stolik z alkoholami - praktyczne porady - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne > Ceremonia i tradycja ślubna, weselna

Notka

Ceremonia i tradycja ślubna, weselna W tym miejscu możesz podzielić się widzą, jak zaplanować ceremonię ślubną. Na co zwrócić uwagę przy szukaniu sali weselnej. Przypomnieć tradycje weselne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-22, 15:04   #1
wistar
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 126

stolik z alkoholami - praktyczne porady


Nie znam się za bardzo na alkoholach, a chciałabym u siebie na weselu zrobić taki niby barek z kolorowymi trunkami. Bardziej tak symbolicznie 'dla spróbowania', bo głównym alkoholem będzie wódka. Może ktoś, kto ma w tym doświadczenie i się na tym zna, napisze, jakie alkohole kupić i mniej więcej w jakiej ilości. Wesele na ok 150 osób.
wistar jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-22, 16:03   #2
lis
Raczkowanie
 
Avatar lis
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 44
Dot.: stolik z alkoholami - praktyczne porady

Witam Ja również planuję taki stolik...i mam ten sam kłopot, co tam postawić? Oprócz wódki, która będzie na stołach, planuje mieć wino białe i czerwone, piwo. I kilka butelek różnych alkoholi, przyszedła mi do głowy gin (rodzina TZ lubi gin z tonikiem to nich mają), martini, może whiskey...i co dalej nie wiem...

Więc czekam na pomysły
lis jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-22, 17:41   #3
agunia82
Zakorzenienie
 
Avatar agunia82
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 10 931
Dot.: stolik z alkoholami - praktyczne porady

U nas na takim stoliku były wina (białe, czerwone, różowe), gin (do niego tonik), martini, grenadine (syrop dodawany do drinków, bezalkoholowy), blue curacao i brandy. Wszystko po jednej butelce (tylko win było więcej). I tak prawie nikt tego nie ruszał, większość piła wódkę.
__________________




Edytowane przez agunia82
Czas edycji: 2008-11-22 o 17:42