klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Styl życia

Warszawa Powiśle w nowej PIĘKNEJ odsłonie

Nie może was tam zabraknąć. Sprawdźcie szczegóły wydarzenia.

Już w najbliższą sobotę, 16.07 w Warszawie Powiśle odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, Mustache: Wiwat Najpiękniejsi. Moda i piękno to ten sam świat, dlatego Mustache Warsaw wraz z Grupą Warszawa postanowiły odkryć trochę jej sekretów. Podczas wydarzenia odbędzie się debata: Eko, naturalne czy wegańskie kosmetyki - gdzie kończy się idea a zaczyna marketing, podczas której wraz z publicznością postaramy się stworzyć definicje tych popularnych pojęć. Pojawi się tez Michelle z Mo61, pierwszej w Polsce perfumerii personalizującej zapachy, która wprowadzi słuchaczy w tajemniczy świat zapachów. Teoria zostania wprowadzona w praktykę podczas warsztatu z tworzenia kosmetyków w domu a wieczorem każdy z uczestników będzie mógł się zainspirować podczas prelekcji filmu Szalona miłość - Yves Saint Lauren.

Szczegółowy plan wydarzenia:
15.00 - Start, powitanie
15.10 - Debata: Eko, naturalne czy wegańskie kosmetyki - gdzie kończy się idea a zaczyna marketing
16.00 - Prezentacja: O personalizacji zapachów opowie Michelle z Mo61
17.00 - Warsztat: Jak zrobić krem w domu - prowadzi Tamara Gotowicka; warsztat płatny (Zapisy TUTAJ).
20.00 - pokaz filmu

Partnerzy: Yves Rocher, Mo61 oraz Grupa Warszawa; Patron medialny: Wizaz.pl

Mustache.pl - organizator niezależnych targów mody i właściciel największego polskiego marketplace dla niezależnych europejskich projektantów mody demokratycznej i designu. Skupiamy ponad 700 projektantów, którzy oferują naszym klientom ponad 20 000 produktów. Od połowy 2015 roku poza wspieraniem polskiego niezależnego rynku mody, działamy z Fundacją Omeny Mensah, w projekcie budowy szkoły dla dzieci z Ghany.

Zobaczcie także:  Na co warto iść do kina? Polecamy film "Facet na miarę"

Komentarze
materiały PR
Styl życia Do Rio jadą nie tylko sportowcy, ale też ich najwierniejsi kibice - mamy!
Podczas tegorocznej edycji kampanii "Dziękuję Ci Mamo" firma Procter & Gamble aktywnie wspiera uczestników Igrzysk Olimpijskich w Rio, zwracając uwagę na rolę, jaką w ich życiu i drodze do sukcesu odgrywają ich mamy. Sprawdźcie, jak wyglądają działania marki i zobaczcie poruszający spot promujący kampanię!
Materiał partnera
sierpień 18, 2016

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt . W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się  kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki – uczestnicy walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 . Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. Najnowszy, tegoroczny spot zatytułowany „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci . „Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”.  Zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci. Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej. „Ogromnie ważne jest dla mnie wsparcie mojej mamy i cieszę się, że będzie mi ona towarzyszyć w trakcie zmagań o medal na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Kiedy cztery lata temu, uległam kontuzji to mama dała mi wsparcie i pomogła znaleźć siłę do jeszcze cięższej pracy nad sobą i swoimi słabościami. Pomogła mi zrozumieć, że wszystko, co przytrafia nam...

Przeczytaj
"Nie ma tego złego" kadr z filmu
materiały PR
Styl życia "Nie ma tego złego..." - wywiad z reżyserką, Valérie Lemercier
Valerie Remercier, znana wszystkim z roli mamy Mikołajka w najlepszej francuskiej komedii romantycznej tego lata! Zapraszamy na wywiad z reżyserką i odtwórczynią głównej roli!
Materiał partnera
wrzesień 07, 2017

