klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
seksowne pośladki
Fotolia
Styl życia

Sposoby na seksowne pośladki

Zastanawiasz się, jak podnieść pośladki? Piękne krągłości możesz wypracować sama, w zaciszu własnego domu. Wystarczy, że zafundujesz swoim pośladkom regularny trening, złożony z konfiguracji trzech prostych ćwiczeń. Wypróbuj skuteczne ćwiczenia na seksowne pośladki!
Katarzyna Mordalska
luty 04, 2015

Podejmij WYZWANIE: 4 tygodnie do sexi pośladków!

1 z 3

Ćwiczenia na pośladki: przysiady

Ćwiczenia na pośladki: przysiady

Przysiady wykonuj z ciężarkiem – na początek wystarczy już 1kg, ale z czasem zwiększaj obciążenie. Jak prawidłowo wykonywać przysiady? Koniecznie zwracaj uwagę na to, aby nie obciążać nazbyt kolan. Podczas przysiadu, wysuwaj maksymalnie pośladki do tyłu, zamiast przenosić ciężar ciała na kolana.

Sprawdź także, jaki sprzęt do ćwiczeń w domu powinnaś mieć!

2 z 3

Ćwiczenia na pośladki: wykroki

Ćwiczenia na pośladki: wykroki

W tym ćwiczeniu również jest ważne, aby nie obciążać kolan. Przy wykroku pamiętaj, aby zachować kąt prosty w kolanie. Ręce trzymaj prosto po bokach. Wykonaj kilka serii po kilkanaście powtórzeń na każdą stronę.

3 z 3

Ćwiczenia na pośladki: unoszenie bioder

Ćwiczenia na pośladki: unoszenie bioder

W pozycji leżącej unieś biodra ku górze i zastygnij na chwilę w takiej pozycji. Dostosuj tempo ćwiczeń do własnych możliwości. Staraj się jednocześnie podtrzymywać odcinek lędźwiowy kręgosłupa siłą mięśni brzucha.

Komentarze