2017-06-27, 20:48 | #811 |
strachajło
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 521
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
13. Król Artur. Legenda Miecza. - Tak, jak wspomniała koleżanka wyżej, świetna muzyka. Kupuję to nowoczesne ujęcie tej historii .
__________________
|
2017-06-27, 22:04 | #812 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
20. Masz talent - dla mnie średni, da się obejrzeć do końca, niby z przesłaniem, ale w pewnych momentach mnie nudził.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2017-06-29, 08:13 | #813 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
48. Drive
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-06-30, 14:00 | #814 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
127-131. Oszukać przeznaczenie 1-5 - te filmy nie były wybitne, ale budowały napięcie i zdecydowanie były interesujące, więc przyjemnie się oglądało. Wszystkie zbudowane w ten sam sposób, niektóre wyszły lepsze, inne gorsze, ale najprzyjemniej się oglądało te części, które zbyt wiele nie nawiązywały w fabule do pierwszej. 6/10
132. Grawitacja - wspaniały wizualnie, super musiałoby się go oglądać w kinie 3- albo 4D. Dźwięk świetnie współgrał z obrazem i budował napięcie. Ale to jedyne plusy tego filmu. Fabularnie: na siłę próbował wzruszyć, wycisnąć łzy, zachwycić, a przez to był bezsensownie patetyczny i wydawał się wymuszony. Główna bohaterka irytująca jak mało kto. No i kilka irytujących idiotyzmów w fabule. 5/10 133. Confessions of a Brazilian Call Girl - kobieta 30+ grająca osiemnastolatkę nie jest dobrym pomysłem. Wszystkie uczucia głównej bohaterki były bardzo ładnie, niebezpośrednio pokazane. Był przejmujący, ciekawy i bardzo dobrze zrobiony od strony technicznej. 8,5/10 134. The Watcher - wydawał się schematyczny, ale jednak było w nim coś tajemniczego, przez co wciągał. Napięcie budował światłem i ujęciami. Jedynie ostatnie sceny się dłużyły. Akcja rozkręciła się dosyć szybko, zwłaszcza, że główni bohaterowie (dzięki Bogu) natychmiast reagowali na każdą niepokojącą sytuację. 7/10 135. The Girl Next Door - fenomenalny, piękna muzyka, przezabawny, ale humor nie był głupi. Wszystko było dopracowane, wszystkie szczegóły się ze sobą łączyły, raczej nie rzuciły mi się w oczy żadne idiotyzmy. Naprawdę jeden z lepszych filmów, jakie widziałam. 8/10 136. Tulen morsian - bardzo interesująca historia, film wciągający, chociaż dynamika mordercza, jak to w skandynawskich filmach. Piękne zdjęcia, scenografia i kostiumy. 8/10 137. Ocaleni - bardzo ciekawy i intrygujący, ale rozczarowało mnie rozwiązanie. Nie było złe, ale miałam nadzieję na coś bardziej zaskakującego i dramatycznego. A w filmie nie było ani wyjątkowych ujęć, ani wyjątkowej muzyki. Technicznie po prostu zwyczajny. 6,5/10 138. Addicted to Sexting - nie był zły. Fajnie podzielony na części, nawet ciekawy, dobrze, że nie było chaosu w wypowiadających się osobach. Zazwyczaj dokumenty mnie nudzą; ten nie zwalił mnie z nóg, ale nie był też zły. 5/10 ---------- Dopisano o 15:00 ---------- Poprzedni post napisano o 14:45 ---------- Po raz kolejny proszę Was, dziewczyny, żebyście nie wymieniały samych nazw filmów. Napiszcie chociaż jedno zdanie, jak Wam się podobał albo chociaż Waszą ocenę. Myślę, że to nie jest aż tak dużo pracy. Ten wątek powstał po to, żeby dzielić się opiniami na temat filmów â nie jest wyliczanką. Zrobiłam już podsumowanie drugiego kwartału. Jak zwykle proszę Was o poprawienie mnie, jeśli gdzieś popełniłam błąd. theorema, syrenkazwanny, blue3, ParoleParole, aggie23, golabek89, joanstark, traxx69, little.b.blue, miska23, morbidesse, Sztampowa, kaylla, rubbim, Bniewie, onaa, MartusiaWu, KamilaAlina, OctopusHasNoFriends, cllaudek, Rysia16, ZuzkaMilecka â proszę Was o informację o Waszych filmach z drugiego kwartału. I ostatnia rzecz: FeelingLost, awgusta, Dinka94 drugi kwartał z rzędu nie napisałyście o swoich filmach, zatem wykreślam Was z listy.
