klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Styl życia

Czym jest piękno zdaniem Doroty Wellman? Przeczytaj wywiad z ambasadorką akcji NaroDove Piękno!

Ruszyła kolejna edycja specjalnej kampanii Dove - NaroDove Piękno, która zachęca kobiety do odkrywania swojego piękna. Ambasadorka akcji, znana prezenterka telewizji TVN Dorota Wellman w specjalnym wywiadzie opowiada, czym jest dla niej piękno i dlaczego zdecydowała się na udział w kampanii.
Materiał partnera
maj 14, 2015
Dorota Wellman

- Czym jest dla Pani prawdziwe piękno?

Dorota Wellman: „Choć byśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie” powiedział kiedyś Ralf Waldo Emerson. Prawdziwe piękno to naturalność i piękno, które bije ze środka człowieka. Taki naturalny blask. Nie da się go wydobyć makijażem ani operacją plastyczną. Składa się na nie dobroć, piękny uśmiech, wrażliwość, wnikliwe spojrzenie, osobowość.

- Jaka jest geneza Pani manifestu?

Dorota Wellman: Manifest powstał spontanicznie. To taka kobieca deklaracja wiary. Może przeczytany kilka razy umocni kobiety w wierze w siebie.

- Kiedy Pani zdaniem kobieta czuje się piękna?

Dorota Wellman: Po pierwsze, kiedy jest kochana. A po drugie, kiedy kocha siebie. Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, ani sposobie, w jaki układa włosy, czy idzie ulicą. Kobieta czuje się piękna, kiedy z pewnością patrzy przed siebie. Nikt jej tego nie powiedział, ona sama tak czuje. Silna, pewna siebie, mądra.

- Dlaczego zdecydowała się Pani na udział w kampanii?

Dorota Wellman: Chciałabym, by Polki na komplementy nie odpowiadały: „E tam, mam brzydki nos i krzywe nogi i jeszcze za dużo kilogramów…”. Zadziwiające, że zawsze mówimy o sobie źle i zawsze wymieniamy coś do poprawy. Wolałabym usłyszeć np. „Mam piękne oczy i świetne nogi. Lubię i akceptuje siebie. A za komplement bardzo dziękuję”.

- Z czym kojarzy się Pani marka Dove?

Dorota Wellman: Z normalnymi kobietami w reklamach, dbaniem o siebie, przyjemnością.

- Jaka jest najlepsza droga do bycia pięknym? Jaki jest Pani sposób na piękno?

Dorota Wellman: Pielęgnujmy swoje wnętrze, nie zapominając o zewnętrzu. Bo kobieta mądra, ciekawa świata, odważna jest bardzo interesująca. Uczmy się wiary w siebie. Nie słuchajmy mediów, które mówią nam, jak ma wyglądać piękna kobieta. Nie ma jednego słusznego ideału. Tyle piękna ile kobiet na świecie. Mój sposób? Ja siebie lubię. Codziennie mówię sobie coś dobrego! To działa!

Dołącz do akcji NaroDove Piękno! Wejdź na stronę akcji i wyraź swoją aprobatę dla kampanii klikając przycisk „popieram”. Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji!

Kosmetyki marki Dove są produkowane i dystrybuowane przez międzynarodową firmę Unilever. Dove to kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów stosowane przez kobiety na całym świecie. Dove jest marką zbudowana na prostej i ponadczasowej zasadzie: tworzenia kosmetyków, które doskonale pielęgnują, podwyższają standardy jakości każdej kategorii, w której się pojawiają, oraz zawierają innowacyjne, opatentowane technologie, które dogłębnie pielęgnują ciało oraz włosy. Misją marki Dove jest sprawiać, aby kobiety czuły się piękne każdego dnia. Marka Dove pokazuje w reklamach prawdziwe kobiety, nie modelki.

materiał sponsorowany

materiały PR
Makijaż Bądź piękna – zawsze! Odkryj sekret gwiazd i Noble Lashes!
Zmorą każdej kobiety jest czas, jaki musi spędzić nad porannym makijażem. Nowoczesna kobieta, która jest aktywna zawodowo i dba o swoje zdrowie - biega, pływa, chodzi na siłownię – dlatego musi nakładać makijaż wielokrotnie w ciągu dnia. A gdyby tak można było wyglądać pięknie przez całą dobę, nie martwiąc się rozmytym makijażem? Gdybyśmy mogły pływać w morzu, biegać w deszczu i wychodzić z sali fitness zalane potem nie kłopocząc się o stan makijażu? Niemożliwe? A jednak.
Materiał partnera
sierpień 17, 2015

