Studniówka!! Czy iść w tym na studniówkę?

kategoria: Zestawy, dodano: 2012-01-26 18:33:49
Opis:
Jako, że dzisiaj odebrałam sukienkę od krawcowej i dokupiłam to, czego mi brakowało, w domku przebrałam się w cały mój studniówkowy zestaw, ktory ubiore w sobotę. Ten zielony pasek w kopertowce pasuje, czy jutro leciec do pasmanterii i spróbować znaleźć jakąś samoprzylepną tasiemkę w kolorze sukienki? I powiedzcie mi dziewczyny, czy to "ramiączko" które mam na szyji może byc? Mam silikonowy stanik. Bizuteria- orsay, buty-allegro, kopertowka- H&M

Średnia ocen: 2.47 (z 45 ocen)50

Tagi: sukienka platformy bransoletka kolczyki fuksja orsay pierscionek kopertowka nude
    Ilość ocen: 45
  • Wieszak dodany przez:
    blondette
    blondette

    Ilość wieszaków: 23 Średnia ocen: 0.50
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2012-01-29 14:07:39
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez futurustic Poka wiadomo
    sukienka sama w sobie jest piękna a kolor - przecudowny

    czasy się zmieniły i nie trzeba iść w sukni do ziemi na studniówke żeby wyglądac pieknie i z klasą. z roku na rok moda idzie do przodu i dziewczyny zakładaja coraz to wymyślne sukienki nie ma co tu jej oskarżac że wygląda jakby szła do burdelu bo jest to conajmniej niedorzeczne. mam nadzieje że nie bierzesz do siebie tych negatywnych komentarzy na wizażu. może to tylko zazdrosc za te piekne nogi?
    Wiadomo, ze nie biore ich do siebie Sama sie zdecydowalam na taka sukienke, wiec trudno, zebym teraz zalowala tego czy cos Studniowka byla swietna! Super sie bawiłam! Byly dziewczyny z jeszcze krotszymi sukienkami A w mojej czulam sie bardzo swobodnie i dobrze!!!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-29 09:47:38
    stalovka
    Masz pięknę figurę, zgranba pięęęęęęęęęęęe kne noooogi suknie do ziemi wcale nie sa takie fajne i wygodne, ja miałam do ziemi i sie bardziej umęczyłam niz wybawiłam, w tańcu-skakańcu trzeba było ją trzymać rękoma, żeby się pobawić :p
    Powiem tak: zmień w torebce pasek na różowy i będzie szał
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 23:45:58
    olcia317
    Sukienki do ziemi to już przeżytek,w tej wyglądasz pięknie i jeszcze ta figura ! dla mnie dziewczyny w sukienkach długich wyglądają poważnie i staro,okropnie a ta sukienka jest rewelacyjna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 23:38:52
    Miss Puppet
    Cytat:
    Napisane przez reactiooon Poka wiadomo
    Może trendy się zmieniają, ale nie sądzę, żeby wszędzie był dj na studniówce... Ja rok temu miałam studniówkę w hotelu (zamku), na sali balowej/bankietowej, klimat niesamowity przez scenerię no i zabawa udana przede wszystkim przez muzykę którą grała orkiestra
    na mojej studniówce 6 lat temu był dj i studniówka była właśnie w hotelu na sali takiej jak u ciebie... ale ale... byłyśmy ubrane tak jak piszę o tym poniżej

    Cytat:
    Napisane przez pysia1987 Poka wiadomo
    Oj Dziewczyny, nie przesadzajcie! Dziewczyna wygląda pięknie mnie się nawet ten zielony akcent podoba, ale ramiączka koniecznie zdejmij

    ja miałam 100dniówke 5lat temu!! i już wtedy miałyśmy gołe plecy itd

    a dwie laski z mojej klasy zaszalały i załozyły mini (wiele krótszą od tej), z dekoltem na całe plecy, a z przodu dekolt był do pępka to dopiero była przesada... Ale Ty masz zakryty biust i wyglądasz moim zdaniem po prostu cudnie
    jestem z tego samego rocznika i żadna z dziewczyn na mojej studniówce się tak nie ubrała - prawie wszystkie miałyśmy suknie do ziemi (choć teraz uważam, że taki styl jaki był wtedy modny nie był najlepszy, ale wciąż studniówka to przecież BAL maturalny, a nie imprezka, nie mówiąc już o tym, że po prostu fajnie jest założyć ten choć jeden raz w życiu długą, elegancką kieckę), niewiele dziewczyn zdecydowało się na sukienki przed kolana lub tuż za nie (i to one wyglądały raczej dziwnie na naszym tle) - tak czy siak żadna nie ubrała się jak na imprezę bo to nie był ten rodzaj imprezy

    ---------- Dopisano o 23:31 ---------- Poprzedni post napisano o 23:22 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Lady eSs Poka wiadomo
    A moim zdaniem te buty są świetne, uwierz że da się przetańczyć w takich całą noc bez problemu, wystarczą np. dobre żelowe wkładki i jest super .
    owszem też mi się podobają
    ale co z tego skoro się nie nadają na taką okazję?
    a biorąc pod uwagę, że są odkryte wkładka będzie widoczna (nie mówię o pięcie, bo tam akurat przy takich butach nie ma największe nacisku)

    ---------- Dopisano o 23:38 ---------- Poprzedni post napisano o 23:31 ----------

