klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
ONS
Styl życia

Martyna Wojciechowska ma... swoją lalkę Barbie. Na premierze pojawiła się z córeczką. Śliczna!

Od klasycznej lalki zdecydowanie wolimy tę, która wygląda, jak... Martyna Wojciechowska. Na premierze nowej Barbie dziennikarka pojawiła się z córką - Marysią. Jest podobna do mamy?

Barbie kojarzymy na ogół z niewiarygodnie szczupłą sylwetką, dużym biustem, pełnym makijażem i oczywiście - skąpym strojem. Producenci lalki od pewnego czasu starają się zmienić jej wizerunek, który w młodych dziewczynach często budzi kompleksy, a przede wszystkim - odnosi się tylko do wyglądu zewnętrznego. To dlatego powstała seria lalek Barbie "Shero" (połączenie słów "she", czyli ona oraz "hero" oznaczające bohater), które mają być dla małych dziewczynek przykładem i inspiracją. Wcale nie dziwi wybór pierwszej polskiej Shero, którą została Martyna Wojciechowska. Podróżniczka od lat działa na rzecz praw kobiet całego świata, walczyła z nowotworem i samotnie wychowuje dziecko.

To podróżniczka, himalaistka, dziennikarka. Kobieta, która realizując wyprawy na krańce świata, podróżuje do ludzi, nie do miejsc. Jej pasja, zaangażowanie i postawa są dla małych i dużych kobiet potwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych, że warto mieć marzenia i je spełniać - tak uzasadniano wybór Martyny Wojciechowskiej na Barbie Shero.

Czy Martyna Wojciechowska lubi się malować? Nie zgadniesz co sprawia jej największą trudność!

Martyna Wojciechowska z córką Marysią

Na prezentacji nowej lalki Barbie Martyna Wojciechowska pojawiła się ze swoją córką - Marysią. Dziewczynka, której ojcem jest zmarły w ubiegłym roku Jerzy Błaszczyk, w kwietniu skończy 10 lat. Martyna Wojciechowska często pokazuje córkę na Instagramie, wystąpiła z nią także w sesji zdjęciowej do jednego z magazynów. Trzeba przyznać, że dziewczynka z roku na rok staje się coraz bardziej podobna do mamy. Myślicie, że pójdzie w jej ślady i również zostanie podróżniczką?

Zobacz także: Martynie Wojciechowskiej też zdarzają się wpadki makijażowe. Jakie? Nie uwierzysz!

Komentarze
Wolska Trenuje dla Intimissimi
materiały PR
Moda Katarzyna Wolska w wyjątkowej kampanii Intimissimi #ImAStory
Osiem kobiet z różnych państw świata i osiem niezwykłych historii - najnowsza kampania marki Intimissimi #ImAStory udowadnia, że słowo "kobiecość" nie jest jednoznaczne. Ambasadorki wyłonione w konkursie na Instagramie to prawdziwe kobiety, które reprezentują różne postaci kobiecego piękna. Jedną z nich została Polka - trenerka Katarzyna Wolska.
Ewelina Błeszyńska
wrzesień 29, 2015

Intimissimi #ImAStory W jesienno-zimowej kampanii marki Intimissimi zamiast modelek pojawiły się prawdziwe kobiety, które zostały nowymi muzami marki. Osiem ambasadorek zostało wyłonionych w castingu na Instagramie. Jedną z nich została charyzmatyczna Polka - Katarzyna Wolska, którą z mediów społecznościowych znamy jako "Wolska Trenuje". Nic dziwnego, że to właśnie Kasia została jedną z ośmiu światowych twarzy kampanii - jako trenerka personalna i założycielka grupy treningowej "Real Girls Team" jest świetnym przykładem inspirującej i pięknej (nie tylko zewnętrznie) kobiety. Zwyciężczynie konkursu #ImAStory Podczas trwania konkursu każda uczestniczka mogła podzielić się swoją historią, w tym również swoimi unikalnymi pasjami w formie zdjęcia lub wideo. Podczas trwającego prawie miesiąc castingu w social media pojawiło się ponad 15 000 postów. Każdy z nich wyróżniał się nadzwyczajną naturalnością oraz szczerością ze strony kobiet, które dzieliły się tym, co sprawia, że są wyjątkowe. W konkursie wyłoniono 8 kobiet, które zagrały w 8 reklamach telewizyjnych.Kim są te kobiety? Właścicielka włoskiego kurortu i podróżniczka, Miriam Ziino; projektantka wnętrz z Włoch, Marsica Fossati; portugalska aktorka Barbara Laurenco; studentka z Hiszpanii Maria Fernandez Rubies; rosyjska baletnica, Liliya Skovorodnikova; florystka z Austrii Fiona Seidl, węgierska kompozytor piosenek Sonya Korbucz oraz oczywiście Katarzyna Wolska z Polski. Zobaczcie wywiad z Kasią, która opowiada swoją historię!

