2020-02-08, 14:19 | #241 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Dziękuję
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-02-08, 19:07 | #242 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
[1=ecd9a68db8379fc22aec146 35aa2645aca7c721b_6070dc9 9c9f91;87571556]Dziękuję
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]
__________________
|
2020-02-08, 19:43 | #243 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
48. Sprawa Kramerów - kto mi powie, że Meryl Streep jest brzydka? W tym filmie wyglądała bardzo ładnie. Poza tym scena z informacją o rozstaniu najlepsza. Bywa nudnawo, bywa przeciąganie, ale ogólnie dobry film. Polecam oglądać bez lektora by było słychać oryginalne głosy.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-02-08, 19:58 | #244 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
9. Power Rangers - no nie wiem pamiętam serial i pomyślałam że może i film fajny ale słaby jak dla mnie... 4/10
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka |
2020-02-08, 21:08 | #245 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
8. Tryb samolotowy - infantylny, przesłodzony, przerysowany. Niby niesie jakiś morał (skutki uzależnienia od telefonu), ale w zbyt słitaśnej, irytującej oprawie. Słodki do po...ygu, może dlatego, że kategoria wiekowa 7+
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-02-08, 23:07 | #246 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
17. Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3 3/10 - zero fabuły, pieniądze Zakopane w polu kukurydzy, marihuana, dziwne zbiegi okoliczności, wielka miłość w dwa dni oraz nagłe pojawienie się wszystkich głównych bohaterów w tym samym miejscu o tym samym czasie na otwarciu dyskoteki wiejskiej. Na plus Piotruś i Marlenka.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-09, 11:39 | #247 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
42. Pretty Man czyli Chłopak do wynajęcia - dla mnie był nudny
__________________
|
2020-02-09, 19:03 | #248 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
43. Obesesja - może być
---------- Dopisano o 20:03 ---------- Poprzedni post napisano o 19:48 ---------- ZNacie podobne filmy?
__________________
|
2020-02-09, 19:05 | #249 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 259
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
6. Dzis 13, jutro 30. Lekka, momemtami zabawna komedia
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-02-09, 19:42 | #250 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2020-02-09, 21:15 | #251 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
25. Boże Ciało - moim zdaniem najlepszy polski kandydat do Oscara ostatnich lat. Dobry, dający do myślenia film.
26. Król rozrywki - musical do którego co jakiś czas wracam. Fabuła może nie jest najwyższych lotów, ale za to wspaniałe piosenki mocno nadrabiają. Aktorsko też na wysokim poziomie. 27. Harry Potter i kamień filozoficzny - film, którego chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Osobiście przepadam i oglądam kilka razy do roku. 28. Valerian i Miasto Tysiąca Planet - z największym trudem dobrnęłam do końca. Para gównych bohaterów strasznie mnie irytowała. Fajna scena z kulkami, ale to wszystko. Na pewno do filmu nie wrócę. 29. Klub Włóczykijów - miałam duże oczekiwania, bo bardzo lubię tę książkę, ale niestety, moim zdaniem została zmasakrowana. Do tego źle nagrany dźwięk (niestety, jak w większości polskich filmów). 30. Co się wydarzyło w Medison County - moim zdaniem świetny film. Ciepły, przyjemny. Do tego Meryl Streep i Clint Eastwood, więc czego chcieć więcej? 31. Miłość pod jednym dachem - nie jest to szczególnie ambitne kino, ale film dobry do odprężenia się. Nowa Zelandia, remontowany hotel, rozkwitająca miłość i wredny koziołek Gilbert to kwintesencja tego filmu. Mnie oglądało się dobrze, bo dał mi to, czego oczekiwałam w leniwe popołudnie. |
2020-02-09, 22:35 | #252 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
49. Ostatnia misja USS INDIANAPOLIS - ten film aż krzyczy "niskobudżetowy"! Co tu mówić - jest słabo. Czy aktorsko czy wizualnie... Nic dobrego się raczej nie wychwyci.
50. Rocketman - film o Eltonie Johnie. Ogólnie koncept mi się podobał, wizualnie nie mam nic do zarzucenia, ale aktor jakoś mi nie leżał. Poza tym chyba nigdy nie zaakceptuje w filmach biograficznych śpiewania piosenek przez inne osoby. To największy minus. No i jest półmetek.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-02-10, 06:23 | #253 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
44.Dzis 13, jutro 30 - lekka komedia
__________________
|
2020-02-10, 20:31 | #254 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
18. Jojo Rabbit 7/10 - cieszę się, że powstał taki film. W jednej chwili się śmiejesz, a w drugiej płaczesz.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-11, 01:08 | #255 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
32. Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka - nie przepadam za tą serią, ale mąż lubi i od czasu do czasu mnie namawia. Akurat tę część oglądam najchętniej, bo lubię patrzeć na upodlonego Norringtona
33. Jeździec bez głowy - bardzo lubię ten film. Dobre aktorstwo, ciekawa fabuła i typowy dla Burtona mroczny klimat. Do tego wątek kryminalny, które bardzo lubię. 34. Czarownice z Eastwick - staroć, ale moim zdaniem świetny. Aktorstwo na najwyższym poziomie, ale jak mogłoby być inaczej, skoro w rolach głównych wystąpili Jack Nicholson, Cher, Susan Sarandon i Michelle Pfeiffer. |
2020-02-11, 08:20 | #256 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
45. Dr. Dollitle - może być ale do obejrzenia na raz. Szczerze? Nudził mnie
46. Domino śmierci - nudny jak flaki z olejem 47. Gość wesleny - ujdzie chociaż w sumie mnie nudził 48. Człowiek z bieguna - film familijny.Dla mnie okazał się nudny
__________________
|
2020-02-11, 15:45 | #257 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 307
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Wszystko juz znane...
