Kształt twarzy,fryzura,makijaż.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-11-10, 22:35   #1
chatte90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 5
Wink

Kształt twarzy,fryzura,makijaż..


Witam
Chciałabym coś zmienić,ale nie wiem co i jak.Dlatego mam pytanie,czy możecie mi pomóc określić kształt twarzy,dobrać fryzurkę i makijaż?
Mam rude włosy,i koloru na pewno nie zmienię,chyba że na bardziej intensywny,po prostu go kocham,jestem blada i mam zielono-niebieskie oczy.Pucułowate policzki i straszne czoło Jeżeli możecie to pomóżcie!
chatte90 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-11, 07:40   #2
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: Kształt twarzy,fryzura,makijaż..

Twój kolor włosów jest po prostu BOSKI!! Nie zmieniaj go, bo pięknie w nim wyglądasz i nadaje buzi charakteru i "pazura" (Możesz napisać firmę i numer farby?)
Buzię masz okrągłą, więc proponowałabym dłuższą asymetryczną grzywkę i jakieś krótsze pasma po bokach twarzy, aby optycznie ją wysmuklić.
Co do makijażu, myślę że warto wymodelować twarz różem. Poza tym masz głęboko osadzone oczy, więc nie będą im służyć bardzo ciemne kolory na powiece ani obrysowanie konturu czarną kredką Trzymaj się jasnych odcieni, ale poza tym szalej, szalej... Po kolorze włosów i figlarnym błysku w oku sądząc, raczej się szaleństw nie boisz i dobrze, bo to najlepszy sposób, żeby sprawdzić w czym Ci będzie najlepiej.
Pozdrawiam
Nonah jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-11, 10:51   #3
chatte90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 5
Dot.: Kształt twarzy,fryzura,makijaż..