Sklep odzieżowy+personal shopper - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-03, 14:12   #1
etta_milton
Przyczajenie
 
Avatar etta_milton
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 3
Arrow

Sklep odzieżowy+personal shopper


Drogie Wizażanki,
Moim „malutkim” marzeniem jest otwarcie sklepu odzieżowego. Zdecydowałam, że chciałabym,aby to były końcówki serii znanych marek (Zara, Bershka, Stradivarius itp.). Obserwuje już parę interesujących ofert handlowych. Sklep oferowałby odzież nietuzinkową, o ciekawych krojach w cenach nie przekraczających 60 zł, sklep średniej wielkości, położony na śródmieściu-niekoniecznie w samym centrum miasta. Obawiam się, ze w centrum mógłby „zjeść” mnie czynsz.
Z wykształcenia jestem grafikiem, z zamiłowania fotografem i pasjonatką mody. Mam ukończony kurs „Personal Shopper”.
Miasto liczy ok.60 tys. mieszkańców, majętność ludzi podzielona. Jedno centrum handlowe(5 sklepów markowych z dosyć drogą odzieżą), parę mniejszych sklepików, które utrzymują się od paru lat na rynku.
Sklep skierowany dla pań w grupie wiekowej 15-30 lat, niezależnych, kreatywnych oraz kochających modę. Od samego początku planowałabym duże wsparcie marketingowe (ulotki ofertowe, fanpage na Fb, rozsyłanie oferty handlowej wraz ze zdjęciami na e-mail’a, reklama na portalach miasta oraz gazetach, rabaty dla stałych klientów).
Chciałabym, aby było to miejsce przyjazne dla kobiet. Dlatego też zależałoby mi, aby w sklepie funkcjonowałoby coś takiego jak osobista stylistka, która nie tylko doradzałaby Paniom jak powinny się ubierać, ale również organizowane byłyby bezpłatne kursy/wykłady o ubiorze w moim sklepie.
W sklepie praca dla dwóch osób. Jedna na sali sprzedażowej, druga na zapleczu- ja jako osoba od marketingu oraz osobista stylistka.