kontra Rak Piersi. W jej ramach, w samym 2016 roku, 6500 kobiet skorzystało z badania USG piersi, a ponad 1000 uczniów szkół średnich wzięło udział w projekcie edukacyjnym #be first. Partnerami kampanii są organizacje non-profit: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie .   Zobacz także: Makijaż w stylu Patricii Kazadi - zobacz te kolory! 

16 mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy
mat. prasowe
Styl życia
16 mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy – Avon walczy z mitami i zachęca do mówienia głośno o przemocy
16 mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy – Avon walczy z mitami i zachęca do mówienia głośno o przemocy

Uderzył, „bo go sprowokowałaś” i obiecał, że to się nie powtórzy? A może słyszysz od bliskich: „Nie pije, nie bije, więc o co ci chodzi?”, a ty każdego dnia czujesz strach przed osobą, która jest obok? Przemoc przybiera różne formy i nie zdarza się tylko w rodzinach patologicznych. Kampania Avon każe mówić o niej głośno, bo tylko w ten sposób pomożemy sobie i innym ofiarom. Nie bój się. Mów głośno o przemocy W ramach kampanii „Mów o tym głośno!” Avon we współpracy z fundacją Feminoteka przedstawia 16 niebezpiecznych mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na różne formy przemocy i na szkodliwe przekonania, przez które ofiary spotykają się z powszechnym bagatelizowaniem ich odczuć, manipulacją czy zastraszaniem. Bardzo często nie wiedzą też, gdzie szukać pomocy. W konsekwencji duża liczba przypadków nie zostaje zgłoszona i nagłośniona, a przemoc w czterech ścianach naszych domów wciąż wzrasta. Twarzą kampanii jest Anita, konsultantka firmy Avon. Kobieta taka sama, jak my wszystkie. Na przemoc nie miała wpływu, została nią dotknięta w rodzinnym domu, ojciec bił ją od kiedy pamięta. Były siniaki, krew i ból. Dziś Anita ma własną rodzinę, w której każdy szanuje każdego. Ale to może by się nie udało, gdyby nie ciężka praca nad poczuciem własnej wartości wykonana pod okiem psychologów, głośny sprzeciw i nieoceniona pomoc ze strony wielu osób. Firma Avon od lat wspiera swoje konsultantki i pracownice, które były narażone na przemoc we własnych domach. Jednak nie każdy znajdzie pomoc w pracy i w swoim najbliższym otoczeniu. Trzeba się o nią upomnieć i nie wstydzić się o niej mówić. Dlatego czas obalić mity na temat przemocy...

dzień na u
materiały PR
Styl życia
AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z AVON wspólnie przekonują, że każda kobieta potrzebuje raz w roku dnia dla siebie, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Właśnie dlatego AVON urzeczywistnia „Dzień na U” – dając swoim pracownikom dzień wolny na profilaktykę. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll zachęca pracodawców, aby poszli za ich przykładem.

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowe piersi jest formą dbania o siebie, tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Fundacja Rak’n’Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi . W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U” dofinansowanych zostało 10 000 badań w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników. Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto – zdrowia, samoświadomości, czułości – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania – zaznacza. Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości – 10 000 w 2019 roku! Co  jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna...

Nasze akcje
odchudzanie
Styl życia
Chcesz być „xtraslim”? Odchudzanie wcale nie musi być udręką!
Partner
„Wygląd na skórze, trwałość i lekkość sprawiają, że aż chce się po niego sięgać”. Krem koloryzujący od Rare Beauty przetestowany!
MAKIJAŻ
Krem koloryzujący od Rare Beauty już przetestowany!
Partner
pielęgnacja skóry
Pielęgnacja
Innowacyjne urządzenia Braun. Mamy dla was kody zniżkowe!
Partner
akademia sysoss
fryzury
Jak wykonywać olejowanie, a jak myć włosy metodą OMO?
Partner
Polecane
Najnowsze
Wybrane dla Ciebie
suche włosy
Fryzury
Suche włosy - przyczyny przesuszania i proste rady, jak o nie dbać!
Laura Grzelak Milena Majak
Blizny na twarzy po trądziku
Pielęgnacja
Blizny po trądziku – jak się ich pozbyć? Najlepsze preparaty i zabiegi
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
modny warkocz francuski
Fryzury
Warkocze - TOP 15 fryzur z warkoczami, które zapleciesz w ekspresowym tempie
Laura Grzelak
Trendy w paznokciach 2022
Manicure
Modne paznokcie 2022: Trendy z Instagrama - TOP 17 stylizacji 
Laura Grzelak Sylwia Przygoda
laminowanie rzęs w domu
Pielęgnacja
Laminowanie rzęs w domu – jak je wykonać i ile się utrzyma?
Agnieszka Mojsiej
fryzura z długich włosów
Fryzury
Fryzury z długich włosów, które zrobisz samodzielnie w 5 minut. TOP 15 inspiracji [Zdjęcia]
Aneta Zygmuntowicz
Paznokcie panterka
Manicure
Jak zrobić panterkę na paznokciach? TOP 15 inspiracji z Instagrama na paznokcie w panterkę
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Roller do twarzy
Pielęgnacja
Roller do twarzy – który wybrać i jak wykonywać nim masaż?
Marta Średnicka Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Mezoterapia twarzy
Pielęgnacja
Mezoterapia – na czym polega zabieg i jakie daje efekty?
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
najlepsze diety odchudzające efekty
Styl życia
Najlepsze diety odchudzające 2022 - ranking U.S. News & World Report
Aneta Zygmuntowicz
Pomarańczowe paznokcie szpice
Manicure
Jak zrobić paznokcie szpice krok po kroku? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Wypadanie włosów
Fryzury
Wypadanie włosów – przyczyny i skuteczne sposoby na nadmierną utratę włosów
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie ballerina
Manicure
Paznokcie ballerina – jak piłować? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie w kolorach złotym, różowym i czarnym
Manicure
Pomysły na paznokcie – 25 najciekawszych inspiracji z Instagrama na modny manicure
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Ranking wcierek do włosów
Pielęgnacja
Najlepsze wcierki na porost włosów - ranking hitów włosomaniaczek z KWC
Dominika Zabost