Mój sylwestrowy Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2011-01-08 13:33:44
Opis:
Czekam na kolejne strony krytyki ;p Sylwester odbywał się w domku znajomego.

Średnia ocen: 2.50 (z 4 ocen)50

Tagi: zakolanówki
    Ilość ocen: 4
  • Wieszak dodany przez:
    redo92
    redo92

    Ilość wieszaków: 51 Średnia ocen: 2.50
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2014-01-09 19:01:07
    iloveclothes
    Zbyt wyzywająco!!!

    Oceniono 0.50 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-01-07 19:18:00
    mememe
    Widać, że masz pomysł na siebie, a na pewno na swój wizerunek. Wszystkie zaprezentowane dotychczas przez Ciebie wieszaki przemawiają za słusznością mojego stwierdzenia . Nie pozwól, żeby konformizm i chęć przypodobania się zwolennikom bylejakości odebrały Ci chęć do kreowania siebie i swojego wyglądu. Ubierasz się bardzo świadomie.

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-01-07 00:38:24
    elle elle
    Totalnie mi sie nie podoba, zbyt wyzywająco jak dla mnie :/

    Oceniono 1.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-01-06 18:07:01
    monisssiaa

    Oceniono 3.50 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-02-08 22:48:08
    Emeralda
    Bardzo ładnie wyglądasz,zrezygnowałab ym tylko z tych zakolanówek.
    Jaki jest sens zasłaniać tak piękne,dłuuugie i zgrabne nogi?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-15 14:11:23
    cora
    Bardzo ciekawy zestaw w fajnym stylu Ładnie, seksownie i z pomysłem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-15 13:54:55
    agutka77
    piknie jak zwykle zresztą. a co do krytyki to coż, zawsze znajdzie sie ktos komu się ubranie nie spodoba, to raczej normalne.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-15 11:37:45
    Airtraffic86
    Świetny strój
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-12 13:46:13
    kasienka1985
    zestawik rewelka
    śliczna dziewczyna z Ciebie


    *
    komentarze a'la "porażka"- to z zazdrości
    nie martw się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 14:26:20
    piek
    Śliczna młoda dziewczyna ślicznie ubrana.Nie rozumiem słów krytyki.Młodość ma swoje prawa.Dziewczyna pomimo tego że jest kuso ubrana nie przypomina tandetnych małolat z gołą du... . Ma śliczną sylwetkę. Poza tym to sylwester.Ma założyć małą czarną na imprezę do znajomego?Bez przesady.Mnie się podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 14:20:39
    Tinka*
    Cytat:
    Napisane przez BellaLa Poka wiadomo
    OMGJak dla mnie porażka na całej linii. Absolutny brak wyczucia styluAle to tylko moje zdanie.
    Wielka Pani krytyk się znalazła...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 13:54:21
    caskada
    juz nic wlasnie zostal zmieniony bo poprzedni troche nie pasowal do stylu wypowiedzi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 13:53:04
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    co ma do tego avatar?
    Już i tak go zmieniła ;p Chyba jej się głupio zrobiło...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 13:46:31
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    hmm i pisze to osoba z takim avatarem

    co ma do tego avatar?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 12:52:08
    Pluie
    Tutaj tak zawsze?
    Przez te 5 stron przeszłyście od szafy dziewczyny niemalże do tematu: wpływ kolarstwa górskiego na wzrost i rozwój ryżu w Chinach;3
    I to jak zgrabnie! Kobieta potrafi

    Strój super - przyznam bez bicia, że tak okropnie zazdroszczę dziewczynom, które widzę w takich ciuchach. I tu już nie chodzi o stylizację - aż tak dobra w modzie nie jestem, żeby oceniać poszczególne elementy stroju, na to powinni chyba wymyśleć oddzielną ścieżkę studiów ^ ^
    Patrzę i albo mi się coś podoba, albo nie. Ja bym w tym wyglądała co najmniej dziwnie. Ty (wybacz, że przechodzę od razu na "ty" ; ) ) wyglądasz super. Ot tak, nie mam żadnych argumentów, żeby to poprzeć. Fajnie i już.


    (a co do komentarza wyżej, to klasa sama w sobie... - kiedyś miałam ava "żółwia", który wyglądał jak dwa ziemniaki i to ma oznaczać, że nie znam się na włoskiej kuchni, czy że po prostu nie mogłabym hodować rybek?)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 12:31:19
    caskada
    Cytat:
    Napisane przez BellaLa Poka wiadomo
    OMGJak dla mnie porażka na całej linii. Absolutny brak wyczucia styluAle to tylko moje zdanie.
    hmm i pisze to osoba z takim avatarem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 12:23:15
    BellaLa
    OMGJak dla mnie porażka na całej linii. Absolutny brak wyczucia styluAle to tylko moje zdanie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 21:47:07
    *Basia*
    Świetnie wyglądasz w tym zestawie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 21:33:58
    _Anecia
    Wszystkie Twoje wieszaki mi się bardzo podobają, i nie rozumiem tych negatywnych komentarzy gdzie krytykują Cię że pokazujesz tyłek i tak dalej, bo dla mnie to nigdzie go nie pokazałaś a po prostu pokazujesz swoje zgrabne ciało ale ( tak i tutaj pojawia się jakieś ale ) akurat ten wieszak jako jedyny mi się po prostu nie spodobał może nie mój styl
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 17:22:10
    abiblabla
    oo to ciekawe, co powiecie znawczynie cudzych TŻ-tów na to, że gdy przeglądam u swojego portale typu pudelek figa w poszukiwaniu fajnych stylizacji gwiazd i włącze jakies ze zdjęciami Dody (bo lubię jej aktualny styl, odkąd porzuciła róż i plastik-fantastik, podkreślam STYL a nie MUZYKĘ), to TŻ tylko sie wkurza i mówi "weź to wyłącz!", bo Dody nie znosił jeszcze zanim z nim byłam? (a znałam go wcześniej przez dwa lata). pewnie zaraz usłyszę że to zasłona dymna i że przygotowywał ją na wszelki wypadek zanim ze mną był!

    naprawde współczuję tym dziewczynom, których TŻ przyjmują podstawę mówienia swojej dziewczynie tego co ona chce usłyszec.

    najlepsze jest to ze ja i mój TŻ idealnie wpasowujemy się w to co piszecie bo oboje nie znosimy dużych biustów z tymże wiedziałam że on ich nie lubi na długo zanim byliśmy razem tak to jest jak się wysłuchuje dyskusji grupy kolegów na temat dziewczyn

    szczerze wam współczuję i, tak, możecie mi zazdrościc TŻ'ta i tego jak szczerzy potrafią byc ludzie ze sobą (dla przykladu powiem ze znam sie na tym jaki typ urody moj tż lubi, wiem jakie aktorki (W tym porno ) mu się podobają)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 16:40:43
    butterfly20
    Cytat:
    Napisane przez Trusmilk Poka wiadomo
    Bez przesady. Spódniczka przecież zasłania wszystko co potrzeba, więc nie wiem skąd komentarz, że widać tam tyłek. Gorset prześwitujący? W którym miejscu?
    Nie pisałam o tym konkretnym przypadku,tylko ogólnie
    Wszyscy to odebrali jako czepianie się autorki wieszaka. A ja tylko napisałam co moim zdaniem jest seksowne.

    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Ja tam w styl Dody nie wnikam, bo też za nią nie przepadam, więc proszę nie porównujcie mnie do niej...
    Co do sukienki na studniówkę, to uwierz - pomyślisz, że ktoś ją wybrał za mnie Jednak sama ją wybrałam, bardzo mi się podoba, mimo ze jest prosta, klasyczna i do kolan

    ---------- Dopisano o 11:30 ---------- Poprzedni post napisano o 11:28 ----------


    Święta prawda! Wszyscy niby śmieją się z Dody, a kolega ostatnio powiedział mi tak: " znajdź mi faceta, który nie chciałby jej "zaliczyć", jeśli znajdziesz tzn że to kłamca". ;p;p
    Uwierz,że naprawdę jest wielu facetów,którzy nie chcieliby jej "zaliczyć".
    A jeśli dla którejś z kobiet szczytem marzeń jest,żeby ktoś patrząc na nią chciał ją "zaliczyć" to chyba trzeba ją klepnąć w czółko.Poza tym nie powiecie mi,że jeśli dziewczyna jest kaszalotem i ubierze się wyzywająco to każdy patrząc na nią będzie chciał ją "przelecieć":brzydal :

    Ja chcę wyglądać ładnie i seksownie głównie dla siebie oraz może po trosze dla mojego TŻa i mam gdzieś co sobie myślą inni faceci.
    Uważam też,że każdemu pasuje inny styl -jednym pasują kwieciste wzory i dużo biżuterii,a innym klasyka. Dla każdego słowo "seksownie,wyzywając o" oznacza coś innego.
    Poza tym podobno kobiety ubierają się dla innych kobiet
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 15:40:50
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Święta prawda! Wszyscy niby śmieją się z Dody, a kolega ostatnio powiedział mi tak: " znajdź mi faceta, który nie chciałby jej "zaliczyć", jeśli znajdziesz tzn że to kłamca". ;p;p
    No bez przesady...

