klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Styl życia

Dołącz do akcji „Z serca dla dzieci” i pomóż dzieciom w potrzebie!

Ponad 2,5 mln ludzi w Polsce (czyli ponad 7% społeczeństwa) żyje w skrajnym ubóstwie. Prawie 1 mln z nich to dzieci i młodzież. Często żyją oni w rodzinach, które nie mogą zaspokoić swoich podstawowych potrzeb: brakuje im środków czystości i higieny, jedzenia. Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja pomocy dla najbardziej potrzebujących dzieci, prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż, firmę P&G i Kaufland.
Materiał partnera
wrzesień 01, 2015
pck

Jak twierdzi Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża: Skala problemu jest ogromna i niestety wciąż rośnie. Dlatego PCK prowadzi szereg akcji pomocowych, które mają na celu poprawę warunków życia najmłodszych i ich rodzin na terenie całego kraju. Choć to kropla w morzu potrzeb, czasami nawet drobna pomoc może w realny sposób zmienić życie jakiegoś dziecka na lepsze – dodaje.

25.08 w siedzibie PCK w Warszawie odbyła się konferencja inaugurująca akcję „Z serca dla dzieci”, która prowadzona jest przez PCK, firmę P&G i jej marki, takie jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette, oraz sieć sklepów Kaufland. Każdy zakup wybranych produktów P&G w tej sieci to pomoc dla najuboższych dzieci w Polsce. Trafi do nich zapas pieluszek Pampers, a także rzeczy, których tak często brakuje, by dzieciom spało się ciepło i wygodnie, jak kocyki, pościel czy piżamki.

W akcję zaangażowała się znana ze swoich działań społecznych Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z aktorką!

katarzyna cichopek

Wielka siła akcji tkwi w tym, że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech.

Katarzyna Cichopek

Ty także możesz pomóc - znajdź sklep Kaufland w twojej okolicy i przyłącz się do akcji „Z serca dla dzieci”!

Wystarczy do 30 września odwiedzić dowolny sklep Kaufland i kupić produkty wybranych marek P&G: Always, Ariel, Bonux, Fairy, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Old Spice, Pampers, Pantene i Vizir. 1% z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych PCK.

produkty

W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup tego, co najpotrzebniejsze do zdrowego i radosnego rozwoju maluchów.

Marki P&G biorące udział w akcji:

marki

materiał partnera

Styl życia Pampers i Fundacja Polsat wspólnie zmodernizowały Oddział Pediatryczny w Grodzisku Mazowieckim
24 maja br. odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanego Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. Renowacja jest już drugim wspólnym projektem marki Pampers i Fundacji Polsat, zrealizowanym jako część projektu Pampers „Wspólnie dbamy o bobasy”. W ramach renowacji Oddziału zostały wprowadzone udogodnienia, mające poprawić komfort rodziców, czuwających przy swoich pociechach w czasie ich hospitalizacji.
Natalia Kędra
czerwiec 21, 2018

Renowacja Oddziału Pediatrycznego Marka Pampers wspólnie z Fundacją Polsat zaangażowały się w renowację Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. W ramach modernizacji został przeprowadzony generalny remont dwóch łazienek, przeznaczonych do użytku dzieci i ich rodziców. Dotychczasowa świetlica została przebudowana i zaadaptowana na salę szpitalną dla małych dzieci oraz dodatkową łazienkę. Oddział został wyposażony w 3 nowe komody kąpielowe dla niemowląt. W celu zwiększenia komfortu rodziców czuwających na Oddziale przy swoich pociechach, zostały ufundowane 22 fotele z funkcją spania. Fundacja Polsat od 21 lat nieprzerwanie czyni wysiłki, by poprawić sytuację zdrowotną najmłodszych pacjentów w Polsce. Finansujemy liczne zabiegi, leki oraz terapie, jak również sponsorujemy remonty i modernizacje placówek medycznych. Dla Fundacji ważni są także opiekunowie, którzy razem ze swoimi dziećmi przebywają na Oddziałach w szpitalu. Od 2014 roku w Oddziałach, w których przeprowadzamy remonty, staramy się stworzyć miejsca, zapewniające rodzicom domowe warunki podczas pobytu ich dzieci w szpitalu, tak aby mogli wspierać swoje dzieci w powrocie do zdrowia. Tym razem Fundacja zaangażowała się w remont Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, poprawiając warunki hospitalizacji najmłodszych pacjentów – komentuje Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. Rocznie na Oddział Pediatryczny Szpitala Zachodniego im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim trafia do 1200 dzieci. Na Oddziale do dyspozycji najmłodszych pacjentów są 3 sale dla niemowląt oraz 3 sale dla przedszkolaków do 3-4 roku życia. Jak ułatwić rodzicom pobyt w szpitalu? Według badania TNS Polska, przeprowadzonego na zlecenie firmy Procter & Gamble, przeważająca większość Polaków (90%) jest zdania, że...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Ubrania od serca – wspólny program marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom wspierający dzieci z domów dziecka
Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłasza rozpoczęcie programu „Ubrania od serca”, dzięki któremu każdy kupujący wybrane produkty Vizir w dniach od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r. przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci mieszkających w domach dziecka.
Materiał partnera
grudzień 06, 2017