    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Dzieki za pozytywny i konstruktywny komentarz Ostatanio obejrzałam bardzo dużo zdjęć z różnych studniówek i też widziałam mnóstwo dziewczyn w podobnych długościach. Ja sie na pewno źle nie bede czuła. Moze caly zestaw nie jest super elegancki , ale czy żeby wygladac z klasą to trzeba mieć czarna sukienkę?
    Co do rajstop, to mam bezszwowe i bez placow ,więc zobacze które mi beda lepiej pasowały.
    a co to za rajstopy te bez palców? ja takich nigdzie nie mogę znaleźć
    bezszwowe ok, ale jak mówię bez palców to w Gattach i innych takich patrzą na mnie jak na kosmitkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 18:43:33
    futurustic
    sukienka sama w sobie jest piękna a kolor - przecudowny

    czasy się zmieniły i nie trzeba iść w sukni do ziemi na studniówke żeby wyglądac pieknie i z klasą. z roku na rok moda idzie do przodu i dziewczyny zakładaja coraz to wymyślne sukienki nie ma co tu jej oskarżac że wygląda jakby szła do burdelu bo jest to conajmniej niedorzeczne. mam nadzieje że nie bierzesz do siebie tych negatywnych komentarzy na wizażu. może to tylko zazdrosc za te piekne nogi?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 18:12:05
    malinowydzemx3
    Cytat:
    Napisane przez ever-dream Poka wiadomo
    Ten strój jest straszny. Nie na studniówkę, nikt w porządnym liceum nie wpuściłby cię tak ubranej... Mi by było wstyd się tak pokazać przed nauczycielami, studniówkę miałam trzy lata temu i jak ktoś by się tak ubrał to kiepsko by z nim było Ale co szkoła to obyczaj, widzę...
    dokladnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 17:05:01
    Solciuchna
    Mi się nie podoba, bo taka sukienka kojarzy mi się bardziej "do cioci na imieniny" niż na studniówkę... Za to butki masz ładne, kopertówkę też Pasek w kopertówce może i nie pasuje, ale torebka jest ładna. Jak będziesz szukać paska, to koniecznie postaraj się znaleźć jakiś kolor, który pasuje do sukienki, ale nie jest identyczny. Jak będzie w kolorze sukienki, to trochę tandetnie będzie to wyglądało... Polecam kolor karmelowy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 17:00:02
    carryoot
    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Tą kopertówkę kupiłam dzisiaj i podoba mi się jej krój i to ze jest zamszowa , bo pasuje do butów, wiec na pewno ją wezmę, ale macie racje, co do tego zielonego. Jutro na pewno pojadę i poszukam jakiejś tasiemki czy coś wykombinuje
    I dodaje buty w zbliżeniu. Niestety drugiego, lepszego zdjecia nie udalo sie załadowac .

    I dziekuje za wszystkie komplementy
    Mi ten paseczek na torebce bardzo się podobał.
    Przecież nie wszystko musi być ściśle dopasowane.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 16:56:54
    ever-dream
    Ten strój jest straszny. Nie na studniówkę, nikt w porządnym liceum nie wpuściłby cię tak ubranej... Mi by było wstyd się tak pokazać przed nauczycielami, studniówkę miałam trzy lata temu i jak ktoś by się tak ubrał to kiepsko by z nim było Ale co szkoła to obyczaj, widzę...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 12:09:32
    Ula_87
    Cytat:
    Napisane przez catttt Poka wiadomo
    Odkryte plecy + ta długość = przesadna nagość, nie tylko na studniówce.
    Zgadzam się, osobiście bym się tak nie ubrała,ale jeśli Ty się dobrze czujesz to czemu nie? Baw się dobrze.

    Fajnie,że udało się zmienić pasek na torebce
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 10:41:39 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 10:28:25
    mpt
    Cytat:
    Napisane przez Beata_Batumi Poka wiadomo
    Przepraszam bardzo, ale żyjemy w wolnym kraju i mamy wolność wypowiedzi, więc jeśli ktoś zamieszcza swoje zdjęcie z prośbą o komentarz to mam prawo go dodać. Dla mnie strój jest po prostu wulgarny. Można wyglądać ładnie/ elegancko/ seksownie nie pokazując dupska.
    Można się wypowiedzieć ładnie i elegancko nie pokazując chamstwa. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz konsekwentnie wyznawać swoje zasady wolności języka i wypowiedzi wychowując córkę
    Moim zdaniem sukienka jest ładna, ładnie leży, a co do długości - tyłka nie widać. Ja na swojej studniówce miałam sukienkę długą do ziemi i wcale nie czułam się w niej dobrze. Co gorsza - nie wyglądałam dobrze. Jeśli autorka dobrze się czuje w tej długości, a do tego ma świetne nogi, to moim zdaniem dopóki nie widać pośladków (a nie widać i nie sądzę, żeby było je widać przy pochylaniu) nie powinna mieć oporów przed wyglądaniem tak, jak chce. Dekolt na plecach to nie dekolt na biuście, więc głębokość również mnie nie razi. Wyglądasz super i baw się dobrze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 09:54:55
    blondette
    Zielony pasek w kopertówce już zniknął, jest zastąpiony takim w kolorze sukienki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-28 01:05:13
    mk1304
    moim zdaniem ten zielony pasek w niczym nie przeszkadza, torebka jest tylko na wejscie, tańczyć z nią nie będziesz, pewnie zostawisz na krzesełku albo i nawet w szatni
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 23:41:50
    Kiciaaaa
    Krój sukienki jest piękny. Zmieniłabym materiał (santyna kojarzy mi się z czymś staromodnym). Jeśli figura jest ospowiednia to nie zastanawiałabym się ani minuty.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 22:41:20
    pysia1987
    Oj Dziewczyny, nie przesadzajcie! Dziewczyna wygląda pięknie mnie się nawet ten zielony akcent podoba, ale ramiączka koniecznie zdejmij

