klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Styl życia

Do Rio jadą nie tylko sportowcy, ale też ich najwierniejsi kibice - mamy!

Podczas tegorocznej edycji kampanii "Dziękuję Ci Mamo" firma Procter & Gamble aktywnie wspiera uczestników Igrzysk Olimpijskich w Rio, zwracając uwagę na rolę, jaką w ich życiu i drodze do sukcesu odgrywają ich mamy. Sprawdźcie, jak wyglądają działania marki i zobaczcie poruszający spot promujący kampanię!
Materiał partnera
sierpień 18, 2016

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt. W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki – uczestnicy walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016.

Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. Najnowszy, tegoroczny spot zatytułowany „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci.

„Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”.  Zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci.

Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej.

„Ogromnie ważne jest dla mnie wsparcie mojej mamy i cieszę się, że będzie mi ona towarzyszyć w trakcie zmagań o medal na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Kiedy cztery lata temu, uległam kontuzji to mama dała mi wsparcie i pomogła znaleźć siłę do jeszcze cięższej pracy nad sobą i swoimi słabościami. Pomogła mi zrozumieć, że wszystko, co przytrafia nam się w życiu ma jakiś cel, a świat nie kończy się na jednej porażce. Dzięki temu teraz mam w sobie jeszcze więcej siły i determinacji, by zawalczyć o miejsce na podium olimpijskim” – opowiada Maja Włoszczowska.

„Jako mama wspierałam Maję w każdej sytuacji. Starałam się, aby była gotowa nie tylko na codzienny trening, ale również na inne wyzwania – nie tylko fizyczne. Teraz, gdy Maja przygotowuje się do Rio 2016, czuję ogromną dumę, ponieważ wiem, że dzięki ciężkiej pracy, wielu wyrzeczeniom i niezwykłej determinacji, moja córka realizuje swoje marzenia” – mówi Ewa Włoszczowska, mama Mai.

W ramach kampanii „Dziękuję Ci Mamo” zostało przeprowadzone badanie, w którym wzięło udział ponad 14 000 mam z 15 krajów, w tym ponad 1000 z Polski. Celem było zbadanie, co dla kobiet z różnych części świata oznacza bycie mamą, jak oceniają siebie w tej roli oraz które cechy muszą w sobie rozwijać i pielęgnować, by jej sprostać. Jednym z głównych wniosków jest fakt, że, by podołać wyzwaniom współczesnego macierzyństwa, kobiety muszą być silniejsze niż kiedykolwiek – i świetnie sobie radzą! Co ciekawe, polskie mamy znacznie lepiej oceniają swoje macierzyńskie sukcesy niż kobiety z innych krajów. Aż 91% mam z Polski uważa, że przy wychowywaniu dziecka wykonuje świetną pracę.

Zgadza się z tym Grażyna Kawęcka, mama Radosława Kawęckiego, pływaka, dwukrotnego wicemistrza świata i dwukrotnego mistrza Europy, także ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: „Wiele zmian zaszło w naszej rodzinie, kiedy Radek zdecydował się zostać wyczynowym pływakiem w wieku 13 lat. Całkowite poświęcenie czasu treningom, weekendy przeznaczone na zawody, sporadyczne widywanie się – każdemu z nas było ciężko, jednak wiedziałam, że muszę być silna i wspierać go w odważnej decyzji, którą podjął, niezależnie od tego jak trudne to było dla mnie. Wiedziałam, że muszę dawać mu przykład, o którym będzie pamiętać, będąc z dala od domu. Teraz wszyscy wiemy, że było warto – jesteśmy dumni z Radka i czekamy na jego przyszłe sukcesy. Jestem wdzięczna, że miałam okazję być z nim podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, ponieważ był to jeden z najważniejszych momentów jego życia.”

Doceniając siłę, jakiej wymaga udział w najważniejszych zawodach na świecie, Procter & Gamble stworzył dla sportowców i ich bliskimi ośrodek P&G Family Home, gdzie w czasie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 mogą cieszyć się rodzinną atmosferą mimo oddalenia od domu. Ponadto mają możliwość skorzystać z zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez marki Pantene®, Gillette® i Head & Shoulders®, a także darmowej usługi pralniczej Vizir®. 

materiał sponsorowany

Styl życia Pampers i Fundacja Polsat wspólnie zmodernizowały Oddział Pediatryczny w Grodzisku Mazowieckim
24 maja br. odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanego Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. Renowacja jest już drugim wspólnym projektem marki Pampers i Fundacji Polsat, zrealizowanym jako część projektu Pampers „Wspólnie dbamy o bobasy”. W ramach renowacji Oddziału zostały wprowadzone udogodnienia, mające poprawić komfort rodziców, czuwających przy swoich pociechach w czasie ich hospitalizacji.
Natalia Kędra
czerwiec 21, 2018

