2010-04-14, 13:27 | #3061 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Bo wiesz Wesna, jak aktorzy do bani, to zdjęcia i muzyka, choćby nie wiem, jak się wysilały, niewiele nadrobią. A tu niestety czar pryska za sprawą DiCaprio.
|
2010-04-14, 13:36 | #3062 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 62
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Babilon gra m. in. Brad Pitt i Kate Blanchett. 4 historie, rozgrywające się na 3 kontynentach, w 4 językach, pozornie nie mające ze sobą nic wspólnego. Opowieść o tragediach ludzkich, rodzinnych, wynikających z braku porozumienia. Psychologiczny, zmuszający do refleksji, momentami brutalny i agresywny dla odbiorcy film i naprawdę wart obejrzenia. W mojej skali 10/10.
__________________
"Z pewnością każda miłość jest ważna A kiedy trwa jest najważniejsza Lecz ta do Ciebie bez wątpliwości Od tych poprzednich jest piękniejsza" |
2010-04-14, 13:47 | #3063 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 8 386
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Też chcę obejrzeć ten film |
|
2010-04-14, 15:58 | #3064 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Dzieci Ireny Sendlerowej" w reżyserii J. K. Harrisona - film przedstawiający historię I. Sendler i dzieci, które zostały uratowane z getta warszawskiego w czasie II Wojny Światowej.
Świetny film. Sądzę, że każdy z nas, Polaków powinien znać tę historię.
__________________
and the world around us won’t stop turning tonight, i like. <33 |
2010-04-14, 17:01 | #3065 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Parnassus - super! Bardzo mi się podobał Lubię tego typu specyficzne filmy, z magicznym klimatem, z bogatą scenografią i oderwane od rzeczywistości Heath Ledger fajnie zagrał (jaka szkoda, że to już ostatni raz), ale trójka zastępujących go aktorów tak samo trzymała fason Podobała mi się tez rola doktora Parnassusa Christopher Plummer był bardzo wiarygodny - śmieszny jako pijak skory do zakładów z diabłem, wzruszający jako stary, ledwo trzymający się na nogach biedak żebrzący na ulicach. Czasami przypominał mi trochę Dumbledora z "Harrego Pottera"
|
2010-04-14, 23:53 | #3066 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 65
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Parnassus też mi sie podobał(kocham Deepa), taki zupełnie inny film niż wszystkie.
,,Wyspa Tajemnic ,,trochę przereklamowana, ciekawy film , ale jak stwierdził mój Tż po wyjściu z kina:przewidywalny.ma racje uważam. Ostatnio w ogóle kręcą te filmy jakieś takie , nie wiem , że jak nieraz wychodzę z kina, to sobie myślę, że szkoda kasy na bilet. Chociaz w sumie na jeden nie było mi szkoda ani grosza mianowicie na ,,Alicję w krainie czarów,,, poszłam z dzieckiem 12 letnim, bo nie chciała iść sama , kręciłam nosem , ze na bajeczke mnie ciągnie,a tu taka niespodzianka, super film! no i oczywiście niezawodny Johnny Deep, on to by wszystko ciekawie zagrał, chyba nawet jakby miał występować w roli drzewa |
2010-04-15, 07:45 | #3067 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Depp jest tak dobrym aktorem, że zagrałby zwłoki lepiej niż martwy człowiek.
|
2010-04-15, 09:33 | #3068 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
|
2010-04-15, 20:22 | #3069 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wawalove
Wiadomości: 5 468
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kwiat Pustyni bardzo fajny, daje do myslenia, oburza, zwraca uwage na problem, szokuje momentami bardzo, przy scenie obrzezania wylaczylam dzwiek, a przy scenie gdy pielegniarz somalijczyk nie tlumaczy slow lekarza to ja juz naprawde w taka zlosc wpadlam :/
bardzo polecam, zwlaszcza ze niektorzy w ogole nie wiedza co to obrzezanie ( opowiadalam relacje z filmu kolezankom w szkole(LO) plus uswiadamialam jedna co to w ogole jest za rytual bo nie miala pojecia ;/;/;/) Alicja w krainie czarow spodziewalam sie czegos lepszego, takie tralala, wielkie halo, mozna obejrzec ale mozna sie i obejsc, zwlaszcza poczatek mdly :P |
2010-04-15, 22:03 | #3070 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
po raz kolejny Patch Adams - no ja nie będę obiektywna bo od kilku lat ten film niezmiennie cieszy się moją sympatią, owszem widzę że jest naiwny i naciągany, ale mimo to go lubię, fajna gra Williamsa, pozytywnie nastraja.
