klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
dziewczyna na skakance
Fotolia
Styl życia

WYZWANIE: skaczemy na skakance przez 30 dni

Skakanka to nie tylko świetna zabawa, ale także wyczerpujący trening. Masz ochotę rozpocząć swoją przygodę z tym przyrządem do ćwiczeń? Dołącz do naszego wyzwania i z dnia na dzień zwiększaj swoje możliwości!
Katarzyna Mordalska
lipiec 28, 2015

30-dniowe wyzwanie ze skakanką sprawi, że poprawisz swoją kondycję, wyrobisz sobie nawyk regularnych treningów, a po miesiącu zauważysz efekty w postaci nie tylko większej wytrzymałości fizycznej, ale także w poprawie wyglądu i jędrności ciała.

Ja w zeszłe wakacje zwyczajnie z nudów zaczęłam skakać przez godzinę codziennie. Sama nie wiem jak mi się chciało, w każdym razie przez 1,5 miesiąca zmieniłam się nie do poznania. Nie wiem dokładnie ile kg zgubiłam, ale z rozmiaru L mieściłam się nawet czasem w S. Po moim sukcesie pół rodzinki zakupiło skakankę. :D

anomedsed

Chyba nie potrzeba innej rekomendacji, by przekonać się, że warto skakać na skakance, bo przynosi to pożądane efekty.

Czy Twoje pośladki są gotowe na szorty?

Podejmij z nami wyzwanie Skaczemy na skakance przez 30 dni!

skakanka wyzwanie

Wydrukuj powyższą grafikę i skacz codziennie przez podaną liczbę minut. 

Podoba Wam się to wyzwanie? Zobaczcie inne wyzwania fitnessowe, jakie dla Was przygotowałyśmy.

Grafika do pobrania w większym rozmiarze:

Komentarze
kobieta ze skakanką
Fotolia
Styl życia 6 powodów, dla których warto skakać na skakance!
W dzieciństwie nikt się nie zastanawiał, czy warto skakać na skakance. Była to po prostu świetna zabawa i sposób spędzania wolnego czasu. Teraz może być dokładnie tak samo! Trening ze skakanką dostarczy wiele radości, a jednocześnie pozwoli na gubienie zbędnych kilogramów. Jakie korzyści daje skakanka?
Katarzyna Mordalska
luty 10, 2015

6 powodów, dla których warto skakać na skakance! Powód nr 1: Skakanka to idealny sposób na efektywny trening cardio! Trening ze skakanką pozwoli nam na pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej! W zależności od masy ciała i intensywności, godzina skoków na skakance  pomoże nam spalić nawet 800kcal! Widać zatem, że nawet półgodzinny trening przyniesie pożądane efekty. Pamiętaj, by tempo skakania dostosowywać do własnych możliwości. W miarę nabierania sprawności możesz zwiększać intensywność i czas trwania ćwiczeń. Powód nr 2: Trening na skakance wymodeluje ciało! Skakanie na skakance to nie tylko trening cardio, ale także skuteczne ćwiczenia modelujące. Podczas regularnych treningów wymodelujemy łydki oraz wyszczuplimy i umięśnimy uda. Ale to nie wszystko! Wzmocnieniu ulegną także mięśnie brzucha, klatki piersiowej, przedramion oraz bicepsy i mięśnie pleców. Powód nr 3: Regularne treningi poprawią kondycję! Nagle zacznie się okazywać, że pokonanie kilku partii schodów na 3 piętro to dla Ciebie żadne wyzwanie! Ćwiczenia na skakance wymagają sporo wysiłku. W miarę upływu czasu, zauważysz, że regularne treningi poprawiły Twoją ogólna kondycję. Powód nr 4: Skakanka – sposób na idealna sylwetkę! Ćwiczenia na skakance poprawią nie tylko Twoją kondycję, ale także koordynację ruchową. Twoje ciało stanie się bardziej sprężyste i smukłe. Dzięki skakance możesz osiągnąć sylwetkę, o jakiej marzysz! Powód nr 5: Skakanka to świetna zabawa! Przy całym zaawansowaniu treningu, który wbrew pozorom jednak do łatwych nie należy, skakanka to po prostu świetna zabawa. Możliwość urozmaicania ćwiczeń i ich tempa sprawia, że trening nam się nie znudzi. Poza tym na skakance możesz skakać wszędzie, gdzie tylko znajdziesz trochę miejsca. Powód nr 6: Skakanka jest tania! W sklepie z...