Renowacja Oddziału Pediatrycznego Marka Pampers wspólnie z Fundacją Polsat zaangażowały się w renowację Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. W ramach modernizacji został przeprowadzony generalny remont dwóch łazienek, przeznaczonych do użytku dzieci i ich rodziców. Dotychczasowa świetlica została przebudowana i zaadaptowana na salę szpitalną dla małych dzieci oraz dodatkową łazienkę. Oddział został wyposażony w 3 nowe komody kąpielowe dla niemowląt. W celu zwiększenia komfortu rodziców czuwających na Oddziale przy swoich pociechach, zostały ufundowane 22 fotele z funkcją spania. Fundacja Polsat od 21 lat nieprzerwanie czyni wysiłki, by poprawić sytuację zdrowotną najmłodszych pacjentów w Polsce. Finansujemy liczne zabiegi, leki oraz terapie, jak również sponsorujemy remonty i modernizacje placówek medycznych. Dla Fundacji ważni są także opiekunowie, którzy razem ze swoimi dziećmi przebywają na Oddziałach w szpitalu. Od 2014 roku w Oddziałach, w których przeprowadzamy remonty, staramy się stworzyć miejsca, zapewniające rodzicom domowe warunki podczas pobytu ich dzieci w szpitalu, tak aby mogli wspierać swoje dzieci w powrocie do zdrowia. Tym razem Fundacja zaangażowała się w remont Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, poprawiając warunki hospitalizacji najmłodszych pacjentów – komentuje Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. Rocznie na Oddział Pediatryczny Szpitala Zachodniego im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim trafia do 1200 dzieci. Na Oddziale do dyspozycji najmłodszych pacjentów są 3 sale dla niemowląt oraz 3 sale dla przedszkolaków do 3-4 roku życia. Jak ułatwić rodzicom pobyt w szpitalu? Według badania TNS Polska, przeprowadzonego na zlecenie firmy Procter & Gamble, przeważająca większość Polaków (90%) jest zdania, że...

Przeczytaj
Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
materiały PR
Styl życia Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
Dobiegła końca 3. edycja programu „Ubrania od Serca”, której wynik ustanowił nowy rekord. W tym roku dzięki wsparciu Polaków zostanie ufundowanych ponad 2 500 voucherów dla dzieci z domów dziecka. To kolejny rok, gdy dzieci otrzymują możliwość samodzielnego wyboru wymarzonych ubrań. Ten z pozoru prosty gest, jest dla nich szansą na lepszy start w przyszłość.
Materiał partnera
czerwiec 29, 2020

Program „Ubrania od Serca” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony konsumentów, jak również ze strony placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzięki wsparciu Polaków od początku istnienia programu marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom uszczęśliwili ponad 5 300 dzieci mieszkających w domach dziecka. Tyle właśnie voucherów zostało przekazanych dzieciom, aby mogły one samodzielnie wybrać swoje wymarzone ubrania. Placówki są finansowane przez samorządy, co niestety często stwarza ograniczenia, dlatego każda pomoc się liczy. Program „Ubrania od serca” to wspaniała inicjatywa, dzięki której mamy możliwość zaspokajać indywidualne potrzeby dzieci. Tym bardziej w tych wyjątkowych czasach jesteśmy szczęśliwi, że w tym roku uda się sprawić radość ponad 2,5 tys. dzieciom. To imponująca liczba, która z każdą edycją jest coraz większa! - mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom. Dziękujemy za wsparcie!   Tegoroczna edycja programu „Ubrania od Serca” przyniosła nieoczekiwane wyniki. Jesteśmy dumni, że kampania cieszy się tak dużym zainteresowaniem i serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do jej sukcesu. Jest to dla nas dowód, że losy dzieci, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych nie jest dla ludzi obojętny, a świadomość Polaków jest coraz większa. Z roku na rok docieramy do kolejnych ośrodków i dzieci, które otrzymują vouchery na zakup wymarzonych ubrań, natomiast tegoroczny wynik to prawdziwy rekord. W tym roku kampania przypadła na okres pandemii Covid-19, dlatego dziękujemy konsumentom za wybór środków do prania Vizir, które pomagały im utrzymać higienę, ale także przyczyniły się do sukcesu programu i wsparcia dzieci z domów dziecka. - mówi Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble...

