klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
ONS
Styl życia

Dorota Wellman odchodzi z "Dzień Dobry TVN"?

Jedna z ulubionych prezenterek popularnego programu śniadaniowego ma problemy zdrowotne. Jak poważny jest jej stan?

Według dzisiejszym doniesień "Faktu", Dorota Wellman zmaga się z kontuzją barku, która odnowiła się po latach. Do tej pory pomagały środki farmakologiczne, ale teraz sytuacja już jest na tyle poważna, że dziennikarka musi przejść operację. Według tabloidu, dolegliwości bólowe przeszkadzały jej spać. Zabieg prawdopodobnie ma się odbyć pod koniec lutego. Byłoby to więc równoznaczne z przerwą w pracy.

Polecamy:  Zwolnili ją z pracy, bo jest... zbyt atrakcyjna? Ta historia wywołała burzę w internecie

Ponieważ my uwielbiamy Dorotę Wellman, ta informacja nas bardzo zmartwiła. Ale czy te doniesienia są prawdziwe? Serwis Party.pl na szczęście postanowił to sprawdzić! 

Dorota będzie prowadzić wydania "Dzień Dobry TVN" jak zwykle. Nie jest planowana przerwa w grafiku - otrzymano odpowiedź od Joanny Górskiej, szefowej PR TVN.

Dzisiaj dziennikarka jak zwykle prowadziła program ze swoim telewizyjnym kolegą, Marcinem Prokopem.

 

My Dorocie Wellman życzymy dużo zdrowia <3

Polecamy także:  Spięcie w DDTVN- o co pokłócili się Kinga Rusin i Piotr Kraśko?

Komentarze
materiały PR
Styl życia Czym jest piękno zdaniem Doroty Wellman? Przeczytaj wywiad z ambasadorką akcji NaroDove Piękno!
Ruszyła kolejna edycja specjalnej kampanii Dove - NaroDove Piękno, która zachęca kobiety do odkrywania swojego piękna. Ambasadorka akcji, znana prezenterka telewizji TVN Dorota Wellman w specjalnym wywiadzie opowiada, czym jest dla niej piękno i dlaczego zdecydowała się na udział w kampanii.
Materiał partnera
maj 14, 2015

- Czym jest dla Pani prawdziwe piękno? Dorota Wellman: „Choć byśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie” powiedział kiedyś Ralf Waldo Emerson. Prawdziwe piękno to naturalność i piękno, które bije ze środka człowieka. Taki naturalny blask. Nie da się go wydobyć makijażem ani operacją plastyczną. Składa się na nie dobroć, piękny uśmiech, wrażliwość, wnikliwe spojrzenie, osobowość. - Jaka jest geneza Pani manifestu? Dorota Wellman: Manifest powstał spontanicznie. To taka kobieca deklaracja wiary. Może przeczytany kilka razy umocni kobiety w wierze w siebie. - Kiedy Pani zdaniem kobieta czuje się piękna? Dorota Wellman: Po pierwsze, kiedy jest kochana. A po drugie, kiedy kocha siebie. Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, ani sposobie, w jaki układa włosy, czy idzie ulicą. Kobieta czuje się piękna, kiedy z pewnością patrzy przed siebie. Nikt jej tego nie powiedział, ona sama tak czuje. Silna, pewna siebie, mądra. - Dlaczego zdecydowała się Pani na udział w kampanii? Dorota Wellman: Chciałabym, by Polki na komplementy nie odpowiadały: „E tam, mam brzydki nos i krzywe nogi i jeszcze za dużo kilogramów…”. Zadziwiające, że zawsze mówimy o sobie źle i zawsze wymieniamy coś do poprawy. Wolałabym usłyszeć np. „Mam piękne oczy i świetne nogi. Lubię i akceptuje siebie. A za komplement bardzo dziękuję”. - Z czym kojarzy się Pani marka Dove? Dorota Wellman: Z normalnymi kobietami w reklamach, dbaniem o siebie, przyjemnością. - Jaka jest najlepsza droga do bycia pięknym? Jaki jest Pani sposób na piękno? Dorota Wellman: Pielęgnujmy swoje wnętrze, nie zapominając o zewnętrzu. Bo kobieta mądra, ciekawa świata, odważna jest bardzo interesująca. Uczmy się wiary w siebie. Nie słuchajmy mediów, które mówią nam, jak ma wyglądać piękna kobieta. Nie ma...

Przeczytaj
Styl życia Kobiecy biust to nie tylko kobieca sprawa. Niezwykła męska akcja!
Każdego roku w Polsce blisko 19 tysięcy kobiet słyszy diagnozę – nowotwór piersi. Ponad 6,5 tysiąca z nich umiera. Wśród powodów zachorowań jest między innymi brak regularnych badań. Eksperci zgodnie podkreślają, że wczesne wykrycie choroby zwiększa szansę na pełne wyleczenie.
Materiał partnera
listopad 06, 2019

