Pieniądze i wydatki w związku, jak jest u Was? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2024-02-11, 20:59   #1
Lirii
Przyczajenie
 
Avatar Lirii
 
Zarejestrowany: 2024-02
Wiadomości: 1

Pieniądze i wydatki w związku, jak jest u Was?


Hej dziewczyny. Mój narzeczony chcę żebyśmy mieli wspólny budżet i razem odłożyli na samochód, ślub i potem mieszkanie.
Mamy żyć z całej mojej wypłaty, a jego całą wypłatę odkładać na te cele. (Ja zarabiam 4tysiące na rękę, on 7tysięcy).

Ten plan brzmi dobrze, ale nie mam totalnie doświadczenia w podobnych kwestiach. To mój pierwszy poważny związek i dodatkowo dopiero od niedawna mogę zarządzać własnymi pieniędzmi.

Ten pomysł wydaje mi się racjonalny, a równocześnie mnie przeraża. Ponieważ w tym planie mamy przez jakieś 2-3 lata totalnie zrezygnować z wszelkich wyjazdów, urlopów, wakacji itp.
Nie wspominając o wydatkach na siebie z wyjątkiem tych koniecznych. Mam 27 lat i czuje, że przez to najlepsze lata życia spędzę na zarabianiu i oszczędzaniu, a nie życiu.

Zaraz po szkole wyjechałam do pracy za granicą żeby pomóc rodzicom. Pochodzę z biednej rodziny i gdy tata zachorował nie było nas stać dosłownie na nic. Leczenie było drogie.
Praktycznie całą wypłatę wysyłałam do domu. Udało się nam wyjść na prostą i wróciłam do Polski.

Pracowałam kilka lat za najniższą krajową jednocześnie ucząc się i inwestując w kursy/szkolenia itp. Wtedy poznałam mojego faceta.
W końcu otworzyłam własną firmę, którą dopiero rozkręcam. Poszły na to wszystkie oszczędności i pieniądze.
Można powiedzieć, że gdzieś tak od roku dopiero mogę wydawać i zarządzać pieniędzmi jak chcę i na co chcę.
W końcu wyjechaliśmy na wakacje, urlop, mogłam sobie kupić wymarzone ubrania, kosmetyki, pierwszy samochód. Wiecie.. Odbić sobie te lata pracy bez żadnej nagrody i odpoczynku.