klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Styl życia

Gwiazdy polskiej sceny muzycznej już po raz czwarty wspierają Fundację Ronalda McDonalda

11 grudnia 2014 r. rusza ponownie w McDonald’s akcja McHappy Day® - doroczna zbiórka funduszy przeznaczonych na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Aby wesprzeć działania organizacji wystarczy kupić wyjątkową płytę „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której występują znani polscy wykonawcy: Urszula, Hania Stach, Damian Ukeje, Olga Bończyk, Andrzej Krzywy, Rafał Brzozowski oraz Natalia Szroeder. Zaśpiewali oni piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej w nowych aranżacjach. Artyści zrezygnowali z honorariów, a cały dochód ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na realizację programu Fundacji „NIE nowotworom u dzieci”.
Materiał partnera
grudzień 11, 2014
czarodzieje uśmiechu

Każdego roku restauracje McDonald’s na całym świecie organizują akcję McHappy Day® - kampanię, która ma na celu zbiórkę funduszy na programy charytatywne prowadzone z myślą o chorych i potrzebujących pomocy dzieciach. W tym roku w dniach 11-31 grudnia, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, będzie prowadzona sprzedaż płyty „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której znajdują się piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej wykonane przez znakomitych polskich artystów w nowych, charakterystycznych dla nich aranżacjach. W nagraniach wykonawcom towarzyszyły dzieci, laureaci organizowanego corocznie Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenek Majki Jeżowskiej „Rytm i Melodia”.

czarodzieje uśmiechu

Płyta jest już czwartym wydawnictwem realizowanym pod wspólnym tytułem „Czarodzieje Uśmiechu”. Pierwszy krążek z utworami z repertuaru Majki Jeżowskiej ukazał się w czerwcu 2010 r. i został sprzedany w rekordowym nakładzie 70 tys. egzemplarzy. W ciągu zaledwie dwóch tygodni płyta uzyskała status podwójnej platyny. We wrześniu 2011 r. wydana została płyta „Czarodzieje Uśmiechu 2” będąca kontynuacją akcji, a nakład sprzedaży pobił wynik z poprzedniego roku i wyniósł blisko 90 tys. egzemplarzy. Trzecia edycja również okazała się ogromnym sukcesem: płyta sprzedała się w nakładzie 80 tys. sztuk.

„Niezmiernie się cieszę, że po raz kolejny realizujemy nasz charytatywny projekt muzyczny, który powstał z wielkiej potrzeby serca i chęci pomagania małym pacjentom” – mówi Majka Jeżowska - „Mam ogromną nadzieję, że dzięki naszej pracy uda się wyczarować uśmiechy na twarzach słuchaczy, i co najważniejsze, nieść pomoc chorym dzieciom, które tak bardzo potrzebują naszego wsparcia”.

andrzej krzywy

Andrzej Krzywy

Płyta „Czarodzieje Uśmiechu 4” pojawi się w sprzedaży 11 grudnia 2014 r. i będzie dostępna we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s na terenie całej Polski. Koszt płyty to 8,90 zł. Dochód ze sprzedaży tegorocznej edycji płyty zasili realizację programu „NIE nowotworom u dzieci”.

W ramach tego programu Fundacja prowadzi ogólnopolskie szkolenia lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej służące wczesnemu rozpoznawaniu nowotworów, ultrasonograficzne badania przesiewowe dzieci oraz prowadzi Pokój Rodzinny w Instytucie – Pomniku Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Jesienią 2014 r. Fundacja rozpoczęła największy ze swoich dotychczasowych projektów. Jest nim budowa pierwszego w Polsce Domu Rodzinnego, hotelu dla rodzin małych pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu, którego misją jest stworzenie prawdziwego „domu poza domem” dla rodziców najciężej chorych dzieci.

