2023-01-07, 22:01 | #31 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
6/100 uncharted - fajny, mimo że nie przepadam za przygodówkami to ten oglądało się bardzo przyjemnie - 6/10
Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka |
2023-01-07, 22:24 | #32 |
Pojawiam się i znikam >.<
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 6 704
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
1. "Hotel Marigold". 6/10
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
2020: 65 filmy: 2020/8 Miałem ochotę przestać istnieć. Nie, nie popełnić samobójstwo, nie umrzeć ale przestać istnieć. Zamienić się w nic. Jarosław Borszewicz - "Mroki" |
2023-01-08, 11:15 | #33 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
1. Zombieland typowy odmóżdżacz, gdy nie mam ochoty na nic poważnego
2. Shutter. Widmo tajska wersja, nie widziałam tego film dłuugie lata, nie straszy jak kiedyś, ale dla fanów gatunku pozycja do zaliczenia
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-01-08, 16:18 | #34 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
2. Bielmo. Zrobił na mnie olbrzymie wrażenie, bardzo polecam!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2023-01-08, 16:59 | #35 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
Dołączam oczywiście
----------------------------------------------------------------------- Nie zdążyłam dopisać do 2022, a wątek już zamknięty: 63. Aż do kości 8/10 64. Cztery gwiazdki 6/10 65. Odkrycie 6/10 66. Czarna owca 6/10 Zatem zeszły rok kończę z wynikiem 66 ----------------------------------------------------------------------- W 2023 obejrzałam już: 1. Ciche miejsce 2 7/10 2. Noc w przedszkolu 6/10 3. Najlepsze najgorsze wakacje 6/10 4. Burza hormonów 3/10 |
2023-01-08, 19:57 | #36 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 874
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
3. Kot w butach. Ostatnie zyczenie - 8/10
|
2023-01-08, 20:06 | #37 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
1. Salon piękności - przepraszam za określenie, ale wrzeszczące murzynki mnie odpychają, nie wiem, czy to taki trend tamtych lat, czy o co chodzi. Film sam w sobie znośny 4/10.
2. Noc w przedszkolu - moje klimaty, trochę z serii popapranych, ale ma coś w sobie i nie jest tak głupi jak może się wydawać 8/10 3. Tarzan: Legenda - ładne widoki i na tym koniec 3/10. 4. Willa miłości - nie, nie dla mnie, można obejrzeć w tle, robiąc jednocześnie coś innego 4/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2023-01-09, 09:20 | #38 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
7/100 Trzy sekundy (2019)
Amerykański film w watkiem polskiej mafii. Oglądałam go ze względu na Ane de Armas, która baaardzo polubiłam w innych filmach. Film dobry, nie do końca mój gatunek. Jedyne co to przedstawienie we filmie Polaków nie do końca mi odpowiadało - raczej same nagatywy - "polaczki", same przekleństwa (naprawdę bogaty repertuar) i disco polo. Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka |
2023-01-09, 15:34 | #39 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 147
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
Jeśli można, to chętnie dołączę
1. "Bielmo" 7/10. Obejrzałam ze względu na Bale'a i nie żałuję. 2. "Winni"- duńska wersja 8/10. Lubię surowe europejskie kino. Niby mało emocji, a tak naprawdę tak wiele. 3. "Winni"- amerykańska wersja 6/10. Remake wręcz hollywoodzki, miejscami pompatyczny. Jake Gyllenhaal jak zawsze świetny, ale oryginał znacznie lepszy. 4. "Faworyta" 8/10. Świetne kreacje aktorskie. Olivia Colman jest fantastyczna. 5. "Strefa 51: tajne archiwa CIA" 5/10. Trochę nudny dokument o słynnej, tajemniczej strefie. Spodziewałam się czegoś innego. Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-09 o 18:25 |
2023-01-09, 22:32 | #40 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2023-01
Wiadomości: 21
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
3/100 Fabelmanowie 9/10
Jestem pod urokiem tego filmu. Świetny klimat lat 50-tych i 60-tych XX wieku. Polecam.
__________________
Książki 16/52 Filmy 6/100 |
2023-01-10, 08:03 | #41 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
|
2023-01-11, 11:41 | #42 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
8. Czarna rzeka 8/10
Film trzyma w napięciu, polecam obejrzeć. Wgl takiego zakończenia nie spodziewałam się.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-11, 15:01 | #43 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 147
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
6. "Sound of Metal" 8/10 - kawał dobrego kina.
7. "Hot Shots!" i 8. "Hot Shots 2" - potrzebuję się czasem odmóżdżyć. Klasyka gatunku 9. "Noc w przedszkolu" 6,5/10 - całkiem udana polska produkcja. Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-11 o 15:02 |
2023-01-12, 11:58 | #44 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
9. Bielmo 5/10
Lubię kryminały, ale ten mi nie przypasował. Film bardzo się dłużył, mało akcji. Jedyne co było warte uwagi, to postać głównego bohatera. Gra aktorska na wysokim poziomie.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-12, 23:04 | #45 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 147
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
10. "Venom" 6/10 - obejrzałam tylko dla Hardy'ego.
