2015-07-30, 12:40 | #961 | ||
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Cytat:
Lubię klimat tego filmu, samą fabułę i Deep'a
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
||
2015-07-30, 17:47 | #962 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Zniewolony. 12 Years a Slave - film oparty na faktach autentycznych, obejrzałam ten film i nie mogłam uwierzyć, że człowiek może takie rzeczy uczynić.Był wolnym człowiekiem, ktoś go uprowadził i przez 12 lat był niewolnikiem, bardzo poruszający film, polecam wszystkim.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-07-31, 16:07 | #963 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Obejrzałam "Disco Polo" Macieja Bochniaka. Film totalnie nie w moim klimacie.
|
2015-07-31, 20:04 | #964 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 909
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Koniec miesiąca więc znów zbiorczo z tego okresu filmy, które w tym okresie obejrzałam:
- "Chłopak z sąsiedztwa" (The Boy Next Door, 2015) - Jennifer Lopez w nowym thrillerze, niestety nie udało jej się uratować całego filmu, choć zupełną klapą też on nie jest . 4/10 - "Śmierć w raju" (Presumed Dead in Paradise, 2014) - film właściwie mało konkretny, mało momentów które zapadają w pamięć ale przyjemnie się oglądało. 4/10 - "Odejść, by pozostać" (Leave to Remain, 2013) - temat uchodźców na czasie. Można mieć różne opinie na dany temat lecz film i tak warto zobaczyć. 6/10 -"Skubani" (Free Birds, 2013) - niestety jedna z gorszych animacji jakie do tej pory oglądałam. Robiona na siłę, mało śmieszna. Na upartego można obejrzeć jeśli nie ma się nic lepszego do roboty. 2/10 - "Dwoje do poprawki" (Hope Springs, 2012) - po filmie z Meryl Streep spodziewałam się dużo lepszej produkcji. Elementy komediowe w ogóle nie były śmieszne, choć jako dramat to dobry film. 7/10 - "Ostatnia miłość pana Morgana" (Mr. Morgan's Last Love, 2013) - najlepszy w tym filmie był główny aktor, wcielający się w Pana Morgana . Całkiem niezły, bardzo dobrze się go oglądało. 8/10 -"Burleska" (Burlesque, 2010) - niestety większość elementów, które znajdziemy w tym filmie zostały bezczelnie ściągnięte z innych produkcji... Wysoka nota głównie za talent głównych bohaterek (choć nie twierdzę, że ich twórczość należy do tej grupy muzycznej, którą najbardziej lubię). 4/10 - "Rewers" (2009) - film do którego dość długo się zabierałam. Moim zdnaiem jest to jedna z lepszych polskich czarnych komedii. Jeśli jest jeszcze ktoś kto nie widział tego filmu to polecam ! 9/10
__________________
|
2015-07-31, 22:16 | #965 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Sopot
Wiadomości: 512
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
heej dołączam się do wątku, mam nadzieję, że mnie przyjmiecie a film, który ostatnio obejrzałam to "Kapitan Phillips". dosyć długo się do niego zbierałam, bo to kino nie do końca w moim klimacie. ostatecznie jednak uważam, że to najlepszy film z tego gatunku
|
2015-08-01, 14:07 | #966 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Zostań, jeśli kochasz - wzruszający film, dziewczyna leży w śpiączce gdyz miała wypadek samochodowy, gdzie zginęli jej rodzice i młodszy brat, dziewczyna nie wie co zrobić czy powrócić do świata żywych czy dołączyć do rodziny. Świetna muzyka, gra tez bardzo dobra, polecam.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-02, 09:34 | #967 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 673
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ostatnio obejrzane w ciągu dwóch tygodni
Lęk pierwotny z 1996 - świetny polecam, zwłaszcza końcówka wszystko wyjaśnia historia dotyczy adwokata, co broni młodego chłopaka (młody i świetny w tej roli Edward Norton), co jest oskarżony o morderstwo. Drabina Jakubowa - z 1991 - to dopiero zakręcony film, weteran wojny w Wietnamie zaczyna mieć dziwne wizje i czuje jakby był śledzony Lubię takie klimaty (troszkę w stylu 6 zmysłu, ale historia bardziej pokręcona i zupełnie inna) |
2015-08-02, 09:58 | #968 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Dior and I (8/10) - świetny dokument o tym jak powstaje kolekcja ubrań pod szyldem Diora. Finałowy pokaz, a przede wszystkim wystrój "wybiegu" - Coś pięknego.