rafał brzozowski

Rafał Brzozowski

olg abończyk i majka jeżowska

Olga Bończyk i Majka Jeżowska

czarodzieje uśmiechu
Free
Styl życia Dziecko to luksus? Coraz rzadziej decydujemy się na dzieci
Narzekanie na mało płodne Polki trwa bez końca, tymczasem większość młodych kobiet ma poważny powód, by odkładać macierzyństwo na później. Co ważne, nie ma tu znaczenia, czy ktoś pochodzi z Polski czy z USA. U podstaw problemu zarówno w jednym, jak i drugim kraju leżą finanse.
Małgorzata Mrozek
sierpień 18, 2016

Jak podał we wtorek „Washington Post”, w pierwszym kwartale tego roku w USA współczynnik dzietności był o prawie połowę mniejszy niż w późnych latach 50. ubiegłego wieku. Na 1000 kobiet w wieku rozrodczym (15-44 lata) przypadło 59,8 urodzeń. Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy jest oczywiście znacznie większa dostępność antykoncepcji. Co więcej, w latach 50. znacznie łatwiej było o zakup domu. Najpoważniejszym powodem, dla którego Amerykanki nie decydują się na dzieci, są jednak finanse. Dzieci są drogie , a koszty opieki nad nimi wręcz astronomiczne. Już kilka lat temu podawano, że w USA koszt wychowania dziecka do momentu osiągnięcia przez nie pełnoletniości kosztuje od 165 tys. do 245 tys. dolarów . Nawet jeśli na utrzymanie rodziny zarabiają dwie osoby, pojawia się problem z zapewnieniem opieki dziecku. Zatrudnienie niańki wcale do tanich nie należy. Trudno też decydować się na potomstwo, kiedy nie jest się pewnym posady, którą można stracić w najmniej oczekiwanym momencie. Mimo problemów finansowych konieczność spłacania kredytu i zapewnienia dziecku warunków do rozwoju przecież pozostaje. Dla porównania przyjrzyjmy się kosztom wychowania dziecka w Polsce . Jak wynika z raportu Centrum im. Adama Smitha „Koszty wychowania dzieci w Polsce w 2016”, wychowanie jednego dziecka do osiągnięcia przez nie osiemnastego roku życia kosztuje  od 176 tys. do 190 tys. złotych , a dwójki dzieci od 317 tys. do 350 tys. złotych. Statystycy wyliczyli, że koszty te stanowią od 15 do 30 proc. całkowitego budżetu rodziny. Dla małżeństwa, które liczy każdy grosz, to niestety sporo. „Rodzicielstwo nie jest wyłącznie rezultatem kalkulacji ekonomicznych kosztów i korzyści. Jednakże obawy potencjalnych rodziców o bezpieczeństwo ekonomiczne rodziny i jej poziom życia negatywnie wpływają na decyzje o liczbie dzieci. Współcześnie potencjalni rodzice mają...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia AVON kontra Rak Piersi zaprasza na Dzień Różowej Wstążki! Każdy krok ma znaczenie
Już 11 czerwca br. na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce – Dzień Różowej Wstążki. W tym dniu będziemy celebrować zdrowy styl życia poprzez treningi fitness, warsztaty kulinarne, czy spotkania z dietetykami. Wydarzenie będzie również wspaniałą okazją do promocji profilaktyki i uświadamiania Polkom, że wcześnie wykryty rak piersi to nie wyrok.
Materiał partnera
czerwiec 08, 2016

