klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Always Akcja Donacja
mat. prasowe
Styl życia

Dołącz do #Always #AkcjaDonacja

Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych*. Aby to zmienić, marka Always, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, przedstawia kontynuację rozpoczętej na początku 2020 roku kampanii #AkcjaDonacja.
Materiał partnera
wrzesień 10, 2020

#AkcjaDonacja ma na celu zmniejszenie skutków problemu ubóstwa menstruacyjnego w Polsce. Dzięki konsumentom, którzy w okresie od 1 lutego do 15 marca 2020 r. kupili podpaski Always przekazano już ponad 2,7 miliona produktów menstruacyjnych dziewczętom w potrzebie! Teraz każdy może ponownie wesprzeć akcję: za każdą paczkę podpasek Always zakupioną w okresie od 1 do 29 września, Always przekaże donację potrzebującym uczennicom. 

W wielu krajach miesiączka nadal jest tematem tabu, co niesie ze sobą wiele negatywnych konsekwencji. Nawet w najbardziej rozwiniętych aglomeracjach zdarza się, że uczennice tracą możliwość uczęszczania na lekcje z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych. Problem ten najczęściej jest lekceważony, a społeczeństwo postrzega go jako wymówkę na szkolne nieobecności. Gdy brakuje podpasek czy tamponów, młode dziewczyny używają papieru toaletowego lub skrawków ubrań. Wpływa to znacząco na ich komfort i samoocenę. Niektóre z nich z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych tracą możliwość uczestnictwa w lekcjach lub ulubionych aktywnościach, tracą kontakt z przyjaciółmi. Ma to negatywny wpływ na proces budowania ich pewności siebie, który jest niezwykle ważnym elementem dojrzewania. W Polsce problem ten dotknął niemalże 1 na 6 dziewcząt.*

Jak możesz wesprzeć akcję? 

  • Za każde opakowanie podpasek Always zakupione w dowolnym sklepie na terenie kraju w okresie od 1 do 29 września marka Always przekaże podpaskę potrzebującym dziewczynkom w wieku szkolnym za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża. 
  • Akcję wspierać można także na Instagramie udostępniając poniższą grafikę na Instagramie (feed) z hashtagami #Always #AkcjaDonacja. Za każde zdjęcie udostępnione w okresie od 1 do 29 września Always przekaże dodatkową podpaskę.

Always Akcja Donacja
mat. prasowe

Marka Always od lat wspiera młode dziewczyny na całym świecie w budowaniu poczucia własnej wartości. Po sukcesie wieloletniej kampanii Always #JakDziewczyna, przyszła pora na nowy projekt. We współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, producent kobiecych produktów higienicznych Procter & Gamble kontynuuje program Always #AkcjaDonacja mający na celu wspieranie dziewcząt, które ze względów finansowych nie mogą sobie pozwolić na zakup podpasek.

W ramach drugiej edycji kampanii #AkcjaDonacja, marka Always podejmuje dodatkowe działania mające na celu walkę z ubóstwem menstruacyjnym. Swoimi produktami wesprze Fundację Akcja Menstruacja, która również walczy o szeroki dostęp kobiet do artykułów higienicznych. 

#AkcjaDonacja rozpoczęła się w Polsce zimą 2020 roku. Każdy mógł wesprzeć akcję kupując w okresie od 1 lutego do 15 marca podpaski Always w sklepach w całej Polsce. Dzięki zakupionym przez was produktom,Always przekazał już ponad 2,7 miliona podpasek dziewczętom w potrzebie.  Pomóż podarować więcej!

Dowiedz się więcej na mydziewczyny.pl

*Ankieta online wykonana na zlecenie P&G w 2018 roku, przeprowadzona została na grupie 300 dziewcząt w wieku 18-24.

Materiał powstał z udziałem marki Always

Styl życia Kupując te kosmetyki, wspierasz Szlachetną Paczkę. O jakie produkty chodzi?
Czy warto pomagać innym? Zdecydowanie tak! Teraz możesz zrobić to również dzięki kosmetykom - kupując produkty Hello Body, wspierasz akcję Szlachetnej Paczki.
Materiał partnera
listopad 19, 2019

Idea Szlachetnej Paczki zakłada pomoc najuboższym w różnych częściach kraju. W samym tylko ubiegłym roku obdarowano łącznie 16 tys. rodzin, a do akcji włączyło się ponad 600 tys. osób. Teraz swoją cegiełkę dołoży także Hello Body. Marka część dochodu z kosmetyków przekaże potrzebującym! Hello Body wspiera Szlachetną Paczkę Ta popularna marka kosmetyczna zdecydowała się dołączyć do dobroczynnej akcji, której celem jest pomoc osobom najuboższym z różnych części kraju. Jak mówią przedstawiciele firmy, idea pomagania jest im bliska, a w tym szczególnym okresie świąt pragną obdarować innych życzliwym gestem. Od lat wspierają rozmaite akcje charytatywne, angażują się w walkę na rzecz kobiet, czy wspierają stowarzyszenia walczące o prawa zwierząt. Pomaganie leży w ich naturze - dlatego zaangażowali się w działalność Szlachetnej Paczki. O swoich planach marka poinformowała w specjalnym komunikacie: Z dumą informujemy o tegorocznym zaangażowaniu HelloBody w jeden z najbardziej rozpoznawalnych programów społecznych, jakim jest SZLACHETNA PACZKA - napisała firma Hello Body. Jak dołożyć swoją cegiełkę?  Wystarczy kupić dowolny produkt HelloBody, z którego każde 4 zł firma przeznaczy na rzecz SZLACHETNEJ PACZKI!  Uwaga: akcja trwa od 25.11.2019 r. do 26.12.2019 r. Cara Line - nowość od Hello Body Zdecydowałaś się wesprzeć akcję? Świetnie! W Hello Body masz do wyboru ogrom produktów: nawilżające maseczki, odżywcze żele, pachnące balsamy... Wybór jest szeroki! My szczególnie polecamy nowość - Cara Line od Hello Body. To linia przeznaczona do ochronnej pielęgnacji na co dzień.   Mleczko   Cara Clean, tonik Cara Relieve i krem Cara Care zabezpieczą cerę przed zanieczyszczonym powietrzem i szkodliwym wpływem środowiska. Kosmetyki wzmacniają naturalną barierę skóry, mają właściwości odbudowujące, łagodzące i antyoksydacyjne....

Przeczytaj