Przeczytaj
Maja Włoszczowska
Styl życia Maja Włoszczowska: W moim życiu bardzo dużo się dzieje!
Jakie są sposoby Mai Włoszczowskiej na regenerację po intensywnym treningu? Co uważa za swój największy sukces, a co za porażkę? Jakie są jej plany na przyszłość? Poznaj lepiej wybitną polską kolarkę i jej pasję, jaką stał się sport!
Katarzyna Mordalska
lipiec 27, 2015

Kiedy i jak rozpoczęła się Twoja przygoda ze sportem? Zawsze byłam bardzo aktywnym dzieckiem. Dużo w tym zasługi mojej mamy, która sama uwielbia sport i dbała o to, by zaszczepić tę miłość we mnie i moim bracie. Wyciągała nas na rower, a zimą na narty biegowe. A że mieszkamy w Jeleniej Górze, warunki do uprawiania sportu mieliśmy znakomite. Z rowerem przygoda zaczęła się od amatorskich zawodów Family Cup, które były organizowane w Karpaczu. Wystartowałam w wyścigu - poszło mi całkiem nieźle i zaproszono mnie do klubu. Dużo trenowałam, stawałam się coraz lepsza i wygrywałam kolejne zawody. I tak na drodze ewolucji trafiłam do zawodowego sportu. Pamiętasz jakieś swoje najtrudniejsze chwile w karierze? W karierze sportowca takich chwil jest na pewno sporo. Dla mnie najtrudniejsza była kontuzja tuż przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Miesiące naprawdę ciężkiej pracy poszły wtedy na marne. Nie spodziewałam się również, że powrót to zdrowia będzie tak długą i wyczerpująca dla mnie drogą. Po zdjęciu gipsu musiałam codziennie przez wiele tygodni ćwiczyć z moim fizjoterapeutą, nierzadko na granicy bólu. Ale uważam, że mam bardzo dużo szczęścia, wiele osób po takiej kontuzji nie wraca do pełnej sprawności, o zawodowym uprawianiu sportu nie wspominając. Co uważasz za swoje największe sukcesy? Na pewno srebrny medal na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie oraz złoto na Mistrzostwach Świata w 2010 roku. Kilka tygodni temu zdobyłam również brązowy medal na I Igrzyskach Europejskich w Baku. Choć mam pewien niedosyt po tych zawodach, bo pamięta się zwykle o zwycięzcach, to wywalczenie tego medalu było dla mnie naprawdę ważne. Jak wygląda Twój dzień jako zawodowego sportowca? Przede wszystkim jest bardzo intensywny. Dzień wypełniają mi treningi, jeżdżę przede wszystkim na rowerze górskim Kross Level B+, ale...

Przeczytaj
materiały PR
Fryzury Olimpijski look- brazylijskie klimaty prosto z Igrzysk Olimpijskich
Niewiele trzeba, by włosy wyglądały olśniewająco nawet w trakcie gorącego i aktywnego lata. Triki przygotowane przez stylistów Procter & Gamble, ułatwią to każdemu. Specjaliści, inspirowani Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016, zebrali kilka prostych wskazówek pielęgnacyjnych i propozycji modnych fryzur, które Wam prezentujemy.
Agnieszka Pulikowska
sierpień 17, 2016

W ramach kampanii „ Dziękuję Ci Mamo ” Procter&Gamble zabrało do Rio mamy sportowców, aby mogły ich wspierać w czasie zmagań o medal olimpijski. Specjalnie dla nich w Rio został stworzony P&G Family Home – miejsce, w którym o mamy sportowców zatroszczy się zespół specjalistów. „To taki dom z dala od domu” – tłumaczy z uśmiechem Małgorzata Mejer , Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej P&G – „chcieliśmy stworzyć miejsce, w którym mamy będą czuły się komfortowo". Więcej informacji o akcji znajdziecie TUTAJ . Styliści gwiazd, Gabriel Samra, Sarah Potempa oraz Sunnie Brooke Jones , współpracujący z markami Pantene, Aussie oraz Head&Shoulders , zainspirowani Brazylią oraz potrzebami sportowców, stworzyli kilka fryzur, które nie dość, że świetnie się prezentują, to są wyjątkowo trwałe. Zapewne wiele z Was zna sytuację, w której podczas ruchu włosy wysuwały się ze spinek, gumek i wpadały do oczu. Postawiono więc sobie za cel upięcie włosów tak, aby te problemy nie występowały, a fryzury były dodatkowo ładne i nietypowe. Przecież nie można wiecznie się ograniczać do zwykłego kucyka! W lookbooku znalazły się także uczesania mniej sportowe, a bardziej nawiązujące do lata, słońca i morskich fal – trochę elegancji przyda się każdemu. Wszystko jest przedstawione w formie „ krok po kroku ”, by każdy mógł się tak uczesać w domu. Jednocześnie styliści – szczególnie Gabriel Samra współpracujący z Pantene – namawiają, by w lecie wyjątkowo dbać o włosy, które w tym okresie są wystawione na mocniejsze działanie słońca, soli morskiej i są bardziej podatne na wysuszenie. Regularne stosowanie masek nawilżających , odbudowujących szamponów czy ochronnych odżywek i olejków, pomoże utrzymać je w dobrej kondycji. Niby każdy o tym wie, ale czy faktycznie stosuje? Najwyższy czas zacząć! Zobaczcie olimpijskie looki....

Przeczytaj