    Co do stroju . Nie podoba mi się połączenie zwiewnej i lekkiej spódniczki z resztą. Wełniane zakolanówki i czarny gorset jakoś mi do niej nie pasują, są za ciężkie . Nie widzę dokładnie butów, ale nie widzę szpilek do wełnianych podkolanówek . I jednak jestem zwolenniczką zakrytego dekoltu przy mini lub zakrytych nóg przy dużym dekolcie. Nie ubrałabym się tak, bo jakoś kupy mi się to nie trzyma. A to, że idzie się do znajomych jakoś mi nie usprawiedliwia niczego .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 15:20:56
    error_
    Pamiętacie tą scene z "dziennik bridget jones" kiedy na rodzinne przyjęcie przychodzi w przebraniu króliczka, a dodatek z ogonkiem?
    Skoro dziewczyna spędziła sylwestra w gronie najbliższych to równie dobrze mogła przebrać się za owego króliczka, nie widzę w tym nic złego.
    Co prawda ja nie miałabym odwagi tak się ubrać, ale to już inna kwestia.
    W stroju autorki nie ma nic wulgarnego.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 15:19:54
    Solciuchna
    Cytat:
    Napisane przez Kattarina Poka wiadomo
    litosci? to chyba oczywiste, ze zdaje sobie sprawe z charakteru tego epitetu, tylko nie rozumiem jego merytorycznego znaczenia: czy odnosi sie do ceny, marki, miejsca zakupu danego kawalka szmatki? czy to po prostu zlosliwy tekst?
    wybacz, ale nie jestem znawczynia mody bazarowej
    No to skoro niby zdajesz sobie sprawę z charakteru tego epitetu, to nie wiem skąd i po co te pytania o cenę, markę, miejsce zakupu. Wychodzi na to, że jednak nie zdajesz sobie sprawy ze znaczenia tego epitetu

    Więc streszczę Ci to : rzecz może być nawet od Diora, nie ma to dla mnie znaczenia, bo i projektantom zdarzają się wpadki. Może być to wygląd danej rzeczy (np. sukienka w panterkę i z brokatem z satyny Joli Rutowicz) - niegustowny, pozbawiony smaku, przesadzony, tandetny, kiczowaty, albo kojarzący się z paniami przy trasie. Może to również być jakość danej rzeczy, np. bardzo ładne chińskie buty, mimo, że na zdjęciach prezentują się estetycznie, to bierzesz do ręki i czujesz zapach gumy, podeszwa się rozkleja itp. Cena, miejsce zakupu i marka mają żadnego znaczenia w przypadku tego epitetu. Bo czasami na takim okolicznym bazarze można spotkać ładniejsze rzeczy niż w sieciowym sklepie

    Nie trzeba kupować na bazarze, żeby wiedzieć jak tzw. "bazarowe" ciuchy wyglądają - mamy przecież pod nosem mnóstwo przykładów na osobach, które takie brzydactwa noszą. Dla mnie np. te zakolanówki są bazarowe ze względu na wygląd (nie na jakość).

    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    lucka moglabym sie poczuc urazona okresleniem "blond plastik" ja nie uzywam okreslenia "czarna plastik czy rudo plastik"
    czy uwazasz ze wlosy blond swiadcza o niskim ilorazie inteligencji??? wlosy czarne farbowane czy rude farbowane to tez sztucznosc
    naprawde zalamka na calego
    No proszę Cię, litości, wiadomo, że to też jest przenośnia-stereotyp już od dawna głęboko zakorzeniona w naszej kulturze. Tak się tylko mówi.
    Sama mam naturalne blond włosy i jakoś nie czuję się urażona.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 15:18:27
    Isanka
    Cytat:
    Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo
    Pamiętam jak kiedyś pojechałam do Torunia na urodziny koleżanki w pubie. Nie ma co tu dużo gadać, dziewczyny tam ubierają się kompletnie inaczej niż na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie (przede wszystkim skromniej, ale nie oznacza to, że całkowicie nieseksownie). Kumple z którymi byłam, nie mogli się napatrzeć na dziewczyny w tym pubie, mówili tylko "jakie ładne dziewczyny są w Toruniu!". Bo moda Krakowskiego Przedmieścia i Warszafki totalnie im nie odpowiadała i śmieszyła ich
    mały offtop: jak to miło słyszeć sama chodzę do toruńskich klubów, ale przyznam że zdarza się nie raz zobaczyć nie jedną pannę ubraną że tak powiem 'niestosownie'

    a gorsecik mi się bardzo podoba ładnie wyglądasz.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:56:20
    Ylaa
    A mi się podoba i sama też zastanawiałam się nad podobnym ubiorem na sylwka :P I nad założeniem własnie tej spódniczki, jednak zrezygnowałam, gdyż jestem strasznym zmarzluchem.
    I nie wiem, dlaczego dziewczyny się czepiają tego wieszaka. Wszystko na długość jest ok, razem ładnie się komponuje... No może nie licząc zakolanówek, bo raczej powinny być jednolite (ewentualnie ze wzorkiem na samej górze) ale to wszystko
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:55:16
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    lucka moglabym sie poczuc urazona okresleniem "blond plastik" ja nie uzywam okreslenia "czarna plastik czy rudo plastik"
    czy uwazasz ze wlosy blond swiadcza o niskim ilorazie inteligencji??? wlosy czarne farbowane czy rude farbowane to tez sztucznosc
    naprawde zalamka na calego
    masz racje, zalamka

    Cytat:
    Napisane przez Kattarina Poka wiadomo
    a tak na marginesie- Lucka91, w kontekscie Twoich wypowiedzi troche dziwny wydaje mi sie Twoj awatar. Nie zebym dyskryminowala Wizazanki ze wzgledu na obrazek, ale naprawde srednio przyjemnie rozmawia sie z pupa- jeszcze odziana w koronkowa, przeswitujaca szmatke.
    A w momencie, gdy osoba legitymujaca sie takim wlasnie awatarem, wyglasza moralizatorskie teksty, odnosnie doboru stroju do okazji- moja konsternacja siega zenitu.

    to nie patrz na moj avatar jak ci sie nie podoba mi tam wpadl w oko ;]



    i nie wiem o co wam chodzi, nie powiedzialam zlego slowa o tym wieszaku, no chyba ze to ze ja bym sie tak nie ubrala wrecz przeciwnie, od poczatku mowie ze to chyba najlepszy wieszak autorki, od poczatku mowie ze pasuje do okazji, a wy jedziecie po mnie jak po łysej kobyle

    koniec off topu, bo rozmowa z wami nie zmienia mojego rozumowania, i nadal mam takie zdanie jakie mialam Ameno
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:52:02
    Kattarina
    Cytat:
    Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo
    Litości, przecież wiadomo, że to określenie jest metaforą.
    litosci? to chyba oczywiste, ze zdaje sobie sprawe z charakteru tego epitetu, tylko nie rozumiem jego merytorycznego znaczenia: czy odnosi sie do ceny, marki, miejsca zakupu danego kawalka materialu? czy to po prostu zlosliwy tekst?
    wybacz, ale nie jestem znawczynia mody bazarowej

    ---------- Dopisano o 14:52 ---------- Poprzedni post napisano o 14:47 ----------

    edit: ojjjj! widze, ze "dyskusja" schodzi do poziomu, na ktorym nie mam ochoty sie wypowiadac, dlatego pozegnam sie grzecznie
    dla mnie to EOT
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:41:23
    Fela Von Helvete
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    lucka moglabym sie poczuc urazona okresleniem "blond plastik" ja nie uzywam okreslenia "czarna plastik czy rudo plastik"
    czy uwazasz ze wlosy blond swiadcza o niskim ilorazie inteligencji??? wlosy czarne farbowane czy rude farbowane to tez sztucznosc
    naprawde zalamka na calego
    A gdzie ona napisała, że każda blondynka to plastik? Dziewczyno, weź daj spokój, bo chyba sobie dopisujesz, żeby się uczepić
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:39:56
    Solciuchna
    Cytat:
    Napisane przez Kattarina Poka wiadomo
    wlasnie dlatego zapytalam wczesniej, jaki to jest bazarowy wzor, bo nie mam pojecia
    nie mam w swojej garderobie nic z bazaru, moze dlatego nie mam takich skojarzen.
    Litości, przecież wiadomo, że to określenie jest metaforą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:35:25
    Kattarina
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    wiekszosci jak sie cos nie podoba to uzywa okreslenia " bazarowe" mi sporo rzeczy nie podoba sie od Diora ale nie nazywam tego bazarowymi
    wlasnie dlatego zapytalam wczesniej, jaki to jest bazarowy wzor, bo nie mam pojecia
    nie mam w swojej garderobie nic z bazaru, moze dlatego nie mam takich skojarzen.



