Zmiana nawyków żywieniowych. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Kuchnia - moje gotowanie

Notka

Kuchnia - moje gotowanie Forum dla osób, które kochają gotować. W kuchnia - moje gotowanie dzielimy się wiedzą jak przyrządzić najlepsze na świecie potrawy, ciasta i desery.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-10-15, 19:31   #1
aguleekk
Zakorzenienie
 
Avatar aguleekk
 
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Powiśle
Wiadomości: 7 324

Zmiana nawyków żywieniowych.


Jestem studentką, chciałabym trochę zmienić swoje nawyki żywieniowe.
U mnie w domu jada się dość ciężko (smażone, pieczone), za bardzo nie znam się na lekkiej kuchni pełnej warzyw czy innej zdrowej żywności.
Bardzo lubię mixy sałat z np. tuńczykiem czy twarożek z warzywami.
Największy problem mam z obiadami, zazwyczaj jem jakieś produkty gotowe odgrzewane na patelni. Nie mam za bardzo pomysłu na jakiś lekki obiad.

Biorąc pod uwagę fakt, że studiuję, nie mam zbyt dużych funduszy na jakieś 'wymyślne' produkty, ale też brak mi czasu żeby posiedzieć w kuchni.

Ostatnio pomyślałam o warzywach w puszce - mam na myśli groszek, kukurydzę, czerwoną fasolę itp. (promocja w biedronce zrobiła swoje ) Ale nie mam na nie żadnego pomysłu po za tłustą sałatką z majonezem.

Może któraś z Was ma pomysł na lekkie śniadania, obiady czy kolacje? Może coś z tymi warzywami w puszce?
Chodzi mi o łatwe przepisy (niestety nie gotuję zbyt dobrze)
Mieszkam teraz w mieszkaniu studenckim, więc w mojej lodówce jest tylko to co sama kupię, może w końcu udałoby mi się przestawić na zdrową dięte.

Dziękuję za odpowiedzi
__________________
Instagram

20.08.2016
aguleekk jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-15, 20:32   #2
Syl993
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 1 705
Dot.: Zmiana nawyków żywieniowych.