klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Zakupy z dowozem z Biedronki: sieć rozszerza ofertę o kolejne miasta
Styl życia

Zakupy z dowozem z Biedronki: sieć rozszerza ofertę o kolejne miasta

Biedronka rozszerza listę miast, w których można skorzystać z oferty sklepu online. Gdzie teraz możemy zamówić zakupy z dowozem?
Urszula Jagłowska
kwiecień 23, 2020

W okresie ograniczonego dostępu do sklepów oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, Biedronka postanowiła pójść w ślady Lidla i wdrożyła w życie funkcjonowanie platformy zakupowej umożliwiającej dowóz towarów do naszych domów i mieszkań. Jak już wcześniej pisałyśmy portugalski gigant dołączył do aplikacji Glovo, dając konsumentom dostęp do szerokiej oferty spożywczej i kosmetycznej z poziomu smartfona.

Nie tylko Siwiec i Rozenek-Majdan! Te gwiazdy podczas kwarantanny chętnie pozują z dziećmi

Zakupy w Biedronce online

Na początku kwietnia Biedronka umożliwiła mieszkańcom 10 największych miast możliwość zamawiania asortymentu online. Do Glovo dołączyły wtedy dyskonty z:

  • Warszawy
  • Krakowa
  • Poznania
  • Wrocławia
  • Łodzi
  • Katowic
  • Szczecina
  • Gdańska
  • Gdyni
  • Sopotu.

Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie ok. 1500 najczęściej kupowanych produktów przez klientów Biedronki. Co ciekawe ceny w sklepie online, są takie same, jak w sklepach stacjonarnych oraz uwzględniają wszelkie promocje, jakie znajdziemy w tym samym czasie w stacjonarnych  punktach dyskontu. Dostawy są oferowane w godzinach od 10 do 22:30 w dni, kiedy są otwarte sklepy, zaś cena dostawy wynosi 9,99 zł bez określonych limitów ilości zamawianych artykułów.

Teraz sieć podjęła decyzję o rozszerzeniu oferty online na kolejne miasta. Gdzie zrobimy zakupy w Biedronce przez Internet?

Zdjęcie: materiały prasowe

Zobacz także: Lidl sprzedaje maseczki ochronne wielokrotnego użytku. Ile kosztują?

Biedronka rozszerza ofertę zakupów online o kolejne miasta

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć dyskontów podkreśla, że rozszerzenie oferty online na kolejne miasta jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej korzystają z pilotażowego programu Biedronki, jaki ruszył zaledwie dwa tygodnie temu.

Po naszych pierwszych doświadczeniach we współpracy z Glovo wiemy, że zakupy online to usługa, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach - podkreślił Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

Po sukcesie w pierwszych 10 miastach, zakupy online w Biedronce zrobimy również w:

  • Płocku
  • Rzeszowie
  • Bydgoszczy
  • Toruniu
  • Olsztynie

Zamówienia złożone w nowych miastach będą w sumie obsługiwane przez 53 sklepy. Jednocześnie wydłużono listę sklepów obsługujących ofertę online w 10 pierwszych miastach. W sumie ogólna liczba realizująca zakupy online z Biedronki za pośrednictwem Glovo obejmuje już 200 sklepów.

Zdjęcie: materiały prasowe

Jak działa aplikacja Glovo?

Zamawiając produkty przez aplikację Glovo klient musi być zarejestrowanym użytkownikiem. Konieczne jest równie podanie adresu dostawy, jak również numer telefonu, umożliwiający kontakt z kurierem. Niezbędne jest również podanie numeru karty kredytowej lub debetowej. Przechodząc do wybranej przez siebie usługi - w tym wypadku zakupów w Biedronce, możemy wybierać spośród specjalnie wyselekcjonowanych zgodnie z popularnością produktów, podzielonych na kilka kategorii.

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, kurier dostarczy produkty z dyskontu w ciągu godziny od potwierdzenia usługi.

Zdjęcie: materiały prasowe

Komentarze
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla
Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański . Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki. Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji. Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne. Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu...

Przeczytaj
Moda Zara wprowadza rewolucyjną funkcję w sklepach. Kolejki do kasy niedługo będą przeszłością?
W największym sklepie Zary w Polsce stworzono zautomatyzowany punkt wydania paczek. Odbiór ubrań zamówionych online nigdy nie był tak prosty!
Laura Osakowicz
październik 30, 2019

Dla Zary bardzo ważne jest usprawnienie odbiorów zamówień online. Jako jedna z pierwszych sieciówek umożliwiła klientom odbiór i zwrot paczek w sklepach stacjonarnych . Teraz sieciówka idzie o krok dalej i jeszcze bardziej ułatwia proces zamawiania online. Swoją nową rewolucyjną funkcję testuje w jednym z krakowskich sklepów.  Zobacz także:  Nadchodzą zmiany w Zarze! Chodzi o jakość ubrań Automat do paczek w Zarze Kilka dni temu Zara otworzyła swój największy i najnowocześniejszy sklep w Polsce. W Krakowie w centrum handlowym Bonarka możemy teraz robić zakupy na dwóch poziomach o łącznej powierzchni ponad 3,5 tys. metrów kwadratowych. W sklepie zamontowano energooszczędne oświetlenie i ekrany wizualne do prezentacji kampanii.  Ogromna powierzchnia i nowoczesne wnętrze to nie wszystko co tym razem ma do zaproponowania Zara. Aby przyspieszyć i ułatwić odbiór paczek zamówionych przez stronę internetową, sieciówka zainstalowała automat, który wydaje paczki. Wystarczy podać numer zamówienia i pin, a maszyna w ciągu kilku sekund wyda nam paczkę, bez angażowania personelu. W jednym momencie paczkomat Zary może pomieścić 900 zamówień.  To rozwiązanie hiszpańska sieciówka sprawdziła już w jednym ze swoich londyńskich sklepów. Bardzo możliwe, że zautomatyzowane punkty odbioru paczek staną niedługo także w innych sklepach marki w całej Polsce.  Zara testuje sklepy przyszłości Inditex, do którego należy Zara stawia sobie teraz za cel zatarcie różnicy między internetem a sklepem stacjonarnym. Testuje logistyczne rozwiązanie, które miałoby sprawić, że zamówione ubrania byłyby do odebrania tego samego dnia, jeśli dana rzecz dostępna jest w którymś ze sklepów stacjonarnych w mieście. Kolejna rzecz, którą chce zaproponować swoim klientom sieciówka, to możliwość sprawdzenia realnych stanów magazynowych sklepu poprzez mobilną aplikację...

