2009-04-08, 10:17 | #4651 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
F&F 4 - 10/10 jak dla mnie rewelacja, podobało mi się, że obok tuningowych aut, pojawia się wątek sensacyjny
Piła 5 - 8/10 - sceny, wiadomo....jakie... poza tym w 5-tce wyjaśnia się wszystko kto i dlaczego kontynuował myśl Jigsawa, jak powstawały resocjalizacyjne pułapki...
__________________
od 15.08.2004 - RAZEM AVONOWE I ORIFLAMOWE |
2009-04-08, 10:25 | #4652 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
[quote=Celestia;11799946]ja nawet ogladnelam wszystkie pitch blacki i inne xxx a nienawidze sf ale podziwianie vina rekompensuje :P
__________________
All you need in this life is ignorance and confidence; then success is sure. |
2009-04-08, 11:04 | #4653 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Generał - zamach na Gibraltarze - hmm.. ogólnie nie był zły, dobry też nie. Zobaczyć pewnie warto, ale może niekoniecznie w kinie. Oceniając całokształt stwierdzam, że film jest średni.
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza. |
2009-04-08, 13:08 | #4654 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Lektor - nie wiem nad czym się tu tak bardzo zachwycać Film robi jakąś furorę, a dla mnie był jednym z wielu. Historia smutna, ale film momentami nudny Zgadzam się co do gry Kate Winslet - bardzo dobra, ale ten młody chłopaczek też nieźle wypadł
|
2009-04-09, 09:47 | #4655 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dzielny Despero - fajny film dla dzieci, jak dla mnie trochę za bardzo "skomputeryzowany". Aha i jak ktoś się boi myszy to nie polecam, bo efekty dźwiękowe przy niektórych scenach są mniej więcej takie jakby pod fotelami jakieś pokaźne stadko maszerowało . Ocena 6/10
__________________
Cytat:
|
|
2009-04-09, 10:28 | #4656 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9 668
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
A oglądała któraś XXY? Właśnie ściągam. Ponoć kontrowersyjny i daje do myślenia
|
2009-04-09, 15:42 | #4657 | |
biegam dla Zabawy
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Bez jakiegoś zachwytu z mojej strony, ale warto obejrzeć. |
|
2009-04-09, 15:45 | #4658 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 2 206
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
|
2009-04-09, 16:31 | #4659 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2 726
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
oglądałam dość dawno. Ciekawy jak dla mnie. Bez fajerwerków, ale porzadny
__________________
Tonight
We are young So let’s set the world on fire We can burn brighter than the sun |
2009-04-09, 17:41 | #4660 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z wrocławia ;)
Wiadomości: 236
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
wczoraj obejrzany "Szybko i wściekle" i... właśnie wyszłam z kina z lekkim niedosytem... najfajniejsze w tej części było to,że wróciła stara ekipa - w/g mnie najlepsza,również teksty były dobre,szczególnie te nawiązujące do pierwszej części ,aczkolwiek póki co to żadna część nie przebije pierwszej części...,ale do obejrzenia jak najbardziej 9/10
|
2009-04-09, 21:43 | #4661 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Kawaler/The Bachelor (1999)
Nic szczególnego, dla mnie nudny, fajna Renee Zellweger ale to wszystko, końcówka marna.5/10 Jak zostać gwiazdą/American Dreamz (2006) Świetna satyra na cały show biznes muzyczny i nie tylko. Zakulisowe kontakty i próba wchodzenia oknem gdy drzwi nam zamkną przed nosem. Kłamstwo, obłuda i sława trwająca pięć minut. 8/10 Pora mroku (2008) Bardziej thriller niż horror przynajmniej dla mnie. Trochę nieskładny, ale ujdzie. Bardzo mi się podobała Natalia Rybicka-fajna z niej aktorka. Muzyka bardzo fajna. Zwłaszcza dwie piosenki na samym końcu wykonywane przez Skaldów jedna i Daab druga. Końcówka mnie nie zaskoczyłam, spodziewałam się takiej. 7/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie |
2009-04-09, 21:47 | #4662 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9 668
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
|
|
2009-04-10, 08:18 | #4663 |
perfumowy zawrót głowy
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 045
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wrestler - autentycznie zrobiony, rewelacyjny Mickey Rourke! Mimo, że sam wrestling jest durny do bólu polecam film.
Gran Torino - film dobry, ale zawsze ten patos Clinta Eastwooda! podobno to jego ostatni film, tak zapowiedział.
