To już mnie dobiło:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-07-27, 22:48   #1
claymore
Rozeznanie
 
Avatar claymore
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 519

To już mnie dobiło:(


Hej dziewczynki kochane...

Potrzebuję sie pożalić...

Mam ostatnio doła i w ogóle nie chce mi się żyć- ale nie o tym. Dzisiejsza "niespodzianka" w pracy już mnie kompletnie dobiła.
Pracuję jako kasjerka w hipermarkecie. Dzisiaj dowiedziałam się, że jakieś 1,5 miesiąca temu przyjęłam rachunek-są wybrane kasy ,gdzie można opłacić rachunki za światło, telefon itp. Więc przyjęłam rachunek na kwotę 300 zł. Skaner ręczny nie działał (często się to zdarza), więc musiałam wprowadzić numer tego rachunku, kod taki -ręcznie. Jest on bardzo długi. I...najprawdopodobniej (tak mi powiedzieli, ja nie pamiętam tego) wpisałam jedną cyfrę źle,wskutek czego pieniądze zamiast tam gdzie miały trafiły do...jakiejś fundacji Może Wam sie to wydać dziwne czy śmieszne, ale tak się stało. I ta fundacja nie chce oddać tych pieniędzy podobno. Sprawa ma się wyjaśnić, ale nie wiem jak to będzie, jutro jest sobota itd. I powiedzieli mi ,że będę musiała to zapłacić z własnej kieszeni. 300 zł to dla mnie dużo...nie będę już mówić jaka to część mojej pensji oraz ile to godzin mojej pracy, bo...żal.pl

Dziewczyny,smutno mi, odechciało mi się wszystkiego
claymore jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-27, 22:54   #2
MarekT
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 87
Dot.: To już mnie dobiło:(

Coż można Ci poweidzieć, jedynie przykro nam. Ale to nie jest powód do zmartiwania się.
MarekT jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-27, 23:07   #3
TheKey
Wtajemniczenie
 
Avatar TheKey
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 2 073