temperatura dni p³odne a dni niep³odne - Wizaz.pl

Wróæ   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania zwi±zane z ¿yciem seksualnym lub szukasz porady? Do³±cz do nas. Podziel siê do¶wiadczeniem, dodaj opiniê.

Odpowiedz
 
Narzêdzia
Stary 2016-04-10, 21:20   #1
illon_ka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-04
Wiadomo¶ci: 2

temperatura dni p³odne a dni niep³odne


Witam serdecznie. Chcia³abym sie dowiedzieæ jak to jest z t± temperatur± w dni p³odne/niep³odne. Na ka¿dym forum wyczytuje co¶ innego i chcia³abym us³yszec co¶ wreszcie przydatnego przed owulacja temperatura maleje z tego co wyczyta³am a po owulacji wzrasta.
Powiem tak, dopiero zaczynam "przygodê" z mierzeniem temperatur wiêc jestem w tym zielona.. Wczoraj (7 dzieñ cyklu) zmierzy³am temperature rano i mia³am 36,8 nastepnie dzisiaj ale ju¿ wieczorem mia³am 37,1.. i teraz pytanie czy ze mna jest co¶ nie tak czy to jest indywidualna sprawa ka¿dej kobiety i te temperatury nie musz± byæ zawsze takie same u ka¿dej z nas? po obserwacji szyjki macicy(bardzo twardo i ciasno), ¶luzu (bia³y lepki, uczucie sucho¶iu), wspominaj±c jeszcze ¿e okres skoñczy³ mi siê 3 dni temu a okresy mam regularne (29 dni) co takie temperatury mog± oznaczaæ..? :/
illon_ka jest offline Zg³o¶ do moderatora   Odpowiedz cytuj±c
Stary 2016-04-10, 21:29   #2
thirky
on tired little feet
 
Avatar thirky
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomo¶ci: 6 200
Dot.: temperatura dni p³odne a dni niep³odne

Cytat:
Napisane przez illon_ka Poka¿ wiadomo¶æ
Witam serdecznie. Chcia³abym sie dowiedzieæ jak to jest z t± temperatur± w dni p³odne/niep³odne. Na ka¿dym forum wyczytuje co¶ innego i chcia³abym us³yszec co¶ wreszcie przydatnego przed owulacja temperatura maleje z tego co wyczyta³am a po owulacji wzrasta.