__________________
Rozpaczliwie poszukuję choć kropli Byzantine Rochas i AA Winter Delice |
2009-04-10, 09:32 | #4664 |
Dolce vita
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 6 409
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dziennik nimfomanki udało mi się obejrzeć. Całkiem inny niż książka. Można się utożsamić z bohaterką, przeżywać z nią jej samotność. Ale film mnie nie powalił...książka owszem, bardzo porusza wyobraźnię, film nieco odbiega i stawia nacisk na psychologię bohaterki.
ocena? 8/10 |
2009-04-10, 09:47 | #4665 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 20 591
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Che-rewolucja - piękne krajobrazy, dość ciekawa fabuła (z reszta napisana prze życie, a nieciekawych biografii się nie filmuje ) Wyraźnie widać ze ejst to pierwsza część, akcja urywa się w środku wydarzeń. Czegoś mu brakowało... fajny, ale nie porywający 6/10
Yes-man - lekka komedia, optymistyczna, nawet całkiem zabawna momentami. Dobra opcja na wieczór po ciężkim dniu, kiedy nie mamy ochoty zagłębiać się w melodramaty 6,5/10 |
2009-04-10, 12:52 | #4666 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 874
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wimbledon - miłość, tenis, kariera sportowa. film mi się podobał, można spokojnie sobie obejrzeć w wolny wieczór 7/10.
Rozmowy nocą - spodziewałam się totalnej porażki, ale nie było aż tak źle. nie zerkałam co chwilę na zegarek czekając aż się skończy zdarzały się gorsze polski filmy ;P 6.5/10. Expecting Love (Mała wielka miłość) - typowa bajka, komedia romantyczna polsko-amerykańska produkcja, którą da się obejrzeć ;P 6.5/10. 7 dusz - spodziewałam się dużo po tym filmie i na początku byłam zawiedziona, jednak później było 'coraz lepiej' i ostatecznie film bardzo mi się podobał, choć po wszystkich opiniach spodziewałam się jeszcze więcej polecam. 9/10. Requiem For A Dream - w końcu udało mi się obejrzeć ten film, zbierałam się do niego długo i po wielu dobrych opiniach spodziewałam się trochę czegoś innego. Choć faktycznie nie jest to zwykły film i daje do myślenia. 8/10.
__________________
|
2009-04-10, 20:06 | #4667 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Madagaskar 2" - 3/10.
nie wiem, za co takie dobre opinie zarty slabiutkie, ktore najwyzej powodowaly leciutki usmiech pod nosem. tylko raz z TŻ sie zasmialismy, a podkresle, ze lubimy wesole bajki! postaci fajne, ale ogolnie - cienizna. nie polecam
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2009-04-10, 20:41 | #4668 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 7 281
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Zapaśnik (Wrestler) Sama nie wiem co myśleć.
Sfera uczuciowa,życie prywatne tytułowego zapaśnika są pokazane przepięknie,ale jestem chyba zbyt wrażliwa by znieść sceny walki,przedstawione w tym filmie z dość sporą dokładnością i zbliżeniami,także wolałabym film zostawić bez konkretnej oceny.
__________________
Denerwować się to mścić na własnym zdrowiu za głupotę innych. |
2009-04-10, 22:14 | #4669 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 541
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
THE INTERNATIONAL - rany, co za nudy... nic więcej nie napiszę.
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian |
2009-04-10, 22:15 | #4670 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Marley i ja. Film opowiada o zwariowanym labradorze, który ma ADHD i wszystko dzieje się wokół niego. Komedia... ale tak się zryczałam przy końcu, jak na jakimś wyciskającym łzy melodramacie Piękny film, bardzo podobała mi się postawa właścicieli, zwłaszcza na finale. I te ostatnie zdania, które wypowiadał John, złamały mnie już totalnie. Właśnie to jest tej jeden najważniejszy argument, przez który nie chcę psa...
Film gorąco polecam miłośnikom piesków |
2009-04-11, 13:19 | #4671 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 210
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Rachel Getting Married - dobry film o trudnościach w odnalezieniu się w rodzinie po długiej nieobecności, chęci zwrócenia na siebie uwagi i próbie stawienia czoła przeszłość i swoich błędów. Ukazuje dysfunkcyjność na pozór szczęśliwej rodziny. Szkoda że nie wszedł do polskich kin.