    ja miałam 100dniówke 5lat temu!! i już wtedy miałyśmy gołe plecy itd

    a dwie laski z mojej klasy zaszalały i załozyły mini (wiele krótszą od tej), z dekoltem na całe plecy, a z przodu dekolt był do pępka to dopiero była przesada... Ale Ty masz zakryty biust i wyglądasz moim zdaniem po prostu cudnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 22:30:05
    antygonglowa
    Niestety, nie w moim guście.
    A to czy pasuje taka sukienka na studniówkę to zależy od szkoł i uczniów. Jeśli wszyscy ubiorą się tak ... "krótko". To nawet okej. Przynajmniej biustem nie świecisz. W mojej szkole stuniówka to BAL.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 21:55:19
    Milla_1984
    jak dla mnie slicznie!!! Zielony kolor jako inny akcent kolorysztyczny całkowicie mi nie przeszkadza zmieniłabym tylko biżu... a tak paza tym to wyglądasz bardzo bardzo ładnie! Troche sexi..ale ze smakiem !!!! brawo!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 19:09:03
    chillichocolate
    Sukienka jest śliczna. Bardzo podoba mi się głęboki "dekolt" na plecach, ale rzeczywiście ten krój ma to do siebie, że bieliznę cieżko dobrać. Uważam, że to ramiączko nie wygląda atrakcyjnie - chyba najlepszy byłby biustonosz krzyżowany nisko na plecach albo przyklejany. Chyba że pójdziesz bez
    Za to nie bardzo przemawia do mnie biżuteria - mam wrażenie, że to elegancki bal, pierwszy taki w życiu, więc jeśli postawiłaś na oryginalny, dość krzykliwy kolor, to biżuteria powinna być stonowana, klasyczna.
    I fajniej będzie jak zasłonisz ten zielony pasek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 19:04:30
    monilkaa
    Cytat:
    Napisane przez reactiooon Poka wiadomo
    Może trendy się zmieniają, ale nie sądzę, żeby wszędzie był dj na studniówce... Ja rok temu miałam studniówkę w hotelu (zamku), na sali balowej/bankietowej, klimat niesamowity przez scenerię no i zabawa udana przede wszystkim przez muzykę którą grała orkiestra
    U mnie także jest orkiestra i w 3/4 LO w mieście też.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 18:58:38
    reactiooon
    Może trendy się zmieniają, ale nie sądzę, żeby wszędzie był dj na studniówce... Ja rok temu miałam studniówkę w hotelu (zamku), na sali balowej/bankietowej, klimat niesamowity przez scenerię no i zabawa udana przede wszystkim przez muzykę którą grała orkiestra
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 17:44:16
    DarkChocolate666
    Bardzo podoba mi się Twoja sukienka Ale nie założyłabym jej na studniówkę, tylko na jakąś imprezkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 17:29:17
    carryoot
    Wyglądasz świetnie, ale nie na studniówkę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 17:28:51
    o Kasia o
    Piękny kolorek tej sukienki. Wydaje mi się, ze lepiej zamienić zielony pasek kopertówki na taki w kolorze sukienki, będzie lepiej wyglądać.
    Co do ramiączka, to ja nie lubię jak wystają spod ubrania, a jeżeli jest silikonowe to będzie dodatkowo brzydko odbijać światło na wszystkich zdjęciach. Jeżeli dałoby się je odczepić, to lepiej tak zrób.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 15:57:40
    monilkaa
    Jak wyżej: sukienka i figura super, ale nie na studniówkę.

    Ja swoją mam jutro, byłam już na 2, ale ŻADNA dziewczyna nie była tak roznegliżowana. Mimo wszystko to bal, a nie impreza w klubie. Ja bym się czuła co najmniej głupio przed nauczycielami występując w takiej sukience, ale jeśli Tobie odpowiada...
    Baw się dobrze.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 15:07:56
    malinowydzemx3
    Cytat:
    Napisane przez balbinio20 Poka wiadomo
    ja sobie nie wyobrazam isc w takiej sukience na studniowke! Jest bardzo ladna, ale na jakas zwykla impreze. Studniowke ma sie tylko jedna, nawet jak sie jest osoba towarzyszaca to mysle, ze trzeba sie ubrac elegancko i czuc sie wyjatkowo. Dobrze ze mam swoja studiowke za soba, bo jak widze obecne trendy w studiowkowej modzie to chyba sama bym nie wiedziala jak sie ubrac.
    Na studniowke zawsze trzeba bylo ubrac sie z klasa i wyczuciem smaku i dobrego stylu. Zasada savoi vivre mowi, ze kreacja wieczorowa powinna byc dluga, do samej ziemi, gdzieniegdzie mozna natrafic na informacje, ktora dopuszcza sukienki krotkie, ale elganckie. Czy elegancja jest laczenie mini za tylek z odkrytymi plecami? Nie sadze. Studniowka to bal, a nie impreza w byle jakim klubie. A mialam sie juz nie odzywac

    ale musze dodac, jeszcze tego nie powiedzialam, ze autorka wieszaka ma bardzo ladna figure
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:47:12
    catttt
    Odkryte plecy + ta długość = przesadna nagość, nie tylko na studniówce.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:44:20
    balbinio20
    ja sobie nie wyobrazam isc w takiej sukience na studniowke! Jest bardzo ladna, ale na jakas zwykla impreze. Studniowke ma sie tylko jedna, nawet jak sie jest osoba towarzyszaca to mysle, ze trzeba sie ubrac elegancko i czuc sie wyjatkowo. Dobrze ze mam swoja studiowke za soba, bo jak widze obecne trendy w studiowkowej modzie to chyba sama bym nie wiedziala jak sie ubrac.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:39:30
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez Wizazanka492 Poka wiadomo
    świetnie pięknie wyglądasz

    Buty fantastyczne, mogę znać link na allegro?
    http://allegro.pl/wyprzedaz-luksusow...076873533.html

    Dziekuje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:27:53
    takaja13
    Wygladasz swietnie i przynajmniej nie bedziesz wygladala jak wiekszosc dziewczyn czyli ``przesadnie odwalona``
    masz sliczna figure i zadne kreacje do szczescia nie sa Ci potrzebne tak wygladasz pieknie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:10:49
    Wizazanka492
    świetnie pięknie wyglądasz

    Buty fantastyczne, mogę znać link na allegro?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 14:02:40
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Wiadomo, ze nie poszłabym tak na rozmowę kwalifikacyjną czy na pogrzeb. Bo też uważam, ze nie byłoby to odpowiednie. Teraz na studniówkach nie ma orkiestry czy czegoś takiego, tylko gra DJ i lecą hity, ( przynajmniej u mnie tak bedzie). Stroj może i nie jest ekstra elegancki, ale z drugiej strony nie poszłabym tak na impreze, bo czułabym się aż za bardzo elegancka. Do tego dojdzie jeszcze uczesanie i nietradycyjny makijaż, wiec to też doda trochę więcej gracji.

    Nie chce oczywiście nikogo przekonywać do mojego zdania. Ja szanuje to, ze ktoś uważa, ze ona jest za krótka albo nieodpowiednia.

    Dziękuję ślicznie za komplementy
    Ja też miałam studniówkę z DJ i hitami, ale co to zmienia?

    Mnie sukienka bardzo się podoba, ale nie na tą okazję .