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu Edytowane przez letitiah Czas edycji: 2017-07-01 o 11:52 |
2017-06-30, 14:47 | #815 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Muszę nadrobić zaległości i podsumować ten kwartał:
104 Dziewczyna z sąsiedztwa 105 Pęknięcia/ The Cracks Dla mnie swietny. Fabuła (grozę czuć w powietrzu), zdjęcia, muzyka... 106 Późny kwartet. Smutny ale piękny. 107. Miłość. Nie przeszkadzać! Świetnia komedia z Audrey Tautou - dawno już nie widziałam żadnego jej filmu. 108. I fantasmi a Roma. Stary włoski film z 1961 roku. Mastroianni, Gassman i Toto'. Klasyka. 109. The trip to Italy. Spokojny, dla wielbicieli literatury. Podobał mi się. 110. Ja, Earl i umierająca dziewczyna. Temat znany ale dobrze i z pomysłem zrealizowany. 111. Ma nawet twoje oczy. Świetna komedia francuska, dająca do myślenia. 112. Czas, który pozostał. Dla lubiących spokojne, psychologiczne filmy. Ja jestem na tak. 113. Zauroczenie / Crash. Podobał mi się. 114. Twój na zawsze / Remember me. Ciekawy, warty obejrzenia. 115. Romans na godziny. Warty obejrzenia i daje do myślenia. 116. Na skrzyżowaniu wichrów. Trudny, poetycki, coś zupełnie innego. 117. Dzieciak rządzi. Fajna komedia, choć moim zdaniem bardziej dla dorosłych, niż dla dzieci. Ale tak jest chyba coraz częściej 118. Life as we know it. Bardzo fajna komedia. 119. Bardzo fajny gigant. Pięknie zrealizowany, baśniowy. 120. La la land. Lubię musicale i takie powolne historie. No i moi ulubieni aktorzy. 121. I due superpiedi quasi piatti. Klasyka włoskiego kina. Terence Hill i nieżyjący już Bud Spencer - giganci! 122. Stoker. Ciekawy dreszczowiec z Kidman. 123. Co przynosi przyszłość. Jakoś mnie nie wciągnął. 124. Combats de femme. Kolejny francuski film. Trudny temat. Ciekawy. 125. 127 godzin. Świetny, jak dla mnie. Historia prawdziwa. Śmiałam się przez łzy. 126. Life. Jeden z najlepszych filmów, jakie widziałam. Przerażająca wizja... naszej przyszłości? Mój numer na liście: 35 Moje podsumowanie do końca czerwca: 126 filmów. proszę o poprawienie - dzisiaj zaktualizowałam listę na koniec kwartału Edytowane przez Moviolka Czas edycji: 2017-06-30 o 17:53 |
2017-06-30, 15:36 | #816 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
32. Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie (2016) - 6/10
33. I Am the Pretty Thing That Lives in the House (2016) - jakieś nieporozumienie bardzo słaby film 3/10 34. Life (2017) - świetny, poleciłam już wszystkim znajomym, którzy jeszcze nie widzieli trzymał w napięciu, super 9/10 35. Lekarstwo na życie (2016) - pisałam już w którymś filmowym wątku, że zapowiadał się genialnie! Ale czym dalej tym gorzej. A to zakończenie, to totalna kicha 6/10 36. Niech Bóg nam wybaczy (2016) - zanudziłam się na tym filmie, nawet dobrze nie pamiętam o czym był 37. Auta 3 (2017) - bardzo fajna bajka, było trochę śmiechu, trochę smutku. 8/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2017-06-30, 17:35 | #817 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
66. Jupiter. Intronizacja - Ale się zdziwiłam jak zobaczyłam kto jest twórcą tego dzieła. Co poszło nie tak? Nadmiar efektów specjalnych zmiażdżył film? Aktorzy nie zagrali specjalnie porywająco ale w sci-fi tak bywa, więc wina scenariusza? Nieporozumienia. Eddie Redmayne którego nie jestem wielbicielką "zagrał" całkiem całkiem ale momentami jego usta nabierały absurdalnych rozmiarów
__________________
|
2017-06-30, 18:40 | #818 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Syn mnie pochlonal nawet jak obejrzalam to zapomnialam dodac.. z zapanietanych:
22. Wołyń - mocny, pokazujacy historie i jednak wart obejrzenia 23. Pasażerowie - podobal mi sie na pewno obejrze drugi raz 24. Balerina - urzekl mnie ot tak po prostu 25. Sekretne zycie zwierzakow domowych - fajna i zabawna bajka 26.Crimson preak - wzgorze krwi - jestem na tak 27. Pitbull niebezpieczne kobiety - o tak Vega dal rade 28.Fantastyczne zwierzeta i jak je znalezc - nie tylko dla fanow HP, ale ja jako fanka obejrzalam i podobal mi sie Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka |
2017-06-30, 21:57 | #819 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: znikąd
Wiadomości: 889
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Jeszcze kilka filmów z tego kwartału
57. "Autopsja Jane Doe" (2016) - horror - 6/10 58. "W ukryciu" (2016) - thriller - 4/10 59. "Out of the Dark" (2014) - horror - 4/10 60. "Manchester by the Sea" (2016) - dramat - 7/10 61. "Wataha u drzwi" (2016) - thriller - 7/10 62. "Zanim się obudzę" (2016) - dramat, horror - 6/10 63. "The Void" (2016) - horror - 1/10 64. "Shimmer Lake" (2017) - dramat, kryminał - 6/10 65. "Co przynosi przyszłość" (2016) - dramat - 6/10 66. "Udręczeni" (2009) - horror -6.5/10 67. "Sprawa Kalinki / Au nom de ma fille (2016) - dramat, oparty na faktach - 8/10 A więc podsumowując: 67 filmów , nr 15 na liście.
__________________
. "Tych, co upadną, (...) inni rozrywają na strzępy" /V.Woolf/ -------------------------------------------------------------------------------------------------- „Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać” /M.T.C./
<3 LC |
2017-06-30, 22:27 | #820 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 332
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Jeszcze kilka filmów na koniec:
27. Toy Story 3 - genialna, zabawna i wzruszająca. Dokładnie tego oczekiwałam przy zamknięciu całej filmowej trylogii. 28. Rocky Horror Picture Show - kocham! To chyba najbardziej psychiczny film, jaki miałam okazję zobaczyć. Z tym, że jest on tak dziwaczny, że aż cudowny! Kontrolowany kicz, świetne piosenki, scenografia, kostiumy, no i Tim Curry 29. Deszczowa piosenka -absolutnie cudowny! 30. W głowie się nie mieści - bardzo doceniam oryginalny pomysł. Bohaterowie są fajnie zaprojektowani, ogólnie wizualnie film prezentuje się bardzo dobrze. Cieszy mnie również, że Pixar umiejętnie wykorzystał potencjał historii i postaci. 31. Autopsja Jane Doe - bardzo zły film. Prawie nie oglądam horrorów, a i tak potrafiłam w większości odgadnąć co dalej... Dobre były oświetlenie i muzyka, ale sama historia... nudy! 32. Bunkier - zwykle nie oglądam thrillerów psychologicznych, ale będę musiała zacząć. Być może pojawiały się tu jakieś schematy, ale ja - niezbyt obeznana z gatunkiem - ich nie dostrzegłam. Co więcej, naprawdę wciągnęłam się w historię i byłam ciekawa zakończenia. 33. Daleko od okna - film dobry, posiada on jakąś specyficzny klimat. Kostiumy i scenografia też na plus. Momentami jednak historia nieco mi się dłużyła. 34. Jesus Christ Superstar - piosenki wpadają w ucho, dobór aktorów moim zdaniem udany, historia i przesłanie super. Zdecydowanie warto zobaczyć, choć nie jest to jednak film, który położył mnie na kolana i nie pozwolił wstać. 35. Kwiat pustyni - zobaczyłam ponownie, po długim czasie. Książki nie czytałam, ale film podobał mi się. Fajnie dobrano aktorów, jednak największym plusem jest dla mnie brak przesadnego dramatyzmu (a o to w tego typu historii nietrudno). 36. Koty(musical) - W słowniku obok słowa "doskonałość" powinna znajdować się nazwa tego filmu. W moim życiu niewiele filmów tak mną trząchnęło. 37. III - rosyjski dramat i horror w jednym. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to był to jeden z najpiękniejszych filmów jakie widziałam. Niestety był to jedyny plus tego filmu. Pomysł na historię niby jakiś był, ale reżyser chyba sam się pogubił, więc powstała produkcja była zwyczajnie nudna.