Australia - film zdecydowanie za długi, bardzo podobała mi się postać króla George'a, właściwie sama nie wiem dlaczego. To pewnie ta magia i zgoda z naturą. Borat(:podpatrzone w Ameryce, aby blablabla) - naprawdę nie wiem dlaczego to obejrzałam. Przyznaję zaśmiałam się raz (ale tak do łez), przypuszczam że to po prostu zdolności komiczne głównego aktora. Chociaż kiedy został sam autentycznie było mi go szkoda. Zdecydowanie może się podobać jeśli masz takie poczucie humoru lub wyłączysz myślenie. Sin City - Miasto grzechu - bezprawie, przemoc, okrucieństwo, niebezpieczne i półnagie kobiety, korupcja i psychopatyczni mordercy przeniesione z komiksu na duży ekran. Reżyseria: Robert Rodriguez, Frank Miller (autor komiksu) i Quentin Tarantino co tłumaczy pierwsze zdanie. Jeśli ktoś lubi ich wcześniejszą twórczość to zdecydowanie polecam (chociaż zdecydowanie brak filozofii Pulp Fiction). Edytowane przez pineapple Czas edycji: 2009-04-11 o 13:30 |
2009-04-11, 13:45 | #4672 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: -"Tam, gdzie..." Cholera. "Tam, gdzie..." - ''Dobranoc'' - powiedział Diabeł.
Wiadomości: 583
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Marley i ja lekki, przyjemny, familijny film, główną gwiazdą oczywiście pies, ale gra Jen i Owena też nie najgorsza. Momentami rzeczywiście wzrusza, jak to zawsze bywa gdy na ekranie pojawia się pies.
7/10 LEktor - zgadzam się z poprzedniczką, film tak wychwalany, że spodziewałam się niemalże cudu w dziejach kinematografii... Słyszałam opinie znajomych jakoby był to najpiękniejszy film jaki oglądały. Więc napaliłam się na niego jak szczerbaty na suchary. Czy mnie rozczarował? Hm... trochę tak. Najbardziej interesująca była gra Kate Winslet i Davida Krossa, ze wskazaniem przede wszystkim na młodego, niedoświadczonego aktorsko Krossa. Film nie wbił mnie jednak w fotel, może dlatego, ze nie przepadam za bardzo za tego typu trochę mdłymi, romantycznymi historiami. Wolę raczej żywszą, bardziej dynamiczną fabułę. Ale przyznaję, że psychologiczne i emocjonalne aspekty postaci zostały ukazane bardzo dobrze. 8/10 Knowing - Zapowiedź - Z Nicolasem Cage'm. Uwielbiam trzymające w napięciu thillery, a w trakcie oglądania tego doszczętnie obgryzłam całego kciuka Chwilami nie wiedziałam czy uciekać czy wyłączyć ekran raczej nie należę do osób o słabych nerwach, chociaż jak mnie bardzo zainteresuje jakiś film to przeżywam go całą sobą. Najlepsze w tym filmie było to, że nie miałam pojęcia jak się skończy. Wymyslałam setki mozliwych zakończeń i w żadne nie trafiłam. Zwykle większość filmów jest bardzo przewidywalna, łatwo wywnioskować zakończenie (zwykle szczęśliwe). W tym przypadku niewiedza wytrącała mnie z równowagi. Nie ma ideałów dlatego daję 9,9 / 10 PS. Ale przyznaję, ze nie jest to jakiś typowo genialny film, czy perełka filmowa. Trochę akcji i mnóstwo efektów specjalnych, nic szczególnego. Mnie dostarczył dużo adrenaliny, dlatego jestem na wielkie TAK. Obywatel MILK - dobry, bez achów i ochów, ale naprawdę porządny film. Bez przynudzania, jak to czasami bywa przy biografiach. Czy Sean Penn zasłużył za tą rolę Oskara? Nie wiem, bo muszę skonfrontować ocenę 'Obywatela Milka' z 'Zapaśnikiem'
__________________
uparcie i skrycie Ah,życie,kocham cię, kocham cię,kocham cię nad życie![B][COLOR=Blue] Edytowane przez bojestemtegowarta Czas edycji: 2009-04-11 o 13:56 |
2009-04-11, 13:55 | #4673 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Ostrożnie, pożądanie" A.Lee. Zostawił w głowie mnóstwo pytań; czasem banalnych -"Czy to miłość czy pożądanie?" - jaka jest granica? Co czuła główna bohaterka do pana Yee? - strach, pożądanie, miłość,fascynację, odrazę? -a może mieszankę tych wszystkich uczuć? Czy liczyła, że ujdzie cało z tej sytuacji, czy była świadoma, że każąc mu uciekać, demaskuje się i jest świadoma konsekwencji, które poniesie? Nie mam jednoznacznych odpowiedzi. Plus niezwykle wysmakowana atmosfera filmu, niespieszna narracja. Podobał mi się