Najnowsze badanie sondażowe przeprowadzone w ramach kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” w 2019 roku, pokazało, że zdecydowana większość (72%) Polaków nie wie, w jakim dniu cyklu miesiączkowego powinno się wykonywać samobadanie piersi. Zaledwie 7% wie, że powinno być ono wykonane między 5. a 10. dniem cyklu. Alarmujące jednak jest to, że prawie 50% ankietowanych kobiet nie bada regularnie swoich piersi. Wsparcie to podstawa 90% mężczyzn deklaruje, że zdaje sobie sprawę jak ważne dla kobiety zmagającej się z chorobą jest wsparcie rodziny. 64% mężczyzn podkreśla, że zachęcało kobiet do badań. Badanie pokazało, że nadal pozostało blisko 35% mężczyzn, którzy nie pamiętają, czy kiedykolwiek to robili, bądź przyznaje, że nie zachęca kobiety do badań. Badania przesiewowe zalecane dla kobiet, które nie są w grupie ryzyka, czyli samobadanie piersi, badania kontrolne przeprowadzone przez lekarza czy mammografia, pomagają wykryć zmiany już na wczesnym etapie, kiedy możliwości terapeutyczne są znacznie większe – mówi dr Agnieszka Jagiełło-Gruszfeld z Kliniki Nowotworów Piersi i Chirurgii Rekonstrukcyjnej w Centrum Onkologii w Warszawie. Po diagnozie – rak piersi – niezwykle ważny pozostaje aspekt wsparcia ze strony osób najbliższych, także bliskich mężczyzn. Mężczyźni stają przed nowym wyzwaniem! Już po raz czwarty 12 sportowców z całej Polski spotkało się w wyjątkowym miejscu – Gdańskiej Operze Bałtyckiej, przede wszystkim po to, aby podkreślić, jakie znaczenie ma wsparcie bliskich mężczyzn w chorobie. Poprzez udział w wyjątkowej sesji do kalendarza charytatywnego zwracają oni uwagę na to, jak ważne jest regularne przypominanie kobietom o badaniach oraz wsparcie w momencie, kiedy zmierzą się one z chorobą nowotworową. Efektem spotkania sportowców już po raz kolejny jest charytatywny kalendarz „Power of Community 2020”, z którego...

Przeczytaj
Dorota Wellman opowiada o hejcie
Styl życia 'Gruby kaszalot', 'świnia'... Dorota Wellman opowiada o hejcie, z którym się spotyka
Gwiazda TVN zdradziła, z jakimi określeniami spotkała się do tej pory i jak wpływa to na jej życie. Odpowiedziała w bardzo pasującym do niej stylu.
Milena Majak
kwiecień 24, 2019

Dorota Wellman tworzy jeden z najbardziej lubianych duetów dziennikarskich. Ona i Marcin Prokop potrafią świetnie obracać niezręczne sytuacje w żart, pomagając przy tym gościom poczuć się swobodniej na kanapie programu "Dzień Dobry TVN" .  A co w momencie, kiedy sprawa dotyczy hejtu, o którym szczególnie Dorota Wellman mówi chętnie i głośno manifestuje swoje zdanie na ten temat? W rozmowie z Party.pl opowiedziała o tym, z czym musi się mierzyć na co dzień . Dorota Wellman opowiada o hejcie, który ją spotyka Mimo że to jedna z najbardziej szanowanych dziennikarek w Polsce, nieustannie spotyka się z obraźliwymi komentarzami na temat  swojej figury . Wielokrotnie powtarzała, że takie słowa nic dla niej nie znaczą, ale czytanie ich każdego dnia może jednak przyprawiać o ciarki... Oczywiście, że byłam adresatem hejtu. Jestem "świnią", "grubym kaszalotem", "baleronem", "starą żydówką". Jestem wszystkim. Ale ja, kochani, mam to w d**ie. Hejt nie jest dla mnie ważny, ale konstruktywna uwaga dotycząca pracy, umiejętności, zachowań... W pracy jesteśmy oceniani przez naszych kolegów, naszych szefów. My czasem z Marcinem robimy sobie różne uwagi, bo musimy poprawić naszą pracę. To jest ważne. A to, że ktoś chciał na mnie napluć? Ciekawa jestem czy chętnie spotkałby się ze mną na ulicy - zapraszam.  Nie trzeba mieć idealnej figury, żeby dobrać strój, w którym wygląda się atrakcyjnie. Dorota Wellman jest tego najlepszym przykładem. O tym, że wcale nie przejmuje się swoją figurą, pisze nawet w najnowszej książce - "I ty możesz być modelką!" . Opowiada w niej o modzie bez uprzedzeń, bez wieku, za to z odwagą, przekonaniem i poczuciem własnej wartości. Wspólnie z koleżankami i przyjaciółkami prezentują 100 różnych stylizacji dla każdej sylwetki. Wyświetl ten post na Instagramie. Post...

Przeczytaj
Okrasa Wellman Lidl
materiały PR
Przepisy Nowa kampania Lidla i gest Doroty Wellman
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Lidl! Tym razem Kuchnia Lidla przybiera formę przyjaznej knajpki, do której zapraszają Dorota Wellman i Karola Okrasa oraz... ich goście! Talk show w połączeniu z gotowaniem? Dlaczego nie!
Katarzyna Mordalska
wrzesień 03, 2015

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej w zupełnie nowym formacie. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać. „Kobieta ma wiele twarzy, a zwłaszcza taka jak ja. Nie lubię stać w miejscu i stale szukam nowych możliwości rozwoju. Gotowanie zawsze mnie pociągało, a teraz mam niezwykłą szansę odnaleźć się w zupełnie innej roli, a wręcz zarażać swoją pasją Polaków” – mówi Dorota Wellman . Podczas konferencji inaugurującej nową odsłonę kampanii, dziennikarka poinformowała, że 300 tys. złotych wynagrodzenia z tytułu udziału w kampanii przekazuje na cele charytatywne, w tym na działalność Fundacji TVN Nie Jesteś Sam. Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście” . Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50.

Przeczytaj