__________________
Ta sygnaturka jest zgodna z normami UE i spełnia warunki na przyznanie dopłaty. |
2017-07-01, 09:26 | #821 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
212. "Kapitan Ameryka: wojna bohaterów" - moim zdaniem najgorsza część, ale mimo wszystko bardzo przyjemnie się ogląda. 6/10
213. "Control" - długo się zbierałam do tego filmu, ale nie żałuję. Ciekawy i dosyć zaskakujący na koniec. 7/10 214. "Martwe serce" - nudny i głupi film, o którym szybko się zapomina. 3/10 215. "You get me" - film bardzo przewidywalny, jakich bywa wiele, ale muszę przyznać, że spoko się go oglądało. 6/10 216. "Jej twarz" - film niby o ciekawej miłości, w ciekawym otoczeniu i tle, ale czegoś zabrakło i wyszło strasznie romansowo. 5/10 217. "Kong:Wyspa czaszki" - lubię wszystkie filmy o Kongu, ten mnie trochę rozczarował, ale i tak nie żałuję, że oglądałam bo było całkiem nieźle. 7/10 218. "Niewolnicy cienia" - żałosny film, zero grozy. Unikać. 2/10 219. "Last shift" - całkiem przyzwoity horror. 6/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-07-01, 10:41 | #822 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Uzupełniam film, które obejrzałam w II kwartale:
46. Azyl (2017) - 10/10 Film, na który po prostu musiałam pójść. I nie żałuję. Były sceny wywołujące potok łez, były sceny trzymające w napięciu. Bardzo dobrze zrobiony film, świetnie odegrane role. 47. Assassin's Creed (2016) - 7/10 Zostałam namówiona przez Tż, żeby go obejrzeć. I w sumie okazał się spoko produkcją, choć głównego aktora jakoś nie darzę sporym uwielbieniem. Dla fanów tych gier, jak znalazł. 48. Logan: Wolverine (2017) - 6/10 Bardzo mnie rozczarował ten film. Przez większość czasu był mroczny, sporo było walk i krwi. Ogólnie strasznie mi się dłużył i nawet zdarzyło się, że lekko przysnęłam na nim. 49. Kong: Wyspa czaszki (2017) - 10/10 Uwielbiam ten film po prostu. Świetnie zrobiony, super aktorzy, emocje bardzo dobrze odegrane no i fajna muzyka. 50. Wielki Mur (2016) - 7/10 Dla Matta Damona obejrzałabym chyba każdą produkcję. Tutaj miałam mieszane uczucie, raczej twierdziłam, że to nie dla mnie film. Jednak zaczęłam oglądać i z każdą minutą wkręcałam się w tę historię coraz bardziej. 51. Dzień, który odmienił twoje życie (2008) - 5/10 Zewsząd polecany, a mnie z lekka znudził. Czekałam tylko kiedy nastąpi koniec tego czegoś 52. Dlaczego on? (2016) - 9/10 Świetna komedia na wolny wieczór. Fajny humor, aktorzy też niczego sobie, oglądanie w ogóle nie męczyło, wręcz przeciwnie, gdy nastąpił koniec, żałowałam, że oglądanie tak szybko minęło. 53. Rings (2017) - 8/10 Uprzedzając pytania - nie, nie oglądałam tego starszego ringu. I może dlatego aż tak ten film mi się spodobał? Może jakoś bardzo straszny nie był, ale oddziaływał na moją wyobraźnię i psychikę. 54. iBoy (2017) - 7/10 Dość specyficzny klimat, choć ciekawy pomysł na fabułę. 55. Ghost in the Shell (2017) - 8/10 Bardzo podobała mi się rola Johansson Ogólnie film trzymający w napięciu, sporo scen walk, nie dało się na nim nudzić. 56. Daredevil (2003) - 8/10 Kolejny film o superbohaterze, który bardzo przypadł mi do gustu. Teraz muszę obejrzeć serial 57. Captain Fantastic (2016) - 4/10 Kolejny film, którym tyle ludzi się zachwyca, a dla mnie to było totalne dno. Inaczej się tego ująć nie da. Przez większość czasu, jak go oglądałam zastanawiałam się, po co w ogóle ktoś stworzył takie "coś"... 