klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
nowa odsłona wody Żywiec Zdrój
Styl życia

Żywiec Zdrój z nową odsłoną wody w kampanii „Zrównoważona przez naturę”

18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny!
Materiał partnera
maj 21, 2020

W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. 

nowa odsłona wody Żywiec Zdrój

W kampanii „Zrównoważona przez naturę” zależało nam na podkreśleniu tych elementów, które decydują o wyjątkowości naszej wody. Przenieśliśmy konsumentów do nietkniętej przez człowieka żywieckiej przyrody, gdzie to właśnie natura o wszystkim decyduje. Co więcej, nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100% z materiałów z recyklingu – do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera”– mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Zobacz także: Jak prawidłowo pić wodę?

Zupełnie nowa odsłona klasycznej wody Żywiec Zdrój - co się zmieniło?

Nowa odsłona Żywiec Zdrój to również nowa identyfikacja wizualna – marka zyskała nowe logo, jeszcze mocniej podkreślające jej górskie pochodzenie. Na pierwszym planie znalazła się dzika natura odwzorowująca górski krajobraz Żywiecczyzny.

Woda niegazowana Żywiec Zdrój zamknięta została w nowoczesnej butelce, zaprojektowanej tak, aby zwiększyć komfort użytkowania. Butelka zyskała charakterystyczne wcięcia, które dodają jej dynamicznego wyglądu i ułatwią konsumentom jej trzymanie. Na etykiecie, oprócz nowego logo marki, znajdują się również dodatkowe informacje związane z unikalnymi cechami produktu, takimi jak pochodzenie, stopień mineralizacji, smak czy kwestie związane z dbaniem o naturę.

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Komentarze
Newsy Przyłącz się do programu „Po stronie natury” i zadedykuj drzewo bliskiej osobie
W kwietniu ruszyła dziewiąta edycja programu „Po stronie natury”, w ramach którego Żywiec Zdrój wraz z partnerami pomaga chronić zasoby naturalne i do tego samego angażuje Polaków.
Milena Majak
maj 17, 2017

Do inicjatywy może przyłączyć się każdy. Wystarczy wpisać specjalny kod spod etykiety wody Żywiec Zdrój na www.postronienatury.pl i zadedykować drzewo bliskiej osobie. W zamian za to leśnicy posadzą je w naszym imieniu. Pamiętaj: im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze.  To od nas zależy, jaki świat pozostawimy naszym dzieciom i przyszłym pokoleniom. Niestety, już dziś zasoby wody pitnej Polski są trzy razy mniejsze niż wynosi średnia europejska , dlatego konieczne jest podejmowanie działań mających na celu ich ochronę. Ogromny wpływ na gromadzenie wody w przyrodzie mają drzewa. Dlaczego? Pomagają zatrzymać wodę w glebie, przez co jest ona lepiej wchłaniana i dociera do zasobów wody pitnej zgromadzonych pod ziemią. W ten sposób, drzewa sprawiają, że wody w naturze jest więcej . Nie możesz posadzić drzewa? Leśnik może to zrobić w Twoim imieniu! To właśnie ze względu na rolę drzew dla ochrony zasobów wodnych, w ramach programu „Po stronie natury” Żywiec Zdrój wspólnie z partnerami: Lasami Państwowymi, Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym i Fundacją Ekologiczną Arka posadzi w tym roku kolejny, szósty już milion drzew. Do programu może przyłączyć się każdy i zadecydować o posadzeniu drzewa w ramach wyjątkowej akcji. Wszyscy wrażliwi na kwestię ochrony zasobów naturalnych konsumenci mogą wejść na stronę www.postronienatury.pl , wpisać kod spod etykiety i posadzić swoje drzewo lub zadedykować je bliskiej osobie. Drzewo to zostanie posadzone w naszym imieniu w lasach Beskidu Żywieckiego .  Posadź drzewo samodzielnie! Zaangażować się w program „Po stronie natury” można również odwiedzając jeden z pikników ekologicznych organizowanych w sześciu miastach Polski. W ramach pikniku będzie można otrzymać sadzonkę drzewa w zamian za 10 plastikowych butelek . Sadzonki będzie można odebrać także w jednym ze 100 punktów...

Przeczytaj
Styl życia Kim jest recenzentka, która otrzyma pudło wypełnione kosmetykami?
Pisze ciekawe i szczegółowe recenzje, w których opisuje i porównuje kosmetyki na podstawie istotnych cech, a jej zgłoszenia nowych produktów są zawsze świetnie przygotowane. Zobacz kim jest Recenzentka Lutego!
Katarzyna Brasiak
marzec 08, 2018

Recenzentka lutego została wybrana! Tradycyjnie prześledziliśmy aktywność Wizażanek z pierwszej 10-tki rankingu , który podsumowuje aktywność w katalogu KWC. Wybraliśmy tę, która otrzyma tytuł recenzentki miesiąca. Jury doceniło nie tylko aktywność recenzentki, ale i jakość dodawanych recenzji oraz zgłoszeń nowych kosmetyków. Recenzentką Lutego zostaje Maladaga  – jej recenzje są pełne przydatnych szczegółów, zdecydowanie ułatwiających podjęcie decyzji o zakupie produktu. Gratulujemy! Maladaga będzie miała okazję wypróbować te nowości i hity: Wszystkim recenzentkom dziękujemy! Chcesz tak jak Maladaga zgarnąć pudło pełne kosmetycznych nowości i hitów? Bądź aktywna w katalogu KWC – pisz autorskie recenzje, dodawaj produkty, których jeszcze nie ma w bazie. Już wkrótce nowa odsłona konkursu!