    a tak na marginesie- Lucka91, w kontekscie Twoich wypowiedzi troche dziwny wydaje mi sie Twoj awatar. Nie zebym dyskryminowala Wizazanki ze wzgledu na obrazek, ale naprawde srednio przyjemnie rozmawia sie z pupa- jeszcze odziana w koronkowa, przeswitujaca szmatke.
    A w momencie, gdy osoba legitymujaca sie takim wlasnie awatarem, wyglasza moralizatorskie teksty, odnosnie doboru stroju do okazji- moja konsternacja siega zenitu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:29:30
    caskada
    lucka moglabym sie poczuc urazona okresleniem "blond plastik" ja nie uzywam okreslenia "czarna plastik czy rudo plastik"
    czy uwazasz ze wlosy blond swiadcza o niskim ilorazie inteligencji??? wlosy czarne farbowane czy rude farbowane to tez sztucznosc
    naprawde zalamka na calego
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:19:22
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    a dlaczego mialby sie z niej smiac? a co ona brzydka? zaneidbana? gdyby faceci nie lubili seksownych ciuchow to by nie krecily ich te wszystkie lozkowe przebieranki szpilki, ponczoszki gorsety, ich to kreci i nie dajmy sie zmanipulowac


    poza tym ja uwazam ze to u faceta zdrowy odruch jak takie cos ich kreci
    kreci, ale w sypialni jest roznica miedzy sypialnia, a ulica, nie sadzisz?
    a ja uwazam ze inteligentny facet na dziewczyne ktora najpierw pokazuje cialo, a pozniej osobowosc, nawet nie spojrzy. I z takimi sie zwiazuje.

    Wiec wybaczcie, ale znam swojego faceta, i wiem ze nie mysli przed snem o Dodzie i innych takich. I do Dody nic nie mam, zeby nie bylo.

    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Myli myli Środek jest z skajki, a'la skórki
    oj to przepraszam bardzo, u mnie na monitorze wyglada to jakby posrodku byla taka siateczka, ktora zaczyna sie pod biustem

    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo

    Dokładnie, to jest wrodzone U jednych co prawda kobiety u drugich mężczyźni, ale to nie zmienia faktu, ze każdy lubi seks i każdego pociągają seksowne wdzianka. Jedych pończochy innych gorsety, innych szpilki, a jeszcze innych lateksowe kombinezony xD Każdy lubi co innego, ale jednak lubi
    Kazdego faceta kreca ponczochy, gorsety i te inne, ale jak juz mowilam - w sypialni.

    Dla mnie kobieta seksowna i pociagajaca to taka, ktora wie gdzie i jak powinna sie prezentowac, Na ulicy tajemnicza, elegancka i zadbana, a w lozku wszystkie chwyty dozwolone

    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    to wlasnie dobrze swiadczy o twoim tz ze woli powiedziec ci to chcesz uslyszec wiedzac ze nie cierpisz dody gdyby ci powiedzial prawde zranilby cie przeciez..
    nie tak latwo mnie zranic
    i moj tż mowi mi prawde, przestancie mi wkrecac ze on o Dodzie marzy, bo to juz jest smieszne

    Jak mu sie jakas dziewczyna podoba to mi to mowi, i sie wtedy nie obrazam, bardzo zdziwilabym sie gdyby pewnego dnia pokazal mi jakis blond plastik i powiedzial ze o takiej marzy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:18:15
    caskada
    wiekszosci jak sie cos nie podoba to uzywa okreslenia " bazarowe" mi sporo rzeczy nie podoba sie od Diora ale nie nazywam tego bazarowymi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 14:08:45
    Kattarina
    przeciez to zestaw na domowke i nie odslania nic, poza ramionami i kawalkiem plecow- a tu takie oburzenie, niemal moherowe
    zastanawiam sie skad ta pruderia?

    i skad to przekonanie niektorych, iz sa nieomylnymi dyktatorkami mody i tylko one wiedza jak trzeba sie ubierac.....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:48:19
    obsesyjna24
    Gdyby nie te skarpety byłoby nawet ok.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:46:47
    Solciuchna
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Wszystko jest oryginalne, wiec do jakości nie ma co nawiązywać...
    I wiadomo, ze w bieliźnie i lateksach nie chodzi się na co dzien, dlatego faceci się nabijają, ale gdyby takie wdzianko zobaczyli na nawet tej samej lasce w swojej sypialni to by już inaczej o tym mówili.
    No pewnie, że tak W sypialni wszystko dozwolone

    ---------- Dopisano o 12:46 ---------- Poprzedni post napisano o 12:44 ----------

    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Tyle, że one nie są bazarowe
    No wiesz, nie ma tu o czym dyskutować. Twoje poczucie estetyki zezwala na taką wersję tych ubrań, moje - nie. Et gustibus non disputandum. Koniec tematu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:44:32
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo
    Nie musisz się zgadzać, to tylko moja opinia. Ja bym nie wyszła nigdzie w tych bazarowych ciuszkach, Ty sobie rób co chcesz

    Po prostu uważam, że cała kreacja prezentowałaby się o niebo lepiej gdyby zastąpić te rzeczy innymi, lepiej dopasowanymi.
    Tyle, że one nie są bazarowe
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:43:28
    Solciuchna
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Nie zgadzam się z tą bazarową opinią, ale ok. A z tymi skarpetkami do jeansów nie kinie. Nie założyłam tych zakolanówek przypadkiem...
    Nie musisz się zgadzać, to tylko moja opinia. Ja bym nie wyszła nigdzie w tych bazarowych ciuszkach, Ty sobie rób co chcesz

    Po prostu uważam, że cała kreacja prezentowałaby się o niebo lepiej gdyby zastąpić te rzeczy innymi, lepiej dopasowanymi.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:26:05
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo
    No proszę Cię Jak lubisz być uprzedmiotowiona i traktujesz facetów jak bezmózgie zwierzęta, to ok. Ci bardziej inteligentni faceci bardzo często naśmiewają się z niektórych przebrań lasek, chociażby dlatego, że uważają je za przesadzone, niedopasowane do okazji, teatralne, albo desperackie wołanie "zwróćcie na mnie uwagę", usilne przebieranie się w coś seksownego, obciśle podkreślającego sylwetkę. Jola Rutowicz jest hiper-seksowna, a jakoś nie każdemu się podoba Chodzi o to, żeby przy tym wszystkim zachować klasę

    Pamiętam jak kiedyś pojechałam do Torunia na urodziny koleżanki w pubie. Nie ma co tu dużo gadać, dziewczyny tam ubierają się kompletnie inaczej niż na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie (przede wszystkim skromniej, ale nie oznacza to, że całkowicie nieseksownie). Kumple z którymi byłam, nie mogli się napatrzeć na dziewczyny w tym pubie, mówili tylko "jakie ładne dziewczyny są w Toruniu!". Bo moda Krakowskiego Przedmieścia i Warszafki totalnie im nie odpowiadała i śmieszyła ich

    Ps. Nie mówię o obecnym stroju autorki, uważam, że poza jakością niektórych rzeczy cała kreacja jest ok. Zrobiłam tylko dygresję na tematy damsko-męskie
    Wszystko jest oryginalne, wiec do jakości nie ma co nawiązywać...
    I wiadomo, ze w bieliźnie i lateksach nie chodzi się na co dzien, dlatego faceci się nabijają, ale gdyby takie wdzianko zobaczyli na nawet tej samej lasce w swojej sypialni to by już inaczej o tym mówili.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:22:46
    Solciuchna
    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    a dlaczego mialby sie z niej smiac? a co ona brzydka? zaneidbana? gdyby faceci nie lubili seksownych ciuchow to by nie krecily ich te wszystkie lozkowe przebieranki szpilki, ponczoszki gorsety, ich to kreci i nie dajmy sie zmanipulowac


    poza tym ja uwazam ze to u faceta zdrowy odruch jak takie cos ich kreci
    No proszę Cię Jak lubisz być uprzedmiotowiona i traktujesz facetów jak bezmózgie zwierzęta, to ok. Ci bardziej inteligentni faceci bardzo często naśmiewają się z niektórych przebrań lasek, chociażby dlatego, że uważają je za przesadzone, niedopasowane do okazji, teatralne, albo desperackie wołanie "zwróćcie na mnie uwagę", usilne przebieranie się w coś seksownego, obciśle podkreślającego sylwetkę. Jola Rutowicz jest hiper-seksowna, a jakoś nie każdemu się podoba Chodzi o to, żeby przy tym wszystkim zachować klasę

    Pamiętam jak kiedyś pojechałam do Torunia na urodziny koleżanki w pubie. Nie ma co tu dużo gadać, dziewczyny tam ubierają się kompletnie inaczej niż na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie (przede wszystkim skromniej, ale nie oznacza to, że całkowicie nieseksownie). Kumple z którymi byłam, nie mogli się napatrzeć na dziewczyny w tym pubie, mówili tylko "jakie ładne dziewczyny są w Toruniu!". Bo moda Krakowskiego Przedmieścia i Warszafki totalnie im nie odpowiadała i śmieszyła ich

    Ps. Nie mówię o obecnym stroju autorki, uważam, że poza jakością niektórych rzeczy cała kreacja jest ok. Zrobiłam tylko dygresję na tematy damsko-męskie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:18:23
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo
    Ogólnie byłoby ok... tylko, że spódniczka, zakolanówki i koraliki są okropnie, paskudnie tandetne i bazarowe.