5. Miss Americana - 7/10 https://www.filmweb.pl/film/Miss+Americana-2020-847857 6. The Irishman - 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Irlandczyk-2019-513794 7. The Two Popes- 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Dwóch+papieży-2019-836600 8. Marriage Story - 6,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Historia...ka-2019-818090 |
2020-02-11, 18:02 | #258 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
49. O Yeti - ciepła, przyjemna animacja
__________________
|
2020-02-11, 20:46 | #259 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
35. Czarownica 2 - fabularnie pierwsza część podobała mi się bardziej, ale ta była równie piękna wizualnie.
36. Wspaniały świat braci Grimm - wreszcie udało mi się dotrzeć do tego filmu. Klasyczny staroć. Nawet fajny, jeśli ktoś lubi ten styl. 37. Austenland - lekka komedyjka. Jeśli ktoś lubi książki Jane Austen i nie spodziewa się niczego ambitnego, powinien polubić ten film. 38. Jestem William - dziwny film. Ani dla dzieci, ani dla dorosłych. Niepoważny, durny, a mimo to obejrzałam z jakąś niezrozumiałą dla mnie przyjemnością. Chyba mój mózg potrzebował odpoczynku. |
2020-02-11, 21:34 | #260 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
51. Lektor - dość mocny film, choć nie trzyma w napięciu. Niektórych intymne sceny mogą trochę odrzucać, bo są pomiędzy młodzieniaszkiem, a dojrzałą kobietą. Tyle lat się zbierałam i spodziewałam się czegoś troszkę lepszego.
52. Wielkie oczy - nie wiem czemu krytycy na filmwebie dali taką niską ocenę. Nie jest to film wybitny, ale moim zdaniem dobrze zrobiony. Ma swój klimat i jest ładny wizualnie. Główni bohaterowie też się dobrze spisali. 53. Sztuka ścigania się w deszczu - liczyłam na coś lepszego i nie wiem skąd taka wysoka ocena na filmwebie. Lubię Amandę, ale tutaj jakoś tak dziwnie grała. Inni też się nie popisali. Ogólnie film jest taki niby ckliwy, ale w takiej plastikowej otoczce. Zabrakło mi klimatu. Poza tym straciłam sympatię do Eve and Zoe jak zostawiły psa samego w domu na kilka dni bez jedzenia i picia. Jak można zapomnieć o psie? Ona źle się czuła, ale córka nie pomyślała? Za dużo też motywu wyścigów jak dla mnie.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? Edytowane przez TakaSamaInna Czas edycji: 2020-02-13 o 00:27 |
2020-02-13, 07:28 | #261 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
19. Małe kobietki 7/10 - bardzo ładny film o relacjach w rodzinie, a głównie pomiędzy siostrami. Śliczne widoki, śmieszne sytuacje, jednak film pokazuje, że dzieciństwo prędzej czy później się kończy i nic już nie jest takie samo. Trochę bałagan w linii fabularnej, jednak po jakimś czasie widz zaczyna rozumieć co kiedy się dzieje.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-13, 09:39 | #262 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
50.Zanim odejdę - nie wciągnął mnie a nudził
__________________
|
2020-02-13, 17:52 | #263 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
54. Kropla słońca - myślałam, że nie wytrwam tych 3 godzin, ale jakoś poszło. To taki melodramat, który momentami się dłuży, ale jakąś taką aurę ma. Ralph Fiennes bardzo dobrze się spisał, a musiał wcielić się bohaterów 3 pokoleń.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-02-14, 11:23 | #264 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
51.Junamnji. Następny poziom - można objerzeć chociaż nie ukrywajmy nie jest to wybitne kino. Dla mnie za długi, przedłużany na siłę - pierwsza część wydała mi się lepsza ale nie ma też tragedi
__________________
|
2020-02-14, 16:03 | #265 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
Chcę iść na Małe Kobietki do kina 11. Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
|
2020-02-14, 18:33 | #266 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
52Był sobie pies 2 - książki mnie nie wzruszyły (nawet nie przypadły do gustu), na filmie płakałam już na początku.. film ogólnie nie równy - początek mnie wzruszył, poruszył... dla mnie piękna opowieść i refleksyjna, potem zrobiło sie nudno i monotonnie ale potem ponownie lepiej się oglądało... końcówka również wzruszająca... jest ok niemniej początek i koniec (ponownie płakąłam) uważam za najpiękniejsze
__________________
|
2020-02-14, 20:11 | #267 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
20. Szum morza 4/10 - lubię studio Ghilbi, jednak ten film mnie się nie podobał. Nudny, irytująca bohaterka. Rozczarowałam się.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-14, 22:30 | #268 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
21. Shrek 2 8/10 - Shrek jest po prostu super no.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-15, 08:37 | #269 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
11. 365 dni - 7/10
12. Jojo rabbit 9/10 13- Parasite 7/10 |
2020-02-15, 12:41 | #270 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
53. mój przyjaciel Tortoro bardzo dobre anime, dobrze mi się oglądało... końcówka zaczęła mnie zastanawiać.... wiecie coś o teorii, że anime nawiązuje do morderstwa?
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:53.