Jenny's Wedding (2/10) - przewidywalny i nudny. Chyba miało być kontrowersyjne, ale nie wyszło. Można spokojnie poprzestać na obejrzniu zwiastuna |
2015-08-02, 10:24 | #969 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
miasto złodziei - dobry, trzymający w napięciu film. affleck jako reżyser sprawdził się nieźle, jako aktor - cóż, dla mnie to człowiek jednej miny, ale tu był znośny. 7,5/10
mr brooks - chyba wolę, bardziej zagadkowe filmy tego typu. tutaj się delikatnie wynudziłam, nawet kevin kostner tego nie uratował liczyłam, że chociaż zakończenie będzie dobre, ale się zawiodłam. film ot tak się skończył i już. 5,5/10 |
2015-08-02, 10:46 | #970 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Fast Seven-Doskonale wiedziałam na co się piszę ale ta część jest chyba najbardziej przekombinowana i odrealniona. Dało się oglądać ale brakowało mi klimatu z pierwszych części 6/10
Dark Places-Bardzo mroczny thriller z Charlize Theron i Cloe Grace Moretz w rolach głównych. Nawet całkiem ciekawy 7/10 Próbowałam oglądać Transcendencję ale serio dokładnie trzy razy przysnęłam |
2015-08-02, 15:48 | #971 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Zimowa opowieść - wzruszająca opowieść o przeznaczeniu, trochę tam fantazji dołożyli ale jak dla mnie fabuła świetna, gra aktorska też.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-02, 15:57 | #972 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 909
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Uwielbiam ten film .
__________________
|
|
2015-08-03, 10:11 | #973 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Nie czytałam książki
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-03, 10:15 | #974 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 2 187
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Mały książę, ten co teraz w kinach leci.
Świetne
__________________
"Nie wchodź łagodnie w tę pogodną noc, niech płonie starość tuż przed kresem dni, walcz, walcz gdy światło traci swoją moc, chodź wiedzą mędrcy, że się zbliża mrok bo żaden piorun z ust nie padnie ich, nie wchodzą z ulgą w tę pogodną noc, walcz, walcz gdy światło traci swoją moc." |
2015-08-03, 10:39 | #975 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Dzikie historie - krótkie filmiki opowiadające o tym co się stanie jak sie człowieka doprowadzi do ostateczności. Momentami nudnawy.
Pingwiny z Madagaskaru - ta bajka mnie nie zachwyciła , wolę Zwierzęta z Madagaskaru , jest zabawniejszy.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-03, 16:12 | #976 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Noc rekinów - słaby horror, o ile można nazwać to horrorem. Lubię filmy o tej tematyce, ale ten dla mnie był fatalny.
|
2015-08-03, 17:15 | #977 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Sopot
Wiadomości: 512
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Jak daleko stąd, jak blisko" - mnie zwyczajnie zachwycił.. dialogi, muzyka i sama koncepcja. kino surrealistyczne, przesiąknięte oniryzmem. zdecydowanie moje klimaty
|
2015-08-04, 10:02 | #978 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Lucy - dobry film, z przesłaniem, wartka akcja, człowiek się nie nudził oglądając, trochę szkoda mi tej Lucy.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-04, 10:26 | #979 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
System (Child 44)-- podobała mi się akcja, jej zwroty, scenografia. Gra aktorska na wysokim poziomi i ten akcent Hardy'ego Dziwi mnie jedynie takie zachwyty nad Grochowską, która nawet jedego zdania nie wypowiedziała a tylko krzyczała Rozumiem, Polka, ale zupełnie nie zapamiętała. Całość oceniam na 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2015-08-04, 11:51 | #980 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 115
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ant-Man - bardzo fajny niezobowiązujący i lekki film.