    Cytat:
    Napisane przez Lady eSs Poka wiadomo
    A moim zdaniem te buty są świetne, uwierz że da się przetańczyć w takich całą noc bez problemu, wystarczą np. dobre żelowe wkładki i jest super .
    Jeśli są dobrze zrobione, to nawet i bez wkładek .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 13:43:23
    redroses
    Ojejku świetnie !
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 13:31:23
    Lady eSs
    Cytat:
    Napisane przez Miss Puppet Poka wiadomo
    a w ogóle takie wysokie obcasy na studniówkę to też przesada, nie dość że dalekich kroków w takich nie zrobi się by wyglądać z gracją, to wątpię by ktoś dał radę bez bólu przetańczyć w nich całą studniówkę

    A moim zdaniem te buty są świetne, uwierz że da się przetańczyć w takich całą noc bez problemu, wystarczą np. dobre żelowe wkładki i jest super .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 13:29:30
    blondette
    Wiadomo, ze nie poszłabym tak na rozmowę kwalifikacyjną czy na pogrzeb. Bo też uważam, ze nie byłoby to odpowiednie. Teraz na studniówkach nie ma orkiestry czy czegoś takiego, tylko gra DJ i lecą hity, ( przynajmniej u mnie tak bedzie). Stroj może i nie jest ekstra elegancki, ale z drugiej strony nie poszłabym tak na impreze, bo czułabym się aż za bardzo elegancka. Do tego dojdzie jeszcze uczesanie i nietradycyjny makijaż, wiec to też doda trochę więcej gracji.

    Nie chce oczywiście nikogo przekonywać do mojego zdania. Ja szanuje to, ze ktoś uważa, ze ona jest za krótka albo nieodpowiednia.

    Dziękuję ślicznie za komplementy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 13:18:07
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez live Poka wiadomo
    Denerwują mnie takie komentarze,dziewczyna ma bardzo piękną sylwetkę to dlaczego ma to ukrywać?w naszej polskiej naturze siedzi takie zacofanie i krytykanctwo ze az bije po oczach
    Niech idzie w stroju kąpielowym, żeby pokazać sylwetkę .

    Naprawdę nie da się podkreślić swoich walorów bez "rozbierania się" i odpowiednio do okazji? Na rozmowę kwalifikcyjną też ma tak iść, bo ma ładną sylwetkę?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 12:42:32
    hauuu
    Cytat:
    Napisane przez live Poka wiadomo
    Denerwują mnie takie komentarze,dziewczyna ma bardzo piękną sylwetkę to dlaczego ma to ukrywać?w naszej polskiej naturze siedzi takie zacofanie i krytykanctwo ze az bije po oczach
    Denerwuje Cię, że inni maja inne zdanie? To, że ktos ma ładne nogi nie znaczy, że ma je ukrywać ale w opiniach niektórych (w tym mojej) studiówka nie jest odpowiednią okazją. Podobnie nie wyobrażam sobie tej długosci na pogrzebie, rozmowie o pracę czy uroczystosci rodzinnej. Zasłanianie ciała w pewnych kontekstach to nie zacofanie tylko kultura i dostosowanie ubioru do okazji. Tyle ode mnie.

    Choć trzeba przyznać autorko, że nogi masz piękne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 12:38:57
    live
    Denerwują mnie takie komentarze,dziewczyna ma bardzo piękną sylwetkę to dlaczego ma to ukrywać?w naszej polskiej naturze siedzi takie zacofanie i krytykanctwo ze az bije po oczach
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 12:32:32
    hauuu
    Cytat:
    Napisane przez Beata_Batumi Poka wiadomo
    Przepraszam bardzo, ale żyjemy w wolnym kraju i mamy wolność wypowiedzi, więc jeśli ktoś zamieszcza swoje zdjęcie z prośbą o komentarz to mam prawo go dodać. Dla mnie strój jest po prostu wulgarny. Można wyglądać ładnie/ elegancko/ seksownie nie pokazując dupska.
    Można wypowiedzieć swoja negatywną opinię kulturalnie, bez "dupsk" i "burdelów"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 12:27:14
    Beata_Batumi
    Przepraszam bardzo, ale żyjemy w wolnym kraju i mamy wolność wypowiedzi, więc jeśli ktoś zamieszcza swoje zdjęcie z prośbą o komentarz to mam prawo go dodać. Dla mnie strój jest po prostu wulgarny. Można wyglądać ładnie/ elegancko/ seksownie nie pokazując dupska.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 12:26:49
    live
    Sukienka całkiem ładna, ale nogi masz po prostu boskie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 11:56:35
    Igoo
    Mi się podoba Bez wspomnianej wcześniej przez Wizażanki sylikonowej naramki + zielonego paska będzie super. Sama nie miałabym nic przeciwko żeby się tak ubrać na studniówkę. Niestety za moich czasów panowały nieszczęsne suknie balowe albo lepiej - długa spódnica i gorsetowa góra Tamtejszy schemat przełamała jedna z NAUCZYCIELEK - sukienka ledwo zakrywała jej pupę ale jeżeli czuła się w tym dobrze to czemu nie.
    Będziesz tylko musiała uważać jeżeli puszczą Zorbę Udanej zabawy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 11:47:20
    reactiooon
    To normalne, że ludzie mają tutaj różne gusta i nie widzę nic dziwnego w tym, że zawsze znajdzie się jakieś "ale"
    Owszem, przesadą jest pisanie, że ktoś wygląda jak "z burdelu" (zero kultury), ale wizaż i szafa są po to, żeby wyrażać swoje opinie, pozytywne lub negatywne.
    Ja nikogo nie próbuję obrazić, z resztą większość dziewczyn też nie.
    A do studniówki każdy ma indywidualne podejście Z resztą, nie wiemy gdzie właścicielka wieszaka ma swoją studniówkę. Niektórzy robią w klubach, inni na salach gimnastycznych, inny w hotelach i tak dalej. Może "dobrała" sukienkę także właśnie pod tym względem.
    Nie bulwersujcie się tak, dziewczyna zdecydowała się na taką sukienkę, czuje się w niej dobrze i okej. Ale nie oznacza to, że ktoś nie może napisać, że jemu się to nie podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:55:53
    0luuun
    Rany, obejrzałam zdjęcia i nawet do głowy mi nie przyszło że tutaj taka ostra dyskusja się odbywa

    Jak dla mnie wyglądasz bardzo ładnie, świeżo i fajnie. Nie dajmy się zwariować, masz 19 lat, fajną figurę więc nie widzę sensu żeby to ukrywać. Moim zdaniem mimo długości i kroju nie wygląda to wyzywająco, bo sukienka ma fajny kolor a buty dodają klasy.