|
2010-04-15, 22:05 | #3071 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 6 178
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Katyń - nie do opisania jak dla mnie .
|
2010-04-15, 22:23 | #3072 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 586
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Oj nie podzielę tego zdania. Dla mnie zdarzenie w historii nie do opisania, natomiast film nudny, sztampowy, do tego aktorzy rodem z rodzimych komedyjek (oczywiście z wyjątkami). Najbardziej bolał mnie totalny brak atmosfery tamtej okrutnej, ale jednak wspaniałej w sensie czysto ludzkim , rzeczywistości. Pourywane wątki, kiepskie dialogi. Jedynie co poniektóre momenty jakoś mnie "wzięły". Pamiętam, że po seansie w kinie jako jedyna wstałam i wyszłam, czując się jak..no, źle w każdym razie, że może jestem jakoś wybrakowana emocjonalnie, dopiero rozmowy o "Katyniu" pocieszyły mnie, że nie jestem dziwna uważając ten obraz za średniaczka. "Generał Nil" pokazał, że umiemy robić świetne, świetne filmy historyczne, więc nie popisał się Wajda. |
2010-04-16, 21:55 | #3073 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 006
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Po prostu walcz - najlepszy film jaki widziałam ostatnimi czasy. Po prostu super, fakt, trochę tępy, może dla niektórych nieciekawy, ale mi się bardzo podobał, oczywiście dopełnieniem byli: Faris i Gigandet 9/10
Twoje, moje i nasze - Eeee... xd Dla rozrywki, dla jaj, czy cośtam, można sobie pooglądać, ale film raczej do przewidzenia i niekoniecznie ciekawy, choć coś w nim było. I oczywiście tu Bell i Fariiiis, takze wiadomo, Dripp umiera z podniety 5/10 Edytowane przez Drippy Czas edycji: 2010-04-17 o 22:26 |
2010-04-16, 23:52 | #3074 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
|
|
2010-04-17, 05:48 | #3075 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 206
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
There's something about Mary - właściwie nie ma co tu użo pisać...nie nastawiałam się na wybitny film. Po prostu kolejna głupiutka komedyjka. 4/10
|
2010-04-17, 10:20 | #3076 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 7 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Australia 6/10
współczesna wersja Pożegnania z afryką, tzn. miałam wrażenie że fabuła jest dosyć podobna; tylko to był prawdziwy melodramat, tzn. miał bardziej pozytywne zakończenie (nie wiem czy jest to spoiler, ale na wszelki wypadek zrobiłam na biało); para aktorska dużo słabsza, Kidman złą aktorką nie jest, ale za dużo już chyba botoksu miała i trochę plastikowo grała, Jackman może i przystojny ale do Redforda się nie umywa film ogólnie strasznie długi, chyba 2,5h i dlatego nudny momentami i przydługi, może jakby skrócili do standardowych 1,5h byłoby lepiej; ogólnie źle się nie ogląda, lepiej niż np. Nine ale też nie powala 4 miesiące, 3 tygodnie, 2 dni 9/10 film bardzo prosty w obrazach, dosyć surowy co mnie osobiście przeszkadzało, niektóre sceny takie jakby do przemyślenia (nie wiem jak to nazwać) były trochę przydługie, film na pewno poruszający, oprócz tego, że opowiada o aborcji, doskonale pokazuje tło wydarzeń w Rumunii, nie podobało mi się takie skontrastowanie postaci,tzn. Gabi była przygłupia, życiowa fajtłapa, która nic sama nie potrafi załatwić a jej koleżanka zaradna, mądra; film polecam bo jest naprawdę dobry
__________________
|
2010-04-17, 12:51 | #3077 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 358
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Legalne blondynki 9/10
