2016-03-27, 16:29 | #3001 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
ja płaczę na 50% filmów, które oglądam strasznie latwo mnie wzruszyć. najbardziej płakałam na "drodze do szczęścia". wyłam przez bite 30 minut, aż się zanosiłam dlatego ten film ma u mnie 10/10 - rzadko coś porusza mnie aż tak bardzo |
|
2016-03-27, 16:31 | #3002 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
http://www.filmweb.pl/film/Home+-+S....ia-2009-506848 Ludzie są straszni,do czego doprowadziliśmy w bardzo krótkim czasie jest dla mnie niepojęte. Ja po taki dokumentach nie mogę się ogarnąć kilka dni i wszystkich męczę,żeby zaczęli bardziej dbać o środowisko,że w jedności siła itd. Rodzina i znajomi uważają,że jestem lekko nawiedzona jeśli chodzi o ta tematykę,ale tak mam i koniec. Lady Makbet zdecydowanie zabrakło szaleństwa,ale to wina scenariusza i rozpisania postaci,nie Marion.Myślę,że byłaby świetna jeśli scenariusz pozwoliłby jej na obsesję i psychozę. No właśnie ten z linka powyżej Home - S.O.S. Ziemia i Racing extinction. Straszne,ale warto zobaczyć,bo otwieraja oczy Edytowane przez sweet sunday Czas edycji: 2016-03-27 o 16:40 |
|
2016-03-27, 16:44 | #3003 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
|
|
2016-03-27, 16:49 | #3004 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2016-03-27, 17:00 | #3005 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Racing extinction jest praktycznie cały o zwierzętach,tylko nie znalazłam nigdzie napisów po polsku i oglądałam z anielskimi,to dokument wyprodukowany przez National geographic.
Jak chcesz się zszokować,zdołować i uświadomić to bardzo polecam,nie uwierzysz ci się dzieje w Chinach np. |
2016-03-27, 17:06 | #3006 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
|
|
2016-03-27, 17:16 | #3007 |
Bang Bang Lucky Luck !
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z daleka :)
Wiadomości: 10 032
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ja juz się nie mogę doczekać 5 części
|
2016-03-28, 08:18 | #3008 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 421
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Wczoraj obejrzałam
Opis mnie nie zachęcał, ale wsiąkłam od pierwszych minut. I szkoda, że tak szybko się skończył! Tylko jedna rzecz mnie nie tyle co irytowała, co zwyczajnie zastanawiała: czemu oni nie mogli chociaż udawać, że rozmawiają przez telefon albo mieć słuchawki. Nie mówię ,że ciągle, bo film straciłby swój urok, ale chociaż przy ludziach |
2016-03-28, 09:00 | #3009 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Spectre - fil średni jakos tak wielkich akcji nie było, najbardziej podoba mi się piosenka no i samochód
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-03-28, 09:23 | #3010 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
|
|
2016-03-28, 15:48 | #3011 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 122
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Lejdis(2008), ocena: 0/10- Kosmiczna bzdura w gwiazdorskiej obsadzie. Tak idiotycznego filmu o niczym, w życiu nie widziałam.
