klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Dzień na U
mat. prasowe
Styl życia

Mani, pedi, USG! Pamiętaj o swoim Dniu na U!

Dzień na U to ważna data w kalendarzu każdej kobiety. To kobiece „ruchome święto”, które wypada raz w roku. U każdej z nas kiedy indziej. W październiku 2019 roku Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi zachęcali Polki do regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Teraz, gdy świat na chwilę się zatrzymał z powodu pandemii i byliśmy skupieni na tym, by odnaleźć się w nowej rzeczywistości, warto przypomnieć sobie, że każda kobieta raz w roku potrzebuje dnia na USG piersi.
Materiał partnera
lipiec 26, 2020

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi, bo w biegu i natłoku codziennych spraw po prostu o tym zapomina. Szczególnie teraz, gdy przyzwyczajamy się do tzw. „nowej normalności” i jesteśmy skupieni na zupełnie innych tematach. Jednak troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera, na które z utęsknieniem czekała każda dziewczyna. Pora więc odwiedzić także gabinet USG!

Podczas pandemii cała nasza uwaga była skupiona na informacjach dotyczących COVID-19. Zamknięte były nie tylko salony kosmetyczne czy fryzjerskie, ale także wiele gabinetów lekarskich. Teraz, gdy nie obowiązują nas aż tak restrykcyjne obostrzenia, warto przypomnieć o badaniach profilaktycznych. USG to badanie całkowicie bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Raz w roku każda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, dzień na USG, by potwierdzić zdrowie piersi – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.

Dzień na U zainicjowaliśmy w naszej firmie rok temu. Natomiast już ponad 20 lat prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Zależy nam, aby kobiety traktowały badanie jako część stylu życia. Chcemy zwrócić uwagę na to, że USG powinno na stałe wpisać się w kalendarz każdej z nas. Troska o nasze wnętrze jest tak samo ważna, jak dbanie o zewnętrzny wygląd. Dzień na U, to nasze „kobiece święto”, o którym nigdy nie zapominamy i o którym z dumą mówimy – dodaje Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CEE w Avon. 

Do akcji przyłączyło się Booksy – aplikacja, dzięki której bez wychodzenia z domu można umówić się online do fryzjera, kosmetyczki, fizjoterapeuty czy trenera personalnego, jak również na wizytę w banku czy sklepie z elektroniką. 

Chcemy pokazać, że do tematu zdrowia i dobrego samopoczucia należy podchodzić kompleksowo i warto znaleźć w swoim kalendarzu czas na USG, tak samo jak robimy to w przypadku wizyty u kosmetyczki czy fryzjera. Dlatego do naszych usług dodajemy nową kategorię - teraz użytkowniczka aplikacji może ustalić swój Dzień na U i od razu umówić się na badanie w jednym ze współpracujących z nami gabinetów – wyjaśnia Marta Piórkowska, Senior Marketing Manager w Booksy.

Obecna odsłona kampanii ma również za cel  dotarcie do kolejnych gabinetów, oferujących USG. Organizatorzy chcą zachęcić kolejne placówki do dołączenia do akcji – by wspólnie przekonywać Polki, że badania profilaktyczne to forma dbania o siebie i część lifestylu.

Kampania rusza 27 sierpnia br. Szczegóły są dostępne na stronie www.dziennau.pl.

Partnerami letniej edycji Dnia na U są Booksy i Novartis. Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB Warszawa. Komunikacją PR oraz działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD Media. Materiały animowane przygotowało studio TELEVISOR, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.

Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas!

#dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

Materiał powstał z udziałem marki Avon

Pielęgnacja Działa jak KOJĄCY KOMPRES S.O.S dla skóry wrażliwej. Poznaj wyniki testu AVON Nutra Effects!
Marka AVON poszerzyła swój asortyment o produkty do oczyszczania i pielęgnacji skóry wrażliwej. Sprawdź, czy spełniły oczekiwania dziewczyn z Klubu Recenzentki!
Materiał partnera
maj 26, 2020

Wszystkie osoby mające skórę wrażliwą wiedzą, że wymaga ona szczególnej ochrony. Wie o tym także marka AVON, która właśnie wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy AVON Nutra Effects . Co wyróżnia je na tle innych produktów tej kategorii? Został do nich dodany naturalny kompleks kojący i ekstrakt z liści cica , dzięki którym skóra lepiej znosi szkodliwe czynniki zewnętrzne i wewnętrzne. Rytuał pielęgnacyjny do oczyszczania twarzy obejmuje Płyn micelarny, Żel micelarny oraz Peeling micelarny. Wykorzystana w nich technologia micelarna usuwa nagromadzone w ciągu 24 godzin zanieczyszczenia w 1 minutę. Uzupełnieniem pielęgnacji jest Krem na dzień , który odżywia skórę i sprawia, że staje się mniej podatna na podrażnienia. Za sprawą zawartości składników pochodzenia naturalnego (oprócz wyżej wspomnianych, należą do nich także m.in. witamina E i szafran indyjski ), wszystkie produkty AVON Nutra Effects koją, nawilżają i wzmacniają skórę. By przekonać się o ich skuteczności, o przetestowanie produktów poprosiliśmy użytkowniczki Wizaz.pl. Sprawdź, jak wypadły! Linia do oczyszczania i pielęgnacji twarzy AVON Nutra Effects – wyniki testu     Wizażanki wypróbowały wszystkie cztery kosmetyki: Płyn micelarny, Żel micelarny, Peeling micelarny oraz Krem na dzień. Potwierdziło się, że krem  pozostawia skórę mocno odżywioną – efekt ten uwielbia aż 90% Recenzentek! Większości dziewczyn, bo 8 na 10 z nich, podoba się także to, że po zastosowaniu testowanego produktu  skóra jest mniej podatna na podrażnienia. Tyle samo użytkowniczek Wizaz.pl jest zachwyconych  zdrowym wyglądem cery , jaki zapewnia krem. Jeżeli...

Przeczytaj