czarno-żółty zestaw Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2009-05-06 16:48:04
  • czarno-żółty zestaw

Opis:
Na słoneczne dni :) jak wam się podoba ?

Średnia ocen: 3.96 (z 24 ocen)50

Tagi: Zestaw
    Ilość ocen: 24
  • Wieszak dodany przez:
    sensiblee
    sensiblee

    Ilość wieszaków: 4 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2009-07-01 17:55:37
    kambarr
    dosyć fajnie .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-08 14:47:40
    TeaHouseMoon
    Piękna bluzka, taka kobieca. Tylko buty zdecydowanie nie, gryzą się z górą. O wiele lepsze byłyby jakieś nie błyszczące i o bardziej stonowanej żółci Torebka i biżuteria bardzo mi się podobają.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-08 14:45:44
    Alexandraa
    I po raz kolejny s u p e r
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-08 14:44:28
    dimiti
    bluzka mi sie nie podoba ale moze jakby sie ja ubralo to wygladalaby o wiele lepiej
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-08 14:34:35
    MartaKW
    Brawo za świetne zestawienia!
    Ten pomysł również mi się podoba,wszystko w nim współgra,jest przemyślany i ma w sobie to coś!
    Dla mnie super,sama chętnie bym z niego skorzystała!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-07 22:42:01
    Julia91
    Bluzka jest cudowna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-07 18:23:12
    majka_mulatka
    bardzo mi się podoba nie jest przedobrzony, jest elegancki i wyrazisty dzięki tej żółci...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 19:36:57
    sandrina
    zestaw ok, ale zmieniłabym torebkę - ta jest zbyt przytłaczająca
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 19:25:32
    ananakofana
    rewelacja chociaz ja nigdy sie do zoltego nie moglam przekonac
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 19:04:46
    DsC
    mi się bardzo podoba kolczyki są urocze!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 18:35:18
    Anabeth
    Ładne Ale torbe i buty zdecydowanie bym wymieniła.....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 18:00:05
    mysz672
    mi się jakoś gryzie z całością torebka i buty, ale nie wiem dlaczego.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:42:14
    MissHuffy
    a mnie właśnie oczarowała ta torebka, ciekawe skąd?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:12:08
    JednaNaMilion
    Jestem zachwycona bluzeczką ! cudna wręcz. i buciki pasują )
    Czarne rureczki uwielbiam. Ogólnie zestaw cudny, chociaz torbe bym zmieniła. Do tak lekkiego stroju bardziej by pasował taki płócienny 'worek'
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:10:45
    tenebris
    Ja bym zamieniła czarne kolczyki na żółte No, chyba że ma się platynowe włosy - czarne wtedy dla wyróżnienia by pasowały
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:09:04
    jamestown
    swietny zestaw. to zdecydowanie moja bajka . zamienilabym tylko top na jakis o grubszej i ciezszej fakturze. Jest zbyt delikatny w porownaniu do reszty.
    A skad torebka?? piekna jest...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:00:13
    Ostrowczanka
    Fajne rzeczy, ale buty nie grają.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:59:50
    kochaneczka
    bluzka i buty nie w moim stylu. Ale swietne okulary i rurki torba tez calkiem calkiem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:57:24
    MissHuffy
    ładnie, ale zrezygnowałabym z kolczyków, i chyba zmieniłabym buty
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:56:33
    yesterday151
    Cytat:
    Napisane przez sylwia532 Poka wiadomo
    wszystko fajnie zestawione-super torba i okulary
    jestem na nie dla butow-ale tylko dlatego ze lakierowane
    zgadzam się, też nie lubię "lakierek:"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:53:55
    sylwia532
    wszystko fajnie zestawione-super torba i okulary
    jestem na nie dla butow-ale tylko dlatego ze lakierowane
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:53:29
    merry9191
    pewnie że się podoba...
    Śliczne masz te wieszaki...
    dodatki super...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:52:09
    lilyblack
    Całkiem spoko bluzka. Buty mi się nie podobają. Takie trochę za jaskrawe. No i torba nie w moim stylu.

    Reszta całkiem ok

    Pozdrawiam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 16:52:03
    fiolusiek
    wszystko jak dla mnie ok ale buty tego typu mi sie nie podobaja
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

beż     boho     paski     ramoneska     biżuteria     koturny     H&M     rurki     balerinki     ślubna     nude     płaszcz     Reserved     kwiaty     skóra     wesele     bransoletka     kopertówka     marynarka     zara     czółenka     bluzka     baleriny     jesień     koszula     sweterek     róż     botki     Zestaw     czerń     lato     spódniczka     naszyjnik     sukienki     falbanki     kolczyki     sukienka     kardigan     spodenki     kurtka     hippie     maxi     czarna     bershka     suknia     bokserka     szorty     mała     sweter     etno     legginsy     strój     trampki     bluza     koszulka     spodnie     tunika     atmosphere     koronka     toe     czerwona     panterka     new     torba     buty     jeans     złoto     sandały     asos     torebka     sandałki     brąz     floral     sylwester     czarny     biała     na     ślub     zima     retro     czarne     Look     wiosna     z     top     studniówka     mohito     platformy     szpilki     mini     pasek     kozaki     żakiet     zegarek     jeansy     dodatki     spódnica     ćwieki     stradivarius     moda