|
2016-03-28, 17:21 | #3012 |
Polka Ogarniaczka
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: słoikowo
Wiadomości: 8 106
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
my wczoraj zrobiliśmy sobie maraton filmowy i tak:
wild card całość w porządku, bardzo podobał mi się montaż i zdjęcia, 7/10 gość mam problem z oceną tego filmu - miejscami gra aktorska i klimat trącił kinem klasy B lat 80. co przeszkadzało, ale też śmieszyło. Fabuła ciekawa, ale mam wrażenie, że niedopracowana. Muzyka mistrzowska, idealnie dobrana do klimatu obrazu. Jednak nie rozwiązane zakończenie i kilka innych rzeczy sprawia, że ciężko mi wydać jednoznaczną ocenę. 6,5-7/10 romans na dwie noce idealny do relaksu, przyjemna fabuła, 6/10 Ostatnio byłam jeszcze w kinie na excentrykach bardziej ze względu na muzykę, niż fabułę, ale ta, mimo uprzedzeń znajomych, była nawet w miarę. Za klimat, oprawę muzyczną i Stuhra daję 6/10
__________________
|
2016-03-29, 07:00 | #3013 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Sypiając z innymi - świetny film,dawno nie widziałam tak dobrej komedii romantycznej, świetny scenariusz, polecam.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-03-29, 08:26 | #3014 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 026
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Anglik, który mnie kochał
Romantyczna historia na przeciętnym poziomie. Były momenty naprawdę zabawne. Obsada niezła - na Hayek zawsze miło popatrzeć. Brosnan też nieźle się starzeje. 5/10 |
2016-03-29, 10:12 | #3015 |
Naczelna Nastolatka
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 25 807
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
In your eyes. Jestem zachwycona filmem. Fajnie, że dowiedziałam się od was, że taki film istnieje. Nie lubię ani melodramatów ani romansów, ale ten film był tak dobrze zrobiony, aktorzy grali świetnie. A niektóre sceny były tak emocjonujące, że oglądałam z wstrzymanym oddechem. Bardzo godny polecenia. 9/10
__________________
Małgorzata i spółka. Matka natura to suka. |
2016-03-29, 10:48 | #3016 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
In your eyes - kojarzyl mi się bardzo z filmem "ona" (który z perspektywy czasu oceniam wyżej niż od razu po seansie). Tutaj główna bohaterka wyglądała mi na 17latke i to bardzo przeszkadzało mi w oglądaniu. Całość nie dluzyla się, ale też nie miałam efektu wow😉 6/10
Dolores - bardzo podobały mi się wstawki z przeszłości. Smutny film o poświęceniu życia dla innych. Bardziej dramat, niż thriller. 6/10 Edytowane przez peach_passion Czas edycji: 2016-03-29 o 10:50 |
2016-03-29, 11:12 | #3017 |
...po prostu być.
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: z kanapy ;)
Wiadomości: 4 161
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
|
2016-03-29, 12:21 | #3018 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Deadpool-- nie podzielam zachwytów nad tym filmem, może dlatego, że nie przepadam za Reynolds'em. Niby był chamski humor, akcja, ale przez większość czasu nudziłam się. Jak się zaczął to tak się skończył, Marvel ma zdecydowanie lepsze filmy pod swoim patronatem, 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2016-03-29, 20:34 | #3019 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
|
2016-03-29, 22:51 | #3020 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2016-03
Wiadomości: 989
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Oglądałam dzisiaj thriller/dramat - Pokój. Bardzo mi się podobał. Daję 8/10.
|
2016-03-30, 07:46 | #3021 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Zamaskowany - nudny, przewidywalny film, skoda bo lubię filmy kostiumowe
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-03-30, 09:22 | #3022 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Brooklyn -- z jednej strony podobało mi się dobre odzwierciedlenie amerykańskiego stylu lat 50 (te kobiece stroje, potańcówki) a z drugiej trochę był nudny. Ciekawe było to jak główna bohaterka walczy z nową sytuacją, ale większość filmu było zbyt rozlazłe. Do tego występ Gleesona- promowany jako główny bohater, pojawiający się na plakatach a tu raptem wystąpił w ostatnich 30 minutach . 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2016-03-30, 15:42 | #3023 |
Half-dragon
Zarejestrowany: 2016-03
Lokalizacja: Radzymin
Wiadomości: 1 226
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Papierowy księżyc" - dawno nie widziałam tak zabawnego i ciepłego filmu, właściwie jest w nim wszystko, trochę komedii, nieco dramatu, szczypta akcji, a w tle specyficzny klimat USA lat 30. Plus w tym filmie odtwórcy głównych ról to w rzeczywistości ojciec i córka
Ode mnie 8/10. |
2016-03-31, 08:11 | #3024 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Freaks of Nature - nudnawy film nie wiem po co wogóle ogladałam, czasami potrzebuję sie odmóżdżyć ale to juz przesada
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-03-31, 09:27 | #3025 |
Half-dragon
Zarejestrowany: 2016-03
Lokalizacja: Radzymin
Wiadomości: 1 226
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
To horror? Z tego co piszesz, pewnie klasy B?
