samoopalacze, a leczenie trądziku !?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Forum dla osób, które interesują się dermatologią lub mają problemy ze skórą. Masz trądzik lub atopowe zapalenie skóry? Dołącz do nas, pomóż sobie i innym.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-13, 11:30   #1
pliwa
Raczkowanie
 
Avatar pliwa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 158
GG do pliwa

samoopalacze, a leczenie trądziku !??


Jestem zielona zupełnie w tej kwestii... czy mogę teraz, kiedy zaczęłam używać differinu oraz duacu, w miedzyczasie nakładać samoopalacz??? Mój problem z cerą to grudki i zaskórniki oraz cera mieszana. Dziękuję z góry za pomoc !
pliwa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-13, 11:50   #2
Kler
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 60
Dot.: samoopalacze, a leczenie trądziku !??

Z tego co wiem to differin złuszcza i nieco wysusza skórę-robią się czerwone plamki( kiedyś go próbowałam). Mysle ze to nienajlepszy pomysł smarowania buzi samoopalaczem, bo bedzie rozprowadzal sie nierównomiernie i możesz mieć buźke w plamy. Do uzycia samoopalacza skóra musi byc odpowiednio przygotowana a przede wszystkim NAWILŻONA- ale to moja opinia
Kler jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-14, 09:41   #3
pliwa
Raczkowanie
 
Avatar pliwa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 158
GG do pliwa
Dot.: samoopalacze, a leczenie trądziku !??

Aha, tak, wiem, wiem, pewnie sama się przekonam, bo nie mogę się powstrzymać (z bladą cerą mi nie do twarzy). Czyli generalnie oprócz estetycznych przeciwskazań nie ma, tak? Bo nie wiem nadal, czy ma to wpływ na kurację, czy zanieczyszcza cerę i czy powoduje zaskórniki, ten samoopalacz...
pliwa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-14, 10:14   #4
Kler
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 60
Dot.: samoopalacze, a leczenie trądziku !??