Akcja „Ubrania od serca” ma na celu wesprzeć domy dziecka w dążeniu do wyrównania różnic pomiędzy podopiecznymi placówek a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom, działające w ramach Funduszu Korczaka, kierują się przekonaniem, że każdemu dziecku należy się równy start w przyszłość i każda, nawet najmniejsza pomoc jest ważna. Najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego wyboru ubrań, które im się podobają. „Jednym z głównych celów placówek opiekuńczo-wychowawczych jest zminimalizowanie dystansu dzielącego ich podopiecznych i dzieci pochodzących z pełnych rodzin, jednak specyfika funkcjonowania tego rodzaju placówek oraz kwestie finansowe często to utrudniają. Akcja „Ubrania od serca”, w ramach której przekazane zostaną placówkom opiekuńczo-wychowawczym bony na zakup ubrań, ma bardziej kompleksowy wymiar. Oprócz tego, że podopieczni otrzymają nową odzież, bardzo ważna jest też swoboda wyboru, którą zyskują dzieci oraz możliwość pójścia na zakupy, co nie zdarza się im często. Przebywanie w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zmusza podopiecznych do dostosowania się do przepisów i rygorów życia zbiorowego, dlatego każda możliwość wyrażenia siebie, chociażby poprzez ubiór jest dla nich bardzo ważna.” - podsumowała Iwona Niemasz, przewodnicząca zarządu Towarzystwa Nasz Dom. Akcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach, tj. w dniach 04.12.-31.12.2017 za pośrednictwem sieci sklepów Biedronka, a w okresie  01.01-28.02.2018 w innych sklepach w Polsce za wyjątkiem Biedronki. Każdy, kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do zakupu bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka. „W naszej...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Gwiazdy polskiej sceny muzycznej już po raz czwarty wspierają Fundację Ronalda McDonalda
11 grudnia 2014 r. rusza ponownie w McDonald’s akcja McHappy Day® - doroczna zbiórka funduszy przeznaczonych na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Aby wesprzeć działania organizacji wystarczy kupić wyjątkową płytę „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której występują znani polscy wykonawcy: Urszula, Hania Stach, Damian Ukeje, Olga Bończyk, Andrzej Krzywy, Rafał Brzozowski oraz Natalia Szroeder. Zaśpiewali oni piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej w nowych aranżacjach. Artyści zrezygnowali z honorariów, a cały dochód ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na realizację programu Fundacji „NIE nowotworom u dzieci”.
Materiał partnera
grudzień 11, 2014

