22-letnia sknera.... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-03-27, 21:06   #1
Tightfisted
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 10
Thumbs down

22-letnia sknera....


Witajcie Wizaż podczytuję od dłuższego czasu, czas żebym założyła swój wątek.Problemem tego nazwać nie można, ale szukam różnych opinii/poglądów na temat który przedstawię poniżej. Otóż mam 22 lata i mam wielką manię oszczędzania pieniędzy. Do tego stopnia,że oszczędzam nawet na jedzeniu i jem same kanapki przez cały tydzień. Może żeby bardziej zobrazwać mój 'przypadek' dodam ,że nie muszę aż tak oszczędzać. Studiuję dziennie, mam zamożnych rodziców,płacą mi za stancję,dają pieniądze na życie,kupili mi fajny samochód żebym mogła co weekend wygodnie wracać do domu,oczywiście gdy tylko skończy mi się paliwo tankują do pełna,płacą ubezpieczenie itp. Strasznie się denerwują, że dają mi pieniądze na jedzenie a ja jem same kanapki i wybieram najtańsze produkty. Mój tata jest trochę sknerą,i sam to przyznaje,a ja mam to po nim... Wszyscy moi znajomi znają mnie z tego że oszczędzam każdy grosz. Ostatnio rozmawiałam z jakąś koleżanką właśnie o pieniądzach i zapytała,czy jak będę miała dzieci czy będę się zastanawiać czy mam im kupić banana czy też nie bo za drogi.Dało mi to trochę do myślenia. Teraz zaczęłam sobie dorabiać ,bo mam dużo wolnego czasu i ,co mnie przeraża, na przód liczę ile zarobię ,a gdy coś 'wypadnie' i moje kalkulacje mijają się z rzeczywistością,jestem zła. Ja najchętniej liczyłabym pieniądze i patrzyła jak mi konto 'rośnie'. Jak mam wydać 100 zł to dla mnie tragedia. Wszystkie koleżanki się ze mnie śmieją, że dorabiam sobie i powinnam na razie,póki mogę, wydawać te pieniądze na siebie a nie odkładac,bo na co ? Rozmawiałam przed chwilą z mamą,powiedziała to samo,że mam zacząć odkłada