Pomysł na panieński Szczecin - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne > Jeszcze przed ślubem

Notka

Jeszcze przed ślubem Na tym forum rozmawiamy o tym co powinno zadziać się jeszcze przed ślubem, czyli o wieczorku panieńskim, prezentach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-07-13, 17:27   #1
gabis
Raczkowanie
 
Avatar gabis
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 78
GG do gabis

Pomysł na panieński Szczecin


Moje drogie podpowiedzcie jak można spędzić wieczór panieński w Szczecinie?? Planujemy z dziewczynami spotkać się w domu, a później wyjść na miasto. Jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chciałabym zorganizować coś fajnego, help!
gabis jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-14, 07:15   #2
PannaCzesia
Zadomowienie
 
Avatar PannaCzesia
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kosmos :)
Wiadomości: 1 279
Dot.: Pomysł na panieński Szczecin

Cytat:
Napisane przez gabis Pokaż wiadomość
Moje drogie podpowiedzcie jak można spędzić wieczór panieński w Szczecinie?? Planujemy z dziewczynami spotkać się w domu, a później wyjść na miasto. Jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chciałabym zorganizować coś fajnego, help!
HeJ!
Ostatnio byłam na takim wieczorze. Najpierw jedzonko, %%%, prezenty, zabawy i przebrania w domu a później w długą do KafeJerzy. Wynajęcie loży kosztuje ok 65-70 zł i do tego masz wódkę plus sok My byłyśmy w którąś sobotę- leciała videoteka- muza z lat 80-90 i było całkiem przyjemnie. Koszty miałyśmy ograniczone ale myślę, że się udało

Nie wiem jaki macie budżet ale można wybrać się do SPA, słyszałam ostatnio ( nie wiem czy prawda), że laski panieńskie robią nawet w GuaraRuffa To takie rybki co Ci stópki oczyszczają ALe dla mnie to po 1 za drogie a po 2 trochę nudne.

Ja osobiście wolałabym jakiś gril na działce albo ognicho- ubranie dowolne, %%%, dużo quizów, dobra muzyka, może karaoke Ale to oczywiście tylko moje zdanie.