Przeczytaj
kobieta na plaży
Fotolia
Przepisy Co nawadnia, a co odwadnia organizm?
W okresie lata przyjmowanie odpowiedniej ilości płynów jest szczególnie ważne dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Nie samą wodą człowiek żyje, zatem po jakie produkty sięgnąć, które pomogą uzupełnić poziom płynów? Sprawdźcie, co jeść oraz jaką wodę wybrać, a także listę produktów, które odwadniają organizm!
Katarzyna Mordalska
czerwiec 26, 2015

Nie ulega wątpliwości, że produktem najlepiej nawadniającym organizm jest to, co najbliższe budowie naszego organizmu, czyli woda. Nasze ciało w ponad 65% składa się właśnie z wody. Picie dużej ilości wody jest ważne nie tylko w przypadku osób walczących o utratę kilogramów, ale o prawidłowe nawodnienie powinien dbać każdy. Jeśli macie z tym problem, podejmijcie nasze wyzwanie 8 szklanek wody dziennie! Źródlana czy mineralna, czyli jaką wodę wybrać? Woda wodzie nierówna, zwłaszcza woda mineralna zasadniczo różni się od wody źródlanej. Pewnie każdemu zdarzyło się sięgnąć po wodę ze sklepowej półki bez refleksji, co tak naprawdę pijemy. Woda, niezależnie od rodzaju, pozwala nam na utrzymanie prawidłowego nawodnienia organizmu oraz wspomaga proces jego oczyszczania z toksyn. Woda mineralna dodatkowo dostarcza większej ilości naturalnych składników mineralnych , takich jak wapń, magnez i sód , wspierających funkcje fizjologiczne naszego organizmu. Wodę źródlaną możemy pić bez ograniczeń , natomiast wody mineralnej, szczególnie wysokozmineralizowanej, nie powinniśmy wypijać codziennie w dużej ilości. Warto więc pić wodę mineralną i źródlaną naprzemiennie. Co nawadnia organizm? W skutecznym nawodnieniu organizmu pomocne będą nie tylko płyny, ale także niektóre warzywa i owoce , które w okresie lata warto włączyć do diety. Co jeść, żeby nawodnić organizm? Przede wszystkim produkty zawierające dużo wody w swoim składzie, czyli np. soczyste pomidory, które dodatkowo są bogatym źródłem potasu. Kolejnym „wodnym” warzywem są świeże ogórki, które w aż 95% składają się z wody , a co za tym idzie, są niskokaloryczne. Jeśli przy naturalnym wspomaganiu nawadniania wolałybyście sięgnąć po słodszy smak, idealnym rozwiązaniem będzie melon, który dostarczy naszemu organizmowi dużej dawki potasu. Oprócz...

Przeczytaj
sexi pośladki wyzwanie
Fotolia
Styl życia WYZWANIE: 4 tygodnie do sexi pośladków!
Marzysz o seksownych pośladkach? Podejmij wyzwanie i zacznij robić przysiady! Regularny trening sprawi, że osiągniesz efekty, o jakich marzysz!
Katarzyna Mordalska
luty 20, 2015

Ćwiczenia na pośladki przyniosą efekty tylko wówczas, gdy będę regularne. Aby wejść w rytm ćwiczeń i stale zwiększać swoje możliwości, przygotowałyśmy dla Ciebie wyzwanie. Podejmij z nami wyzwanie: 4 tygodnie do sexi pośladków! Wydrukuj powyższą grafikę i wykonuj codziennie podaną liczbę przysiadów, z przerwami na odpoczynek.  Sprawdź koniecznie, jak prawidłowo wykonywać przysiady oraz wypróbuj inne ćwiczenia na pośladki . Dołącz do naszego wydarzenia na facebooku ! Wypróbuj trening na pupę i nogi! Grafika do pobrania w większym rozmiarze:

Przeczytaj
wyzwanie hula hop
Fotolia
Styl życia WYZWANIE: kręcimy hula-hop przez miesiąc!
Lubisz kręcić hula-hop? A może właśnie brakuje Ci motywacji do ćwiczeń? Podejmij z nami wyzwanie 30 dni kręcenia i osiągaj zadowalające efekty!
Katarzyna Mordalska
luty 16, 2016

Kręcenie hula-hop przynosi wymierne efekty w postaci utraty centymetrów w talii, dlatego warto opanować tę sztukę. Jeśli nie potrafisz kręcić kółkiem, tutaj znajdziesz porady, jak to robić. Podejmij z nami WYZWANIE: kręcimy hula-hop przez miesiąc! Wydrukuj powyższą grafikę i kręć hula-hop codziennie (z przerwami na regenerację) przez podaną ilość czasu. Grafika do pobrania w większym rozmiarze:

Przeczytaj