__________________
Wzrost: 162 cm Było: 63 kg Jest: 62,7 kg Będzie: 55 kg "Jeżeli nie przyznajesz się do błędu, to popełniasz błąd drugi."
|
2016-03-31, 19:42 | #3026 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2016-03
Wiadomości: 3
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ostatnio odświeżyłam sobie "Pluton". Rewelacyjny! Ciężki bo i tematyka trudna, ale polecam gorąco kto jeszcze nie widział
|
2016-04-01, 09:57 | #3027 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Feniks - myślałam, że to będzie trochę inny film niż pokazali, nie był to jakiś porywający scenariusz ale zły nie był.Film sredni.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-04-02, 08:26 | #3028 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 808
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
klasa B to i tak za dużo dla tego filmu.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2016-04-02, 14:58 | #3029 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Rzeszów->Warszawa->Białystok
Wiadomości: 3 812
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Nie ma na co do kina obecnie chodzić, taka prawda. Widziałam zapowiedź filmu pt: Mustang i w nim pokładam jakieś większe nadzieje : ) |
|
2016-04-02, 18:57 | #3030 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 909
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Znów zaniedbałam wątek a lista filmów które obejrzałam w tym roku jest całkiem niezła . Jest duże prawdopodobieństwo, że znajdzie się ktoś kto obejrzał dotychczas dużo więcej filmów ode mnie ale oto listę uważam w moim przypadku za dość długą .
Styczeń: - "Kamerdyner" (The Butler, 2013) - pierwszy film który obejrzałam w tym roku i zrobił mi on nadzieje, że wszystkie produkcje, które obejrzę będą równie dobre . Na niektóre filmy aż brak słów, zrobił na mnie ogromne wrażenie i zamierzam do niego powracać, co się zdarza u mnie bardzo rzadko. 10/10. - "Desperado" (1995) - dopiero teraz zabrałam się za ten klasyk w całości, choć wcześniej widziałam już jego urywki. Chyba nikomu nie trzeba tego filmu przedstawiać. Osobiście żałuję, że obejrzałam go dopiero teraz . 8/10. - "Grand Budapest Hotel" (2014) - w tym przypadku to mój pierwszy noworoczny największy filmowy zawód. Miało być śmiesznie, film zachwalany przez wielu, nawet filmweb twierdził, że ten film powinien mi się spodobać a dostałam żałosny humor, który był wręcz żenujący i wstyd się przyznać, że widziałam ten film... 3/10. - "Zanim się rozstaniemy" (Before We Go, 2014) - obejrzałam ten film w styczniu a piszę ten post na początku kwietnia i muszę przyznać, że niewiele z tego filmu pamiętam. Nie zrobił on najwyraźniej na mnie aż takiego wrażenia abym go dokładnie zapamiętała, choć raczej spędziłam względnie przyjemnie czas podczas oglądania. 6/10. - "Sędzia" (The Judge, 2014) - bardzo dobry film z udziałem Robert'a Downey Jr. Po negatywnych recenzjach, które się naczytałam przed obejrzeniem tego filmu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Moim zdaniem daje on dużo do myślenia. 9/10. - "Praktykant" (The Intern, 2015) - odkąd zobaczyłam zwiastun tego filmu będąc pewnego razu w kinie wiedziałam, że chcę go zobaczyć. Dość długo zeszło mi się zbieranie za tą produkcję ale nie żałuję, że wreszcie ją zobaczyłam. Jedynym elementem do którego mogę się przyczepić to zakończenie, które zupełnie mi się nie spodobało... 8/10. - "Brooklyn" (2015) - film obejrzałam ze względu na główną aktorkę Saoirse Ronan, którą widziałam już w kilku innych filmach. Uważam, że jest to bardzo dobry film, choć gdyby go minimalnie dopracować, mógłby zasłużyć na miano "najlepszego". 8/10. Luty: - "Ani słowa więcej" (Enough Said, 2013) - film idealny na odmóżdżenie. Nie trzeba się przy nim wysilać, bardzo dobrze odpręża po cięższym dniu/tygodniu lecz nie zostanie zbyt długo w pamięci. 