    Poza tym jednego nie rozumiem na wizażu, szczególnie w przypadku kreacji studniówkowych: rzadko kiedy cokolwiek się tuta podoba, gdy kreacja jest mega elegancka to źle bo za stojna a to TYLKO studniówka. Gdy zestaw wygląda jak u Ciebie, też źle, nieodpowiednia, bo to AŻ studniówka!

    Na twoim miejscu pokombinowałabym z tym paskiem na torebce i zlikwidowała silikony. Dobrej zabawy życzę!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:53:27
    Issabel
    Pasek w torebce faktycznie do wymiany bo pasuje jak piesc do oka. sukienka troche krótka, zle bym się w niej czula na studniówce, ale jestem z ery sukien balowych na studniówkach wiec taki negliz srednio mi pasuje, ale skoro Tobie to odpowiada, to ją ubierz. wygląda ładnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:43:50
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez malinowydzemx3 Poka wiadomo
    Kazdy ma prawo wyrazic tutaj swoje zdanie, dlatego tez to robie. Wedlug mnie bedziesz wygladac smiesznie, ale to Twoja studniowka. Dziekuje, skonczylam z tym tematem.
    Ja nikomu nie zabraniam sie wypowiadać i dziękuje za wszystkie pozytywne i NEGATYWNE komentarze.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:42:41
    malinowydzemx3
    Kazdy ma prawo wyrazic tutaj swoje zdanie, dlatego tez to robie. Wedlug mnie bedziesz wygladac smiesznie, ale to Twoja studniowka. Dziekuje, skonczylam z tym tematem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:37:39
    blondette
    Pozostale, negatywne, ktore są napisane w normalny , kulturalny sposób też są dla mnie konstruktywne. Dlatego też , mam zamiar zmienić pasek zielony na torebce i nie ubierać silikonowego ramiączka Ale długości i tak nie zmienie, nawet jakbym chciała. Więc setny taki sam komentarz jest zbędny. Dla niektórych osob jest długość dobra i podoba sie zestaw, dla innych nie. To jest normalne. Ja to szanuje, sukienki zmieniać nie bede, bo jak dla mnie długośc jest okej i na pewno nie bede jedyna, ktora taka dlugosc bede miała.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:36:46
    malinowydzemx3
    swoja studniowke mialam dwa tygodnie temu i mowiac szczerze nikt nie wygladal tak wyzywajaco jak Ty. sukienka - owszem, fajna, na 18stke do klubu lub jakas domowke, nie na studniowke. buty mi sie jedynie podobaja, niestety.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:30:00
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez Nadis Poka wiadomo
    Autorko, nie przejmuj się, ja miałam studniówkę tydzień temu, sukienkę miałam podobnej długości (podobnie jak większość koleżanek...) i ,,burdelowo" się nie czułam, wręcz przeciwnie - słyszałam sporo komplementów, że wyglądam elegancko i klasycznie.
    Sukienka jest bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz. U mnie w szkole sporo dziewczyn miało buty bez palca i nikt ich od czci i wiary nie odsądzał (ale na wizażu widzę, że są same objawione trendsetterki...), aczkolwiek jeśli masz w domu pasujące zakryte - to weź te pasujące zakryte, a jak coś to faktycznie te rajstopy bez palca i git.
    Torebka może być, i tak nie będziesz z nią śmigała po sali przecież.
    Długość jest NAPRAWDĘ dobra. Długich u mnie na studniówce były dwie sukienki. Większość dziewczyn (w tym ja) miały nawet sukienki bez ramion i przed kolano...
    Będziesz świetnie wyglądać i udanej zabawy!
    Odpisuję, bo czuję, że to do mnie też skierowane . Nie jestem żadną trendsetterką, ale wyraziłam swoją opinię na temat rajstop i butów z odkrytym palcem. Mogę taką mieć, a nikogo przy tym od czci i wiary nie osądzałam. Uważam, że wygląda to idiotycznie po prostu.

    Skoro z torbką nie będzie śmigać po sali, to niech weźmie reklamówkę .

    No i nie porównuj długości przed kolano do tej, którą ma autorka . Nikt też nie napisał, że ma iść w długiej przecież...

    No i da się wyglądać w tej długości elegancko i klasycznie, ale autorka tak nie wygląda...

    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Dzieki za pozytywny i konstruktywny komentarz Ostatanio obejrzałam bardzo dużo zdjęć z różnych studniówek i też widziałam mnóstwo dziewczyn w podobnych długościach. Ja sie na pewno źle nie bede czuła. Moze caly zestaw nie jest super elegancki , ale czy żeby wygladac z klasą to trzeba mieć czarna sukienkę?
    Co do rajstop, to mam bezszwowe i bez placow ,więc zobacze które mi beda lepiej pasowały.
    Konstruktywny znaczy taki, który Ci pasuje? Można wyglądać elegancko i z klasą nie w czarnym, ale tutaj akurat tak nie ma .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:28:57
    reactiooon
    Nie gniewaj się, ale wyglądasz trochę wyzywająco, ze względu na te wycięte plecy i długość sukienki... Dobrze ktoś napisał- mogłaś wybrać jedno, albo drugie. Ale teraz już "po ptakach", więc faktycznie ostrożnie przy schylaniu Figurę masz świetną, ale mogłaś ją podkreślić na wiele innych sposobów. Tak czy siak- udanej zabawy

    ---------- Dopisano o 10:28 ---------- Poprzedni post napisano o 10:27 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Nadis Poka wiadomo
    Nie za ostro?!! Powstrzymaj się od takich komentarzy... I zastanów trochę nad sobą, autorka wcale nie jest wystrojona, a z burdelem na pewno nie ma nic wspólnego!