    ładne były takie "balerinowe" spódniczki z topshopu i h&m. koraliki są masakryczne same w sobie, nic ich nie broni. zakolanówki byłyby ładne gładkie albo koronkowe, a tak wyglądają (jak to mój znajomy określa) "antysexy" :P jak skarpetki do jeansów, które założyłaś do kreacji przypadkowo, z braku laku.
    Nie zgadzam się z tą bazarową opinią, ale ok. A z tymi skarpetkami do jeansów nie kinie. Nie założyłam tych zakolanówek przypadkiem...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 12:11:54
    Solciuchna
    Ogólnie byłoby ok... tylko, że spódniczka, zakolanówki i koraliki są okropnie, paskudnie tandetne i bazarowe.

    ładne były takie "balerinowe" spódniczki z topshopu i h&m. koraliki są masakryczne same w sobie, nic ich nie broni. zakolanówki byłyby ładne gładkie albo koronkowe, a tak wyglądają (jak to mój znajomy określa) "antysexy" :P jak skarpetki do jeansów, które założyłaś do kreacji przypadkowo, z braku laku.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:59:22
    catttt
    Ja tam nie mam nic do dołu, bo moim zdaniem jest super
    Ale te plecki gołe mi nie pasują do mini
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:48:58
    caskada
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    skoro znasz mojego tż lepiej, to nie ma o czym gadac
    to wlasnie dobrze swiadczy o twoim tz ze woli powiedziec ci to chcesz uslyszec wiedzac ze nie cierpisz dody gdyby ci powiedzial prawde zranilby cie przeciez..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:47:07
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    no z tego co ja widze to ten gorset caly srodek ma przeswitujacy, ale moze mnie wzrok myli
    Myli myli Środek jest z skajki, a'la skórki

    ---------- Dopisano o 11:47 ---------- Poprzedni post napisano o 11:44 ----------

    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    a dlaczego mialby sie z niej smiac? a co ona brzydka? zaneidbana? gdyby faceci nie lubili seksownych ciuchow to by nie krecily ich te wszystkie lozkowe przebieranki szpilki, ponczoszki gorsety, ich to kreci i nie dajmy sie zmanipulowac


    poza tym ja uwazam ze to u faceta zdrowy odruch jak takie cos ich kreci
    Dokładnie, to jest wrodzone U jednych co prawda kobiety u drugich mężczyźni, ale to nie zmienia faktu, ze każdy lubi seks i każdego pociągają seksowne wdzianka. Jedych pończochy innych gorsety, innych szpilki, a jeszcze innych lateksowe kombinezony xD Każdy lubi co innego, ale jednak lubi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:43:24
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez Trusmilk Poka wiadomo
    Bez przesady. Spódniczka przecież zasłania wszystko co potrzeba, więc nie wiem skąd komentarz, że widać tam tyłek. Gorset prześwitujący? W którym miejscu?
    no z tego co ja widze to ten gorset caly srodek ma przeswitujacy, ale moze mnie wzrok myli
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:43:24
    kamila2006
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    skoro znasz mojego tż lepiej, to nie ma o czym gadac
    a dlaczego mialby sie z niej smiac? a co ona brzydka? zaneidbana? gdyby faceci nie lubili seksownych ciuchow to by nie krecily ich te wszystkie lozkowe przebieranki szpilki, ponczoszki gorsety, ich to kreci i nie dajmy sie zmanipulowac


    poza tym ja uwazam ze to u faceta zdrowy odruch jak takie cos ich kreci
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:41:47
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    skoro znasz mojego tż lepiej, to nie ma o czym gadac
    ale tutaj nie chodzi o to czy się kogoś zna, czy nie. Naprawdę wiele rzeczy można ukryć, przemilczeć itp. Faceci często mówią to co chcemy usłyszeć i może dbrze, bo po co robić nam przykrość? ;p
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:39:28
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    dokladnie tez czasami smieszy mnie naiwnosc kobiet "moj facet smieje sie z dody" a skad wiesz ze wieczorami w erotycznych myslach nie wyobraza sobie wlansie jakies wyuzdanej wulgarnej kobiety skoro na codzien jest z seksowna klasycznie ubrana?

    Tak samo jak dziewczyny pisza "mam male piersi i dobrze bo moj tż mowi mi ze lubi male piersi bo duze sa oblesne"
    skoro znasz mojego tż lepiej, to nie ma o czym gadac
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:33:17
    kamila2006
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    kazdy facet powie to co chcemy uslyszec a prawda jest inna

    dokladnie tez czasami smieszy mnie naiwnosc kobiet "moj facet smieje sie z dody" a skad wiesz ze wieczorami w erotycznych myslach nie wyobraza sobie wlansie jakies wyuzdanej wulgarnej kobiety skoro na codzien jest z seksowna klasycznie ubrana?

    Tak samo jak dziewczyny pisza "mam male piersi i dobrze bo moj tż mowi mi ze lubi male piersi bo duze sa oblesne"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:30:20
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    to zrob sobie teraz prosty rachunek jaki typ faceta obejrzy sie za Dodą, a jaki typ za Sochą.
    Moj tż obejrzałby się za Sochą, a z Dody się śmieje, między innymi dlatego z nim jestem.

    ---------- Dopisano o 11:25 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------



    i wlasnie dlatego, ze byla to impreza jedynie w gronie dobrych znajomych, moglas ubrac sie jak ci sie tylko podoba, bo kazdy tam juz ma wyrobiona o tobie opinie, i nie robisz juz pierwszego wrazenia dlatego stroj jest jak najbardziej na miejscu, chociaz jak juz mowilam ja itak bym tak nie wyszla

    Gdybys tak poszla do obcych ludzi, do pubu czy gdzies tam, to juz w ogole stracilabym wiare w ludzi...

    I pokaz sukienke na 100dn, jestem bardzo ciekawa
    Ja tam w styl Dody nie wnikam, bo też za nią nie przepadam, więc proszę nie porównujcie mnie do niej...
    Co do sukienki na studniówkę, to uwierz - pomyślisz, że ktoś ją wybrał za mnie Jednak sama ją wybrałam, bardzo mi się podoba, mimo ze jest prosta, klasyczna i do kolan

    ---------- Dopisano o 11:30 ---------- Poprzedni post napisano o 11:28 ----------

    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    kazdy facet powie to co chcemy uslyszec a prawda jest inna
    Święta prawda! Wszyscy niby śmieją się z Dody, a kolega ostatnio powiedział mi tak: " znajdź mi faceta, który nie chciałby jej "zaliczyć", jeśli znajdziesz tzn że to kłamca". ;p;p
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:28:11
    Trusmilk
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    to zrob sobie teraz prosty rachunek jaki typ faceta obejrzy sie za Dodą, a jaki typ za Sochą.
    Moj tż obejrzałby się za Sochą, a z Dody się śmieje, między innymi dlatego z nim jestem.

    ---------- Dopisano o 11:25 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------



    i wlasnie dlatego, ze byla to impreza jedynie w gronie dobrych znajomych, moglas ubrac sie jak ci sie tylko podoba, bo kazdy tam juz ma wyrobiona o tobie opinie, i nie robisz juz pierwszego wrazenia dlatego stroj jest jak najbardziej na miejscu, chociaz jak juz mowilam ja itak bym tak nie wyszla

    Gdybys tak poszla do obcych ludzi, do pubu czy gdzies tam, to juz w ogole stracilabym wiare w ludzi...

    I pokaz sukienke na 100dn, jestem bardzo ciekawa
    A dlaczego byś straciła wiarę w ludzi? Tak pytam, bo generalnie idąc po ulicach widzę dużo gorsze rzeczy A strój dziewczyny jest świetną propozycją do klubu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:27:34
    caskada
    Cytat:
    Napisane przez Lucka91 Poka wiadomo
    to zrob sobie teraz prosty rachunek jaki typ faceta obejrzy sie za Dodą, a jaki typ za Sochą.
    Moj tż obejrzałby się za Sochą, a z Dody się śmieje, między innymi dlatego z nim jestem.

    ---------- Dopisano o 11:25 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------



    i wlasnie dlatego, ze byla to impreza jedynie w gronie dobrych znajomych, moglas ubrac sie jak ci sie tylko podoba, bo kazdy tam juz ma wyrobiona o tobie opinie, i nie robisz juz pierwszego wrazenia dlatego stroj jest jak najbardziej na miejscu, chociaz jak juz mowilam ja itak bym tak nie wyszla

    Gdybys tak poszla do obcych ludzi, do pubu czy gdzies tam, to juz w ogole stracilabym wiare w ludzi...