6/10. - "Nieracjonalny mężczyzna" (Irrational Man, 2015) - po filmie Woody'ego Allen'a spodziewałam się trochę więcej. Film teoretycznie nie jest zły ale też żadnej części ciała mi nie urwał . 6/10. - "Cyberbully" (2015) - film, który powinni puszczać w szkołach aby zainteresować i uświadomić dzisiejszą młodzież (choć również pod tym względem i niektórych starszych), że to co wypisują w internecie nie pozostaje bez żadnych konsekwencji. Również aktorka, która jest niektórym znana bardziej z serialu "Gra o tron" może przyciągnąć uwagę . 9/10. - "Kobiety na skraju załamania nerwowego" (Mujeres al borde de un ataque de nervios, 1988) - pomimo, że jestem kobietą to film bardzo przypadł mi do gustu. Płeć żeńska została potraktowana trochę z przymrużeniem oka ale humor w tym filmie był na bardzo wysokim poziomie, że żadna z nas nie powinna czuć się urażona po seansie . 9/10. - "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa" (The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe, 2005) - bardzo rzadko zdarza się, że ekranizacja jest równie dobra jak książka, a jeszcze rzadziej gdy jest ona lepsza niż pierwowzór. Tutaj jest ten jeden z bardzo nielicznych przypadków gdzie film podobał mi się bardziej niż książka . 7/10. - "Skok do wody" (The Dive From Clausen's Pier, 2005) - ciężko mi opisać ten film. Nie spodziewałam się po nim zbyt wiele i nie dostałam zbyt satysfakcjonującej mnie produkcji... Jest to kolejna odmóżdzajka, która nie pozostanie zbyt długo w pamięci. 5/10. - "Piorun" (Bolt, 2008) - animacja, którą obejrzałam w weekend w tv będąc w domu. Niestety nie jest ona piorunująca, od biedy można obejrzeć i się zrelaksować ale bez nastawiania się na rewelacyjny i śmieszny film - wtedy się nie zawiedziemy. 6/10. Marzec: - "Fanka" (Elle l'adore, 2013) - spodziewałam się lepszej produkcji, która bardziej mnie wciągnie. Dla mnie raczej nijaka, choć można obejrzeć jeśli się człowiekowi nudzi . 5/10. - "Spotkanie" (The Visitor, 2007) - tutaj kolejne rozczarowanie. Bardzo podobny film już kiedyś widziałam. Oba nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Schematyczny do bólu ale znów jak się nudzi to można zobaczyć. 4/10. - "Joy" (2015) - Jennifer Lawrence dostała nominację do Oscara za rolę w tym filmie, choć nie rozumiem za co. Dużo lepiej zagrała chociażby w "Igrzyskach śmierci". Niestety również i ten film mnie rozczarował. 4/10. - "Big Short" (The Big Short, 2015) - w porównaniu do ostatnich filmów, które zobaczyłam ten wreszcie oglądało się całkiem dobrze. Co prawda przez seansem warto zaznajomić się z podstawowymi pojęciami finansowymi to inne są wyjaśnione w tym filmie tak aby każdy je zrozumiał. 7/10. - "Dziewczyna z portretu" (The Danish Girl, 2015) - tematyka filmu była dla mnie raczej mało interesująca ale nie żałuję, że obejrzałam ten film. Bardzo dobra gra aktorska - w tym przypadku nie dziwię się nominacjom do wielu nagród. 7/10. - "Spotlight" (2015) - dla mnie jest to jedno wielkie nieporozumienie dlaczego akurat ten film dostał Oscara za "najlepszy film". Jest to dla mnie najgorszy film z nominowanych w tej kategorii z dotychczas obejrzanych. Może i warto obejrzeć ale na pewno nie jest to "najlepszy" film... 5/10. - "Pokój" (Room, 2015) - jedna z lepszych ekranizacji książek jakie w swoim życiu widziałam. Poruszająca historia, bardzo dobrze ukazane emocje. Moim zdaniem to właśnie ten film zasługuje na miano najlepszego. 9/10. - "Złodziejka książek" (The Book Thief, 2013) - książkę przeczytałam w 2011 roku a film obejrzałam dopiero teraz więc mam kiepskie porównanie co do szczegółów . Jednak oglądało mi się ten film bardzo dobrze, choć te wstawki niemieckie typu 'ja' czy 'danke' mnie irytowały. Gdyby cały film był po niemiecku to bym się nie czepiała. 8/10.
__________________
Edytowane przez dioneja Czas edycji: 2016-04-02 o 19:13 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:15.