Przeczytaj
ccc otwiera sklepy
Moda CCC otwiera sklepy stacjonarne w Polsce. Działa już 120 salonów
CCC pod hasłem "Tęskniliśmy za Wami" zachęca do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, które zostały otwarte po długiej przerwie spowodowanej koronawirusem. Działa ich już 120 w całej Polsce.
Ewelina Błeszyńska
kwiecień 24, 2020

Nakaz zamknięcia galerii handlowych nadal obowiązuje, ale pierwsze sieciówki otwierają swoje sklepy stacjonarne. Działa już kilka sklepów H&M , a teraz otwarcie aż 120 salonów ogłosiła sieć sklepów CCC . Pierwsze salony stacjonarne zostały otwarte 20 kwietnia i stopniowo zaczynają działać kolejne. Przypomnijmy, że choć centra handlowe pozostają zamknięte, z powrotem mogą działać sklepy umieszczone np. w kamienicach.  Zobacz także: Te klapki z CCC to hit na Instagramie! Koronawirus w Polsce: CCC otwiera ponad 120 sklepów Sklepy stacjonarne CCC są otwierane zgodnie z rozporządzeniami związanymi ze stopniowym luzowaniem gospodarki. Na ten moment sieć CCC otworzyła już 120 salonów w całej Polsce. Na stronie marki dostępna jest pełna lista działających sklepów stacjonarnych. W każdym z nich obowiązywać będą szczegółowe zasady bezpieczeństwa i higieny. Priorytetem dla nas jest zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa: zarówno dla Klientów, jak i naszych pracowników. Z myślą o tych pierwszych przy wejściach do sklepów znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym, dbamy o zalecaną odpowiednią ilość Klientów w sklepie oraz o zachowanie bezpiecznych odległości . Rekomendujemy także płatności bezgotówkowe. Z kolei do dyspozycji pracowników są płyny dezynfekujące, maseczki oraz rękawiczki - informuje CCC.  Przypomnijmy także, że sieć CCC od początku pandemii wspiera walkę z koronawirusem . Głośno było o akcji, w której 10 zł z każdej sprzedanej pary butów Lasocki przekazane zostało na wsparcie dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Poza tym należąca do CCC marka DeeZee przekazała aż 10 tys. maseczek dla polskich szpitali zakaźnych.  Możliwe, że niebawem śladem CCC i H&M pójdą kolejne marki modowe i otworzą część swoich sklepów. Centra handlowe z kolei mogą jeszcze przez długi czas pozostać...

Przeczytaj
Koronawirus - Biedronka - godziny otwarcia
Styl życia Zmiany godzin otwarcia sklepów po Wielkanocy - w tym Biedronki i Lidla
Po Wielkanocy największe dyskonty zmieniają godziny otwarcia. Biedronka, Lidl, Kaufland, czy Careffour nie mają już wydłużonego czasu funkcjonowania i wracają na normalny tryb pracy.
Marta Średnicka
kwiecień 14, 2020

Ograniczenia liczby klientów w sklepach, godziny wyłącznie dla seniorów i zbliżające się święta sprawiły, że duże sieci sklepów zdecydowały się na zmiany w trybie pracy, by umożliwić klientom swobodne zakup. W większości z nich wydłużone zostały godziny otwarcia.  Biedronka zdecydowała się nawet na pracę całą dobę. To miało zapobiec tworzeniu się długich kolejek pod sklepami. Teraz wszystko ma wrócić do normy. Zobacz także: Jak uszyć maseczkę ochronną krok po kroku? Zobacz także: Jak dezynfekować maseczkę ochronną? Godziny otwarcia Biedronki i Lidla po świętach Od 14 kwietnia zakupy w Biedronce zrobimy od godz. 6:00 do 24:00 . Niektóre punkty wciąż będą obsługiwały swoich klientów całodobowo z przerwą techniczną w godzinach między 3:00 a 4:00. W taki sam sposób ma funkcjonować Lidl. Dodatkowo, Biedronka wprowadziła możliwość zakupów online przez aplikację Glovo. Oferta ograniczona jest jednak do wybranych miast w Polsce. Godziny otwarcia pozostałych sklepów: Kaufland - od 7:00 do 22:00, Netto - od 7:00 d 21:00, Carrefour - od 6:30 do 23:00, Aldi - od 6:00 do 22:00. Od 19 kwietnia stopniowo znoszone będą ograniczenia w celu budzenia gospodarki. Otwarte będą wybrane punkty usługowe. Wyznaczona została również data otwarcia salonów fryzjerskich i kosmetycznych . Minister Zdrowia Łukasz Szumowski zapowiedział również plany zniesienia lub zmniejszenia ograniczenia odnośnie ilości klientów w sklepach. Wszelkie zmiany zostaną podane do wiadomości publicznej na dniach. Źródło zdjęcia głównego: Mateusz Jagielski/East News

Przeczytaj