klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
kostka mydła w rękach
materiały PR, iStock
Styl życia

Kostka myjąca Dove ma już 60. lat!

Kiedy myślimy o kanonie piękna na przestrzeni ostatnich 60 lat, jedno jest pewne – wszystko się zmieniło. Fryzury, trendy w makijażu – ewoluowały, a sama definicja piękna zyskała zupełnie inne, szersze znaczenie. Nie zmieniło się jednak jedno. Przez te wszystkie lata marka Dove dostarczała kobietom tą samą najlepszą pielęgnację, niezmiennie stając po stronie prawdziwego piękna wszystkich pokoleń kobiet.
Materiał partnera
grudzień 11, 2017

60-te urodziny kostki myjącej, to doskonały moment, aby przypomnieć, że marka Dove już od sześciu dekad wspiera kobiety w definiowaniu ich prawdziwego piękna. Z tej okazji powstał niezwykły film, który pokazuje retrospektywę kultowych momentów piękna i dziedzictwo marki Dove. Marki, która od lat konsekwentnie zaprasza prawdziwe kobiety do udziału w swoich kampaniach i doskonale dba o ich skórę. Dzięki Dove, przez ostatnie dekady kobiety na nowo definiowały słowo "piękno", budowały swoją pewność siebie, a także zwalczały stereotypy.

Kobiety zawsze były naszą inspiracją. Od wprowadzenia kostki myjącej Dove w 1957 r. zobowiązaliśmy się do zapewnienia wszystkim kobietom jak najlepszej pielęgnacji oraz pokazywania prawdziwych kobiet i prawdziwego piękna w naszych reklamach – mówi Nick Soukas, wiceprezes marketingu marki Dove w Stanach Zjednoczonych, gdzie kampania jest launchowana w tym roku. Wraz z wieloma pokoleniami kobiet, marka Dove pomagała rozbudować definicję piękna, jednak wiemy, że wciąż mamy jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego będziemy dokładać wszelkich starań, aby nadal redefiniować piękno, zwalczać stereotypy oraz doceniać wszystko to co czyni kobiety wyjątkowymi przez kolejnych 60 lat. Mamy nadzieję, że kobiety na całym świecie, będą wspierać kampanię #RaisetheBeautyBar, dzieląc się nią w social mediach oraz przedstawiając swoją propozycję redefinicji piękna.

Kostka myjąca Dove

W 1957 roku kostka myjąca Dove była prawdziwą rewolucją w pielęgnacji, jedynym tego typu produktem oczyszczającym dostępnym na rynku. Kostka myjąca Dove jest numerem 1 wśród kostek polecanych przez dermatologów w Polsce. Nie jest mydłem i nie wysusza skóry tak, jak to ma miejsce w przypadku stosowania mydła. Dzięki opatentowanej formule łączącej łagodne składniki oczyszczające z ¼ kremu nawilżającego, kostka myjąca Dove, sprawia, że skóra kobiet na całym świecie jest wyjątkowo
gładka i miękka.

Dzięki doskonałej i łagodnej formule, która pozostała niezmieniona od swojej premiery w 1957 roku, kostka myjąca Dove jest symbolem najlepszej pielęgnacji jaką Dove zapewnia kobietom już od 60 lat. Marka Dove od samego początku zobowiązała się, aby zapewnić kobietom wyjątkowo łagodne kosmetyki, które jednocześnie doskonale sprawdzą się w pielęgnacji skóry, również twarzy. To ikoniczna ¼ kremu nawilżającego jest sekretem pielęgnacyjnych właściwości kostki myjącej Dove i to właśnie dzięki niej miliony kobiet na całym świecie mogą codziennie cieszyć się piękną i gładką skórą. Tak jak wszystkie kosmetyki marki Dove, kostkę myjącą charakteryzuje również przyjemność stosowania, a jej zapach nie zmienił się od 60 lat i wciąż urzeka kobiety na całym świecie. Portfolio marki Dove wzbogaca się o nowe kategorie, dostępne w coraz większej ilości Państw na Świecie, ale inspiracją do ich powstania zawsze będzie kostka myjąca – serce marki Dove - mówi Ewelina Gajewska, Brand Manager Dove.