Batman DCU: Syn Batmana - świetna i denerwująca zarazem postać syna Bruca. |
2015-08-04, 14:23 | #981 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Co do Lęku Pierwotnego to polecam książkę, świetna |
|
2015-08-04, 18:04 | #982 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Co gryzie Gilberta Grapa- Bardzo uroczy film. Niby o niczym a jednak o wszystkim
Wysłane z mojego Sensation przy użyciu Tapatalka |
2015-08-04, 19:15 | #983 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 12 318
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
if I stay - typowy film dla nastolatek, a ja mam słabość do filmow dla nastolatek przyjemnie się oglądało - 7/10
agentka - fajna komedia na rozluźnienie, uśmiechnęłam się w kilku momentach, więc jest dobrze - 7/10 sztanga i cash, złodziej tożsamości - oba w połowie wyłączyłam, dawno nie widziałam tak kiepskich komedii - nie oceniam |
2015-08-04, 20:00 | #984 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 566
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Obejrzałam właśnie Lęk Pierwotny i jestem pod ogromnym wrażeniem: film się kończył, pomyślałam "dobry był, ale przereklamowany, niby dobry, ale spodziewałam się czegoś lepszego" i wtedy ...... końcówka filmu, spowodowała duże "wow"!!! Gdy Aaron powiedział , żeby przeprosić panią prokurator, dostałam oczu jak pięciozłotówki Nie spodziewałam się czegoś takiego, uwielbiam zaskakujące zwroty i zakończenia. Pozory mylą Rewelacyjny film, muzyka
Żar ciała - świetny kryminał, trzymający w napięciu i niepewności, piękna famme fatale, ciekawa intryga, zaskakujący zwrot akcji, klimatyczny, gorący - jak pogoda w filmie i ciągle podkreślany upał, tworzący gęstą atmosferę filmu Mickey Rourke mógłby mieć większą rolę, np. zamienić się z głównym aktorem i byłaby rewelacja |
2015-08-05, 09:02 | #985 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 114
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Na moich ustach(2001), ocena 5/10- Dziwny to film. W sumie czuję się zawiedziona po jego obejrzeniu. Spodziewałam się czegoś wyjątkowego, a dostałam opowiastkę o głuchej "brzyduli", która daje się manipulować i wykorzystywać na prawo i lewo. Dodatkowo zako☠☠☠☠e się, w pierwszych-lepszych "spodniach".
|
2015-08-06, 10:21 | #986 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 235
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Lada dzień(2012)- Bardzo dobry. Film, nad którym warto się zastanowić. Otwiera umysły i serca. 8/10
---------- Dopisano o 11:21 ---------- Poprzedni post napisano o 11:12 ---------- Eden(2012)- Młoda dziewczyna zostaje porwana i zmuszona do prostytucji przez handlarzy ludźmi. Próbując przetrwać, decyduje się na współpracę z oprawcami. Ciekawy film. 8/10 |
2015-08-06, 10:53 | #987 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Anna Karenina z 2012 - lubię filmy kostiumowe, gra aktorska była dobra, tylko jeden minus wszystko działo się w teatrze to mnie denerwowało, ale film był dobry.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2015-08-06, 17:07 | #988 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Dziecko Rosemary-- remake, którego nawet nie wyobrażam sobie porównyywać do oryginału. Ta wersja mogła być, choć przeważnie wlokła się jak flaki. Gra aktorska taka zwyczajna. Nie żałuję, że zobaczyłam. 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2015-08-06, 18:39 | #989 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-07
Lokalizacja: lublin
Wiadomości: 30
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Czarny łabędź- wspaniały, daje dużo do myślenia. Polecam gorąco
|
2015-08-07, 09:31 | #990 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Mnie nie, ale kostiumu i fabuła tak
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:02.