klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Dotykam Wygrywam, czyli akcja z samobadaniem piersi
Fotolia
Styl życia

Idź jutro na Narodowy! Kobiety będą bić rekord Guinnessa w... samobadaniu piersi!

Niewiele kobiet regularnie kontroluje czy piersi są zdrowe, a zaledwie garstka samodzielnie się bada. Powód jest prosty. Paniom brakuje wiedzy na ten temat. Dzięki akcji #DotykamWygrywam to może się zmienić.
Milena Majak
wrzesień 30, 2016

Wiedziałaś, że co roku w Polsce 17 tys. kobiet dowiaduje się, że ma raka piersi? Aż 35 proc. z nich nie ma szansy na wyleczenie go z powodu zbyt późnego wykrycia tej choroby.

Dlatego przypominanie o tym, żeby się badać, jest tak ważne! Stąd już 5. edycja kampanii, którą organizuje jedna z bieliźniarskich marek we współpracy ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Akcji partneruje również organizacja MOTORóżowi. Dzięki takiej kumulacji sił już jutro, czyli 1 października odbędzie się próba bicia rekordu Guinnessa w samobadaniu piersi.

Bądź częścią tego rekordu i pomóż nam pobić wynik, który aktualnie wynosi 2790 kobiet. Potrzebujemy Ciebie, Twoich piersi i dłoni! Zabierz swoją siostrę, mamę, babcię, przyjaciółkę, sąsiadkę i kogo tylko zechcesz, by towarzyszyć nam w tym wydarzeniu – czytamy na stronie wydarzenia www.dotykamwygrywam.pl.

Jeśli chcesz być częścią tego wyjątkowego projektu przyjdź na błonia PGE Stadionu Narodowego o godzinie 13:15. Wtedy rozpoczyna się zbiórka chętnych uczestniczek. A już 45 minut później rozpocznie się bicie rekordu. Sama impreza startuje jednak o 12:00.

Do udziału w wydarzeniu zachęca kobiety również jedna z polskich vlogerek – Agnieszka Janoszka, znana bardziej jako Dressed in Mint.

Podczas akcji na #DotykamWygrywam można skorzystać z darmowej, profesjonalnej porady brafitterki. Odbędzie się również nauka samobadania piersi. Do pełnej dyspozycji kobiet będą również lekarze, którzy udzielą odpowiedniej konsultacji.

Na błoniach PGE Stadionu Narodowego będzie funkcjonować punkt, w którym można oddać stare staniki do re(CYC)lingu. Wysłużone biustonosze zostaną zutylizowane, a cały zysk z akcji organizator przekaże na wsparcie działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi.

reCYCling

Ambasadorki #DotykamWygrywam

Temu wyjątkowemu wydarzeniu będą również towarzyszyć wyjątkowe kobiety. Widujesz je nie raz na ekranie telewizora, w kinie…

Do projektu #DotykamWygrywam przyłączyły się: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Krystyna Kofta, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Popek, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magdalena Waligórska, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra oraz Elżbieta Jędrzejewska.

Komentarze
materiały PR
Styl życia AVON kontra Rak Piersi zaprasza na Dzień Różowej Wstążki! Każdy krok ma znaczenie
Już 11 czerwca br. na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce – Dzień Różowej Wstążki. W tym dniu będziemy celebrować zdrowy styl życia poprzez treningi fitness, warsztaty kulinarne, czy spotkania z dietetykami. Wydarzenie będzie również wspaniałą okazją do promocji profilaktyki i uświadamiania Polkom, że wcześnie wykryty rak piersi to nie wyrok.
Materiał partnera
czerwiec 08, 2016

Podczas Dnia Różowej Wstążki uczestnicy będą mogli spotkać się z wieloma ekspertami:  lekarzami, przedstawicielami fundacji onkologicznych ,  dietetykami czy trenerami , którzy  opowiedzą, jak żyć, aby jak najdłużej cieszyć się świetnym zdrowiem i przeciwdziałać poważnym chorobom takim jak rak piersi. Spotkania z nimi poprowadzą znani i lubiani prezenterzy:  Dorota Wellman, Olivier Janiak i Filip Chajzer . Oprócz prowadzących, Dzień Różowej Wstążki świętować będzie razem z uczestnikami Ambasadorka AVON, wokalistka, skrzypaczka, kompozytorka – Justyna Steczkowska. W czasie wydarzenia na gości czekać będą ciekawe aktywności w strefach tematycznych, np. w strefie kulinarnej popularni blogerzy zdradzą tajniki na zdrowe i pyszne dania. Fani fitnessu będą mogli spróbować swoich sił podczas dwóch energetycznych treningów Nike Training Club, a zwolennicy biegania, jak również wszyscy planujący rozpoczęcie przygody z tym sportem, będą mogli dołączyć do sesji biegowych z trenerami Nike+ Run Club. Uczestnicy będą mogli także powalczyć o dodatkowe kilometry, które zostaną zamienione na badania USG piersi – dzięki ćwiczeniom na rowerach stacjonarnych. W strefie dla dzieci najmłodsi uczestnicy będą mogli sprawdzić, co można zrobić z różowego piasku, pobawić się z animatorami magiczną ciastoliną, puścić tysiące baniek mydlanych i posłuchać bajek czytanych przez znaną mamę Karolinę Malinowską. Profilatyka zdrowia nie dotyczy tylko kobiet, dlatego mężczyźni na Dniu Różowej Wstążki będą mogli dowiedzieć się więcej na ten temat oraz znaleźć też coś dla siebie – np. skorzystać z usług profesjonalnego barbera, czy włączyć się do gry w specjalnej strefie multimedialnej. W wyjątkowej strefie relaksu, goście będą mogli odpocząć na różowej trawie i posłuchać wywiadów z gwiazdami i ekspertami. Panie będą mogły poczuć się...