Przeczytaj
lalka barbie w reklamie moschino
Moda Ta reklama lalki Barbie wzbudziła wiele kontrowersji. Czy słusznie?
Najnowsza reklama lalki Barbie zaprojektowanej przez włoski dom mody Moschino zyskała wielu fanów, ale także całą rzeszę przeciwników. Powodem całego zamieszania jest niestandardowe podejście do zabawy lalkami - w reklamie po raz pierwszy w historii widzimy małego chłopca, który razem z koleżankami bawi się lalką. Czy rzeczywiście powinno nas to oburzać?
Ewelina Błeszyńska
listopad 20, 2015

Przez ostatnich 56 lat odkąd w popkulturze pojawiła się lalka Barbie promowała jeden wizerunek kobiety - szczupłej, wysokiej, z perfekcyjnymi rysami twarzy oraz zachwycającymi włosami. A bawić się miały nią wyłącznie grzeczne dziewczynki podobne do niej - ubrane w różowe ubrania, od najmłodszych lat zainteresowane modą i urodą. Okazuje się jednak, że podejście to jest coraz bardziej nieaktualne w porównaniu do obecnych czasów. Lalka pogłębiała przecież zakorzenione w naszej świadomości stereotypy płciowe. Teraz postanowiono to zmienić. Reklama lalki Moschino Nową reklamę limitowanej edycji lalek Barbie do tej pory obejrzało już prawie 2,5 mln osób."Moschino Barbie" to zabawka, którą w reklamie bawią się dwie dziewczynki - jedna czarnoskóra i druga o jasnej karnacji. Jednak prawdziwą zmianą jest pojawienie się w filmie chłopca, który do złudzenia przypomina młodszą wersję Jeremy'ego Scotta (dyrektora kreatywnego marki Moschino ). Jest radosny, pełen energii, a zabawa lalką wydaje się sprawiać mu miłą rozrywkę. Jego pojawienie się w reklamie miało burzyć podziały związane z ograniczaniem płciowym. Istotnie wiele osób poparło pomysł rezygnacji z podziału na to co odpowiednie dla dziewczynek, a co dla chłopców. Z drugiej strony pojawiają się głosy, że lalki powinny być zarezerwowane jedynie dla małych dziewczynek i nie ma powodu by to zmieniać. Czy rzeczywiście te głosy są uzasadnione? Czy chłopiec w reklamie lalek to faktycznie zamach na tradycję, a może krok naprzód w łamaniu stereotypów? Zobaczcie i oceńcie:

Przeczytaj
Styl życia Szaleje za nią cały świat – oto prawdziwa ikona mody!
Barbie odciska mocne piętno na popkulturze i inspiruje projektantów. Mamy dla Was gorące modowe propozycje zainspirowane najsłynniejszą lalką świata.
Zuzanna Drozd
listopad 29, 2017

Barbie na dobre zadomowiła się modowym światku, udowadniając, że słabość do różu nie jest domeną jedynie małych dziewczynek :) Myślicie, że moda sygnowana logo Barbie będzie infantylna i mało kobieca? Nic bardziej mylnego! Udowodniła to ostatnio Klaudia Halejcio, która opublikowała na Instagramie zdjęcie w bluzie nawiązującej bezpośrednio do stylu lalki Barbie. Tak piekny makijaż u @anetanowackamakeup Dziekuje ❤ #makijaz #beauty #makeup #barbie Post udostępniony przez Klaudia Halejcio (@klaudiahalejcio) 18 Paź, 2017 o 2:09 PDT Aktorka zestawiła ze sobą bogato zdobioną bluzę z wysokimi kozakami za kolano w odcieniu jasnego różu – dzięki temu cały look nabrał seksownego charakteru. Takich słonecznych dni chcemy więcej! ☀️ #stylizacja Post udostępniony przez Klaudia Halejcio (@klaudiahalejcio) 17 Paź, 2017 o 9:22 PDT zdjęcie główne:  https://pl.pinterest.com/

Przeczytaj
Styl życia Ta kobieta jest zbyt piękna, aby mogła wychodzić z domu
Rodzice tej piękności wychowali ją w przekonaniu, że jest księżniczką. 26-letnia Angelica Kenova nie może w żaden sposób decydować o sobie, zaczynając od ubrań, które zakłada, po osoby z którymi się widuje. W efekcie chodząca lalka Barbie boi się wyjść sama z domu!
Laura Osakowicz
sierpień 23, 2019

Choć najbliżsi twierdzą, że to dla jej bezpieczeństwa, nietrudno stwierdzić, że relacja jaką Angelica - rosyjska piękność- ma ze swoimi rodzicami jest co najmniej toksyczna. W wywiadzie dla DailyMail wyznała, że  już od 6 roku życia mama ubierała ją w stylizacje lalki Barbie . To nie ona oczywiście wybrała właśnie tę zabawkę na swoją idolkę- po prostu zrobiono to za nią. Tak dzieje się do tej pory. Piękność w żadnym względzie nie podejmuje decyzji, które jej dotyczą, mimo, że już od dawna jest dorosłą kobietą. Zobacz także: 18-latka odesłana z pracy do domu za 'zbyt krótką' spódnicę. Słusznie? Ta rosyjska piękność jest zamykana w domu Angelica, gdy chce spotkać się z mężczyzną, adorator musi rezerwować stolik dla trzech osób, ponieważ parze zawsze towarzyszy przyzwoitka. Rosjanka przez to nigdy nie miała prawdziwego chłopaka.         Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Angelica Kenova Barbie (@russian_barbie) Mar 9, 2019 o 2:42 PST Gdy dorastałam, rodzice wychowywali mnie jakbym była księżniczką i nigdy nie pozwalali mi wychodzić z domu, robić zwyczajne rzeczy, które robią dorośli. W efekcie jestem nie przystosowana do zwykłego życia  - żyje jak w domku dla lalek – powiedziała Angelika. Rodzice dziewczyny nie odnieśli się w żaden sposób do jej wypowiedzi. Okazuje się jednak, że oprócz ograniczania, namawiali ją także do odważnych, rozbieranych sesji.  Angelica może pochwalić się bowiem niezwykle szczupłą talią i biustem w rozmiarze 70E. Podobno już jako...

Przeczytaj