58. Upadli (2016) - 8/10 Bardzo sympatyczny młodzieżowy film. Trochę inne spojrzenie na fantastykę, teraz przede mną książka jeszcze 59. Dzieciak rządzi (2017) - 9/10 Sympatyczna animacja dla dzieci, chociaż chyba bardziej do dorosłych przemówi. Ubawiłam się na niej nieźle. 60. Był sobie pies (2017) - 10/10 Film dla każdego psiego miłośnika. Niektóre sceny wywołały we mnie potok łez, inne zaś szeroki uśmiech na twarzy. Ciekawy sposób na fabułę. 61. Jutro będziemy szczęśliwi (2016) - 9/10 Uwielbiam francuskie filmy. Zawsze mają taki swój niepowtarzalny klimat. Tak też było i tym razem. No i mój ukochany Omar, jak zawsze nie zawiódł 62. Lego Batman: Film (2017) - 9/10 Przyjemna animacja o jednym z popularniejszych bohaterów Śmieszne teksty, postaci fajnie zarysowane i sporo akcji. 63. John Wick 2 (2017) - 7/10 Dobrze się oglądało, choć 1 część bardziej mi się podobała. 64. Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej (2017) - 10/10 Nie spodziewałam się, że ten film aż tak mi się spodoba. Bardzo dobrze zrobiony i wciągający. 65. Wonder Woman (2017) - 10/10 Śliczna główna bohaterka, dużo walk i szybka akcja - to wszystko sprawiło, że na oglądaniu tego filmu wcale się nie nudziłam. 66. Moje skarby (2017) - 8/10 Przyjemny francuski film, można powiedzieć, że komedia. Choć z początku mi się on dłużył, to potem już było coraz lepiej. 67. Mumia (2017) - 8/10 Idąc na to do kina spodziewałam się trochę czegoś innego. Niby horror, ale temat potraktowany prześmiewczo. Czasem pojawiał się niepokojący klimat, ale tylko czasem. Jednak ogólnie film przypadł mi do gustu, choć za Cruisem nie przepadam. Tak więc podsumowanie II kwartału: 67 filmów - mój numer na liście to 8. |
2017-07-02, 11:13 | #823 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 915
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Podsumowuję czerwiec:
90. Podróż na Księżyc - z 1902 roku, prawdopodobnie pierwszy film na świecie. Z tego powodu pozycja obowiązkowa, sam film mało przypomina te współczesne, ale wyobrażam sobie, jak zainteresowani byli ludzie, którzy pierwszy raz widzieli coś takiego. 91. Przez ciemne zwierciadło - na podstawie Dicka, o narkotykach i agentach. Świetnie pokazuje uzależnienie, no i jest w nim obezna atmosfera paranoi, charakterystyczna dla Dicka. A, film jest dość oryginalnie zrobioną animacją. Warto. 92. E.T. - klasyka z lat 80. No nie wiem... Świetnie zrobiony, zwłaszcza te zdjęcia na początku, i dynamiczna końcówka. Ale poza tym mnie nudził i nie mogłam się skupić. Może trzeba było obejrzeć w dzieciństwie. 93. Jurassic Park - nadal świetnie się ogląda. 94. Jurassic Park 2 - dużo słabszy, w ogóle mnie nie wciągnął, mimo Goldbluma i Moore. 95. Jurassic Park 3 - fajny. 96. Jurassic Park 4 - gniot, seksistowski i tragiczny scenariuszowo. Tylko mądre dinozaury były fajne, może następnym razem należy zrobić film tylko o nich. 97. Idealny mąż - super film, taki lekki, o związkach. Na podstawie sztuki Oscara Wilde'a. Poprawił mi humor. 98. Life - bardzo dobry kosmiczny horror. Co prawda od początku wiadomo, jak to się skończy, ale to nieważne, bohaterowie są ok, a kosmita naprawdę ohydny. No i fajnie pokazana zmiana nastrojów załogi, od totalnej beztroski do skrajnej desperacji. 99. Albatross - obyczajowy film o dwóch różnych dziewczynach, ale niestety, nudnawy. 100. Gorączka złota - klasyk z 1926 r. z Chaplinem. Nadal wzrusza i bawi, polecam. 101. Zombie express - koreański film akcji o zombie, z przesłaniem. Sporo akcji i naprawdę miło się ogląda. 