    Autorko, nie przejmuj się, ja miałam studniówkę tydzień temu, sukienkę miałam podobnej długości (podobnie jak większość koleżanek...) i ,,burdelowo" się nie czułam, wręcz przeciwnie - słyszałam sporo komplementów, że wyglądam elegancko i klasycznie.
    Sukienka jest bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz. U mnie w szkole sporo dziewczyn miało buty bez palca i nikt ich od czci i wiary nie odsądzał (ale na wizażu widzę, że są same objawione trendsetterki...), aczkolwiek jeśli masz w domu pasujące zakryte - to weź te pasujące zakryte, a jak coś to faktycznie te rajstopy bez palca i git.
    Torebka może być, i tak nie będziesz z nią śmigała po sali przecież.
    Długość jest NAPRAWDĘ dobra. Długich u mnie na studniówce były dwie sukienki. Większość dziewczyn (w tym ja) miały nawet sukienki bez ramion i przed kolano...
    Będziesz świetnie wyglądać i udanej zabawy!
    Sukienka przed kolano to nie sukienka ledwo do połowy uda, to tak na marginesie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:23:49
    zanciapp
    sukienka jest piękna i świetnie w niej wyglądasz
    życze udanej zabawy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:23:43
    hauuu
    Dla mnie gołe plecy plus długosc mini to za dużo. Gołe plecy fajnie by wyglądały przy długiej sukni. Ja bym się tak nie ubrała. Poza tym jakby nie było to impreza SZKOLNA a nie wesele czy imprezka ze znajomymi. Ja bym się krępowała być tak wyrozbierana przy nauczycielach
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 10:09:20
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez Beata_Batumi Poka wiadomo
    OMG! Rodzice widzieli Twój strój???? Moja siostra miałą teraz studiówkę i chyba bym ją zabiłą gdyby tak się wystroiła! Do b u r d e l u się nadaje ta kreację a nie na szkolny bal!
    Piszesz, ze ja wyglądam jak z burdelu, a Ty swoim komentarzem dałaś niezły popis- zero kultury osobistej i klasy. Na niższy poziom już sie chyba nie da zejść.

    ---------- Dopisano o 10:09 ---------- Poprzedni post napisano o 10:04 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Nadis Poka wiadomo
    Nie za ostro?!! Powstrzymaj się od takich komentarzy... I zastanów trochę nad sobą, autorka wcale nie jest wystrojona, a z burdelem na pewno nie ma nic wspólnego!

    Autorko, nie przejmuj się, ja miałam studniówkę tydzień temu, sukienkę miałam podobnej długości (podobnie jak większość koleżanek...) i ,,burdelowo" się nie czułam, wręcz przeciwnie - słyszałam sporo komplementów, że wyglądam elegancko i klasycznie.
    Sukienka jest bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz. U mnie w szkole sporo dziewczyn miało buty bez palca i nikt ich od czci i wiary nie odsądzał (ale na wizażu widzę, że są same objawione trendsetterki...), aczkolwiek jeśli masz w domu pasujące zakryte - to weź te pasujące zakryte, a jak coś to faktycznie te rajstopy bez palca i git.
    Torebka może być, i tak nie będziesz z nią śmigała po sali przecież.
    Długość jest NAPRAWDĘ dobra. Długich u mnie na studniówce były dwie sukienki. Większość dziewczyn (w tym ja) miały nawet sukienki bez ramion i przed kolano...
    Będziesz świetnie wyglądać i udanej zabawy!
    Dzieki za pozytywny i konstruktywny komentarz Ostatanio obejrzałam bardzo dużo zdjęć z różnych studniówek i też widziałam mnóstwo dziewczyn w podobnych długościach. Ja sie na pewno źle nie bede czuła. Moze caly zestaw nie jest super elegancki , ale czy żeby wygladac z klasą to trzeba mieć czarna sukienkę?
    Co do rajstop, to mam bezszwowe i bez placow ,więc zobacze które mi beda lepiej pasowały.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 09:54:29
    jagodka1802
    Faktycznie kurczę,krótka trochę. Ale nie wyglądasz źle,nogi masz ładne,a do soboty już niczego raczej nie wymyślisz,więc może być tylko pozbądź się ramiączka,a i pasek przy torebce nie bardzo jest udanej zabawy!!!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 09:53:55
    Nadis
    Cytat:
    Napisane przez Beata_Batumi Poka wiadomo
    OMG! Rodzice widzieli Twój strój???? Moja siostra miałą teraz studiówkę i chyba bym ją zabiłą gdyby tak się wystroiła! Do b u r d e l u się nadaje ta kreację a nie na szkolny bal!
    Nie za ostro?!! Powstrzymaj się od takich komentarzy... I zastanów trochę nad sobą, autorka wcale nie jest wystrojona, a z burdelem na pewno nie ma nic wspólnego!

    Autorko, nie przejmuj się, ja miałam studniówkę tydzień temu, sukienkę miałam podobnej długości (podobnie jak większość koleżanek...) i ,,burdelowo" się nie czułam, wręcz przeciwnie - słyszałam sporo komplementów, że wyglądam elegancko i klasycznie.
    Sukienka jest bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz. U mnie w szkole sporo dziewczyn miało buty bez palca i nikt ich od czci i wiary nie odsądzał (ale na wizażu widzę, że są same objawione trendsetterki...), aczkolwiek jeśli masz w domu pasujące zakryte - to weź te pasujące zakryte, a jak coś to faktycznie te rajstopy bez palca i git.
    Torebka może być, i tak nie będziesz z nią śmigała po sali przecież.
    Długość jest NAPRAWDĘ dobra. Długich u mnie na studniówce były dwie sukienki. Większość dziewczyn (w tym ja) miały nawet sukienki bez ramion i przed kolano...
    Będziesz świetnie wyglądać i udanej zabawy!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 09:44:19
    Beata_Batumi
    OMG! Rodzice widzieli Twój strój???? Moja siostra miałą teraz studiówkę i chyba bym ją zabiłą gdyby tak się wystroiła! Do b u r d e l u się nadaje ta kreację a nie na szkolny bal!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 09:44:17
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Mam rajstopy bez palców
    To jeszcze gorzej . Dla mnie to akurat wygląda idiotycznie, gdy na nogach są rajstopy, a na palcach nie ma . Ale to moje prywatne zdanie .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 09:23:17
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez Miss Puppet Poka wiadomo
    strój na imprezę, w żadnym wypadku na studniówkę

    'za moich czasów' w takim stroju nawet nie wpuściliby mnie na salę, już nie mówiąc że byłoby mi głupio pokazywać się tak nauczycielom
    no ale wtedy pamiętam większe ilości alko trzeba było przemycać mimo, że większość z nas była już przecież pełnoletnia...
    więc może po prostu nie jestem jednak taka nowoczesna