__________________
"Jeśli skończysz, prowadząc beznadziejne życie dlatego, że słuchałeś swojej mamy, swojego taty, księdza i jakiegoś gościa z telewizji, to w pełni na nie sobie zasłużyłeś." Frank Zappa http://www.youtube.com/watch?v=_e1pADu6VvI |
2009-04-11, 14:42 | #4674 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Gdańsk/Trones
Wiadomości: 1 996
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Piotrus Pan z 2003- Magia, wreszcie znalazlam swojego Piotrusia Pana idealnego. Plus urocza Wendy (aktorka ktora pozniej grala w Pachnidle, pare lat w przod, jak wypiekniala!), cudowny nastroj filmu i moral. Nikt nie chce dorastac, ale dorastanie wiaze sie nie tylko z odpowiedzialnoscia, ale z calkiem nowymi doznaniami, uczuciami. Bardzo mi sie podobal.
Wyznania gejszy-ta muzyka, od pierwszej nuty, do ostatniej. Gejsze- wspaniale, podziwiane, wyksztalcone, piekne, ale zamkniete w sumie w wiezieniu, w pozie. Szykuje sie na ksiazke. |
2009-04-11, 15:53 | #4675 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 240
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
" WALL - E ' oscarowa bajka z 2008 roku. zakochalam się. cudowna futurystyczna bajka o miłości z morałem. w zaledwie 100 minutach filmu zmieszczono wszystkie motywy science - fiction i jak dla mnie - zagorzałej przeciwniczki tegoż gatunku - było to świetne naprawdę. polecam gorąco.
|
2009-04-11, 16:44 | #4676 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 935
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. |
|
2009-04-12, 09:58 | #4677 |
Zadomowienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Szybko i wściekle
Wspaniały film w swoim gatunku. Nie jestem obiektywna, bo jestem fanką serii i Vina Diesla Ogólnie bardzo lubię takie filmy i niewiele od nich wymagam, ma być efektownie, szybko i zabawnie. Ten film taki jest, a co więcej nie denerwują mnie nawet wszelkie nieprawdopodobne sceny. Jedynie kilka dialogów było zbyt drewnianych dlatego 9/10 Polecam! Miasto Ślepców Świetny pomysł i brawa dla J.Moore. Ale z kolei tutaj było kilka niedopatrzeń które denerwowały. Po prostu nie wierzę, że zamknięto by tych ludzi w jakimś obskurnym getcie, gdzie kilkudziesięciu ślepców (!) ma sobie radzić samemu. To mnie wkurzało.Końcówka rozwleczona moim zdaniem, tak jakby już nie wiedzieli jak zakończyć historię. Ale wizja takiej katastrofy- porażająca. I okropna świadomość, że naprawdę są tacy głupi i tępi ludzie na świecie, którzy w razie takiej sytuacji będą wykorzystywać i terroryzować innych oraz rozwalać wszystko co inni próbują zorganizować. 6/10
__________________
"Szanse jedna na milion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."
|
2009-04-12, 11:56 | #4678 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 603
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Shrek 2 poraz kolejny - I znowu się uśmiałam 10/10
Kochaj i tańcz - 1/10... Nie skomentuję tego Slumdog - 8/10 Dobry, ale spodziewałam się czegoś więcej. |
2009-04-12, 12:32 | #4679 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Shrek 2"
bardzo lubie Shreka, uwazam, ze to jedna z najlepszych bajek tego typu. swietne dialogi, genialne postaci, super dubbing, fajna muzyka, fajna historia. zero nudy. ale pierwsza czesc byla lepsza, dlatego "tylko" 9/10. (oczywiscie w kategorii animowanych )
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2009-04-12, 18:44 | #4680 |
przyczajony tygrys
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 13 139
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
kategoria animowane:
shrek 1 i 2 -uwielbiam 10/10
__________________
Razem 15.06.2011, Narzeczeni 05.09.2014, Małżeństwo 09.05.2015, Mały-Wielki Cud 11.03.2016 + =
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:30.