102. Urbania - ciekawy i dość dziwny film na podstawie sztuki teatralnej. Jedna noc z życia pewnego geja, który spotyka różne odniesienia do miejskich legend, a chwila teraźniejsza przeplata się z jego wspomnieniami. Wszystko wyjaśnia się na końcu. Smutny film, chwilami brutalny. 103. Rozmowy kontrolowane - klasyka polskiej komedii z lat 70. Dobre, choć wydawało mi się, że średnio się składa na spójną całość. 104. Generał - kolejny klasyk, z 1926 roku, z Busterem Keatonem. Wciąż warto obejrzeć. 105. Hobbit - najlepszy film z tej trylogii. 106. Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - spoko, choć bardziej dla dzieci. 107. Warcraft - bardzo udane fantasy, z orkami w rolach głównych. Każda strona ma tu swoje racje i powód do toczenia wojny, co jest dość oryginalne jak na ten gatunek. Bohaterowie w miarę ok, orkowie są ciekawsi. 108. Danton - film Wajdy, bardzo dobry, o konflikcie między przywódcami Rewolucji Francuskiej, który chyba nie mógł mieć sensownego rozstrzygnięcia, nie na tym etapie. Polscy aktorzy grają tu po francusku i świetnie im to wychodzi. 109. Zeszłej nocy - naprawdę udany film o młodym małżeństwie i o pokusie zdrady, zarówno emocjonalnej, jak i fizycznej. Czyli: 100 filmów przekroczone Stan na II kwartał: 109 filmów. Nr na liście: 46. |
2017-07-02, 19:15 | #824 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
67. Baranek Shaun - prześmieszna bajka dla dzieci i dorosłych, na pewno obejrzę jeszcze raz.
68. Sztuka kochania. Michalina Wisłocka - Pozytywne zaskoczenie. Od strony reżyserii, scenariusza i gry aktorów nie można do niczego się przyczepić, piękne polskie widoki, ależ się zdziwiłam że można tak dobre kino jeszcze w Polsce zrobić. Wisienką na torcie jest też muzyka.
__________________
|
2017-07-02, 20:54 | #825 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
49. Paterson.
Mi osobiście szalenie się podobał. Ale usłyszałam od brata, że strasznie go wynudził. Zasadniczo, film powolny, delikatny. Celebracja codzienności i talentów.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-07-02, 23:10 | #826 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
69. Life - ktoś tu wyżej polecił i mogę potwierdzić - dobry. Dziwne że wcześniej o nim nie słyszałam.
__________________
|
2017-07-03, 11:33 | #827 |
Żelkożerca
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 471
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Powinnam na bierząco wypisywać co obejrzałam, bo czasami już nie pamiętam czy mi się coś podobało czy też było takie sobie.
50. Adolf H. - Ja wam pokażę [2007] - nudne i w pewnym momencie zaczęłam grzebać w internetach z tych nudów. 51. Kopciuszek z przypadku [2016] - niemiecka, lekka komedia. Nic odkrywczego ale mnie się podobało. 52. Rings [2017] - ma niskie oceny ale mnie się podobało. Wystraszyć, nie wystraszyło ale tego już nawet nie oczekuję od horrorów. 53. Zagłada domu Usherów [1960] - film ok |
2017-07-03, 11:45 | #828 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Cytat:
Trzeci kwartał zaczęłam 3 filami: 21. Za jakie grzechy, dobry Boże (2014) - lekka francuska komedia, momentami zabawna. 8/10 22. Zagłada Pompejów (2014) - całkiem dobrze się oglądało 7/10 23. Las Vegas (2013) - Może być. Film obejrzany dla zabicia czasu. 5/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
|
2017-07-03, 18:30 | #829 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Dopisuję się po dłużej przerwie od pisania w wątku (nie od oglądania filmów ).
