Nieruchomość - na co się zdecydować - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Dom, mieszkanie, nieruchomości

Notka

Dom, mieszkanie, nieruchomości Szukasz domu, mieszkania lub nieruchomości? Masz już upatrzone lokum i czeka cię remont? Dobrze trafiłeś - tutaj wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-08-12, 09:46   #1
Farfocel1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 3

Nieruchomość - na co się zdecydować


Dzień dobry,

zarejestrowałem się na tym forum ponieważ jestem zainteresowany kupnem nieruchomości. .
Przeglądając internet trafiłem na bardzo wiele ofert sprzedaży pokoi w dużych kompleksach, wyglądających jak hotele.
Ośrodki te posiadają baseny, SPA, kluby i restauracje, jednak oferują nie pokoje na noc, ale na sprzedaż, od 20 000 do 100 000 Euro w zależności od metrażu. Zarówno w kurortach letnich, jak i zimowych sytuacja jest podobna, a ceny zaskakująco niskie.

Jestem z zawodu oficerem żeglugi i mam ten komfort, że po każdym kontrakcie mam 3 miesiące urlopu, zatem nie muszę codziennie dojeżdżać do pracy. Zaoszczędziłem w gotówce 100 000 Euro i rozważam zakup pierwszej nieruchomości:
- mieszkanie w centrum Wrocławia
- mały domek parterowy na przedmieściach Wrocławia
- mieszkanie w kraju, gdzie bardziej dopisuje pogoda, np. Hiszpania, Chorwacja, Bułgaria

Mieszkanie w centrum ma swoje plusy, jednak cena za metr kwadratowy jest wysoka, a ponadto czynsz będę musiał płacić cały rok, mimo iż pół roku spędzam na statku.

Dom pod miastem wydaje mi się lepszą opcją. W wypadku zakupu niewielkiej działki i budowy prostego domu parterowego o metrażu do 120 metrów kwadratowych, cena na pewno byłaby dużo niższa.
Jednak ze względu na charakter wykonywanego zawodu korci mnie wyjazd za granicę.

Rzecz w tym, że atrakcyjne nieruchomości w Hiszpanii i Chorwacji zaczynają się od 100 000 Euro za mało atrakcyjny standard wykończenia i metraż.