Noble Lashes wraz z Joanną Jabłczyńską, aktorką znaną z udziału w popularnych filmach i serialach, udowadniają, że kobieta może wyglądać pięknie w każdej sytuacji. Zawód aktorki wymaga od Joanny aby zawsze wyglądała zjawisko, nawet poza planem filmowym. Czyhający w pobliżu paparazzi nie przepuszczą żadnej okazji, aby sfotografować znaną osobę bez make-upu. Los chciał, że pasją Joanny już od wczesnych lat był sport. Aktorka uprawia kolarstwo górskie, biega w maratonach oraz pływa. W jednym z kolorowych czasopism pojawiło się ostatnio zdjęcie przedstawiające Joannę po tym, jak pokonała triatlon. Skrajnie wyczerpana, ale zadowolona z siebie spoglądała z uśmiechem w obiektyw kamery. Jej włosy targał wiatr i deszcz, z czoła ściekały krople wody. Pomimo braku makijażu wyglądała jednak olśniewająco, jak gdyby odgrywała właśnie scenę w filmie. Jak to możliwe? Za sprawą wyjątkowego spojrzenia, w którym było coś magicznego. Oczy, najważniejszy element kobiecego piękna rozświetlały jej zmęczoną twarz. Sprawiały, że pomimo zmęczenia promieniała. Mimo wyczerpania jej spojrzenie było żywe i pełne energii, zachwycało i wabiło. Było zalotne i kokieteryjne. W czym tkwi jej sekret? Odpowiedzią są rzęsy Noble Lashes . Nic nie stanowi lepszej oprawy oczu niż wachlarz długich, gęstych rzęs. Potrafią one odmienić całą twarz wprost nie do poznania. Dzięki nim spojrzenie każdej kobiety może nabrać wyjątkowego, zalotnego charakteru, pod wpływem którego ugnie się każdy mężczyzna. Piękno i komfort  „Naszym rzęsom niestraszna jest żadna pogoda ani żadna aktywność fizyczna. Joanna Jabłczyńska sukcesywnie tego dowodzi, uprawiając kolarstwo górskie, pływając i biegając w każdych, nawet ekstremalnie niesprzyjających warunkach.” mówi przedstawiciel Noble Lashes i ma rację, bo wybierając Joannę Jabłczyńską na ambasadorkę marki firma dowiodła tego w...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Kobiece piękno oczami Polek - raport marki Dove
Dla Dove potrzeby kobiet są najważniejsze - od 2004 roku marka walczy ze stereotypami dotyczącymi piękna i zachęca kobiety do dyskusji na jego temat. Poznaj wyniki tegorocznych badań i dowiedz się, czy Polki czują się piękne!
Materiał partnera
maj 15, 2015

Już po raz kolejny marka Dove zwróciła się do Polek, aby wypowiedziały się na temat piękna. Celem badania było poznanie stosunku Polek do szeroko rozumianego „kobiecego piękna”, definiowanego nie tylko poprzez zbiór cech odnoszących się do wyglądu zewnętrznego, ale również rozumianego jako piękno wewnętrzne. Skąd bierze się piękno? Zdaniem respondentek, o pięknie kobiety decyduje kilka czynników, z których zaledwie 22% stanowi uroda wrodzona.  Na pierwszym miejscu znalazła się osobowość  (28%), następnie sposób bycia (26%) oraz dbanie o siebie (24%).  Z tego wniosek, że dla Polek kobiece piękno to znacznie więcej niż ogólnie pojmowana uroda i zewnętrzne atrybuty. Piękna Polka musi być przede wszystkim zadbana (70%), pogodna, radosna (63%) oraz kobieca (60%). Ważnym czynnikiem jest też inteligencja, którą wymienia 57% respondentek. Za 3 najważniejsze cechy pięknej kobiety zostały uznane: inteligencja (25%), bycie zadbaną (24%) i naturalność (21%). Atrakcyjność fizyczną jako źródło piękna wymienia 47% kobiet, ale tylko dla 12% jest to jedna z trzech najważniejszych cech pięknej kobiety. Chociaż wydaje się, że panuje kult szczupłego ciała i młodości, tylko 15% kobiet uznaje szczupłą sylwetkę za konieczny atrybut pięknej kobiety. Piękno kobiety leży nie tylko w urodzie, ale przede wszystkim w poczuciu wartości. Kobiece piękno to piękne wnętrze, czułość, ciepło, wyrozumiałość, umiejętność bycia blisko. To przede wszystkim sztuka życia, radość, optymizm. Dorota Co na ten temat sądzi ekspert? Wiele odpowiedzi wskazywałoby na zmianę  podejścia do postrzegania piękna przez kobiety. Większość pań deklaruje, że piękno zawiera się w inteligencji, naturalności, emanacji ciepłem oraz szacunkiem w stosunku do otoczenia i bliskich. Kobiety zwracają również uwagę na umiejętność dbania o siebie. Ciekawym wynikiem jest niska...