Podczas Dnia Różowej Wstążki uczestnicy będą mogli spotkać się z wieloma ekspertami:  lekarzami, przedstawicielami fundacji onkologicznych ,  dietetykami czy trenerami , którzy  opowiedzą, jak żyć, aby jak najdłużej cieszyć się świetnym zdrowiem i przeciwdziałać poważnym chorobom takim jak rak piersi. Spotkania z nimi poprowadzą znani i lubiani prezenterzy:  Dorota Wellman, Olivier Janiak i Filip Chajzer . Oprócz prowadzących, Dzień Różowej Wstążki świętować będzie razem z uczestnikami Ambasadorka AVON, wokalistka, skrzypaczka, kompozytorka – Justyna Steczkowska. W czasie wydarzenia na gości czekać będą ciekawe aktywności w strefach tematycznych, np. w strefie kulinarnej popularni blogerzy zdradzą tajniki na zdrowe i pyszne dania. Fani fitnessu będą mogli spróbować swoich sił podczas dwóch energetycznych treningów Nike Training Club, a zwolennicy biegania, jak również wszyscy planujący rozpoczęcie przygody z tym sportem, będą mogli dołączyć do sesji biegowych z trenerami Nike+ Run Club. Uczestnicy będą mogli także powalczyć o dodatkowe kilometry, które zostaną zamienione na badania USG piersi – dzięki ćwiczeniom na rowerach stacjonarnych. W strefie dla dzieci najmłodsi uczestnicy będą mogli sprawdzić, co można zrobić z różowego piasku, pobawić się z animatorami magiczną ciastoliną, puścić tysiące baniek mydlanych i posłuchać bajek czytanych przez znaną mamę Karolinę Malinowską. Profilatyka zdrowia nie dotyczy tylko kobiet, dlatego mężczyźni na Dniu Różowej Wstążki będą mogli dowiedzieć się więcej na ten temat oraz znaleźć też coś dla siebie – np. skorzystać z usług profesjonalnego barbera, czy włączyć się do gry w specjalnej strefie multimedialnej. W wyjątkowej strefie relaksu, goście będą mogli odpocząć na różowej trawie i posłuchać wywiadów z gwiazdami i ekspertami. Panie będą mogły poczuć się...

Przeczytaj
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj
Styl życia Christina Aguilera bez makijażu. Wygląda o niebo lepiej! Co jeszcze zmieniła?
Christina Aguilera zaskoczyła nowym wizerunkiem. Na okładce magazynu "Paper" zupełnie nie jest do siebie podobna.
Milena Majak
marzec 27, 2018

Christina Aguilera to naprawdę wyjątkowa wokalistka. Jej sceniczny look zawsze bywał szeroko komentowany przez media na całym świecie. Wokalistka uwielbia przede wszystkim mocny makijaż . Jednak 2018 rok przyniósł spore zmiany. Zobacz także:  Ten podkład zakryje nawet tatuaż! Jest dostępny w Polsce, ale nie chodzi o Dermacol Gwiazda zrezygnowała z kiczowatego wizerunku i postawiła na coś zdecydowanie delikatniejszego. Naturalną odsłonę Xtiny możemy podziwiać na najnowszej okładce magazynu "Paper" . Prawdę mówiąc, z trudem możemy ją rozpoznać... Post udostępniony przez Paper Magazine (@papermagazine) Mar 26, 2018 o 10:27 PDT Christina Aguilera na okładce "Paper" Oczywiście Christina wygląda na niej przepięknie i nigdy nie powiedziałybyśmy, że 18 grudnia będzie obchodzić 37. urodziny. Na okładce widzimy ją z bardzo delikatnym makijażem - ma minimalnie podkreślone brwi oraz dosłownie odrobinę pudru, podkładu i korektora. Zobacz także: Ma dziwną szczoteczkę, ale dzięki temu tuszowi zapomnisz o sztucznych rzęsach Warstwa kosmetyków jest na tyle cieniutka, że przebijają przez nią piegi , którymi wokalistka nigdy wcześniej nie chwaliła się szczególnie. I do tego te piękne kręcone włosy... :) Zdjęcie: Instagram.com/papermagazine oraz  Instagram.com/papermagazine Skąd w ogóle taka zmiana? Zawsze byłam osobą, która lubiła eksperymentować, lubiła teatralny styl, lubiła tworzyć fabułę i grać wykreowaną postać na scenie. Występuję na scenie i staram się być sobą. Ale znalazłam się właśnie w miejscu, w którym doszłam do wniosku, że muszę się zatrzymać i docenić to, jak naprawdę wyglądam - powiedziała w wywiadzie dla magazynu "Paper" Christina Aguilera. Dodała, że ta pewność siebie i łatwość w akceptowaniu przychodzi dopiero z wiekiem. Odkąd wydała pierwszy teledysk "Genie in A Bottle" , przez prawie 20 lat...

Przeczytaj