Seks a rodzice - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-04-16, 22:11   #1
rusalka66
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 34
Thumbs down

Seks a rodzice


Witam. Mam 20 lat, studiuję. Prawie rok temu poznałam chłopaka i zaczęłam z nim uprawiać seks. Nikt z rodziny nic nie wie, bo by mnie potępili. Moja mama nie lubi mojego chłopaka, twierdzi, że jest nieodpowiedni. Nie pozwala mi u niego nocować kiedy razem wracamy z imprezy, wydzwania, robi sceny, mówi że tak nie wypada i że nie mam ambicji. Nie pozwala mi jechać z nim na wakacje, bo jak twierdzi, wrócę z brzuchem. Zaczynam siebie obwiniać czy robię coś złego sypiając z nim. Zabezpieczamy się rzecz jasna. Mojej mamie nigdy by nie przeszło przez myśl że to robię. Kiedy oglądam z nią film i zaczyna się scena erotyczna ona przełącza. Kiedy ktoś w towarzystwie mówi sprośny dowcip to go ucisza. Czuję się jak niedorozwinięte dziecko. Ona uważa mnie za pustaka który przy pierwszej lepszej okazji wpadnie i zrujnuje sobie życie.
rusalka66 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-16, 22:53   #2
201701300922
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 9 327
Dot.: Seks a rodzice

No cóż, nie wiem jakich rad tu od nas oczekujesz? Jak przekonać mamę, że jesteś odpowedzialna i wiesz co robisz?

Wydaje mi się, że to wcale nie jest proste. Z jakichś powodów ma takie a nie inne przekonania i tyle.
201701300922 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-16, 22:58   #3
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 374
Dot.: Seks a rodzice

No i trudno to jest jej zdanie - może jak pojedziesz na te wakacje i wrócisz bez przysłowiowego brzucha to ci zaufa dla mnie to jedyne rozwiązanie - POKAZAĆ, że nie jesteś taka jak ona myśli