Ojciec pobił moją mamę przeze mnie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-10-17, 18:32   #1
olabyola
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 20
Unhappy

Ojciec pobił moją mamę przeze mnie


Studiuję w Warszawie i dziś postanowiłam pojechać do rodzinnego domu. Na pkp wyjechał po mnie mój ojciec. Jest typem despoty. Nie lubi jak ktoś ma inne zdanie niż on. W trakcie powrotu do domu nie ugryzłam się w język i powiedziałam mu parę słów za dużo o jego ojcu, a moim dziadku. Dziadek jest manipulantem całe życie wtrącał się w małżeństwo moich rodziców i psuł relacje miedzy nimi i buntował go przeciwko mamie , mojemu rodzeństwu i mnie. Dla mojego ojca zawsze najważniejsi byli jego rodzice. Nie odciął chyba pępowiny i nie dorósł do założenia rodziny. Ja , mama i rodzeństwo zawsze czuliśmy się w jego oczach jako ta "gorsza część rodziny ". W trakcie powrotu do domu zeszliśmy na temat dziadka i mieliśmy spięcie .Ojciec zatrzymał samochód i powiedział że jak mi nie pasuje to mogę wysiąść z samochodu. Uniosłam się dumą ,wysiadłam i wróciłam pociągiem do Warszawy. Potem się dowiedziałam od siostry przez telefon ,że ojciec upił się, pobił mamę:-( Podobno uznał ,że to mama mnie nastawia przeciwko niemu i jego rodzicom , co jest nieprawdą.... Po prostu mam już 23 lata i sama potrafię wyrobić sobie opinię na pewne sprawy, mam o wiele rzeczy do niego żal ,nie trzeba mnie buntować