Każdego roku restauracje McDonald’s na całym świecie organizują akcję McHappy Day® - kampanię, która ma na celu zbiórkę funduszy na programy charytatywne prowadzone z myślą o chorych i potrzebujących pomocy dzieciach. W tym roku w dniach 11-31 grudnia, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, będzie prowadzona sprzedaż płyty „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której znajdują się piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej wykonane przez znakomitych polskich artystów w nowych, charakterystycznych dla nich aranżacjach. W nagraniach wykonawcom towarzyszyły dzieci, laureaci organizowanego corocznie Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenek Majki Jeżowskiej „Rytm i Melodia”. Płyta jest już czwartym wydawnictwem realizowanym pod wspólnym tytułem „Czarodzieje Uśmiechu”. Pierwszy krążek z utworami z repertuaru Majki Jeżowskiej ukazał się w czerwcu 2010 r. i został sprzedany w rekordowym nakładzie 70 tys. egzemplarzy. W ciągu zaledwie dwóch tygodni płyta uzyskała status podwójnej platyny. We wrześniu 2011 r. wydana została płyta „Czarodzieje Uśmiechu 2” będąca kontynuacją akcji, a nakład sprzedaży pobił wynik z poprzedniego roku i wyniósł blisko 90 tys. egzemplarzy. Trzecia edycja również okazała się ogromnym sukcesem: płyta sprzedała się w nakładzie 80 tys. sztuk. „Niezmiernie się cieszę, że po raz kolejny realizujemy nasz charytatywny projekt muzyczny, który powstał z wielkiej potrzeby serca i chęci pomagania małym pacjentom” – mówi Majka Jeżowska - „Mam ogromną nadzieję, że dzięki naszej pracy uda się wyczarować uśmiechy na twarzach słuchaczy, i co najważniejsze, nieść pomoc chorym dzieciom, które tak bardzo potrzebują naszego wsparcia”. Andrzej Krzywy Płyta „Czarodzieje Uśmiechu 4” pojawi się w sprzedaży 11 grudnia 2014 r. i będzie dostępna we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s na...

Przeczytaj
Fotolia
Styl życia Matki - nastolatki. Przyczyny i skala problemu.
Ciąża to w życiu nastolatki wydarzenie zupełnie niespodziewane i nieplanowane. Często jest przyczyną poważnych zmian w życiu młodej dziewczyny, która nagle musi zmierzyć się z ogromną odpowiedzialnością, niejednokrotnie rezygnując z własnych marzeń.
Łucja Zbieniewska
marzec 08, 2012

Problem nastoletnich mam, które zaszły w ciążę przed osiągnięciem pełnoletniości, to coraz częściej zauważalne zjawisko zarówno w Polsce, jak i w Europie. Ponad 8% ogólnej liczby porodów w Polsce dotyczy młodych dziewcząt w wieku 12-19 lat. Oznacza to, że ponad 20 tysięcy polskich nastolatek rocznie musi stawić czoła bardzo trudnej sytuacji i wziąć na siebie odpowiedzialność za drugiego człowieka, zarówno pod względem wychowawczym, jak i materialnym.  Prawie każdy z nas słyszał o takim przypadku albo wręcz zna dziewczynę, która została mamą w bardzo młodym wieku. Nastoletnie mamy są negatywnie oceniane, zarówno przez swoich rówieśników, jak i rodziny i środowisko szkolne. Często słyszą komentarze na temat braku odpowiedzialności, a zdecydowanie rzadziej słowa zrozumienia i chęci pomocy. Nastoletnia ciąża - przyczyny problemu Zjawisko wczesnych ciąż jest coraz bardziej zauważane zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jednak jego dostrzeganiu najczęściej nie towarzyszy chęć pomocy ze strony otoczenia. Nieletnie mamy borykają się z ciężką sytuacją materialną, problemami emocjonalnymi, a nierzadko również z odrzuceniem społecznym.  Młode mamy to najczęściej osoby, które nie znalazły wsparcia , stabilizacji i zrozumienia we własnych domach. Najczęściej pochodzą z rodzin niezamożnych i życiowo bezradnych, w których zabrakło dobrej komunikacji z rodzicami, rozmów o wartościach, miłości, seksie i odpowiedzialności. Dlatego szybko i łatwo weszły w związek, szukając w nim akceptacji i uczucia. Często dziewczyny z takich rodzin są niedojrzałe psychicznie i zagubione, a ich wiedza na temat seksu i konsekwencji współżycia jest nikła lub żadna. Podejmują więc współżycie seksualne nie stosując żadnej antykoncepcji. Problemy nastoletnich matek Nieletnie mamy zmagają się ze wstydem , lękiem przed powiadomieniem o ciąży chłopaka, rodziców i szkoły,...

Przeczytaj