klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Styl życia

Skuteczny trening na płaski brzuch. Wystarczy 10 minut dziennie!

Chcesz wymodelować brzuch w krótkim czasie? Oto 10-minutowy trening mięśni brzucha. Musi być skuteczny - mięśnie bolą od samego oglądania...
Agnieszka Pulikowska
wrzesień 27, 2016

Kelsey Lee, trenerka fitness prezentuje 10-minutowy trening, dzięki któremu można poprawić wygląd brzucha. Te ćwiczenia wcale nie są takie proste i - przyznajemy szczerze - może być ciężko z ich wykonaniem. Ale już po kilku treningach będą Ci sprawiały znacznie mniej wysiłku.

Zobaczcie także:  Kinga Rusin ma lepszy "kaloryfer" niż Chodakowska? 

Jesteś gotowa podjąć wyzwanie i zawalczyć o piękny brzuch razem z Kelsey Lee? Będziesz potrzebowała maty, piłki i ewentualnie... ręcznika do otarcia potu z czoła. Po obejrzeniu tego materiału, wydawać się może, że jest to łatwy trening. Ale jeśli choć raz ćwiczyłaś mięśnie brzucha, szczególnie te najniższe partie wiesz, że w praktyce to wcale nie jest takie proste. Zwyczajne podnoszenie nóg w pozycji leżącej wymaga sporego wysiłku. 

Zobaczcie trening: 

Brak Ci motywacji? Twierdzisz, że zimą nikt nie będzie oglądał Twojego brzucha? Pamiętaj, że wyniki ćwiczeń są widoczne dopiero po jakimś czasie, a przed Tobą karnawał. Już dzisiaj możesz pomyśleć, jak dobrze na płaskim brzuchu będzie leżała obcisła sukienka. 
Więc może warto skrócić wieczorny seans na kanapie i 10 minut poćwiczyć?

Zobaczcie także:  Ćwiczenie na jędrne pośladki, które wykonasz w każdym miejscu i o każdej porze

Komentarze
plank
Fotolia
Styl życia Czym jest PLANK, czyli popularna deska?
Nie masz ochoty na wykonywanie standardowych brzuszków? PLANK jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem! Z pozoru łatwe do wykonania ćwiczenie jest w istocie dość zaawansowanym treningiem, przynoszącym efekty w odchudzaniu i poprawie sylwetki. Sprawdź, czym jest PLANK i jak prawidłowo go wykonywać!
Katarzyna Mordalska
styczeń 23, 2015

Co to jest PLANK? PLANK jest ćwiczeniem siłowym, angażującym liczne partie mięśni. Wykonuje się je najczęściej w pozycji pompki. Regularny trening pozwala na wzmocnienie nie tylko mięśni brzucha, ale także kręgosłupa, ramion i pośladków. Od standardowych brzuszków odróżnia go to, że nie obciążą kręgosłupa oraz angażuje głębsze partie mięśni. Jak prawidłowo wykonywać PLANK? Pozycja do ćwiczeń przypomina pozycje do wykonywania pompek: ręce opieramy na podłodze tak, by w łokciach tworzyły kąt prosty ręce utrzymujemy na szerokości barków, łopatki ściągnięte w prawidłowo wykonywanej pozycji tułów powinien tworzyć linię prostą napięty brzuch podtrzymuje odcinek lędźwiowy kręgosłupa głowa nie zwisa – stanowi przedłużenie kręgosłupa nogi proste lub lekko zgięte w kolanach W takiej pozycji postaraj się wytrzymać co najmniej 30 sekund. Z czasem dokładaj po 5-10 sekund.

Przeczytaj
Fryzury Nie możesz się zdecydować, na jaki kolor pomalować włosy? Znamy ciekawą sztuczkę
Aż chce się powiedzieć "no przecież to logiczne" i "dlaczego ja tego wcześniej nie zrobiłam?".
Agnieszka Pulikowska
listopad 27, 2016

Blond, czy brąz? A może bardziej odważne kolory, jak róż albo niebieski? Pewna Australijka znalazła na to proste rozwiązanie. Otóż ona również nie mogła się zdecydować na konkretny kolor włosów. Jak wiadomo, ostatnio zalewa nas wręcz fala nowych trendów w koloryzacji. Który zatem wybrać? Rozwiązanie jest prostsze niż się wydaje i zapewne wiele z Was uśmiecha się na myśl, że może by tak sobie pomalować głowę po połowie, ale pewnie większość zaraz dochodzi do wniosku, że to czyste szaleństwo. Otóż wcale nie!  Zobaczcie także:   Ukrywasz je pod włosami? Błąd! Zobacz, jakie ozdoby można zrobić z wsuwek Młoda kobieta z Gold Coast poszła do salonu i poprosiła, aby jej włosy pomalowano po połowie. Warto zaznaczyć, że nosi przedziałek na środku i to właśnie on wyznaczał granice koloryzacji. Czy rezultat był komiczny? Może niektórych bawić ze względu na dobór kolorów - różowego i niebieskiego, ale poza tym jej trik jest dość imponujący, ponieważ kiedy odpowiednio zaczesze włosy, nabierają jednolitego koloru - jednego z dwóch przez nią wybranych. Zobaczcie GIF, który to prezentuje. Pomysł wydaje się być banalnie prosty i w zasadzie wiele z nas mogło na niego wpaść, ale zapewne się bało wcielić go w życie. Dzięki tej Australijce możemy zobaczyć, że takie rozwiązanie naprawdę ma sens, jednak jest potrzebna odpowiednia fryzura.  Odważyłybyście się na takie rozwiązanie?  Zobaczcie także:   Krótki bob na długich włosach? Foto: Pinterest/ pin/138345019781408889/