45. Vicky Cristina Barcelona (2008) - bardzo przyjemny film do obejrzenia nawet po pracy, wciąga aż się nie można doczekać dalszego ciągu, a niby taki trochę o niczym. No i przepiękna Scarlett. Daję 8/10. 46. Jutro będziemy szczęśliwi (2016) - świetna komedia (a mnie naprawdę mało który film tak naprawdę śmieszy) z aktorem znanym z niezapomnianej roli opiekuna w "Nietykalnych" z 2011. roku Film wywarł na mnie duże wrażenie, jeden z lepszych, jakie oglądałam w tym roku. 8/10 47. Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara (2017) - obejrzałam z sentymentu. Raczej już mnie nie wciągają te filmy. Ale fani na pewno nie będą zawiedzeni. Ja się momentami wyłączałam. 6/10 48. Cały ten cukier (2014) - ciekawy, dający do myślenia dokument - 7/10 49. Mumia (2017) - w ogóle nie porwał mnie ten film. 5/10 50. Manchester by the Sea (2016) - takie filmy właśnie lubię, polecam osobom lubiących dramaty. 8/10 51. Dwunastu gniewnych ludzi (1957) - przyznam szczerze, że po tylu wysokich ocenach znajomych oraz wskaźniku prawdopodobieństwa, że mi się ten film spodoba na filmwebie, spodziewałam się czegoś zupeeełnie innego tym nie mniej 7/10. Oglądałam na raty, nie mogłam jakoś się wciągnąć. 52. Ostra noc (2017) - świetna komedia, polecam (aczkolwiek nie całkowicie pruderyjnym) naprawdę warto, przynajmniej wg mnie 8/10 53. Ponad wszystko (2017) - zupełnie czego innego oczekiwałam po tym filmie, jakoś mnie nie przekonał. Na plus zakończenie. 6/10 54. Baby driver (2017) - bardzo dobry, zabawny, a tak się bałam, bo to film akcji. 8/10 55. W starym, dobrym stylu (2017) - ujdzie, ale bez fajerwerków. Ze dwa momenty były naprawdę zabawne. 6/10 Ogólnie skończyłam pierwsze półrocze z pięćdziesięcioma trzema filmami na koncie, także jest realna szansa, że uda mi się ukończyć wyzwanie. |
2017-07-04, 07:09 | #830 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 555
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
69. Ill a déjà tes yeux (2016) - lekka komedia, niby z przekazem ale ogólnie temat zbyt bardzo spłycony. Trochę taka byle jaka ale sam zamysł ciekawy. Ocena 5/10.
70. En man som heter Ove (2015) - piękny film. Trochę komedii też się w tym znajdzie. Super przedstawiona historia, klimat Szwecji bardzo oddany. Ocena 8/10. 71. Miss Sloane (2016) - ruda baba rządząca wszystkimi. Film warto oglądać w dużym skupieniu, ale naprawdę historia jest tego warta. Ocena 8/10. 72. Non-Stop (2014) - chociaż może wydawać się monotonny, bo akcja dzieje się ciągle w tym samym miejscu to jest bardzo trzymający w napięciu. Do końca nie wiedziałam, kto za tym stoi. Ocena 8/10. 73. Murderball (2005) - film polecony przez wykładowce. I chociaż takie tematy mnie kręcą, to film okazał się niezbyt ciekawie nakręcony. Spodziewałam się trochę więcej wstawek o ich życiu na co dzień, jak do tego doszli. A tam praktycznie w kółko o tym samym. Ocena 6/10. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2017-07-04, 08:34 | #831 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
70. Dlaczego on? - o ile można mówić o dobrej grze aktorskiej w komedii to James Franco zagrał bardzo przekonująco. Nie brakuje też płytkich żarcików ale jako odstresowywacz czemu nie
71. Kong. Wyspa czaszki - rozumiem że Kong - ok, ale czemu pojawiły się tam inne pradawne stwory? Za dużo dziwnego na raz. Fajna muzyka, świetne efekty specjalne, do momentu ataku na Konga powiedzmy że miało to ręce i nogi ale dalej WTF ?
__________________
Edytowane przez żurawinka Czas edycji: 2017-07-06 o 09:50 |
2017-07-06, 18:01 | #832 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
220. "Pokot" - liczyłam na coś więcej. Film do obejrzenia, ale większych emocji nie wywołuje. 5/10
221."Życie jest piękne" - początek jakoś nie przypadł mi do gustu, ale później było już tylko lepiej. Zdecydowanie polecam. 7/10 222. "Lego batman" - momentami całkiem śmieszna komedia. 6/10 223. "Au nom de ma fille" - wciągający film oparty na faktach. 6/10 224. "McImperium" - smutna historia popularnej restauracji fast food. 7/10 225. "Jeden dzień" - lubię czasem obejrzeć ten film o spóźnionej miłości. 7/10 226. "Pogrzebać przeszłość" - marne kino. 4/10 227. "Wcielenie" - bardzo się rozczarowałam. Nudny film. 4/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-07-06, 18:27 | #833 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