    I pokaz sukienke na 100dn, jestem bardzo ciekawa
    kazdy facet powie to co chcemy uslyszec a prawda jest inna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:26:05
    Trusmilk
    Bez przesady. Spódniczka przecież zasłania wszystko co potrzeba, więc nie wiem skąd komentarz, że widać tam tyłek. Gorset prześwitujący? W którym miejscu?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:25:08
    Lucka91
    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    ok dla jednych seksowna jest wulgarnie ubrana Doda dla innych klasycznie ubrana Socha. I za jedna i za druga facet obejrzy sie na ulicy i jednej i drugiej zaniedbana kobieta zazdroscic bedzie caloksztaltu. Ludzie maja pewny styl i nie mozna wymagac tworzyc kanonu ubran co seksowne a co nie.
    to zrob sobie teraz prosty rachunek jaki typ faceta obejrzy sie za Dodą, a jaki typ za Sochą.
    Moj tż obejrzałby się za Sochą, a z Dody się śmieje, między innymi dlatego z nim jestem.

    ---------- Dopisano o 11:25 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------

    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Ok, lubię czasami ubrać się prosto, klasycznie i z gracją (np taką mam sukienkę na studniówkę, którą niebawem zobaczycie), ale nie wyobrażam sobie pójść na sylwestra na domówkę w ołówkowej spódnicy do kolan i broń boże jeszcze czarnej...Zrozumcie to jakie były okoliczności. Ja nie poszłam na BAL, na który powinno się ubrać klasycznie, ale żeby kipiało arystokracją, ja poszłam na zwykłą domówkę z mnóstwem alkoholu, głośną muzyką i z samymi dobrymi przyjaciółmi.
    i wlasnie dlatego, ze byla to impreza jedynie w gronie dobrych znajomych, moglas ubrac sie jak ci sie tylko podoba, bo kazdy tam juz ma wyrobiona o tobie opinie, i nie robisz juz pierwszego wrazenia dlatego stroj jest jak najbardziej na miejscu, chociaz jak juz mowilam ja itak bym tak nie wyszla

    Gdybys tak poszla do obcych ludzi, do pubu czy gdzies tam, to juz w ogole stracilabym wiare w ludzi...

    I pokaz sukienke na 100dn, jestem bardzo ciekawa
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:21:34
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez butterfly20 Poka wiadomo
    Seksapil można podkreślić ładnymi,klasycznymi ciuchami. To,że coś jest krótkie,prześwitujące i poszarpane-jednym słowem wulgarne- nie oznacza,że jest seksowne.
    Wolę ubrać odpowiednio wydekoltowaną,podkreśla jącą figurę sukienkę przed kolano,niż prześwitujący gorset i spódnicę ledwo zasłaniającą pośladki.
    Jak dla mnie seksapil to pewien stan ducha i umysłu + umiar.
    Ok, lubię czasami ubrać się prosto, klasycznie i z gracją (np taką mam sukienkę na studniówkę, którą niebawem zobaczycie), ale nie wyobrażam sobie pójść na sylwestra na domówkę w ołówkowej spódnicy do kolan i broń boże jeszcze czarnej...Zrozumcie to jakie były okoliczności. Ja nie poszłam na BAL, na który powinno się ubrać klasycznie, ale żeby kipiało arystokracją, ja poszłam na zwykłą domówkę z mnóstwem alkoholu, głośną muzyką i z samymi dobrymi przyjaciółmi.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:16:52
    caskada
    Cytat:
    Napisane przez butterfly20 Poka wiadomo
    Seksapil można podkreślić ładnymi,klasycznymi ciuchami. To,że coś jest krótkie,prześwitujące i poszarpane-jednym słowem wulgarne- nie oznacza,że jest seksowne.
    Wolę ubrać odpowiednio wydekoltowaną,podkreśla jącą figurę sukienkę przed kolano,niż prześwitujący gorset i spódnicę ledwo zasłaniającą pośladki.
    Jak dla mnie seksapil to pewien stan ducha i umysłu + umiar.
    a wydekoltowana sukienka tez moze byc wulgarna tak samo jak ta spod ktorej wystaje tylek
    odpowiednio wydekoltowana??? tzna jaka??

    ---------- Dopisano o 11:16 ---------- Poprzedni post napisano o 11:16 ----------

    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    ok dla jednych seksowna jest wulgarnie ubrana Doda dla innych klasycznie ubrana Socha. I za jedna i za druga facet obejrzy sie na ulicy i jednej i drugiej zaniedbana kobieta zazdroscic bedzie caloksztaltu. Ludzie maja pewny styl i nie mozna wymagac tworzyc kanonu ubran co seksowne a co nie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 11:03:12
    kamila2006
    Cytat:
    Napisane przez butterfly20 Poka wiadomo
    Seksapil można podkreślić ładnymi,klasycznymi ciuchami. To,że coś jest krótkie,prześwitujące i poszarpane-jednym słowem wulgarne- nie oznacza,że jest seksowne.
    Wolę ubrać odpowiednio wydekoltowaną,podkreśla jącą figurę sukienkę przed kolano,niż prześwitujący gorset i spódnicę ledwo zasłaniającą pośladki.
    Jak dla mnie seksapil to pewien stan ducha i umysłu + umiar.

    ok dla jednych seksowna jest wulgarnie ubrana Doda dla innych klasycznie ubrana Socha. I za jedna i za druga facet obejrzy sie na ulicy i jednej i drugiej zaniedbana kobieta zazdroscic bedzie caloksztaltu. Ludzie maja pewny styl i nie mozna wymagac tworzyc kanonu ubran co seksowne a co nie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 10:57:48
    butterfly20
    Cytat:
    Napisane przez caskada Poka wiadomo
    kobiety dziela sie na takie co potrafia pokazac swoj seksapil i na takie co nigdy tego nie zrobia ( chociaz probuja udowodnic ze spodnica do kostek i glany tez sa atrakcyjne)

    nic na to nie poradzimy ze ktos jest atrakcyjny i probuje podkreslic to ubiorem bo niby kiedy ma to robic jak bedzie miec 60 na karku nie ma w tym ubraniu ani golizny ani nic niestosownego rozumiem ze uwagi krytyczne wychodza poprostu z zazdrosci bo nie ukrywajmy nie kazdy moze sobie pozwolic na taka mini czy takie buty albo gorset

    .(czytaj koniec i kropka)
    Seksapil można podkreślić ładnymi,klasycznymi ciuchami. To,że coś jest krótkie,prześwitujące i poszarpane-jednym słowem wulgarne- nie oznacza,że jest seksowne.
    Wolę ubrać odpowiednio wydekoltowaną,podkreśla jącą figurę sukienkę przed kolano,niż prześwitujący gorset i spódnicę ledwo zasłaniającą pośladki.
    Jak dla mnie seksapil to pewien stan ducha i umysłu + umiar.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 10:12:14
    caskada
    kobiety dziela sie na takie co potrafia pokazac swoj seksapil i na takie co nigdy tego nie zrobia ( chociaz probuja udowodnic ze spodnica do kostek i glany tez sa atrakcyjne):mur :

    nic na to nie poradzimy ze ktos jest atrakcyjny i probuje podkreslic to ubiorem bo niby kiedy ma to robic jak bedzie miec 60 na karku nie ma w tym ubraniu ani golizny ani nic niestosownego rozumiem ze uwagi krytyczne wychodza poprostu z zazdrosci bo nie ukrywajmy nie kazdy moze sobie pozwolic na taka mini czy takie buty albo gorset

    .(czytaj koniec i kropka)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:47:38
    suddensweet
    uroczo
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:06:53
    Tinka*
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    O jejku jejku, jaka niespodzianka przed snem-Jakiś żart w wykonaniu uroczej wizażanki:hahaha : Nareszcie...Bóg istnieje. Gratuluję i szkoda że dopiero teraz!!!!
    dla Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dziękuję
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:06:37
    agus79
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Błagam "pojedź mi"kl aski: klaski: Świetny kolokwializm
    Kochana ,ja bardzo sobie cenie twoje komentarze pozdrawiam serdecznie.A co do wieszaka,absolutnie nie w moim stylu chociaz trudno to nazwac "stylem" .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:05:27
    Fela Von Helvete
    Cytat:
    Napisane przez Tinka* Poka wiadomo
    Leki zaczeły działać.......

    Zmiany nastrojów... jak prawdziwa kobieta haha
    Albo zaczarowane słowo "mod"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:05:20
    izabela2525
    Cytat:
    Napisane przez Tinka* Poka wiadomo
    Leki zaczeły działać.......
    O jejku jejku, jaka niespodzianka przed snem-Jakiś żart w wykonaniu uroczej wizażanki:hahaha : Nareszcie...Bóg istnieje. Gratuluję i szkoda że dopiero teraz!!!!
    dla Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:02:31
    Tinka*
    Leki zaczeły działać.......

    Zmiany nastrojów... jak prawdziwa kobieta haha
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-09 00:00:00
    izabela2525
    Och tak dziewczyny już dajmy temu spokój...Po co się kłócić, po co tyle negatywnych emocji. Nie znacie się na żartach...trudno muszę z tym żyćPozdrawiam wszystkie nerwuski i życzę dobrej nocy i trafnych zakupów.