Wciągnął mnie jak nie jeden film, tylko - jest za nie przetłumaczenie niektórych dialogów. Wart obejrzenia. |
2010-04-17, 13:42 | #3078 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Drżące ciało- oryginalny, 'kolorowy' film, wciągająca historia, piękna muzyka. Wydaje mi się, ze może się podobać nie tylko fanom Almodovara, chociaż niektórych pewnie może trochę szokować, 7/10
Pan Ibrahim i Kwiaty Koranu- na podstawie książki E. Schmitta. Czytałam już parę lat temu, ale z tego co pamiętam,to wyjątkowo film wywarł na mnie nawet większe wrażenie, niż sama książka. Idealnie dobrani aktorzy, muzyka, no i te kolory, samo patrzenie sprawiało przyjemność. Poza tym treść, dużo mądrych słów. Bardzo klimatyczny film, 8/10 |
2010-04-17, 13:59 | #3079 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 623
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dziennik nimfomanki na podstawie książki o tym samym tytule. mimo bardzo erotycznych scen, spojrzałam na ten film w inny sposób, co uświadomiło mi jak wielkim problemem może stać się nimfomania.
8/10
__________________
|
2010-04-17, 16:11 | #3080 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Uwikłani/ Savage Grace /film na ktory zdecydowalam sie z powodu J.Moore ..
http://www.filmweb.pl/f112235/Uwikłani,2007/opisy lubie filmy inne niz wszystkie, tzn takie troche poronione..ale ten jakos mna nie poruszyl Barbara ..niedoszla aktorka, ktora wychodzac za maz za potentata bakelitu, panoszy sie na salonach arystokracji. Jej malzenstwo jest burzliwe, z synem łacza ja dziwne relacje, ktore przeradzaja sie w chora/kontrowersyjna zaleznosc gdy zostawia ja maz . Generalnie popieprzony film...niezle ukazuje klasowe kompleksy... Piekna J.Moore srednio moim zdaniem wypadla w tej roli...zas Eddie Redmayne (zagral syna ) calkiem niezle... Calkiem sporo scen łozkowych..kontrowersyjny ch rowniez... Niezle zdjecia...kilka calkiem mocnych dialogow "Bogatych i biednych dzieli tylko to, że ci pierwsi nie muszą uczyć się na błędach – ani swoich, ani cudzych" - cytat z filmu ktory mnie urzekl daje 6/10 |
2010-04-17, 20:39 | #3081 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 570
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
KWIAT PUSTYNI - najpierw przeczytałam książkę i przyznam że bardziej mnie poruszyła niż film, natomiast film ciekawy, piękna muzyka, krajobrazy, zdjęcia. warto obejrzeć, chociażby dlatego żeby się wiecej dowiedzieć na temat kobiet w Afryce a właśiwie sytuacji małych dziewczynek. Jest sporo różnic między filmem a książką. Ale mimo wszystko warto obejrzeć. 8/10
|
2010-04-17, 22:27 | #3082 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 006
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
College (2008) - oooo bozee xd To było trochę straszne przeżycie, ale ogółem film dość fajny, żeby sobie na luzie pooglądać. xd Ale nic oryginalnego. 4/10
|
2010-04-17, 22:57 | #3083 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
nazbierało się ostatnio trochę więc tak:
Pręgi - dla mnie rewelacja, nie spodziewałam się takich emocji, zaskoczeniem była dla mnie rola Żebrowskiego, wcielił się w postać fenomenalnie, nie sądziłam że stać go na taką kreację, ogólnie film(treść) jest mi bliska ze względu na podobne przeżycia z dzieciństwa dlatego tak bardzo mną poruszył i wciągnął, 10/10 Tooth Fairy(po naszym "wspaniałym" tłumaczeniu Dobra wróżka) komedia familijna z tym wielkim aktorem który grał Króla Skorpiona, ciągle zapominam jak on się nazywa w każdym razie komedia taka sobie, mało śmieszna, przynajmniej z mojej perspektywy czyli osoby dorosłej, dziecku może się spodobać i wydać śmieszna, tak więc to jest dobra opcja dla nianiek lub matek które mają ochotę zabrać pociechy do kina 5/10 Whatever works (czyli "Co nas kręci, co nas podnieca", choć niedawno widziałam też inne tłumaczenie a mianowicie "Jakby nie było", obie jak zwykle durnie przetłumaczone) Woody Allen w całej swej krasie, film obłędny w pozytywnym tego słowa znaczeniu, uśmiałam się i spędziłam miłe półtorej godz, wart obejrzenia, oczywiście ci którzy kojarzą filmy Allena odnajdą w tym także jakieś wspólne cechy, choćby specyficzne poczucie humoru, myślę że jeszcze kiedyś wrócę do tego filmu, 10/10 |
2010-04-18, 00:49 | #3084 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Remember Me" ("Twój na zawsze") z Robertem Pattinson'em.
Wielki PLUS ode mnie za dramatyczne, zaskakujące i odmienne zakończenie, które nawiązało także do zamachu na World Trade Center.
__________________
and the world around us won’t stop turning tonight, i like. <33 Edytowane przez Pariii Czas edycji: 2010-04-18 o 00:51 |
2010-04-18, 15:48 | #3085 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Absolwentka - film o dziewczynie ktora ukonczyla szkole i nie moze znalezc takiej pracy jakiej chce, w konu odnajduje sens zycia ktorym nie koniecznie byla kariera jak myslala na poczatku
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2010-04-18, 16:05 | #3086 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Psychoza (oryginalna, 1960) - 9/10
Klasyczna scena morderstwa pod prysznicem nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia, ale odnalezienie i pokazanie twarzy matki - Ostatnie ujęcie - monolog matki, "zczaszkowanie" twarzy bohatera i wyciąganie samochodu z bagna - majstersztyk, najlepsza scena jaką w życiu widziałam!
__________________
|
2010-04-18, 16:13 | #3087 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: wariatkowo.
Wiadomości: 1 542
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
hm,
2012 - katastroficzny, o zapowiedzi końca świata. całkiem ok. 8/10 chłopiec w pasiastej piżamie - świetny film o przyjaźni dwóch małych chłopców - Żyda(z obozu pracy) i Niemca( którego ojciec walczył z Żydami...), lata wojny, poruszający. 9/10
__________________
'zwykle, gdy los wręcza nam swoje najwspanialsze prezenty, starannie owija je w przeciwności losu...'
|
2010-04-18, 18:08 | #3088 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 482
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Tytuły filmów nie muszą być tłumaczeniami oryginalnego tytułu. Mają być chwytliwe, mają zdradzać (choć pobieżnie) gatunek filmu i mają być przystosowane do polskich norm społecznych i językowych. Wiele osób, które krytykuje tytuły, wydaje się nie mieć o tym pojęcia. Wiadomo, zdarzają się wpadki i Wirujący Seks, ale nie widzę większego sensu w krytykowaniu każdego tytułu, który brzmi inaczej niż oryginał. Edytowane przez wesna Czas edycji: 2010-04-18 o 18:12 |
|
2010-04-18, 18:35 | #3089 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
No w tym przypadku whatever works to słowa powtarzane przez głównego bohatera, więc mogli to przetłumaczyć nawet dosłownie, bo po obejrzeniu filmu nabiera to znaczenia
Obejrzałam Alone - tajski horror, dosyć straszny, ja przez to że non stop oglądam horrory jestem dosyć nerwowa i podskoczyłam parę razy, nie powiem.. |
2010-04-18, 18:46 | #3090 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 482
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:47.