Przeczytaj
demakijaż
Pielęgnacja Nowy trend w pielęgnacji! Płyny micelarne zastąpią teraz micelarne mleczka
Płyny micelarne mają mocną konkurencję! Kolejna marka wprowadza ich mleczny odpowiednik. Sprawdź, czy micelarne mleczko to coś dla ciebie!
Matylda Nowak
luty 28, 2019

Pierwsze mleczka micelarne trafiły drogeryjne półki już kilka lat temu. Nowa formuła nie wzbudziła jednak większych emocji i na pewno nie zapowiadała nowego trendu w pielęgnacji . Jednak ostatnie zagraniczne premiery kosmetyczne sprawiły, że postanowiliśmy przyjrzeć się tym produktom z uwagą. Najpierw kultowa już marka Glossier wprowadziła do sprzedaży mleczny olejek działający jak płyn micelarny (zawiera micele) , a teraz Garnier stworzył Micellar Milky Cleansing Water - kosmetyk łączący w sobie zalety ich hitowego płynu micelarnego z typowymi dla mleczka konsystencją i właściwościami. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez Garnier UK & Ireland (@garnieruk) Lut 18, 2019 o 8:04 PST Zobacz także: Tradycyjny kosmetyk przeżywa "drugą młodość". Eksperci rynku beauty przewidują wielki powrót mydła! Mleczko micelarne czy płyn micelarny - co wybrać? Mleczny płyn micelarny Garniera to nowa odsłona polecanego przez Wizażanki Płynu micelarnego 3 w 1 przeznaczonego dla skóry suchej. A czym różnią się te dwa "siostrzane" produkty? W mlecznym płynie micelarnym znajdziemy przede wszystkim dodatkowe składniki nawilżające (między innymi propanediol, betainę), emolienty zabezpieczające skórę przed utratą wody oraz łagodzący podrażnienia pantenol. Wszystko wskazuje na to, że ten kosmetyk oczyszcza twarz z makijażu równie dobrze jak klasyczny płyn micelarny, ale pozostawia na skórze warstwę okluzyjną - film, który zapobiega jej wysychaniu oraz zapewnia jej gładkość i miękkość. Sięgać po niego powinny osoby ze skórą suchą. Natomiast posiadaczkom cery tłustej i mieszanej polecamy pozostanie przy tradycyjnym płynie micelarnym. ;-) Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony...

Przeczytaj
Weekday H&M otwiera się w Polsce. Gdzie i kiedy można zrobić zakupy?
Moda Nowa sieciówka otwiera się w Polsce! Fanki mody długo na nią czekały
Wielbicielki minimalizmu i skandynawskiego stylu mogą już szykować portfele. Znamy lokalizację pierwszego sklepu Weekday w Polsce.
Milena Majak
maj 14, 2019

Weekday to szwedzka marka należąca do grupy H&M . Jej minimalistyczne kolekcje są kwintesencją ulicznego stylu oraz młodzieżowej popkultury. Jednocześnie świetnie łączą w sobie skandynawskie kanony piękna i prostoty . W sklepie będzie można kupić jednak znacznie więcej. Asortyment będzie regularnie uzupełniany o bardzo popularne i lubiane marki zewnętrzne.  Weekday - nowa sieciówka w Polsce Pierwszy stacjonarny sklep Weekday w Europie Środkowej zostanie otworzony w... Warszawie . Szwedzka marka wybrała już nawet miejsce - będzie to Elektrownia Powiśle . Idealnie oddaje klimat ubrań, które już niebawem będzie można tutaj zakupić. Co kryje asortyment marki Weekday? Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez WEEKDAY (@weekdayofficial) Kwi 5, 2019 o 3:04 PDT Obecnie już 68 procent produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji , co jest niewątpliwie ogromnym sukcesem. To jednak wcale nie oznacza, że są gorszej jakości. Wręcz przeciwnie - ubrania ekologiczne cieszą się coraz większą popularnością i można je spotkać również w innych sieciówkach typu ZARA czy Reserved . Zobacz także: Ubrania z second handu trafią do popularnje sieciówki Ubrania typu basic to kor marki Weekday. Prosta linia została zmiksowana z ulicznym stylem , dzięki czemu poszczególne elementy garderoby wyglądają nietuzinkowo. Jednak w Elektrowni Powiśle będzie można kupić nie tylko ubrania z metką Weekday. Asortyment uzupełnią również takie marki jak:  Fila, Champion, Birkenstock czy Vans . Kolekcje zostaną rozplanowane na aż trzech kondygnacjach. Będzie zatem w czym wybierać.  Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, ceny ubrań kształtują się w cenach od 150 zł do 550 zł dla płaszczy czy kurtek i od 100 do 300 zł dla sukienek. ...

Przeczytaj