Co warto studiować w Poznaniu? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-12-06, 17:34   #1
akukku
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 1

Co warto studiować w Poznaniu?


Witam forumowiczów

W tym poście chciałabym rozwiać pewne wątpliwości jakie to większość z nas miewa po zakończeniu szkoły średniej, mianowicie: co dalej? w prawdzie skończyłam szkołę rok temu i już studiuję to cały czas nachodzą mnie wątpliwości czy jednak jestem na właściwej drodze a to źle zwiastuje.

Do rzeczy, maturę napisałam w 2014r. i od razu poszłam na studia ekonomiczne ale jak wspomniałam boję się, że to nie to, tym bardziej, że to jeden z tych kierunków, który generuje armię bezrobotnych.
Moje zainteresowania trochę się tu mieszczą ale interesuję się też astronomią, chętnie czytam artykuły o psychologii rozwoju, w lo lubiłam bardzo geografię i niemiecki, także historia była mi nie straszna, mam problem z pisaniem dłuższych prac niż 1 strona, generalnie raczej wolę posiedzieć w domu lub spotkać się z przyjacielem niż imprezy

Napisałam matury na; 54% -matma, 56% j.polski, 90% niemiecki (p), 52% niemiecki (r), 38% geografia (r)

Czy myślicie, że z takimi wynikami mogę pozwolić sobie na inny kierunek?
filologia niemiecka? Albo inny ciekawy kierunek w Poznaniu?

Pozdrawiam za odpowiedzi bardzo dziękuję
akukku jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-12-08, 19:11   #2
viva91
na przekór do celu
 
Avatar viva91
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39 095
Dot.: Co warto studiować w Poznaniu?