Przeczytaj
Fundusz Pantene Power of Us
Pielęgnacja Rusza Fundusz Pantene Power of Us dla kobiet prowadzących własny biznes
Marka Pantene, w której DNA leży wspieranie kobiet, założyła Fundusz, Power of Us, aby wspomóc polskie kobiece biznesy dotknięte skutkami pandemii covid-19.
Materiał partnera
lipiec 16, 2020

Akcja Pantene, która na co dzień dba o piękne włosy kobiet, wpisuje się w spektrum działań prospołecznych marki skierowanych do polek. Do projektu Power of Us mogą się zgłosić wszystkie kobiety prowadzące własną działalność na terenie naszego kraju. Partnerem merytorycznym akcji jest Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Mało kto wie, że Polki należą do najbardziej aktywnych kobiet w Europie:  ponad 33% polskich firm zostało założonych i jest prowadzonych przez kobiety . Deklarują one, że założyły własny biznes, ponieważ chciały się rozwijać, realizować swoje pasje i zainteresowania. Niestety, w obecnej sytuacji, zastoju gospodarczego spowodowanego pandemią koronawirusa, działalność wielu przedsiębiorstw jest ograniczona i ostatecznie może doprowadzić do ich upadku. Utworzenie Funduszu Power of Us ma na celu wsparcie wybranych biznesów w tym trudnym czasie. Sieć Przedsiębiorczych Kobiet - współpraca z marką Pantene Od lat  promowaniem kobiecego biznesu w Polsce zajmuje się Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, która za swoje działania otrzymała w 2018 roku nagrodę Central European Startup Awards. Sieć, będąca partnerem merytorycznym projektu Power of Us, jest jedną z największych organizacji kobiecych zrzeszającą ponad 30 tysięcy aktywnych zawodowo kobiet, liderek, menedżerek, ale również kobiet poszukujących swojej ścieżki zawodowej. Jej sztandarowym programem jest  "Biznes w Kobiecych Rękach" , w którego 6. edycjach powstało aż 257 nowych, kobiecych firm. W programie uczestniczy ponad 130 czołowych mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, właścicielek firm, liderek, menedżerek, które odniosły zawodowy sukces udziela wsparcia młodym przedsiębiorczyniom w ramach programu mentoringu biznesowego. Mentorki dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas różnych wydarzeń promujących przedsiębiorczość. Marce Pantene i Sieci Przedsiębiorczych Kobiet przyświeca...

Przeczytaj
dzień na u
materiały PR
Styl życia AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z AVON wspólnie przekonują, że każda kobieta potrzebuje raz w roku dnia dla siebie, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Właśnie dlatego AVON urzeczywistnia „Dzień na U” – dając swoim pracownikom dzień wolny na profilaktykę. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll zachęca pracodawców, aby poszli za ich przykładem.
Materiał partnera
listopad 12, 2019

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowe piersi jest formą dbania o siebie, tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Fundacja Rak’n’Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi . W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U” dofinansowanych zostało 10 000 badań w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników. Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto – zdrowia, samoświadomości, czułości – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania – zaznacza. Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości – 10 000 w 2019 roku! Co  jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna...

Przeczytaj
anna kalczyńska
Styl życia Anna Kalczyńska pobita? 'Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc'. Co się stało?
Anna Kalczyńska pokazała wstrząsające zdjęcie, na którym ma siniaki na twarzy i rozciętą wargę!
Agnieszka Pulikowska
listopad 27, 2017

Anna Kalczyńska pokazała zdjęcie, na którym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Ma siniaki i zadrapania na twarzy. Co ciekawe, to zdjęcie polubiło ponad 5 tysięcy osób! Co się za tym kryje? Polecamy:   Pamiętacie Łukasz z "M jak miłość"? Teraz ma 24 lata i jest szalenie przystojny Anna Kalczyńska pobita? Dziennikarka umieściła niepokojące zdjęcia na Instagramie i podpisała je: "Bite i poniżane kobiety, które pozostają w patologicznych układach przekazują swój dramat całej rodzinie..ze strachu przed biedą i odrzuceniem udają normalność. Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc. Kobieto, ratuj siebie i dzieci. Uciekaj od tego, który miał być dobrem a staje się katem #przemoc #kochamniebiję #kampaniaspołeczna".  Polecamy:   Widzieliście nową, świąteczną reklamę Allegro? Wzrusza do łez, ale... Post udostępniony przez Anna Kalczyńska (@annakalczynskam) 24 Lis, 2017 o 8:13 PST Spokojnie, dziennikarce nic się nie stało, a efekt obrażeń został uzyskany za pomocą makijażu. Zdjęcie powstało w ramach akcji "Kocham, szanuje", którą łącznie wspiera 12 ambasadorek, m.in. Danuta Stenka, Dorota Gardias, Maja Ostaszewska, Iza Kuna, Anna Karwan, Agnieszka Kaczorowska.  Post udostępniony przez Karolina Malinowska (@karolamalina) 25 Lis, 2017 o 3:16 PST Kampania społeczna "Kocham - szanuję" Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Ma ona na celu uświadomienie kobietom doświadczającym przemocy w rodzinie, że można się od tego uwolnić oraz uwrażliwienie społeczeństwa na reagowanie, kiedy podejrzewamy, że w domu np. sąsiadów dzieje się coś niepokojącego.  Polecamy:   "Ryczałam jak bóbr" - wyjątkowo szczery wywiad Anny Lewandowskiej Pod postem Anny Kalczyńskiej, w komentarzach nie brakuje szczerych wyznań.  "Ja miałam troje dzieci i dwa psy i brak wsparcia rodziny. Nie miałam domu,...

Przeczytaj