Codzienny rytuał piękna Dove

Codzienne mycie twarzy to dla wielu osób rytuał każdego poranka i wieczora. Czynność dość prozaiczna, niejednokrotnie wykonywana odruchowo. Teraz z kostką myjącą Dove pora na zmianę! Jest wiele sposobów oczyszczania skóry, ale dla większości osób uczucie czystości i odświeżenia zapewnia mycie twarzy przy użyciu wody.
Jednak sama woda nie wystarczy. Dlatego dla zachowania dobrej kondycji skóry jest istotne to, po jaki produkt sięgniemy. Odpowiedź wydaje się być prosta – zwykłe mydło! Wybór niestety nie najlepszy dla naszej skóry. Dermatolodzy podkreślają, że pielęgnacja skóry przy użyciu zwykłego mydła może powodować znaczne przesuszenie
i podrażnienie skóry. Wszystko za sprawą ich składu, bogatego w silne substancje myjące, które dość agresywnie działając na powierzchni skóry usuwają zanieczyszczenia, jednocześnie wymywając naturalne lipidy z naskórka. Ponadto zwykłe mydła mają także silnie zasadowe pH, niekorzystne dla naszej skóry, co powoduje zaburzenie
lekko kwaśnego odczynu skóry, upośledzając jej właściwości obronne.

93% Polek zamieniło swój produkt do codziennego mycia twarzy na kostkę myjącą DOVE!

Bezpieczną alternatywą jest nowa kostka myjąca Dove. Jest to wyjątkowy kosmetyk o skutecznym i delikatnym działaniu, zawierający unikalną formułę DEFI – innowacyjną technologię łączącą ultradelikatne składniki myjące oraz lipidy, analogiczne do tych naturalnie występujących w strukturze skóry. Dzięki zastosowaniu formuły DEFI kostka
Dove doskonale oczyszcza skórę i jednocześnie pozwala zredukować wymywanie lipidów z naskórka, a zawarte w DEFI cząsteczki lipidowe zapewniają regenerację płaszcza lipidowego skóry. Kostka myjąca Dove ze względu na łagodne działanie i skuteczne oczyszczanie jest polecana także do oczyszczania skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień.

Komentarze
Pielęgnacja Mydła naturalne. Jak powstają i czy warto ich używać?
Wchodząc do sklepu z mydełkami ulegamy czarowi feerii barw, zapachów, a nawet szarego papieru, w które zapakowane są kostki mydła. Wrażenie robią na nas też wykorzystane składniki, czyli w dużej mierze naturalne oleje roślinne, które w pielęgnacji skóry kojarzą się chyba ze wszystkim co najlepsze. Mało prawdopodobne, aby ktokolwiek spośród miłośników szeroko rozumianej naturalnej kosmetyki potrafił przejść obok naturalnych mydeł obojętnie.
Monika Orzechowska
czerwiec 23, 2016

Z Aleppo do krajów śródziemnomorskich Wiele lat temu mydło było siłą rzeczy naturalne. Wybór był zresztą niewielki. Prym wiodło mydło marsylskie, które wytwarzano wyłącznie z oliwy z oliwek . Dzisiaj nieraz produkuje się je z oleju palmowego, oleju arganowego czy oleju ze słodkich migdałów. Mimo upływu lat nadal zaleca się je w pielęgnacji skóry suchej i wrażliwe j, tym bardziej, że jest to produkt hipoalergiczny, który można stosować także do prania czy kąpieli. Zawartość olejów roślinnych musi wynosić w nim bowiem co najmniej 72 proc. Czytaj też:   Zwiększa objętość włosów, redukuje opuchliznę, relaksuje po treningu. Kosmetyczny cud za grosze Uznaniem cieszy się także równie delikatne mydło kastylijskie , które wieki temu było europejską odpowiedzią na mydło Aleppo. Jako że w regionie Kastylii nie było oleju laurowego, wytwarzano białe mydło z oliwy z oliwek, której w Hiszpanii w końcu nie brakowało. Początkowo korzystała z niego hiszpańska rodzina królewska, jednak w kolejnych wiekach docierało ono do kolejnych krajów. Dziś zdaje się, że mydło kastylijskie pobija popularnością nawet czarne mydło marokańskie Savon Noir ze zmydlonej oliwy z oliwek oraz z pasty z czarnych oliwek. Początek wytwarzanym w Europie produktom do mycia ciała dało mydło z Aleppo – syryjskiego miasta, w którym stworzono pierwsze kostki twardego mydła i gdyby nie konflikt, wytwarzano by je tam na wielką skalę do dziś. Do Europy, dzięki krzyżowcom, dotarło ono w XI wieku i w zasadzie nawet dziś trudno sobie wyobrazić dobrze wyposażoną mydlarnię bez mydła Aleppo. Niestety, wskutek walk w Syrii fabryki przeniosły się do Francji, Libanu, Arabii Saudyjskiej i Turcji. Recepturę mydła Aleppo , na którą składa się olej z oliwek, olej laurowy, ług sodowy pozyskiwany z soli morskiej i woda, po przeniesieniu fabryk z Syrii podobno zachowano. Wciąż...

