klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Kampania społeczna Dear Daddy
Styl życia

"Będą nazywać mnie ku**ą" - czyli najmocniejsza kampania społeczna w ostatnim czasie

"Kochany Tato, koledzy będą nazywać mnie ku**ą..." - zobaczcie koniecznie spot przygotowany przez norweski oddział organizacji walczącej o prawa kobiet. To jedna z najmocniejszych kampanii społecznych ostatnich tygodni i rozprzestrzenia się w ekspresowym tempie w internecie!
Anna Jastrzębska
grudzień 15, 2015

Norweski oddział organizacji walczącej o prawa kobiet "Care" zaprezentował bardzo mocną kampanię społeczną pod tytułem "Kochany Tato". Film jest jednym z elementów większej kampanii mającej na celu przeciwdziałanie przemocy wobec kobiet. Nienarodzona dziewczynka rozmawia w nim ze swoim ojcem - "Powstrzymaj to zanim będzie miało szansę się zacząć...". Koniecznie obejrzyjcie to niezwykle poruszające video!

Dear Daddy - Kochany Tatusiu. Kampania społeczna napisy pl.

Ten film powinien zobaczyć każdy mężczyzna, bez względu na to czy ma już dzieci czy jeszcze nie.Niesamowicie trafiająca do wnętrza kampania społeczna zrobiona przez Norweską organizację przeciwdziałania przestępczości wobec kobiet Care.noFilm jest tak mocny, że trudno by czekać na wersję polską, więc ją dla was przygotowaliśmy już dziś.Udostępnijcie, podawajcie dalej żeby na pewno dotarł do każdego faceta w tym kraju, polubcie, wpisujcie w komentarzach swoje emocje po obejrzeniu.#kampaniaspołecznaa #deardaddy #deardad #kochanytatusiu #relacje #flowish #flowland

Posted by FloWish on 12 grudnia 2015
Komentarze
Kampania "Żyj z pompą"
Fotolia
Styl życia Kampania "Żyj z pompą", sprawdź jak pomóc dzieciom chorym na MPD
27go marca ruszyła kampania społeczno-edukacyjna "Żyj z pompą" na rzecz dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym. Akcja ma na celu podniesienie świadomości na temat nowych metod leczenia oraz walkę ze stereotypowym postrzeganiem osób z MPD.
Lena Grabowska
marzec 31, 2015

Dziecięce Porażenie Mózgowe, co to takiego? Mózgowe Porażenie Dziecięce to zaburzenie centralnego układu nerwowego wynikające z uszkodzenia mózgu . Uraz mózgu powstaje zazwyczaj przed, w trakcie lub po porodzie. Ponad 50% chorych na MPD to dzieci z najwyższym stopniem upośledzenia funkcjonalnego, które obejmuje: zaburzenia ruchu, spastyczność mięśni, zmniejszenie siły mięśniowej, ruchy mimowolne. Objawom tym często towarzyszy padaczka, zaburzenia słuchu, mowy, widzenia, czy zaburzenia funkcji poznawczych.  Kampania "Żyj z pompą!" Kampania została zainicjowana przez organizacje działające na rzecz osób z dziecięcym porażeniem mózgowym i ma na celu podniesienie świadomości na temat osiągnięć w leczeniu MPD . Głównym problemem jest brak wiedzy wśród pacjentów i ich bliskich, ale również w środowisku medycznym. Istnieją nowe, lepsze i co najważniejsze, refundowane metody leczenia jak np. pompa baklofenowa, która łagodzi bardzo bolesne napięcie mięśni i podnosi jakość życia chorych. Niestety informacje o nowych metodach leczenia nie są powszechne, przez co wielu pacjentów decyduje się na nieodwracalne, okaleczające terapie, które dodatkowo nie zawsze przynoszą efekty. Czym jest piramida dobra na Facebooku? Na Facebooku ruszyła akcja angażująca użytkowników portalu, każda osoba która ma ochotę włączyć się w promowanie wiedzy na temat MPD może wrzucić na funpage kampanii filmik, na którym robi pompki albo coś pompuje z hasłem: "Żyj z pompą!" i zaprosić do zabawy przynajmniej 3 osoby. Inspiracją dla tej akcji był film "Podaj dalej" , który opowiada historię grupy uczniów, którzy mieli pomóc trzem osobom, a te w zamian za to trzem następnym, a one kolejnym trzem… Tak powstaje piramida dobra. Ruch „podaj dalej” wykorzystuje kampania „Żyj z pompą!” . Pierwsze filmiki zamieścili już na Facebook’u Ambasadorzy – Piotr Gruszka,...

Przeczytaj
materiały PR
Makijaż ALL IN MY HANDS, czyli wyjątkowa kolekcja marki Semilac, która wspiera przedsiębiorczość Polek
Premierowa kolekcja lakierów hybrydowych marki Semilac to nie tylko trzy piękne, pastelowe odcienie, ale także szczytny cel. Dochód ze sprzedaży każdego z produktów ALL IN MY HANDS zostanie przeznaczony na zdobywanie przez kobiety nowych kwalifikacji i umiejętności zawodowych.
Materiał partnera
marzec 26, 2018

