Wyjazd nad morze - problem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-08-08, 10:34   #1
Nieznajoma_Ja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-08
Wiadomości: 26

Wyjazd nad morze - problem


Witam. Przejdę od razu do sedna sprawy.

Mój problem = moi rodzice. Otóż, mam 20 lat, skończyłam I rok studiów ze średnią 4,4, moi rodzice nie mają ze mną żadnych problemów i w tym roku postanowiłam jechać nad morze z chłopakiem. Uważam, że to i tak późno jak na dzisiejsze czasy, bo moje koleżanki jeżdżą mając po 18 lat, ale jestem jedynaczką i do moich rodziców nie dociera to ,że chcę normalnych wakacji,a dziecka mogę się "dorobić" również w domu. Zawsze mówią mi ,że X (koleżanka) to się dobrze uczy, Y świetnie gotuje a jeszcze Z pracuje. Ja studiuję dziennie,więc nie pracuję, ale zawsze słucham rodziców, nie imprezuję nałogowo, nie piję, nie palę, mój chłopak jest spokojny, opanowany, jesteśmy razem 4 lata, a oni nie mogą się pogodzić z tym,że jadę z nim nad morze bo to wstyd. Nie dostrzegają tego że te X,Y, Z też jeżdżą i nigdy na ich temat złego słowa nie powiedzą. Dziś pokłóciłam znowu się z nimi , bo że tak ich bardzo skrzywdziłam a ja chcę tylko wakacji po tylu miesiącach nauki i w ogóle. Czy to coś złego? Już sama nie wiem co robić
Doradźcie, proszę i przepraszam za haos, ale jestem zdenerwowana.
Nieznajoma_Ja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-08, 10:40   #2
_ema_
Zakorzenienie
 
Avatar _ema_
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 8 980
Dot.: Wyjazd nad morze - problem

Cytat:
Napisane przez Nieznajoma_Ja Pokaż wiadomość
Witam. Przejdę od razu do sedna sprawy.