2013-03-20, 15:42 | #61 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Piątek Trzynastego VI-- nie powala na kolana, ale nie nudzi jak części 1-5. No i nie ma tyle gołych piersi na szczęście 5/10
Oszukać Przeznaczenie 5-- ostatnia część serii filmów o przeczuciach i śmierci. Nie jest najlepsza ale też nie denerwuje jak czwórka. Po zobaczeniu wszystkich części stwierdzam, że dwójka jest najlepsza 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-03-20, 16:00 | #62 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Jedno i drugie
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-03-20, 16:01 | #63 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-03-20, 16:39 | #64 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
To obejrzyj najpierw klasyka Forresta, a innym razem Django
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-03-20, 17:08 | #65 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 122
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
ciekawe połączenie Foresta Gumpa i Django :P zacznij od Foresta.
__________________
http://teatrdlakazdego.blogspot.com/- film i teatr moimi oczami |
2013-03-20, 20:48 | #66 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiadomości: 1 428
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
To znowu ty 7/10 całkiem miła komedia, rola babci świetna
|
2013-03-21, 01:50 | #67 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 9 280
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Django jak dla mnie rewelacja
9/10 (-1 pkt, bo za malo Leonarda ) |
2013-03-21, 08:29 | #68 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Jabłka Adama (2005) - 4/ 10 koleżanka z pracy już dawno mi polecała ten film, w końcu się za niego zabrałam. Oglądałam na 3 razy, bo za pierwszym i drugim razem zasnęłam . Film jak dla mnie średni, specjalnie mnie nie zachwycił, choć parę scen było ciekawych (czy to śmiesznych, czy takich pozytywnych, jak główny bohater się zmienił).
Drive (2011) - 7/ 10, dobry film. Choć niektóre sceny (jak to grzeczny i z pozoru spokojny Ryan depcze czyjąś twarz) trochę obrzydliwe (ta wszędzie chamsko tryskająca krew). Jednak generalnie film mi sie podobał, wciągnął i nawet nie wiem kiedy zleciało prawie 100 minut seansu |
2013-03-21, 09:36 | #69 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Zakładnik-Chociaż doceniam grę aktorską(Tom Cruise i Jamie Foxx) i ciekawy klimat filmu,to szczerze mówiąc wynudziłam się strasznie,5,5/10
|
2013-03-21, 12:14 | #70 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Też mi się podobało
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-03-21, 13:04 | #71 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5 812
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
__________________
http://penautbutter-peanutbutter.blogspot.com/ |
|
2013-03-21, 14:03 | #72 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomości: 11
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Lot - świetny film, dający dużo do myślenia. Poruszony problem alkoholizmu.
I ostatnio skusiłam się na obejrzenie tak zachwalanego filmu Niemożliwe - ryczałam od 30 minuty filmu Dość smutny. Nie polecam na zimowe wieczoru bo można załapać niezłego doła ;P Ale ogólnie film 10/10 |
2013-03-22, 11:58 | #73 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Piątek trzynastego VIII-- tym razem z Jasonem zmierza się dziewczyna po przejściach z paranormalnymi zdolnościami. Część nudna, bez polotu, po prostu zrobiona by było więcej w moim myśleniu 3/10
X-Men-- historia ludzi z nietypowymi zdolnościami, inaczej mutantami. Pierwsza część serii zaczerpniętej z klasycznych już komiksów. 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-03-22, 12:20 | #74 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiadomości: 1 428
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wciąż ją kocham / Dear John 6,5/10 mam mieszane uczucia co do tego filmu, Amanda Seyfried nie bardzo mi pasowała do roli Savannah, a jej decyzja o ślubie z Timem co najmniej dziwna:/
|
2013-03-22, 15:47 | #75 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Forgetting Sarah Marshall-8/10 Jeśli ktoś lubi filmy z Sethem Rogenem,Paulem Ruddem,Stevem Carellem Jasonem Segalem lub Jonah Hillem to na pewno się nie zawiedzie. Mnie się bardzo podobał,śmieszny,luźny i relaksujący i do tego wszystkiego śliczna Mila Kunis i Hawaje Ale to na pewno tez nie jest film,który podejdzie każdemu,trzeba lubić takie poczucie humoru.
|
2013-03-22, 19:05 | #76 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 359
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Pokłosie"warto obejrzeć
|
2013-03-22, 19:32 | #77 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5 812
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Perks of Being a Wallflower- b.dobry film o dorastaniu, przyjaźni, problemach szkolnych, tożsamości i poszukiwaniu swojego miejsca. 8/10
__________________
http://penautbutter-peanutbutter.blogspot.com/ |
2013-03-22, 20:52 | #78 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 1 459
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Machine Gun Preacher (Kaznodzieja z bronią). - dobry, oparty na prawdziwej historii człowieka który wyjechał do Afryki aby ratować dzieci z Sudanu, Gerard Butler.... Jak dla mnie 7+
Mam nadzieję że przyjmujecie nowe osoby do wątku... |
2013-03-22, 21:00 | #79 |
Obcy 8 pasażer Nostromo
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 19 675
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
no plizzz; House'a mieliby nie przyjąć???