Przeczytaj
Fotolia, materiały PR
Pielęgnacja Jesienią… zadbaj o skórę!
Koniec lata i nieuchronnie zbliżająca się jesień to trudny moment dla naszej skóry, która w tym okresie wymaga szczególnej uwagi i starannej pielęgnacji. Zobacz, co możesz zrobić, by była świeża i promienna niezależnie od pory roku!
Materiał partnera
wrzesień 21, 2015

W trakcie letnich miesięcy z radością korzystałyśmy z promieni słonecznych, chętnie eksponując ciało i ciesząc się ciepłą aurą. Nic dziwnego, że pod koniec wakacji nasza skóra jest często zmęczona okresem wysokich temperatur i częstą ekspozycją na słońce. Nierzadko staje się zbyt sucha i bardziej podatna na występowanie niedoskonałości i zaskórników. Tymczasem nadchodząca jesień niesie ze sobą szereg kolejnych wyzwań dla skóry w postaci wielu niesprzyjających czynników, takich jak zimny wiatr, różnice temperatur czy suche powietrze w pomieszczeniach. To szczególnie trudny okres, do którego należy się przygotować. Zanim pogoda ostatecznie się pogorszy, możemy – a nawet powinnyśmy – zabezpieczyć naszą skórę i dać jej możliwość skutecznej regeneracji. Kluczem do sukcesu jest stosowanie odpowiedniej pielęgnacji. Z pomocą przyjdą nam wyjątkowe dermokosmetyki Cetaphil ® . Dogłębne nawilżenie i skuteczna regeneracja Seria dermokosmetyków Cetaphil ® to specjalistyczne produkty rekomendowane przez dermatologów na całym świecie do pielęgnacji nawet najbardziej wymagającej skóry. Idealnie sprawdzą się zarówno w przypadku skóry problemowej; trądzikowej, atopowej czy bardzo suchej, jak i normalnej – będą odpowiednie dla każdego, kto pragnie, by jego skóra była idealnie nawilżona i zadbana. Jednym z kluczowych etapów pielęgnacji skóry jest oczyszczanie – przy pomocy  Cetaphil ® EM emulsji micelarnej do mycia będzie ono szczególnie skuteczne i zarazem delikatne. Substancja myjąca kosmetyku została zamknięta w specjalnej miceli, która uwalniana jest tylko w niezbędnej ilości. Dzięki temu nie zostaje uszkodzony płaszcz lipidowy skóry, ani jej naturalna bariera ochronna. Emulsja zapewnia uczucie świeżości i elastyczności, nie zawierając przy tym mydła, ani żadnych substancji drażniących. O odpowiednie...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Czym jest piękno zdaniem Doroty Wellman? Przeczytaj wywiad z ambasadorką akcji NaroDove Piękno!
Ruszyła kolejna edycja specjalnej kampanii Dove - NaroDove Piękno, która zachęca kobiety do odkrywania swojego piękna. Ambasadorka akcji, znana prezenterka telewizji TVN Dorota Wellman w specjalnym wywiadzie opowiada, czym jest dla niej piękno i dlaczego zdecydowała się na udział w kampanii.
Materiał partnera
maj 14, 2015