    ---------- Dopisano o 00:35 ---------- Poprzedni post napisano o 00:31 ----------



    jak się ma nie schylać przy tańczeniu poloneza, hę? jest przecież ta figura gdzie trzeba się jednak trochę schylić przechodząc pod 'mostkiem' czy jak to się nazywa, a jak sala duża i pary nie idą za sobą w ścisku, to ci co będą oglądać poloneza będą mogli 'podziwiać' jej bieliznę...

    zielony pasek na torebce jest na stałe... (też się nad nią zastanawiam, ale nie wiem czy ten kolor bym wzięła ze względu na ten pasek... gdyby chociaż też był zamszowy...)

    a w ogóle takie wysokie obcasy na studniówkę to też przesada, nie dość że dalekich kroków w takich nie zrobi się by wyglądać z gracją, to wątpię by ktoś dał radę bez bólu przetańczyć w nich całą studniówkę
    Nie tańczę poloneza
    Świadomie wzięlam torebkę z tym paskiem i wiedziałam, ze nie można go odpruć. Ale wiem, ze w pasmanteriach są różne"bajery" , niedługo pojadę i zobacze czy uda się cos kupić.

    Wiekszosc osob i tak pod koniec studniowki zmienia buty na wygodniejsze, płaskie. JA jestem przyzwyczajona do chodzenia na obcasach.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 08:52:46
    Thelipterys
    Sukienka bardzo ladna, wcale nie z akrotka, masz co pokazywac wiec popieram, natomiast faktycznie inna torebka by sie przydala no i buty tzn ogolnie fason jest ok, fajny obcas (ksztalt i wysokosc), ale moze lepsze by byly cale zabudowane i w innym kolorze?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 08:45:50
    Personal_Jesus
    Cytat:
    Napisane przez Katalin Poka wiadomo
    wyglądasz bardzo ładnie , torebka pasuje nawet z zieloną tasiemką fajnie przełamuje ten róż. nogi masz super i jak najbardziej powinnaś je pokazywać ALE to nie jest strój na studniówkę ( jestem starej daty , może się nie znam)

    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 08:21:13
    Inspire
    Jeżeli koniecznie musisz iść w takim stroju, to idź, ale ja osobiście nie ubralabym się na studniówkę w coś tak krótkiego.
    A co do tej torebki to raczej poszukaj jakiejś tasmy w kolorze sukienki, ta zieleń za bardzo się odcina.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 01:26:40
    E f f i
    Sukienka jest za krótka jak na studniówkę. I wydaję mi się, że tył jest źle uszyty. Ogólnie strój bardziej imprezowy niż studniówkowy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 00:35:38
    Miss Puppet
    strój na imprezę, w żadnym wypadku na studniówkę

    'za moich czasów' w takim stroju nawet nie wpuściliby mnie na salę, już nie mówiąc że byłoby mi głupio pokazywać się tak nauczycielom
    no ale wtedy pamiętam większe ilości alko trzeba było przemycać mimo, że większość z nas była już przecież pełnoletnia...
    więc może po prostu nie jestem jednak taka nowoczesna

    ---------- Dopisano o 00:35 ---------- Poprzedni post napisano o 00:31 ----------

    Cytat:
    Napisane przez agacik91 Poka wiadomo
    Sukienka jest bardzo ładna chociaż wydaje mi się że trochę za krótka więc się nie schylaj Ramiączko musi zniknąć, zielony pasek na torebce też wg mnie nie pasuje. Rajstopy bez wzmocnień na palcach będą jak najbardziej ok
    jak się ma nie schylać przy tańczeniu poloneza, hę? jest przecież ta figura gdzie trzeba się jednak trochę schylić przechodząc pod 'mostkiem' czy jak to się nazywa, a jak sala duża i pary nie idą za sobą w ścisku, to ci co będą oglądać poloneza będą mogli 'podziwiać' jej bieliznę...

    zielony pasek na torebce jest na stałe... (też się nad nią zastanawiam, ale nie wiem czy ten kolor bym wzięła ze względu na ten pasek... gdyby chociaż też był zamszowy...)

    a w ogóle takie wysokie obcasy na studniówkę to też przesada, nie dość że dalekich kroków w takich nie zrobi się by wyglądać z gracją, to wątpię by ktoś dał radę bez bólu przetańczyć w nich całą studniówkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 00:16:25
    sowaaaaa
    Cytat:
    Napisane przez Modna_Lala Poka wiadomo
    Albo już jestem stara, albo mało na czasie bo jak dla mnie ta kiecka na studniówkę jest po A. za bardzo wycięta na plecach plus B. za krótka. Powinno być albo jedno, albo drugie- wtedy byłaby do zniesienia. TAK-to niestety wygląda jakbyś szła do hotelu posiedzieć przy barze ( w ramach swoich godzin pracy). Niestety:-(
    zgadzam się cAłkowicie niestety
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-27 00:13:10
    Modna_Lala
    Albo już jestem stara, albo mało na czasie bo jak dla mnie ta kiecka na studniówkę jest po A. za bardzo wycięta na plecach plus B. za krótka. Powinno być albo jedno, albo drugie- wtedy byłaby do zniesienia. TAK-to niestety wygląda jakbyś szła do hotelu posiedzieć przy barze ( w ramach swoich godzin pracy). Niestety:-(
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 22:42:35
    Lady eSs
    Fajny zestaw .

    Oczywiście do zmiany ten zielony pasek i pozbądź się ramiączka. Silikonowe ramiączka to straszna tandeta...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 22:17:27
    Vente
    Mi się podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 22:06:08
    tinda2aa
    trochę krótka ta sukienka....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:57:40
    agacik91
    Sukienka jest bardzo ładna chociaż wydaje mi się że trochę za krótka więc się nie schylaj Ramiączko musi zniknąć, zielony pasek na torebce też wg mnie nie pasuje. Rajstopy bez wzmocnień na palcach będą jak najbardziej ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:41:00
    Katalin
    wyglądasz bardzo ładnie , torebka pasuje nawet z zieloną tasiemką fajnie przełamuje ten róż. nogi masz super i jak najbardziej powinnaś je pokazywać ALE to nie jest strój na studniówkę ( jestem starej daty , może się nie znam)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:37:10
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez SdC Poka wiadomo
    Co do butów - odkryte palce = brak rajstop (dla mnie oczywiście). Ciężko mi jednak wieczorowy strój wyobrazić sobie bez rajstop w lutym .