11. "Zakochana złośnica" powrót po latach, mam do tego filmu sentyment 12. "Agentka" - też powrót. Kiedyś mi się wydawało, że jest zabawniejszy. 13. "Historia animowanego rysunku" 6/10 |
2023-01-13, 07:45 | #46 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
2/100 - Bielmo - podobało mi się, zarówno historia jak i gra aktorska. Kostiumy i klimat też mi podpasowały - 7/10
|
2023-01-13, 09:26 | #47 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
10. Krzywe linie Boga 8/10
Bardzo dobry i wciągający thriller. Fabuła trzyma w napięciu do samego końca.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-13, 18:37 | #48 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 874
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
4. Sezon na misia 7/10
5.Stalowy gigant 8/10 |
2023-01-14, 09:42 | #49 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
11. Iluzja 5/10
Nie przepadam za polskimi produkcjami. Fabuła ciekawa, ale czegoś brakowało. Szkoda, że nie dokończyli wątku córki. 12. Ciche miejsce 6/10 13. Ciche miejsce 2 5/10 Film nie jest zły, ale bardziej przygoda, fantasty niż horror.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-14, 18:37 | #50 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 147
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
14. "Nieznajomy" 8,5/10 - jestem zdziwiona, że tak cicho o tym filmie. Znakomity thriller
15. "Autostopowicz z siekierą" - dokument średni, ale historia ciekawa, dość amerykańska 16. "Ocean's 8" 5/10 Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-15 o 00:26 |
2023-01-15, 08:36 | #51 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
3/100 Trzynastu - historia akcji ratunkowej 12 chłopców i trenera zalanych w jaskini. Spodziewałam się czegoś lepszego po recenzjach, ale ogólnie film ciekawy i dobrze zagrany 7/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2023-01-15, 12:36 | #52 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
3. Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri, warto odświeżać sobie takie filmy, rewelacyjne, wciągające kino
4. Mgła, The Mist udana ekranizacja opowiadania, dla fanów innych wymiarów
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-01-15, 13:22 | #53 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
3. Władca Pierścieni 2 wieże- klasyka!
4. Minionki -fanką nie będę
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2023-01-15, 13:39 | #54 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
14. Zakręcony 6/10
Obejrzałam film ze względu na Frasera, ale nie był jakiś wciągający. 15. Kot w butach (2011) 6/10
__________________
lubimy czytać |
2023-01-15, 20:03 | #55 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5. Gotowy na wszystko - dało się obejrzeć, całkiem przyzwoite kino 7/10
6. Amerykańska zbrodnia - nie umiem oceniać takich filmów, gra aktorska w porządku, obrzydliwa, smutna i prawdziwa historia 8/10. W głowie się nie mieści. 7. Chained - z serii o psychopatach, niezbyt mnie wciągnął, chociaż końcówka mnie zaskoczyła 6/10
__________________
Never, never, never give up. |
2023-01-16, 10:23 | #56 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
4/100 - Co mi zrobisz jak mnie złapiesz - obejrzany po raz setny chyba (ale pierwszy w tym roku), moja ulubiona polska komedia 10/10
5/100 - Fall (tłumaczenie pl: Upadek lub Spaść) - film w stylu 127 godzin, trzyma w napięciu, przez większość filmu miałam spocone dłonie, bardzo polecam 8/10 6/100 - Zaginiony pies - film familijny, dobry do niedzielnego obiadu, w sumie polecam 6/10 |
2023-01-17, 18:59 | #57 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
8. THE ONLY LIVING BOY IN NEW YORK
6/10 Fajna obsada, ale sam film jakoś niewyrozniajacy się niczym. Syn przyłapuje ojca, że ten ma romans i zaczyna śledzić kochankę bo chce aby to skończyła. Wtedy sam z nią zaczyna sypiać. Ponadto bohater ma przyjaciela - starszego alkoholika, który skrywa tajemnice i pragnie je odkryć. 9. Mój policjant 7/10 - film ma dwa czasy - współczesne i lata 50-te. Historia trzech przyjaciół, których łączy miłosny trójkąt. Podobał mi się i gra Stylesa także niczego sobie jak na jego mały staż aktorski to miał dość trudna rolę 10. Bielmo - nie moje ramy czasowe, początek nudnawy ale im dalej tym ciekawiej Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka Edytowane przez kasiunia788742 Czas edycji: 2023-01-17 o 19:01 |
2023-01-18, 09:13 | #58 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
16. Zaginiona bez śladu (1993) 6/10
Obejrzałam ten film ze względu na Sandrę Bullock. Co prawda grała tam rolę epizodyczną jak dla mnie, ale film nie był zły.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-18, 11:21 | #59 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
7/100 - Scarface - klasyka gatunku, podobał mi się tak samo jak za każdym razem 9/10
|
2023-01-18, 19:11 | #60 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 147
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
17. "Peter Lindbergh - The Eye" 6/10- taki sobie dokument o moim ulubionym fotografie
---------- Dopisano o 20:11 ---------- Poprzedni post napisano o 19:53 ---------- 18. "Jakby coś, kocham was" 5/10 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:31.