Przeczytaj
ćwiczenia na brzuch
iStock
Styl życia Ćwiczenia na brzuch dla początkujących - jak ćwiczyć w domu?
Proste i łatwe ćwiczenia na brzuch dla początkujących, które można wykonać w domu. Jak wykonywać ćwiczenia na brzuch, żeby cieszyć się smukłą talią? Pamiętaj o regularności i odpowiednim spięciu mięśni!
Aneta Zygmuntowicz
marzec 20, 2020

Ćwiczenia na brzuch w domu mogą dać szybki rezultat, jeśli są wykonywane prawidłowo i trzymamy się kilku zasad. Pierwsze efekty powinny się pojawić już po około miesiącu, ale wszystko zależy od tego, jak wykonywane są treningi, a także od początkowej masy ciała i stylu życia. Najlepsze ćwiczenia na brzuch dla osób początkujących to między innymi: spięcia brzucha, nożyce czy deska. Najlepsze ćwiczenia na brzuch w domu - dla początkujących Spięcia brzucha Kładziemy się tyłem na macie, dłonie za głową. Nogi uginamy w kolanach i biodrach, stopy układamy płasko na podłodze. Ruch ciągniemy za pomocą mięśni brzucha - odrywamy od podłoża głowę, barki i górną część pleców. Zatrzymujemy na chwilę w pozycje górnej i odchylamy się z powrotem w dół, nie dotykając łopatkami podłogi. Brzuszki naprzemienne Przyjmujemy pozycję jak do klasycznych brzuszków . Prawą stopę kładziemy na lewe kolano. Napinamy brzuch i przyciągamy do niego lewy łokieć. Potem zamieniamy pozycję. Lewą stopę kładziemy na prawe kolano i przyciągnij do niego prawy łokieć, cały czas napinając brzuch. Podnoszenie ciała do góry powinno być aktywowane za pomocą mięśni brzucha. Nożyce poziome Kładziemy się na plecach. Nogi wyprostowane w kolanach trzymamy w górze. Ręce za głową, łopatki szeroko i napinamy wszystkie mięśnie. Odrywamy łopatki od podłoża i robimy nożyce poziome – naprzemiennie krzyżujemy i rozsuwamy nogi w górze. Rowerek To jedno z najprostszych ćwiczeń. Wystarczy położyć się na plecach i włożyć ręce za kark. Następnie podnosimy nogi do góry, zginamy kolana i wykonujemy ruchy jakbyśmy jechali na zwykłym rowerze. Pamiętajcie, aby mocno spiąć brzuch! Deska To jedno z najlepszych ćwiczeń, które angażuje mięśnie na całym ciele. Pozycja podstawowa to podpór przodem na przedramionach ze zgiętymi łokciami. Musimy pamiętać, aby ciało tworzyło...

Przeczytaj
Fotolia
Styl życia Tylko 3 minuty! Tyle trwa trening, który odmieni twoją figurę
Ten zestaw ćwiczeń szybko i skutecznie spala tłuszczyk. Zobaczcie, jak ćwiczy Sylwia Nowak.
Agnieszka Pulikowska
październik 19, 2016

Często zniechęcamy się do treningów, ponieważ według nas długo trwają. Innym razem nie chce nam się wychodzić z domu na siłownię, czy do klubu fitness... Nie ma wymówek, że zimno, długo czy daleko! Zawsze się znajdzie choćby troszkę miejsca w mieszkaniu, aby przeprowadzić krótki trening. Nawet w przerwie reklamowej w trakcie ulubionego serialu. Dokładnie 3 minuty trwa skuteczny zestaw ćwiczeń pozwalający spalić tkankę tłuszczową , który prezentuje Sylwia Nowak. Jedno ćwiczenie wykonuje się przez 30 sekund, a potem 10 sekund odpoczywa. Wydaje się łatwe, ale... wiadomo, że nawet proste ćwiczenia dla naszego niewyćwiczonego ciała stają się nie lada wyzwaniem. Ale jeżeli ich wykonywanie trwa tylko 3 minuty, to warto spróbować. Na początek jedna seria, a potem może nawet kilka?  Tylko zaraz po ćwiczeniach nie siadamy z ciastkiem w ręce! Wybierzcie raczej butelkę wody niegazowanej;) Zobaczcie, jak dokładnie wygląda trzyminutowy trening z Sylwią Nowak, który pozwoli Wam spalić tkankę tłuszczową. Polecamy także: Arcydzięgiel lekarski na trawienie Zdjęcie główne: https://pl.pinterest.com/pin/312226186650852201/

Przeczytaj