    P.S Dodam tylko, że podczas naszej wymiany zdań nie padło ani jedno wulgarne lub nieobyczajowe słowo z mojej strony. To niektóre z Was użyły niezwykle niemiłych lub niezrozumiałych dla mnie słów (jak: chamstwo i "pojechać ci") Nie mniej nie żywię do Was urazy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:57:09
    1000days
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Błagam "pojedź mi"kl aski: klaski: Świetny kolokwializm
    Widzisz? Nauczyłaś się nowego sformułowania. Tak kolokwialnie mówi się na to co ty robisz. Można to też nazwać zwyczajnie chamstwem, jak wolisz.





    Liczę na moda.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:56:35
    Trusmilk
    Niektórzy nie widzą różnicy między powiedzeniem "Dla mnie jest zbyt wyzywająco, ale najważniejsze, że ty się w tym dobrze czułaś", a "Wyglądasz jak prostytutka". Kocham takie ograniczone myślenie. Masakra.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:54:00
    Tinka*
    Dobra dziewczyny, dajcie spokój.

    Nie zniżajcie się do tego poziomu rozmowy...

    Z mojej strony EOT.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:50:54
    muszynianka
    Koleżanki zwiążcie mi rączki bo aż świerzbią żeby odpisać coś brzydkiego

    autorko wątku fajny strój, ja bym się tak nie ubrała - po pierwsze - figura, po drugie - dla mnie zbyt odkryty. Ale u ciebie figura idealna a i jeśli jesteś na tyle śmiała, to ja jestem na tak.
    no cóż pewne erotyczne rzeczy są przechwytywane do strojów dziennych; gorsety, podkolanówki czy lateksowe legginsy :P w każdej sieciówce. taka moda.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:49:52
    izabela2525
    Błagam "pojedź mi"kl aski: klaski: Świetny kolokwializm
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:47:24
    1000days
    Tak, zjednoczyłyśmy się.
    Przeciwko chamstwu i obrażaniu autorki. Możesz sobie mieć odmienne zdanie, może ci się nie podobać ten wieszak. Ale nie masz prawa obrażać innych. Dotarło? Czy mam ci pojechać bo inaczej nie zrozumiesz (może preferujesz taki styl rozmowy, nie wiem. jak chcesz to mogę się dostosować ale poza wizażem )



    Ja wiem, Fela, ja wiem. Ale nie mogę. A no i ZP
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:45:17 Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:43:04
    izabela2525
    Swoją drogą jak to krótka spódniczka i gorsecik potrafią zjednoczyć Polki dla Was dziewczyny, wykazałyście się niesamowitą siłą, zjednoczyłyście się przeciwko mnie...dziewczynie o odmiennej opinii i specyficznym podejściu do najstarszego zawodu świata Na Wizażu można zawrzeć przyjaźnie trwalsze niż skała- a Wy to udowodniłyście. Jeszcze raz moje pokłony i
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:35:37
    Tinka*
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Wydawało mi się zawsze, że jeśli nie zakłada się takiego stroju do wymienianej tu pracy (zresztą takiej jak każda innato odziana tak osoba musi cechować się jakąś tam odwagą i pewnością siebie-jak się jednak okazało-nie musi tak być ponieważ autorka wieszaka wykazała się niewielką odpornością psychiczną i absolutnym brakiem dystansu. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że moje opinie muszą być nieco mniej humorystyczne
    Właśnie widzisz, ja mam odmienne zdanie.
    Uważam że założenie takiego stroju wymaga odwagi ale i pewności samej siebie. Musi się czuć dziewczyna dobrze we własnym ciele i mieć poczucie własnej wartości. Ja nie widzę tutaj dziewczyny która ma "niewielką odporność psychiczną"... taka by czegoś takiego nie założyła.

    Autorka tego wieszaka zmieniła troszkę postawę wobec innych, już nie oddziela się murem od wszystkich tylko bierze to jako żart. I może i lepiej bo można się wykończyć przez takie komentarze .

    I ja jej nie bronie, bo samej mi się jej inne wieszaki nie podobały ale musiałam napisać ten komentarz bo ten cytowany tekst mija się troche z prawdą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:34:15
    1000days
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo

    Idąc Twoim tokiem myślenia-czyli adwokata pokrzywdzonych i zniesławionych przez wizażanki, powinnaś być ostrożna. Co jeśli z Wizażu korzysta taka dama lekkich obyczajów????Przeczyta twój komentarz i będzie jej przykro

    To też był żart i niezwykle trafna riposta (gdyby się ktoś nie zorientował i też obraził: cojest:
    Twoja skromność mnie powala

    Jak już się wyśmieję i wytrę tę kałużę, którą zrobiłam to skomentuje bardziej na temat...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:23:46
    Fela Von Helvete
    Cytat:
    Napisane przez Vixy Poka wiadomo
    Proszę Was, olejcie tą wypowiedź
    Dzięki Powstrzymałam się

    ---------- Dopisano o 23:23 ---------- Poprzedni post napisano o 23:22 ----------

    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    To też był żart i niezwykle trafna riposta (gdyby się ktoś nie zorientował i też obraził: cojest:
    Fajnie, tylko, że jesteś jedyną osobą, która się śmieje z Twoich żartów i cieszy z Twojej "trafnej riposty"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:21:03
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Moderna Poka wiadomo
    Mnie jakoś te żarty nie śmieszą w ogóle nie rozumiem tych przepychanek
    Święta racja, ale kurde czasami to aż mnie nęci żeby coś odpisać, bo normalnie nie wytrzymuję. W każdym razie ja nikogo nie obrażam, właściwie odpisuję żeby się bronić, co i tak idzie zawsze na marne, bo jak tamte dziewczyny nie zmienią mojego zdania, tak ja nie zmienię ich. I tyle by było w tym temacie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:18:09
    Moderna
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    To też był żart i niezwykle trafna riposta (gdyby się ktoś nie zorientował i też obraził
    Mnie jakoś te żarty nie śmieszą w ogóle nie rozumiem tych przepychanek
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:17:51
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    [/FONT][/B][/SIZE][/B]


    Oj tak, tak widzę że sobie tu zrobiono kącik psychologiczny.Jestem taka nieszczęśliwa i zdołowana, bo nie wszyscy podziwiają mój wieszak i moje nogi. Trochę luzu i dystansu do samej siebie. Nieco humorystycznych komentarzy na wizażu nie zaszkodzi, a zresztą lustro chyba masz, a ono ma to do siebie że nie wszystkim pokazuje jednakową jakość
    Nie no jasne czasami można się pośmiać, np gdy z rozmowy o wieszaku zaczyna się dyskusja o tym kiedy urodził się Jezus i jak Maryja cierpiała rodząc go o.O
    Ale jednak obrażanie kogoś to co innego.

    ---------- Dopisano o 23:17 ---------- Poprzedni post napisano o 23:15 ----------

    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Zakładając taki strój powinna się z tym liczyć. Wydawało mi się zawsze, że jeśli nie zakłada się takiego stroju do wymienianej tu pracy (zresztą takiej jak każda innato odziana tak osoba musi cechować się jakąś tam odwagą i pewnością siebie-jak się jednak okazało-nie musi tak być ponieważ autorka wieszaka wykazała się niewielką odpornością psychiczną i absolutnym brakiem dystansu. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że moje opinie muszą być nieco mniej humorystyczne
    O mojej odporności psychicznej to akurat nic nie wiesz. Nie przejmuję się tymi komentarzami, ale nie pozwolę aby ktoś mnie w taki sposób obrażał. Ciekawe czy jak Ciebie wyzwano by od ulicznic, czy byś stała jak słup soli i nie dorzuciła kilku groszy...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:14:29
    izabela2525
    Cytat:
    Napisane przez Trusmilk Poka wiadomo
    Ty tak na poważnie? Autorko nie przejmuj się, prostytutka to przecież praca jak każda inna! Żenua.


    Idąc Twoim tokiem myślenia-czyli adwokata pokrzywdzonych i zniesławionych przez wizażanki, powinnaś być ostrożna. Co jeśli z Wizażu korzysta taka dama lekkich obyczajów????Przeczyta twój komentarz i będzie jej przykro

