klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
materiały PR
Styl życia

Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”

Dobiegła końca 3. edycja programu „Ubrania od Serca”, której wynik ustanowił nowy rekord. W tym roku dzięki wsparciu Polaków zostanie ufundowanych ponad 2 500 voucherów dla dzieci z domów dziecka. To kolejny rok, gdy dzieci otrzymują możliwość samodzielnego wyboru wymarzonych ubrań. Ten z pozoru prosty gest, jest dla nich szansą na lepszy start w przyszłość.
Materiał partnera
czerwiec 29, 2020

Program „Ubrania od Serca” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony konsumentów, jak również ze strony placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzięki wsparciu Polaków od początku istnienia programu marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom uszczęśliwili ponad 5 300 dzieci mieszkających w domach dziecka. Tyle właśnie voucherów zostało przekazanych dzieciom, aby mogły one samodzielnie wybrać swoje wymarzone ubrania.

Placówki są finansowane przez samorządy, co niestety często stwarza ograniczenia, dlatego każda pomoc się liczy. Program „Ubrania od serca” to wspaniała inicjatywa, dzięki której mamy możliwość zaspokajać indywidualne potrzeby dzieci. Tym bardziej w tych wyjątkowych czasach jesteśmy szczęśliwi, że w tym roku uda się sprawić radość ponad 2,5 tys. dzieciom. To imponująca liczba, która z każdą edycją jest coraz większa! - mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

Dziękujemy za wsparcie! 

Tegoroczna edycja programu „Ubrania od Serca” przyniosła nieoczekiwane wyniki. Jesteśmy dumni, że kampania cieszy się tak dużym zainteresowaniem i serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do jej sukcesu. Jest to dla nas dowód, że losy dzieci, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych nie jest dla ludzi obojętny, a świadomość Polaków jest coraz większa. Z roku na rok docieramy do kolejnych ośrodków i dzieci, które otrzymują vouchery na zakup wymarzonych ubrań, natomiast tegoroczny wynik to prawdziwy rekord. W tym roku kampania przypadła na okres pandemii Covid-19, dlatego dziękujemy konsumentom za wybór środków do prania Vizir, które pomagały im utrzymać higienę, ale także przyczyniły się do sukcesu programu i wsparcia dzieci z domów dziecka. - mówi Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

O programie „Ubrania od Serca”
„Ubrania od Serca” to program charytatywny organizowany od 2017 roku przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. W tym roku w okresie od marca do końca maja miała miejsce już 3. edycja programu, której rezultaty przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. Dzięki hojności Polaków, którzy sięgnęli po produkty Vizir podczas trwania kampanii zostanie przekazana rekordowa ilość voucherów. Aż 2 552 dzieci z domów dziecka w tym roku otrzyma szansę podjęcia samodzielnej decyzji i zakupu wymarzonych ubrań. 

Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”

Program „Ubrania od Serca” powstał, aby dawać radość dzieciom i pomóc im akceptować siebie. Możliwość samodzielności i decydowania o swoim ubiorze ma odzwierciedlenie w ich samopoczuciu i samoocenie. Każdy z nas chce czuć się dobrze sam ze sobą, również dzieci. Dlatego dzięki programowi i otrzymanym voucherom mogą wyrazić siebie i choć na chwilę zapomnieć o dotychczasowych trudnościach. Dzieci w towarzystwie opiekuna, kolegów i koleżanek będą miały okazję wybrać ubrania według własnych preferencji. 
Więcej informacji o programie Vizir i programie „Ubrania od serca" znajduje się na stronie: www.EverydayMe.pl/ubrania-od-serca

Komentarze
materiały PR
Styl życia Ubrania od serca – wspólny program marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom wspierający dzieci z domów dziecka
Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłasza rozpoczęcie programu „Ubrania od serca”, dzięki któremu każdy kupujący wybrane produkty Vizir w dniach od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r. przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci mieszkających w domach dziecka.
Materiał partnera
grudzień 06, 2017

Akcja „Ubrania od serca” ma na celu wesprzeć domy dziecka w dążeniu do wyrównania różnic pomiędzy podopiecznymi placówek a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom, działające w ramach Funduszu Korczaka, kierują się przekonaniem, że każdemu dziecku należy się równy start w przyszłość i każda, nawet najmniejsza pomoc jest ważna. Najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego wyboru ubrań, które im się podobają. „Jednym z głównych celów placówek opiekuńczo-wychowawczych jest zminimalizowanie dystansu dzielącego ich podopiecznych i dzieci pochodzących z pełnych rodzin, jednak specyfika funkcjonowania tego rodzaju placówek oraz kwestie finansowe często to utrudniają. Akcja „Ubrania od serca”, w ramach której przekazane zostaną placówkom opiekuńczo-wychowawczym bony na zakup ubrań, ma bardziej kompleksowy wymiar. Oprócz tego, że podopieczni otrzymają nową odzież, bardzo ważna jest też swoboda wyboru, którą zyskują dzieci oraz możliwość pójścia na zakupy, co nie zdarza się im często. Przebywanie w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zmusza podopiecznych do dostosowania się do przepisów i rygorów życia zbiorowego, dlatego każda możliwość wyrażenia siebie, chociażby poprzez ubiór jest dla nich bardzo ważna.” - podsumowała Iwona Niemasz, przewodnicząca zarządu Towarzystwa Nasz Dom. Akcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach, tj. w dniach 04.12.-31.12.2017 za pośrednictwem sieci sklepów Biedronka, a w okresie  01.01-28.02.2018 w innych sklepach w Polsce za wyjątkiem Biedronki. Każdy, kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do zakupu bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka. „W naszej...