"Marie-Francine", piąty film w Pani reżyserii, można uznać za Pani pierwszą komedię romantyczną. Zgadza się? Osobiście niezbyt lubię ten gatunek, ale gdy zobaczyłam ukończony film, pomyślałam: "No tak, to jest komedia romantyczna", co nie było wcale takie jasne na etapie pisania scenariusza. Zobaczyłam to dopiero, gdy film był gotowy. Tak, w pełni zgadzam się z tą opinią! Ale jest to komedia romantyczna bez czapek - zauważyliście, że bohaterowie innych komedii romantycznych zawsze je noszą? Muszą być wystarczająco piękni, żeby nie wyglądać w nich żałośnie i głupio. Pracując nad scenariuszem tego filmu, miała pani inne założenia, niż przy Wymarzonym bachorze, który był zdecydowanie bardziej ostrym filmem. Czy świadomie chciała pani powrócić do łagodniejszego tonu? To raczej życie skłoniło mnie do zrealizowania Marie-Francine .  Nie chodziło o to, żeby coś zmieniać dla samej zmiany...  Wymarzony bachor   został bardzo źle przyjęty, ale ja bardzo lubię ten film i nie miałam zamiaru robić czegoś całkiem na odwrót. Ale tu temat jest lżejszy; poprzedni film był komedią dramatyczną, ten  jest bardziej sentymentalny, miłosny. Film Le Derrière mówi o odnajdywaniu się w roli córki, Królową być! - o odnajdywaniu się w roli kobiety, a Wymarzony bachor - matki. Mój nowy film mówi o tym, jak, dzięki jednemu spotkaniu, można nareszcie odnaleźć się we własnym życiu, z którego ktoś nas wykopał. Można powiedzieć, że przez cały czas próbuję pogłębiać ten sam temat - szukania własnego miejsca. Wiemy, że uważnie obserwuje Pani ludzi, aby następnie tworzyć własne postaci. Czy Marie-Francine to ktoś, kogo pani spotkała? Mam przyjaciółkę o imieniu Marie-Francine, ale ona w niczym nie przypomina bohaterki filmu... poza tym, że dorastała w 16. dzielnicy Paryża i ma siostrę bliźniaczkę, która jednakże ma na imię ...

Przeczytaj
ryneczek lidla
materiały PR
Przepisy Ryneczek Lidla – jakość i świeżość, która wyróżnia
Tylko 7% Polaków je owoce i warzywa do każdego posiłku, a niemal co drugi zapomina o ich spożywaniu w ciągu dnia.* Według badań Polacy jedzą zbyt mało warzyw i owoców, bez których nasza dieta staje się monotonna i uboga w witaminy, składniki mineralne i błonnik pokarmowy.
Katarzyna Mordalska
kwiecień 09, 2015

Z roku na rok w Polsce zwiększa się liczba osób z nadwagą i otyłością, coraz częściej problem ten dotyczy również dzieci. Niezwykle ważna jest edukacja młodych ludzi w zakresie zdrowego żywienia, roli warzyw i owoców w zrównoważonej diecie oraz zmiany nawyków żywieniowych. Według ekspertów najlepszym sposobem na dobre zdrowie jest regularne uprawianie sportu, okresowe wizyty u lekarza, unikanie stresu oraz… jedzenie owoców i warzyw.  A owoców i warzyw najczęściej szukamy na… bazarkach oraz ryneczkach Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej. Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych. Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji. W ten trend wpisuje się koncept Ryneczek Lidla, który jest miejscem dla wszystkich poszukujących świeżych owoców i warzyw wysokiej jakości. Każdego dnia Ryneczek Lidla oferuje ponad 90 różnych produktów dostarczanych do sklepów codziennie, także w niedzielę. W ofercie dostępne są produkty dobrze nam znane, ale również te egzotyczne, poznawane często podczas zagranicznych podróży, takie jak m.in. pitahaja, karambola, marakuja, kumkwat czy liczi.   Wybór dostawców w oparciu o najwyższe standardy Każdy producent, który chciałby zostać dostawcą sieci, musi spełniać wysokie standardy jakościowe określone przez Lidl Polska. Weryfikacja jakości nie kończy się jednak na tym etapie. Dostarczane do sklepów partie towaru są kontrolowane również przez zewnętrzne akredytowane laboratoria badawcze. Tylko w ubiegłym roku zlecono ponad 400 badań dla asortymentu z „Ryneczku Lidla”, jak również na...

Przeczytaj