    To też był żart i niezwykle trafna riposta (gdyby się ktoś nie zorientował i też obraził: cojest:
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:12:23
    Vixy
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Zakładając taki strój powinna się z tym liczyć. Wydawało mi się zawsze, że jeśli nie zakłada się takiego stroju do wymienianej tu pracy (zresztą takiej jak każda innato odziana tak osoba musi cechować się jakąś tam odwagą i pewnością siebie-jak się jednak okazało-nie musi tak być ponieważ autorka wieszaka wykazała się niewielką odpornością psychiczną i absolutnym brakiem dystansu. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że moje opinie muszą być nieco mniej humorystyczne
    Proszę Was, olejcie tą wypowiedź
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:09:46
    Trusmilk
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Zakładając taki strój powinna się z tym liczyć. Wydawało mi się zawsze, że jeśli nie zakłada się takiego stroju do wymienianej tu pracy (zresztą takiej jak każda innato odziana tak osoba musi cechować się jakąś tam odwagą i pewnością siebie-jak się jednak okazało-nie musi tak być ponieważ autorka wieszaka wykazała się niewielką odpornością psychiczną i absolutnym brakiem dystansu. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że moje opinie muszą być nieco mniej humorystyczne
    Ty tak na poważnie? Autorko nie przejmuj się, prostytutka to przecież praca jak każda inna! Żenua.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:01:40
    izabela2525
    Zakładając taki strój powinna się z tym liczyć. Wydawało mi się zawsze, że jeśli nie zakłada się takiego stroju do wymienianej tu pracy (zresztą takiej jak każda innato odziana tak osoba musi cechować się jakąś tam odwagą i pewnością siebie-jak się jednak okazało-nie musi tak być ponieważ autorka wieszaka wykazała się niewielką odpornością psychiczną i absolutnym brakiem dystansu. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że moje opinie muszą być nieco mniej humorystyczne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 23:00:33
    fiska
    Dla mnie za bardzo odkryte. Z gorsetem i zakolanówkami mozna łatwo przesacić.
    Nikt nie chce Cie tu przeciez za siłe krytykowac (nię mówię tu o hater-ach )
    Jak ubierasz podkolanówki to może lepsza by była bokserka, bo gorset to wg. mnie za dużo. To nci ze mialas marynarke, bo przeciez w marynarce na pewno caly czas nie siedzialas
    Ale tak naprawde to był sylwester, wiec mozna bylo szalec na calego
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 22:55:55
    Trusmilk
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    [/FONT][/B][/SIZE][/B]


    Oj tak, tak widzę że sobie tu zrobiono kącik psychologiczny.Jestem taka nieszczęśliwa i zdołowana, bo nie wszyscy podziwiają mój wieszak i moje nogi. Trochę luzu i dystansu do samej siebie. Nieco humorystycznych komentarzy na wizażu nie zaszkodzi, a zresztą lustro chyba masz, a ono ma to do siebie że nie wszystkim pokazuje jednakową jakość

    Autorka wieszaka odnosiła się do komentarzy, gdzie przyrównywano ją do pani lekkich obyczajów. Rozumiem, że to są humorystyczne komentarze według Ciebie? W takim razie, nie wiem, czy mam się śmiać czy płakać Ale co kto lubi.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 22:45:34
    izabela2525
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    No niestety co jakiś czas musiałam je poprawiac, bo mi też się zsuwały. Kupiłam je na stoisku z rajstopami, są bez firmowe

    ---------- Dopisano o 19:36 ---------- Poprzedni post napisano o 19:30 ----------


    Jasne, ja nie mam nic przeciwko żeby ktoś napisał, że mu się nie podoba i co by zmienił, ale epitety jakimi mnie oczerniano i osoby do których mnie porównywano były bardzo chamskie, nieprzemyślane i kipiące złośliwością...



    Oj tak, tak widzę że sobie tu zrobiono kącik psychologiczny.Jestem taka nieszczęśliwa i zdołowana, bo nie wszyscy podziwiają mój wieszak i moje nogi. Trochę luzu i dystansu do samej siebie. Nieco humorystycznych komentarzy na wizażu nie zaszkodzi, a zresztą lustro chyba masz, a ono ma to do siebie że nie wszystkim pokazuje jednakową jakość
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 22:34:56
    Eloquence
    Fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 22:12:05
    blekitne_niebo
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Już kiedyś wstawiałam podobny komentarz do tego typu wieszaka. Jak dla mnie tandetny róż i zakolanówki= tania, amatorska agencja towarzyska w bloku mieszkalnym. Przepraszam, ale tak to wygląda
    A co do tych tekstów typu "kochanie nie przejmuj się, świetna figurka, zestaw też super, a dziewczyny na wizażu to są bardzo zazdrosne, och ach jaka tutaj zawiść" to sobie darujcieNie oceniamy tyłka i nóg tylko ciuchy. Nie każda z nas ma gust crazy, super cool gimnazjalistki i nie muszą jej się podobać tego typu zestawy.
    Nie ma to jak błysnąć elokwentnym komentarzem.
    Trochę kultury i wyczucia by nie zaszkodziło.

    Redo, bardzo mi się podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 21:55:43
    kitkulka
    fajnie jest :P
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 20:13:43
    sorellla
    no! nareszcie laska dobra długość spódnicy mnie osobiście się ta spódnica nie podoba, ale wyglądałaś ładnie)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 19:36:52
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Trusmilk Poka wiadomo
    A skąd zakolanówki? Są super. Nie spadały Ci? Kurde, zawsze mam z tym problem, bo mam szczupłe nogi i mi co jakiś czas zjeżdżają na dół.
    Gdybym była facetem, na pewno nie oderwałabym od Ciebie wzroku, wyglądasz świetnie, strój dopasowany do okazji, bo wiem, że wcześniej wizażanki miały do tego zastrzeżenia
    No niestety co jakiś czas musiałam je poprawiac, bo mi też się zsuwały. Kupiłam je na stoisku z rajstopami, są bez firmowe

    ---------- Dopisano o 19:36 ---------- Poprzedni post napisano o 19:30 ----------

    Cytat:
    Napisane przez kamila2006 Poka wiadomo
    nie wszystkim musi sie podobac to co nosisz i w jakie miejsca. To nie zlosliwosc to czysta opinia do ktorej kazdy ma prawo.


    Co to tego wieszaka to dla mnie ok. Wg mnie calkiem dziewczeco bez przesytu i bez tylka na wierzchu. Sama kiecka nie w moim stylu, ale tobie pasuje.
    Jasne, ja nie mam nic przeciwko żeby ktoś napisał, że mu się nie podoba i co by zmienił, ale epitety jakimi mnie oczerniano i osoby do których mnie porównywano były bardzo chamskie, nieprzemyślane i kipiące złośliwością...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 19:24:27
    justa262726
    Bardzo mi się podoba, wyglądałas slicznie
    Figurka rewelacyjna : )
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 19:17:16
    kamila2006
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Nie mam pojęcia, wydaje mi się, że ludzie gdy są anonimowi potrafią być strasznie złośliwi... Szczerze mówiąc nie przejmuję się tą krytyką, bo gdyby tak miało być to już dawno chyba bym się psychicznie załamała. Ubieram się z przekonaniem, że mam ładne, długie nogi, a niestety wiecznie pokazywać ich nie będę mogła, więc kiedy jak nie teraz?

    nie wszystkim musi sie podobac to co nosisz i w jakie miejsca. To nie zlosliwosc to czysta opinia do ktorej kazdy ma prawo.


    Co to tego wieszaka to dla mnie ok. Wg mnie calkiem dziewczeco bez przesytu i bez tylka na wierzchu. Sama kiecka nie w moim stylu, ale tobie pasuje.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 18:02:36
    JaDora
    Fajne buty i całość też ok.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 17:59:08
    Kieckomanka
    Nieźle redo!

    ---------- Dopisano o 17:59 ---------- Poprzedni post napisano o 17:02 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Trusmilk Poka wiadomo
    Gdybym była facetem, na pewno nie oderwałabym od Ciebie wzroku,
    Ja nie jestem, a mimo to nie mogę oderwać wzroku
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 16:49:22
    Trusmilk
    A skąd zakolanówki? Są super. Nie spadały Ci? Kurde, zawsze mam z tym problem, bo mam szczupłe nogi i mi co jakiś czas zjeżdżają na dół.
    Gdybym była facetem, na pewno nie oderwałabym od Ciebie wzroku, wyglądasz świetnie, strój dopasowany do okazji, bo wiem, że wcześniej wizażanki miały do tego zastrzeżenia
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 16:17:01
    Venefico
    Fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 16:11:57
    melleczka
    ja rowniez zmienilabym bizuterie na jakas srebrna. i marynarka mi nie pasuje, jest zbyt "grzeczna" w sensie ze za dluga jakas taka...
    ale poza tym fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:31:27
    Kasiiek
    Zmieniłabym tylko te korale na jakieś lańcuchy i może inna fryzura
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:24:44
    Lucka91
    chyba najlepszy twoj wieszak.
    Ladnie wygladasz, chociaz ja bym nie wyszla w takich zakolanowkach ale to rzecz gustu zalozylabym rajstopy, tak dla wlasnego komfortu psychicznego ;p
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:16:47
    Moderna
    Chociaż wzoru nie widać dokładnie, na pewno sa ładne. Bardzo lubię wzorzyste rajstopy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:16:31
    caskada
    mi sie podoba gorsecik mam podobny i tez bylam w nim na sylwestra u znajomych
    ogolnie stroj pozytywny mi sie podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:14:13
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Moderna Poka wiadomo
    super, a zakolanówki maja chyba wzorek, prawda?
    Tak, one są grube wełniane i mają wzór w romby. Wolałabym gładkie, ale w końcu zdecydowałam się na takie i czasu już nie cofnę ;p Gładkie oryginalne kosztują tylko 8 zł (tyle że są z "rajtuzowego" kryjącego materiału), więc na pewno sobie kupię
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:11:01
    catherine89
    bardzo ladnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:08:38
    Kattarina
    Cytat:
    Napisane przez abiblabla Poka wiadomo
    wszytsko byłoby super gdyby zakolanówki nie miały tego "bazarowego" wzoru, powinny byc gładkie. ale i tak baaaaaaaardzo mi się podoba, fit w moim stylu
    a jaki to jest "bazarowy" wzor?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:06:45
    Moderna
    super, a zakolanówki maja chyba wzorek, prawda?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:06:10
    abiblabla
    wszytsko byłoby super gdyby zakolanówki nie miały tego "bazarowego" wzoru, powinny byc gładkie. ale i tak baaaaaaaardzo mi się podoba, fit w moim stylu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:04:50
    1000days
    Moim zdaniem super!
    A jak zmienić górę to i na co dzień mogłabym tak śmigać
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 15:03:58
    blizniaczka1
    Baaardzo ładnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:56:06
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez rnm Poka wiadomo
    figurę masz do pozazdroszczenia, ale zestaw zupełnie nie jest w moim stylu. za dużo się dzieje. do takiej spódniczki nie pasują wg mnie gołe plecy + zakolanówki. każda z tych rzeczy osobno prezentowałaby się moim zdaniem dobrze. razem tworzą małą katastrofę...
    Według mnie zakolanówki właśnie do takich falbankowych i rozkloszowanych spódnic wyglądają najlepiej Ale to moje zdanie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:56:04
    Fela Von Helvete
    Podoba mi się Jest lekko i dziewczęco, jedynie ciut krótko, ale nic nie wystaje