w tygodniu będzie w tv Jak zostać królem bardzo fajny, 8/10 |
2013-03-22, 21:11 | #80 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
To nie jest jakiś wątek społecznościowy, każdy jest mile widziany i każdy może coś napisać
Trędowata z roku 1976. Oceniam 7/10. Nie czytałam książki, więc nie mam porównania. Troszkę denerwowała mnie Elżbieta Starostecka w roli Stefani, ale za to Anna Dymna Nie mogłam od niej oderwać oczu. Kicz kiczem, ale warto obejrzeć ten film |
2013-03-22, 22:37 | #81 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Watchmen (Ultimate Cut) - bardzo mi przypadł do gustu, 3,5 godziny zleciały szybciutko, choć osobiście pozbyłabym się scen komiksowych, jak dla mnie były ohydne i niepotrzebne. Ale ogólnie bardzo na plus. 8/10
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2013-03-22, 23:23 | #82 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Ostatni egzorcyzm" (2010) - dramat, horror, dokumentalizowany, ocena 4,8
Nie przepadam za tego typu dokumentalizowanymi filmami, ale ten jest przyzwoity. Początek trochę nudnawy, ale z czasem się rozkręca. Najlepsza scena to egzorcyzm w stodole i to co dzieje się z ciałem dziewczyny. Daję 7/10.
__________________
|
2013-03-22, 23:56 | #83 |
damn good coffee
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 11 448
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Sugar Man - ach
Jestem nim absolutnie oczarowana. Jeden z lepszych dokumentów jakie widziałam. Niesamowita historia (początek filmu trochę nudny co prawda, ale potem...), aż ciężko w nią uwierzyć . Bardzo zaskakujące zakończenie, wzruszające. A tytułowy Sugar Man - Sixto Rodriguez - fantastyczny artysta, mógłby śmiało konkurować z Bobem Dylanem, fantastyczny głos! |
2013-03-23, 06:54 | #84 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 70
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Ostatni Egzorcyzm 2/ The Last Exorcism 2 (2013) - 7/10. Przyznam od razu, że nie widziałam części pierwszej, ale.. film jest na tyle dobrze zrobiony, że łatwo się domyślić o co chodzi. Jak dla mnie film ciekawy i zaskakujący,bowiem nastawiłam się na coś zupełnie innego.
|
2013-03-23, 08:26 | #85 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: z fotelika
Wiadomości: 196
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
4 miesiące trzy tygodnie i dwa dni - 9/10 , dla mnie rewelacyjny, w ogóle się nie nudziłam i trzyma w napięciu.
|
2013-03-23, 10:38 | #86 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Senność (7/10) - ciekawy polski film fajna obsada i niezła fabuła, nierozwleczona i zaskakująca. Warto zobaczyć Stosunki międzymiastowe (8/10) - bardzo dobrze przedstawiony problem związków na odległość do tego fajna obsada, zabawne(!) żarty i dobre dialogi. Film nie ogłupia, jest i śmiesznie i poważnie, przyjemnie się ogląda. |
|
2013-03-23, 11:14 | #87 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Piątek trzynastego IX-- w tej części Jason wyrusza w podróż do Nowego Jorku. Jak to zwykle bywa młóci wszystkich po kolei. Część nie wyróżniająca się od pozostałych. 5/10
X- Men 2-- jest trochę akcji, trochę efektów. Można obejrzeć, dla fanów komiksów zapewne pozycja obowiązkowa . 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-03-23, 14:53 | #88 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 8 665
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Dziewczyna z tatuażem - 9/10, bardzo, bardzo dobry z bardzo dobrymi aktorami (Rooney Mara fantastyczna!). Czytałam niedawno książkę, więc wszystko było dla mnie jasne, ale z niecierpliwością oczekiwałam każdej sceny, myślę, że fantastycznie został oddany nastrój książki, wątki, zadziorna Liz i babiarz Mikael. Za rok wychodzi druga część z tą samą obsadą, więc nie mogę się doczekać.
|
2013-03-23, 15:18 | #89 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Mama" (2013)- gdy widziałam trailer myślałam, że będzie to świetny horror. Jednak po obejrzeniu stwierdzam, że najlepsze momenty zawarte są w zwiastunie. Zaczyna się ciekawie, ale później moim zdaniem ten klimat gdzieś "ucieka", a to co miało straszyć jakoś mało mnie straszyło. Rozwiązanie zagadki też średnio mi się podobało. Dlatego, jak dla mnie, średni horror, raczej nie taki dobry jak zapowiadali. No ale potencjał był, pod względem psychologicznym chociażby mogliby to zrobić ciekawiej. Nie spisuję na straty, bo jednak do pewnego momentu było nieźle, ale to nie to czego oczekiwałam.
Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2013-03-23 o 15:20 |
2013-03-23, 17:47 | #90 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Jesteś Bogiem" nie czytałam książki i nigdy zbytnio się nie interesowałam losami tego zespołu dlatego ciężko mi się odnieść ile prawdy zostało pokazane w tym filmie. W filmie bardzo podobało mi się to, że autorzy oddali klimat jaki panował w tamtych czasach, to jak najbardziej na plus. 8/10
__________________
Przeciętność nie jest tym, do czego należy dążyć! |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:54.