Przeczytaj
Globalna ambasadorka Olay Katie Holmes
materiały PR
Pielęgnacja Znamy globalną ambasadorkę Olay!
Olay, marka nr 1 na świecie w pielęgnacji skóry kobiet, przedstawia nową ambasadorkę marki, aktorkę Katie Holmes. Gwiazda wystąpi w globalnej kampanii marki Olay „Your Best Beautiful”, w której będzie zachęcać kobiety na całym świecie, by trwały w swoich postanowieniach i każdego dnia prezentowały najpiękniejszą wersję siebie i swojej skóry.
Magdalena Borucińska
październik 12, 2014

Marka Olay jest światowym liderem w pielęgnacji skóry. Cieszy się zaufaniem kobiet od ponad 60 lat. Dziś Olay kontynuuje swoją filozofię opartą na zrozumieniu zmieniających się potrzeb kobiet i innowacyjnych rozwiązaniach w pielęgnacji skóry. Rezultatem tego połączenia jest wysoka jakość produktów, której oczekują współczesne kobiety. - Jestem bardzo szczęśliwa, że powierzono mi rolę globalnej ambasadorki marki Olay - powiedziała Holmes. Olay to marka, którą szanuję, darzę zaufaniem i w którą wierzę. Uwielbiam jej produkty oraz przesłanie, które kieruje do kobiet – aby każdego dnia prezentowały najpiękniejszą wersję siebie. Zadaliśmy Katie kilka pytań o jej rytuały pielęgnacjne. Sprawdźcie co nam powiedziała! Kto zainteresował Cię pielęgnacją? Zaczęłam pracować, gdy miałam 17 lat. Chcąc stać się częścią kina, telewizji oraz teatru musiałam nauczyć się, czym jest piękno, jak o siebie dbać i jak to wykorzystywać. Kto jest Twoim wzorem piękna? Moim wzorem piękna są przede wszystkim moja mama, babcia oraz siostry. Także na co dzień obserwuję wiele kobiet, które podziwiam. Inspirują mnie przede wszystkim kobiety, które są dumne z tego, kim są oraz ze swoich wyborów, a także takie, które nieustannie odkrywają i uczą się siebie,  zdobywają nowe doświadczenia, aby być najpiękniejszą wersją siebie. Jaki sekret związany  z codzienną pielęgnacją  powinna znać każda kobieta?   Wszystko zaczyna się od skóry! Jeśli o nią dbasz, wszystko inne powinno układać się naturalnie. Im bardziej koncentruję się na pielęgnacji, tym mniej czasu potrzebuję na przygotowanie makijażu przed wyjściem. Który produkt Olay jest absolutnie Twoim ulubionym? Uwielbiam krem ujędrniająco-modelujący Olay Regenerist. To jeden z dobrze mi znanych produktów marki. Nie mogę się bez niego obejść, ponieważ sprawia, że moja skóra czuje się...

Przeczytaj
kostka mydła w rękach
materiały PR, iStock
Styl życia Kostka myjąca Dove ma już 60. lat!
Kiedy myślimy o kanonie piękna na przestrzeni ostatnich 60 lat, jedno jest pewne – wszystko się zmieniło. Fryzury, trendy w makijażu – ewoluowały, a sama definicja piękna zyskała zupełnie inne, szersze znaczenie. Nie zmieniło się jednak jedno. Przez te wszystkie lata marka Dove dostarczała kobietom tą samą najlepszą pielęgnację, niezmiennie stając po stronie prawdziwego piękna wszystkich pokoleń kobiet.
Materiał partnera
grudzień 11, 2017

60-te urodziny kostki myjącej, to doskonały moment, aby przypomnieć, że marka Dove już od sześciu dekad wspiera kobiety w definiowaniu ich prawdziwego piękna. Z tej okazji powstał niezwykły film, który pokazuje retrospektywę kultowych momentów piękna i dziedzictwo marki Dove. Marki, która od lat konsekwentnie zaprasza prawdziwe kobiety do udziału w swoich kampaniach i doskonale dba o ich skórę. Dzięki Dove, przez ostatnie dekady kobiety na nowo definiowały słowo "piękno", budowały swoją pewność siebie, a także zwalczały stereotypy. Kobiety zawsze były naszą inspiracją. Od wprowadzenia kostki myjącej Dove w 1957 r. zobowiązaliśmy się do zapewnienia wszystkim kobietom jak najlepszej pielęgnacji oraz pokazywania prawdziwych kobiet i prawdziwego piękna w naszych reklamach – mówi Nick Soukas, wiceprezes marketingu marki Dove w Stanach Zjednoczonych, gdzie kampania jest launchowana w tym roku. Wraz z wieloma pokoleniami kobiet, marka Dove pomagała rozbudować definicję piękna, jednak wiemy, że wciąż mamy jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego będziemy dokładać wszelkich starań, aby nadal redefiniować piękno, zwalczać stereotypy oraz doceniać wszystko to co czyni kobiety wyjątkowymi przez kolejnych 60 lat. Mamy nadzieję, że kobiety na całym świecie, będą wspierać kampanię #RaisetheBeautyBar, dzieląc się nią w social mediach oraz przedstawiając swoją propozycję redefinicji piękna. Kostka myjąca Dove W 1957 roku kostka myjąca Dove była prawdziwą rewolucją w pielęgnacji, jedynym tego typu produktem oczyszczającym dostępnym na rynku. Kostka myjąca Dove jest numerem 1 wśród kostek polecanych przez dermatologów w Polsce. Nie jest mydłem i nie wysusza skóry tak, jak to ma miejsce w przypadku stosowania mydła. Dzięki opatentowanej formule łączącej łagodne składniki oczyszczające z ¼ kremu nawilżającego, kostka myjąca Dove, sprawia, że skóra kobiet na...

Przeczytaj