    Pokazywać nogi owszem - ale w odpowiednim miejscu i czasie .
    Mam rajstopy bez palców
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:30:15
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Myśle, ze jakbym miała takie, ale zakryte i bym przeszła 5 metrow do wejscia od samochodu, to by duzej roznicy nie bylo


    Ja jestem zdania, ze jezeli jest się młodym, to można nogi pokazywac, no bo jak nie teraz, to kiedy Na pewno nie jak będę miała 40 lat A pupe sukienka zakrywa
    Co do butów - odkryte palce = brak rajstop (dla mnie oczywiście). Ciężko mi jednak wieczorowy strój wyobrazić sobie bez rajstop w lutym .

    Pokazywać nogi owszem - ale w odpowiednim miejscu i czasie .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:23:02
    saveme30
    mi ten strój wogóle sie nie podoba ale moze sprawdzi sie w praktyce
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:21:58
    blondette
    Cytat:
    Napisane przez SdC Poka wiadomo
    Dokładnie. Na studniówkę to średnio się nadaje... I odkryte palce w butach jakoś mi nie podchodzą w zimie .
    Myśle, ze jakbym miała takie, ale zakryte i bym przeszła 5 metrow do wejscia od samochodu, to by duzej roznicy nie bylo


    Ja jestem zdania, ze jezeli jest się młodym, to można nogi pokazywac, no bo jak nie teraz, to kiedy Na pewno nie jak będę miała 40 lat A pupe sukienka zakrywa
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:11:07
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez fangora81 Poka wiadomo
    Ogólnie zestaw bardzo fajny, nawet z tym zielonym paskiem. Ale, w życiu bym nie powiedziała, że to jest stylizacja studniówkowa...Raczej jak na wesele w czerwcu.
    Dokładnie. Na studniówkę to średnio się nadaje... I odkryte palce w butach jakoś mi nie podchodzą w zimie .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 21:06:48
    misiap
    Ramiączko nie wygląda estetycznie, chyba że włosy będziesz miał rozpuszczone to je lekko ukryjesz. Sukienka bardzo ładna, ale nie powiedziałabym że studniówkowa... Masz ładne nogi ale sukienka jest moim zdaniem za krótka na tego typu imprezę. Co innego wesele albo impreza w klubie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 20:49:55
    dzikidiki
    nie zakładaj takiego ramiączka-będziesz tego żałowała szczegolnie na zdjęciach. Wygląda to fatalnie i nieestetycznie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 20:06:18
    blondette
    Zapodaje link
    Cytat:
    Napisane przez fiolkowa krolewna Poka wiadomo
    Te buty są śliczniaste kupiłaś je na allegro?
    Tak, na allegro, dziekuje Zapodaje link http://allegro.pl/wyprzedaz-luksusow...076873533.html
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 20:02:53
    fangora81
    Ogólnie zestaw bardzo fajny, nawet z tym zielonym paskiem. Ale, w życiu bym nie powiedziała, że to jest stylizacja studniówkowa...Raczej jak na wesele w czerwcu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:57:16
    fiolkowa krolewna
    Cytat:
    Napisane przez blondette Poka wiadomo
    Tą kopertówkę kupiłam dzisiaj i podoba mi się jej krój i to ze jest zamszowa , bo pasuje do butów, wiec na pewno ją wezmę, ale macie racje, co do tego zielonego. Jutro na pewno pojadę i poszukam jakiejś tasiemki czy coś wykombinuje
    I dodaje buty w zbliżeniu. Niestety drugiego, lepszego zdjecia nie udalo sie załadowac .
    Te buty są śliczniaste kupiłaś je na allegro?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:55:13
    blondette
    Tą kopertówkę kupiłam dzisiaj i podoba mi się jej krój i to ze jest zamszowa , bo pasuje do butów, wiec na pewno ją wezmę, ale macie racje, co do tego zielonego. Jutro na pewno pojadę i poszukam jakiejś tasiemki czy coś wykombinuje
    I dodaje buty w zbliżeniu. Niestety drugiego, lepszego zdjecia nie udalo sie załadowac .

    I dziekuje za wszystkie komplementy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:52:52
    mariamarysienka
    silikonowe ramiączko niech zniknie. pasek na torebce faktycznie głupio wygląda, tak z niczego się wziął. sukienka może być, ale strasznie krótka jest, ja bym w niej na studniówkę nie poszła (ale to ja). buty przepiękne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:30:59
    zawszeboska
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Co do paska- ja bym starała się go czymś przykryć, chyba, że masz w planie jakieś inne dodatki w kolorze zielonym. Bo w przeciwnym razie średnio pasuje.

    Ale ogólnie wyglądasz super. Bardzo zgrabna z Ciebie dziewczyna.

    Edit: Ups, nie zauważyłam paska, za szybko oglądałam zdjęcia. Moim zdaniem, jeśli nie planujesz rozpuszczonych włosów, to ten silikon na szyi absolutnie nie wchodzi w grę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:07:04
    thealee
    Sukienka ładna, buty też, przeszkadza mi ten zielony pasek na torebce, który moim zdaniem jest tu ni z gruszki ni z pietruszki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 19:02:51
    monia30
    jest ok z wyjatkiem zielonego paska na torebce...albo ją zmień albo dobierz jakieś widoczne dodatki w zielonym...jakaś gruba bransoleta w tym zielonym kolorze...ale ja bym z tej torebeczki zrezygnowała wogóle ...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 18:56:45
    erha
    Buciki są mega Możesz dać jakieś zbliżenie tych butów?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 18:49:09
    lady17
    Krój i kolor ładny. Wg mnie za krótka. I zmieniłabym torebkę(mało elegancka).
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-01-26 18:36:23
    sillvvia
    Nie ma chyba nic bardziej ohydnego niż silikonowe ramiączko, więc proszę, zdejmij je. Sukienka jest bardzo ładna, ale ta torebka mi się nie podoba. Spróbuj zmienić ten pasek zielony
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka