Kto ma rację, ja czy ona? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-12-28, 10:01   #1
krzysiugun
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 44

Kto ma rację, ja czy ona?


Ostatnio nadwyraz często kłócę się ze swoją dziewczyną. Konflikt wynika z różnych interesów. Mamy po 20 lat, studiuję w Szczecinie, lecz na święta wróciłem do rodzinnego Koszalina. Moja kicia pochodzi ze Szczecina i tam mieszka.

Już tłumaczę o co się kłócimy.

O 10 rano chce abym wszedł na fb i z nią popisał. Wchodzę piszemy, nagle ona informuje, że musi kończyć bo coś tam i że będzie później.

Wiadomo, że nie będę czekał nieskończoną ilość czsu, tylko zajmę się swoimi sprawami. Robię w pokoju porządek, odkurzam, a potem włączam konsolę i gram z kolegą przez sieć. Wtedy ona dzwoni mówiąc abym wszedł na fb, bo chce pogadać. Na co ja odpowiadam, że niestety ale teraz jestem zajęty, bo gram i wejdę o 20. Była godzina 14.

2 Godziny później znowu dzwoni mówiąc abym wszedł na fb, bo chce pogadać. To znowu odpowiadam, że na 20 wejdę tak jak się umówiliśmy. Po godzinie dzwoni ponownie. Zarzuca mi, że dla mnie gra jest ważniejsza od niej, że mam ją gdzieś.

Natomiast ja widzę to inaczej. Ona próbuje dyktować mi warunki, co mam robić i kiedy. Nie podoba rówież się mi się to, że jej zdaniem gdy ona ma ochotę popisać to muszę wszystko rzucić i z nią pisać.

Tłumaczyłem jej jak to wygląda z mojego punktu widzenia, to dziewczyna stosuje manipulację, mówi jak to wygląda z jej punktu widzenia, że ją zaniedbuję, poświęcam jej mało czasu. Ona by chciała tylko ze mną pisać, a mnie takie pisanie męczy. Mi wystarczają 2-3 h dziennie, lub godzina ale ona chce więcej.

Kto ma rację, ja czy ona?
krzysiugun jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-28, 10:15   #2
201607131106
Konto usunięte