72. John Wick 2 - zupełnie zapomniałam że obejrzałam Niezły, miałam małe deja vu że oglądam jedynkę.
__________________
|
2017-07-07, 22:22 | #835 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
24. Diabeł ubiera się u Prady- lekka komedia. Polecam
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-07-10, 22:44 | #836 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
73. Ghost in the shell - dawno nie oglądałam tak nudnego sci-fi, czekałam na jakąś głębię ( no dobrze przytulenie głównej bohaterki na końcu było wzruszające... odrobinę ) ale się nie doczekałam, przede wszystkim był bardzo przewidywalny, jak kalka z innych filmów. Johansson obnaża słabe umiejętności aktorskie, dziwny chód i jedna mina to za mało, w tym komputerowym wdzianku wyglądała jakoś grubo, może była za ładna do roli i ją chcieli pobrzydzić ( no nie udało się ) Efekty specjalne to za mało na dzisiejsze kino.
__________________
|
2017-07-11, 22:53 | #837 |
strachajło
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 521
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
14. Lion. Droga do domu - trochę za bardzo rozwleczony, ale historia wzruszająca.
__________________
|
2017-07-12, 17:10 | #838 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
139. Air Force One - najgorszy film, jaki widziałam. Arcypropagandowy, sztuczny, z beznadziejnymi efektami, patetyczną muzyką, oklepanymi, żałosnymi wręcz tekstami, przewidywalny do bólu. Trudno mi uwierzyć, że ten film powstał na poważnie. Jedyny plus to obsada. 2/10
140. Piekielna głębia - jeszcze gorszy od "Air Force One". Oprócz oklepania i przewidywalności, kwestie tak żałosne i sztucznie podniosłe, że przechodzą ciarki. Muzyka w ogóle niedopasowana do momentu, efekty jak z kreskówki, w ogóle nie trzymał w napięciu ani nie straszył. Na dodatek pełen nieścisłości w scenariuszu. I nawet gdybym chciała, za nic nie umiem znaleźć ani jednego plusa. 1/10 141. Showgirls - ten film nawet nie próbował być dobry i dzięki Bogu. Przewidywalny, nudny, z durnym humorem i niewyobrażalnie złą główną aktorką. 2/10 142. Jurassic Park 3 - nie wiem, dlaczego na początku filmu był tak okropny montaż, ale później się poprawili. Film jak każdy inny hollywoodzki, nic wyjątkowego oprócz super efektów. 6/10 143. Jak stracić chłopaka w 10 dni - nawet zabawny, przyjemnie się oglądało, tylko końcówka wszystko zniszczyła, bo była oklepana i przewidywalna, ale czego innego można się spodziewać po stereotypowej komedii romantycznej. 6/10 144. Indecent Proposal - piękny, nie powiem, że był wzruszający, ale na pewno wciągał i wywoływał emocje. Bardzo mi się podobała narracja, przepiękna muzyka i fakt, że było bardzo mało jakichś "tanich", typowych chwytów. Nic nie było przesadzone i pomimo, że nie zaskakiwał, to wcale nie można powiedzieć, że się już coś takiego widziało. 9/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-07-12, 21:40 | #839 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
74. Wielki mur - dla dużych i małych chłopców bardzo z przymrużeniem oka.
75.Assassin's Creed - ale szmira, nawet Fassbender nie dał rady go uratować.
__________________
Edytowane przez żurawinka Czas edycji: 2017-07-13 o 22:01 |
2017-07-14, 12:41 | #840 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 126
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
26. Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej - 8/10 bardzo, ale to bardzo przyzwoity film
27. Piękny drań - 7/10 28. Jutro będziemy szczęśliwi - 9/10 29. Piękna i Bestia (2017) - 9/10 30. Table 19 - 4/10 wynudziłam się na nim 31. Czas surferów - 7/10 Zrobiłam sobie maraton filmów Smarzowskiego 32. Dom zły - 7/10 33. Pod mocnym aniołem - 6/10 34. Róża - 7/10 35. Drogówka - 8/10 36. Wołyń - 9/10 bardzo mocny, film i historia o której myśli się jeszcze długo po obejrzeniu 37. Wesele - 7/10 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:28.