Erasmus a kierunek studiów - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-02-02, 19:40   #1
_jakzyc
Raczkowanie
 
Avatar _jakzyc
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 78
Question

Erasmus a kierunek studiów


Dziewczyny, mam do was pytanie.

Studiuję dosyć nietypowy kierunek studiów, mało popularną filologię, a chciałabym wyjechać na Erasmusa. Niestety, mało uczelni ma w ofercie ten kierunek w języku angielskim. Czy w takim razie nie mogę wyjechać? Jest tu ktoś studiujący coś nietypowego kto może mi pomóc?
_jakzyc jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-02, 20:21   #2
casus_belli
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 1 467
Dot.: Erasmus a kierunek studiów

Nikt "w ciemno" nie powie Ci z jakimi uczelniami i na jakie kierunki umowy ma podpisane Twoja uczelnia. Sytuacja innych nie ma tu żadnego znaczenia, bo nawet jak na uczelni X można wyjechać na danym kierunku, to u Ciebie może być to niemożliwe. I na odwrót.
casus_belli jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-02, 20:52   #3
_jakzyc
Raczkowanie
 
Avatar _jakzyc
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 78
Dot.: Erasmus a kierunek studiów

Wiem, na jakie uczelnie mogę wyjechać. Po prostu na prawie żadnej nie ma mojego kierunku i chciałam wiedzieć, czy ktoś był w podobnej sytuacji i czy w takim razie będę musiała zrezygnować. Także wg mnie sytuacja innych ma tu znaczenie.
_jakzyc jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-02, 22:09   #4
viva91
na przekór do celu
 
Avatar viva91
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39 095
Dot.: Erasmus a kierunek studiów

Cytat:
Napisane przez _jakzyc Pokaż wiadomość