- Czym jest dla Pani prawdziwe piękno? Dorota Wellman: „Choć byśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie” powiedział kiedyś Ralf Waldo Emerson. Prawdziwe piękno to naturalność i piękno, które bije ze środka człowieka. Taki naturalny blask. Nie da się go wydobyć makijażem ani operacją plastyczną. Składa się na nie dobroć, piękny uśmiech, wrażliwość, wnikliwe spojrzenie, osobowość. - Jaka jest geneza Pani manifestu? Dorota Wellman: Manifest powstał spontanicznie. To taka kobieca deklaracja wiary. Może przeczytany kilka razy umocni kobiety w wierze w siebie. - Kiedy Pani zdaniem kobieta czuje się piękna? Dorota Wellman: Po pierwsze, kiedy jest kochana. A po drugie, kiedy kocha siebie. Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, ani sposobie, w jaki układa włosy, czy idzie ulicą. Kobieta czuje się piękna, kiedy z pewnością patrzy przed siebie. Nikt jej tego nie powiedział, ona sama tak czuje. Silna, pewna siebie, mądra. - Dlaczego zdecydowała się Pani na udział w kampanii? Dorota Wellman: Chciałabym, by Polki na komplementy nie odpowiadały: „E tam, mam brzydki nos i krzywe nogi i jeszcze za dużo kilogramów…”. Zadziwiające, że zawsze mówimy o sobie źle i zawsze wymieniamy coś do poprawy. Wolałabym usłyszeć np. „Mam piękne oczy i świetne nogi. Lubię i akceptuje siebie. A za komplement bardzo dziękuję”. - Z czym kojarzy się Pani marka Dove? Dorota Wellman: Z normalnymi kobietami w reklamach, dbaniem o siebie, przyjemnością. - Jaka jest najlepsza droga do bycia pięknym? Jaki jest Pani sposób na piękno? Dorota Wellman: Pielęgnujmy swoje wnętrze, nie zapominając o zewnętrzu. Bo kobieta mądra, ciekawa świata, odważna jest bardzo interesująca. Uczmy się wiary w siebie. Nie słuchajmy mediów, które mówią nam, jak ma wyglądać piękna kobieta. Nie ma...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Kobiece piękno oczami Polek - raport marki Dove
Dla Dove potrzeby kobiet są najważniejsze - od 2004 roku marka walczy ze stereotypami dotyczącymi piękna i zachęca kobiety do dyskusji na jego temat. Poznaj wyniki tegorocznych badań i dowiedz się, czy Polki czują się piękne!
Materiał partnera
maj 15, 2015

Już po raz kolejny marka Dove zwróciła się do Polek, aby wypowiedziały się na temat piękna. Celem badania było poznanie stosunku Polek do szeroko rozumianego „kobiecego piękna”, definiowanego nie tylko poprzez zbiór cech odnoszących się do wyglądu zewnętrznego, ale również rozumianego jako piękno wewnętrzne. Skąd bierze się piękno? Zdaniem respondentek, o pięknie kobiety decyduje kilka czynników, z których zaledwie 22% stanowi uroda wrodzona.  Na pierwszym miejscu znalazła się osobowość  (28%), następnie sposób bycia (26%) oraz dbanie o siebie (24%).  Z tego wniosek, że dla Polek kobiece piękno to znacznie więcej niż ogólnie pojmowana uroda i zewnętrzne atrybuty. Piękna Polka musi być przede wszystkim zadbana (70%), pogodna, radosna (63%) oraz kobieca (60%). Ważnym czynnikiem jest też inteligencja, którą wymienia 57% respondentek. Za 3 najważniejsze cechy pięknej kobiety zostały uznane: inteligencja (25%), bycie zadbaną (24%) i naturalność (21%). Atrakcyjność fizyczną jako źródło piękna wymienia 47% kobiet, ale tylko dla 12% jest to jedna z trzech najważniejszych cech pięknej kobiety. Chociaż wydaje się, że panuje kult szczupłego ciała i młodości, tylko 15% kobiet uznaje szczupłą sylwetkę za konieczny atrybut pięknej kobiety. Piękno kobiety leży nie tylko w urodzie, ale przede wszystkim w poczuciu wartości. Kobiece piękno to piękne wnętrze, czułość, ciepło, wyrozumiałość, umiejętność bycia blisko. To przede wszystkim sztuka życia, radość, optymizm. Dorota Co na ten temat sądzi ekspert? Wiele odpowiedzi wskazywałoby na zmianę  podejścia do postrzegania piękna przez kobiety. Większość pań deklaruje, że piękno zawiera się w inteligencji, naturalności, emanacji ciepłem oraz szacunkiem w stosunku do otoczenia i bliskich. Kobiety zwracają również uwagę na umiejętność dbania o siebie. Ciekawym wynikiem jest niska...

Przeczytaj