ALL IN MY HANDS to zestaw trzech pastelowych lakierów hybrydowych, które idealnie wpisują się w kolorystyczne trendy nadchodzących sezonów. W skład linii wchodzą: ponadczasowy błękit Light Blue , romantyczny, bladoróżowy odcień Light Pink , a także najmodniejszy w tym roku  Light Violet . Wszystko w twoich rękach! Wraz z premierą nowej kolekcji, 22 marca rozpoczęła się także kampania społeczna o tej samej nazwie, która ma na celu aktywizację zawodową Polek . Firma Nesperta, właściciel marki Semilac, przeznaczy 4 zł ze sprzedaży każdego produktu ALL IN MY HANDS na szereg warsztatów z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia własnej działalności , które zorganizowane zostaną dla studentek kosmetologii wiążących swoją karierę zawodową ze stylizacją paznokci. Wszystkie uczestniczki warsztatów będą miały dodatkowo szansę zawalczyć o granty o łącznej wartości 10 tys. zł . - ALL IN MY HANDS to nie tylko nowa kolekcja lakierów, ale przede wszystkim szeroka inicjatywa, dzięki której chcemy pokazać Polkom, że rozwój kariery jest w ich rękach, że mogą z powodzeniem zakładać oraz prowadzić własny biznes. Teraz inwestując w swój wygląd i dobre samopoczucie, kobiety mogą wspierać inne kobiety w realizacji marzeń –  wyjaśnia Paulina Piątek, PR Manager firmy Nesperta. materiał sponsorowany

Przeczytaj
anna kalczyńska
Styl życia Anna Kalczyńska pobita? 'Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc'. Co się stało?
Anna Kalczyńska pokazała wstrząsające zdjęcie, na którym ma siniaki na twarzy i rozciętą wargę!
Agnieszka Pulikowska
listopad 27, 2017

Anna Kalczyńska pokazała zdjęcie, na którym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Ma siniaki i zadrapania na twarzy. Co ciekawe, to zdjęcie polubiło ponad 5 tysięcy osób! Co się za tym kryje? Polecamy:   Pamiętacie Łukasz z "M jak miłość"? Teraz ma 24 lata i jest szalenie przystojny Anna Kalczyńska pobita? Dziennikarka umieściła niepokojące zdjęcia na Instagramie i podpisała je: "Bite i poniżane kobiety, które pozostają w patologicznych układach przekazują swój dramat całej rodzinie..ze strachu przed biedą i odrzuceniem udają normalność. Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc. Kobieto, ratuj siebie i dzieci. Uciekaj od tego, który miał być dobrem a staje się katem #przemoc #kochamniebiję #kampaniaspołeczna".  Polecamy:   Widzieliście nową, świąteczną reklamę Allegro? Wzrusza do łez, ale... Post udostępniony przez Anna Kalczyńska (@annakalczynskam) 24 Lis, 2017 o 8:13 PST Spokojnie, dziennikarce nic się nie stało, a efekt obrażeń został uzyskany za pomocą makijażu. Zdjęcie powstało w ramach akcji "Kocham, szanuje", którą łącznie wspiera 12 ambasadorek, m.in. Danuta Stenka, Dorota Gardias, Maja Ostaszewska, Iza Kuna, Anna Karwan, Agnieszka Kaczorowska.  Post udostępniony przez Karolina Malinowska (@karolamalina) 25 Lis, 2017 o 3:16 PST Kampania społeczna "Kocham - szanuję" Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Ma ona na celu uświadomienie kobietom doświadczającym przemocy w rodzinie, że można się od tego uwolnić oraz uwrażliwienie społeczeństwa na reagowanie, kiedy podejrzewamy, że w domu np. sąsiadów dzieje się coś niepokojącego.  Polecamy:   "Ryczałam jak bóbr" - wyjątkowo szczery wywiad Anny Lewandowskiej Pod postem Anny Kalczyńskiej, w komentarzach nie brakuje szczerych wyznań.  "Ja miałam troje dzieci i dwa psy i brak wsparcia rodziny. Nie miałam domu,...

Przeczytaj
Przemoc wobec dzieci
materiały PR
Styl życia Nie bij! Kochaj. Bądź bezpiecznym rodzicem
Dlaczego ruszyła kolejna edycja kampanii "Kocham. Nie biję."? Odpowiedź jest prosta i przerażająca zarazem. Z badań wynika, że dla 60% Polaków przemoc jest nadal narzędziem wychowawczym.
Lena Grabowska
czerwiec 04, 2015

Agresja budzi agresję , to hasło zna chyba każdy z nas. Pojedynczy klap wymierzony dziecku może spowodować lawinę przemocy , której nie będziemy w stanie zatrzymać. Dzieci uczą się przez naśladownictwo. Jeden akt przemocy powoduje reakcję łańcuchową, uderzone dziecko oprócz bólu otrzymuje od rodzica przyzwolenie na używanie agresji wobec innych. W wielu polskich rodzinach kary cielesne są nadal powszechnie stosowane. Stąd kolejna odsłona kampanii "Kocham. Nie biję." Wczoraj na profilu youtube.com zostały umieszczone 3 spoty kampanii . Każdy z nas widział samochodowe testy zderzeniowe- pusta sala, zwolnione tempo odtwarzania, uderzenie i bezwładnie opadające ludzkie manekiny. W tej właśnie scenerii pokazane zostały popularne sytuacje przemocy domowej na nowych spotach akcji.  Bite dziecko oprócz uszkodzeń ciała doświadcza szeregu fatalnych w skutkach konsekwencji mających wpływ na jego psychikę, rozwój i kompetencje społeczne. Strona strefabezpiecznegorodzica.pl ma być wsparciem dla rodziców, którzy chcą zaprzestać bicia dzieci. Można na niej znaleźć porady wychowawcze i metody radzenia sobie z dzieckiem bez stosowania przemocy. Akcję można śledzić na  facebook.com/StrefaBezpiecznegoRodzica . Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Stosujecie klapsy wobec swoich dzieci? Dowiedz się więcej na temat kampanii "Pomyśl, zanim wrzucisz" i ochronie wizerunku dzieci w sieci oraz sprawdź jak pomóc dzieciom chorym na MPD, kampania "Żyj z pompą" . Przeczytaj też wywiad z Rzecznikiem Praw Dziecka . 

Przeczytaj