Przeczytaj
Przedszkolaki
Fotolia
Styl życia Nowe miejsca w przedszkolach i żłobkach w 2015 roku!
Ministrowie pracy i nauki ogłosili wyniki konkursu „Maluch”. W ramach projektu dofinansowanych zostanie 32 tys. miejsc opieki nad dziećmi w całej Polsce. Dodatkowo na 43 uczelniach powstanie 1436 nowych miejsc dla dzieci.
Lena Grabowska
maj 06, 2015

Nowe miejsca dla dzieci w przedszkolach w 2015 roku Tegoroczna edycja konkursu to dofinansowanie dla  32 tys. miejsc opieki dla dzieci . Minister Władysław Kosiniak- Kamysz podczas konferencji prasowej finału konkursu poinformował, że: "To największa pula pieniędzy przekazana do tej pory, 150 mln zł, na rzecz tworzenia, utrzymania i obniżenia kosztów dla rodziców na rzecz rozwoju opieki nad dziećmi najmłodszymi" . 75 gmin otrzyma 60 mln na utworzenie nowych miejsc w przedszkolach. W tym roku powinno ich powstać ok. 2,5 tys . Pierwsza część konkursu dotyczyła współfinansowania istniejących miejsc, cieszy się ona dużym powodzeniem, bo oznacza utrzymanie wcześniej utworzonych miejsc oraz obniżenie kosztów dla rodziców. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem ze strony samorządowców i podmiotów prywatnych.  Od 2011 roku, w którym uruchomiono program „Maluch” liczba miejsc dla najmłodszych wzrosła czterokrotnie- jest ich 2700 i obejmują opieką 71 tys. dzieci. W 2013 roku został wprowadzony nowy sposób współfinansowania podmiotów prywatnych, społecznych i organizacji pozarządowych, które zdecydowały się utworzyć miejsca dla dzieci. Władysław Kosiniak- Kamysz przypomina, że: "W tym roku ponad 1100 instytucji prywatnych, społecznych, otrzyma dofinansowanie na 50 mln zł. Te pieniądze są po to, żeby obniżyć koszty dla rodziców".  Dla rodziców oznacza to obniżenie o ok. 400 zł miesięcznych kosztów utrzymania dziecka w żłobku, klubie dziecięcym lub u dziennego opiekuna. Nowe miejsca dla dzieci przy uczelniach W 2015 roku o środki mogły ubiegać się też uczelnie, w efekcie od października powstanie 1436 miejsc przy uczelniach . "Było ogromne zainteresowanie uczelni" - podkreśliła minister nauki i szkolnictwa wyższego, Lena Kolarska-Bobińska.  Uczelnie otrzymają od państwa 11 mln zł na założenie żłobków, klubów dziecięcych i zatrudnienie personelu.  ...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Gwiazdy polskiej sceny muzycznej już po raz czwarty wspierają Fundację Ronalda McDonalda
11 grudnia 2014 r. rusza ponownie w McDonald’s akcja McHappy Day® - doroczna zbiórka funduszy przeznaczonych na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Aby wesprzeć działania organizacji wystarczy kupić wyjątkową płytę „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której występują znani polscy wykonawcy: Urszula, Hania Stach, Damian Ukeje, Olga Bończyk, Andrzej Krzywy, Rafał Brzozowski oraz Natalia Szroeder. Zaśpiewali oni piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej w nowych aranżacjach. Artyści zrezygnowali z honorariów, a cały dochód ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na realizację programu Fundacji „NIE nowotworom u dzieci”.
Materiał partnera
grudzień 11, 2014

Każdego roku restauracje McDonald’s na całym świecie organizują akcję McHappy Day® - kampanię, która ma na celu zbiórkę funduszy na programy charytatywne prowadzone z myślą o chorych i potrzebujących pomocy dzieciach. W tym roku w dniach 11-31 grudnia, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, będzie prowadzona sprzedaż płyty „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której znajdują się piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej wykonane przez znakomitych polskich artystów w nowych, charakterystycznych dla nich aranżacjach. W nagraniach wykonawcom towarzyszyły dzieci, laureaci organizowanego corocznie Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenek Majki Jeżowskiej „Rytm i Melodia”. Płyta jest już czwartym wydawnictwem realizowanym pod wspólnym tytułem „Czarodzieje Uśmiechu”. Pierwszy krążek z utworami z repertuaru Majki Jeżowskiej ukazał się w czerwcu 2010 r. i został sprzedany w rekordowym nakładzie 70 tys. egzemplarzy. W ciągu zaledwie dwóch tygodni płyta uzyskała status podwójnej platyny. We wrześniu 2011 r. wydana została płyta „Czarodzieje Uśmiechu 2” będąca kontynuacją akcji, a nakład sprzedaży pobił wynik z poprzedniego roku i wyniósł blisko 90 tys. egzemplarzy. Trzecia edycja również okazała się ogromnym sukcesem: płyta sprzedała się w nakładzie 80 tys. sztuk. „Niezmiernie się cieszę, że po raz kolejny realizujemy nasz charytatywny projekt muzyczny, który powstał z wielkiej potrzeby serca i chęci pomagania małym pacjentom” – mówi Majka Jeżowska - „Mam ogromną nadzieję, że dzięki naszej pracy uda się wyczarować uśmiechy na twarzach słuchaczy, i co najważniejsze, nieść pomoc chorym dzieciom, które tak bardzo potrzebują naszego wsparcia”. Andrzej Krzywy Płyta „Czarodzieje Uśmiechu 4” pojawi się w sprzedaży 11 grudnia 2014 r. i będzie dostępna we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s na...

Przeczytaj