    Widziałam na Szafie multum stylizacji "na prostytutkę" i ten zestaw akurat w niczym ich nie przypomina

    Bardziej mnie zastanawia zgorszenie zestawione z faktem, że z tego co zdążyło mi gdzieś mignąć, to w sieciówkach typu Stradivarius czy H&M często bywają podobnej długości sukienki bez ramiączek
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:50:40
    rnm
    figurę masz do pozazdroszczenia, ale zestaw zupełnie nie jest w moim stylu. za dużo się dzieje. do takiej spódniczki nie pasują wg mnie gołe plecy + zakolanówki. każda z tych rzeczy osobno prezentowałaby się moim zdaniem dobrze. razem tworzą małą katastrofę...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:49:52
    Tinka*
    Cytat:
    Napisane przez Mystiquee Poka wiadomo
    Podoba mi się, choć pewnie ja bym się nie odważyła wyjść tak ubrana
    Również się pod tym podpisuję.
    Podoba mi się, jest fajnie.. ekstrawagancko.. ale sama bym sie nie odwazyla tak wyjsc. Choć na imprezy wg niektórych (ale nie na wizazu) sie ubieram gorsząco to ten strój nie wpada w moje gusta.
    Ale jest ok!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:32:39
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez izabela2525 Poka wiadomo
    Już kiedyś wstawiałam podobny komentarz do tego typu wieszaka. Jak dla mnie tandetny róż i zakolanówki= tania, amatorska agencja towarzyska w bloku mieszkalnym. Przepraszam, ale tak to wygląda
    Mnie by coś takiego nawet przez myśl nie przeszło, ale widać każdy ma inne skojarzenia Mnie by bardziej to przypominało jakąś "słodką księżniczkę" w różowej spódniczce niż prostytutkę xD
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:30:33
    izabela2525
    Już kiedyś wstawiałam podobny komentarz do tego typu wieszaka. Jak dla mnie tandetny róż i zakolanówki= tania, amatorska agencja towarzyska w bloku mieszkalnym. Przepraszam, ale tak to wygląda
    A co do tych tekstów typu "kochanie nie przejmuj się, świetna figurka, zestaw też super, a dziewczyny na wizażu to są bardzo zazdrosne, och ach jaka tutaj zawiść" to sobie darujcieNie oceniamy tyłka i nóg tylko ciuchy. Nie każda z nas ma gust crazy, super cool gimnazjalistki i nie muszą jej się podobać tego typu zestawy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:29:16
    nicRu
    A mnie się podoba. Bo w przeciwieństwie do matury czy Wigilii - klasowej bądź nie, tutaj taka długość jest odpowiednia. A zestaw fajny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:28:34
    SceneQueene
    Jak dla mnie jest super.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:27:02
    jenny2805
    Cytat:
    Napisane przez Mystiquee Poka wiadomo
    Podoba mi się, choć pewnie ja bym się nie odważyła wyjść tak ubrana
    Podpisuję się pod tym
    Naprawdę wyglądasz extra ! Ale ja mam za dużo kompleksów i nie jestem aż tak ...hmmm śmiała ?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:16:06
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Mystiquee Poka wiadomo
    Podoba mi się, choć pewnie ja bym się nie odważyła wyjść tak ubrana
    Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia lub po prostu własnych upodobań. Ja zawsze lubiłam się tak ubierać z tym że po diecie piersi strasznie mi zmalały, wiec teraz odsłaniam częściej nogi, a z mocno wyciętych dekoltów raczej rezygnuję. Kiedyś było na odwrót
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:13:24
    Mystiquee
    Podoba mi się, choć pewnie ja bym się nie odważyła wyjść tak ubrana
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:11:59
    martysia83
    baaardzo fajny strój !
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:11:59
    Almariel
    Bardzo fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:11:45
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Ivy123 Poka wiadomo
    Fajnie, uroczo i seksownie. Gdzie skrytykowano ten zestaw?.
    Jeszcze nigdzie, myslałam że zostanie skrytykowany tutaj
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:09:50
    Ivy123
    Fajnie, uroczo i seksownie. Gdzie skrytykowano ten zestaw?.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:04:41
    siostraelwa
    jak na sylwestra - b.dobrze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:02:05
    coco_kiciusia
    Cytat:
    Napisane przez sioodemka Poka wiadomo
    a co do krytyki i zawiści na wizażu - to naprawdę przykre. Skąd w ludziach tyle złych emocji ?
    Jak to skąd?
    zazdrość
    + chęć udowodnienia samej sobie że to, czego np. nie ubiorę, bo nie mam tak dobrej figury jest brzydkie / wyzywające / niemodne (jak dla mnie najgłupszy argument ).
    Cytat:
    Napisane przez redo92 Poka wiadomo
    Ubieram się z przekonaniem, że mam ładne, długie nogi, a niestety wiecznie pokazywać ich nie będę mogła, więc kiedy jak nie teraz?
    No i prawidłowo. Chcesz szczerej oceny? Dziś nie ubrałabym się tak, bo czuję się na taką stylizację za stara o ile w moim wieku można się tak czuć
    Za to przypomniałaś mi mój własny styl z liceum, kiedy słuchałam trochę cięższej muzy i czarne dodatki przełamane białymi wstawkami nie były mi obce (nie miałam stylu typowej metalówy chodzącej z rozciągniętymi t-shirtami Nirvany, nosiłam eleganckie, dopasowane rzeczy, typu własnie Twojego gorsetu czarne kozaczki, bransoletki itp. do tego np. piaskowa mini).
    Super zgrabne nogi, podziwiam.
    Jestem na tak.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:02:01
    Martolek
    bardzo mi się podoba

    a spódniczka świetna!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 14:00:10
    Kachnaaaa
    Świetnie
    Dość odważnie,ale nie wyzywająco dzięki Twoim delikatnym rysom twarzy i minimalizmowi w makijażu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:54:18
    kometeq
    bardzo fajny zestaw.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:52:01
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez Kocurasek Poka wiadomo
    Super świetna figura pokazana w super sposób.


    p.s.
    Dobrze, że pokazałaś zdjęcie tyłu. Pozwoli to uniknąć debat na pare stron czy widać Ci pośladki czy też nie.
    Specjalnie z tą myślą dodałam to zdjęcie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:50:46
    Kocurasek
    Super świetna figura pokazana w super sposób.


    p.s.
    Dobrze, że pokazałaś zdjęcie tyłu. Pozwoli to uniknąć debat na pare stron czy widać Ci pośladki czy też nie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:45:29
    redo92
    Cytat:
    Napisane przez sioodemka Poka wiadomo
    Bardzo fajnie i dziewczęco - masz taką figurę, że szkoda byłoby ja ukrywać a co do krytyki i zawiści na wizażu - to naprawdę przykre. Skąd w ludziach tyle złych emocji ?
    Nie mam pojęcia, wydaje mi się, że ludzie gdy są anonimowi potrafią być strasznie złośliwi... Szczerze mówiąc nie przejmuję się tą krytyką, bo gdyby tak miało być to już dawno chyba bym się psychicznie załamała. Ubieram się z przekonaniem, że mam ładne, długie nogi, a niestety wiecznie pokazywać ich nie będę mogła, więc kiedy jak nie teraz?

    ---------- Dopisano o 13:45 ---------- Poprzedni post napisano o 13:45 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Kattarina Poka wiadomo
    swietny!
    skad ta bluzka/gorsecik?
    Z terranowy za 50zł
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:43:38
    Kattarina
    swietny!
    skad ta bluzka/gorsecik?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-08 13:36:19
    sioodemka
    Bardzo fajnie i dziewczęco - masz taką figurę, że szkoda byłoby ja ukrywać a co do krytyki i zawiści na wizażu - to naprawdę przykre. Skąd w ludziach tyle złych emocji ?
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka