2015-05-21, 13:38 | #271 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Historia Gabby Douglas - szału nie ma..można obejrzeć
__________________
|
2015-05-22, 01:16 | #272 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ostatnio obejrzałam "Noi albinoi" (2003) - oglądałam z 3 dni "na raty", bo i nie do końca miałam czas i film jest cięższy, więc owszem na raz nie było tak łatwo. Niemniej mimo tego moja ocena będzie wysoka 7, bo całościowo wart jest uwagi, mimo że tak łatwo to się nie ogląda. Na pewno świetny jest klimat, bo Islandia, jest to film islandzki, fascynuje mnie, te widoki itp i to, że zupełnie jest inna, tutaj niby rok podobno 2001 jak gdzieś czytałam, a faktycznie jak ktoś napisał wszystko wygląda tam biednie, jak z PRL-u, ale podobno te małe miasta w Islandii mogą tak wyglądać. Zupełnie jakby to było dość dawno, trochę inny świat. Dużo też śniegu, piękne widoki, film trochę z niebieską poświatą jak też ktoś pisał. Historia młodego buntownika Noi, który różni się od innych rówieśników, olewa szkołę, mimo że głupi nie jest i czuję się tam trochę uwięziony, jakby nie mógł rozwinąć skrzydeł. Do tego jego relacje rodzinne, które są dosyć kiepskie i chłopak nie ma tam prawie nikogo, kto byłby mu bliski. Akcja toczy się powoli, sennie, są też wstawki zabawne, ale na pewno jest to zdecydowanie bardziej dramat, więc zadziwiające, że na zalukaj, gdzie oglądałam dali kategorię komedii. Film nie jest też wybitny, ale warty uwagi, zakończenie wydawało się niepasujące do całości, ale chyba znaczenie ma, podobno trzeba tutaj odnieść się do literatury, podobno ktoś na filmwebie ma artykuł, który może wiele co do filmu, motywów wyjaśniać, więc napiszę do tej osoby, by mi wysłała, bo wiadomo bez tych odniesień mogę film rozumieć słabiej. Niemniej, na pewno jest to historia o buncie, ale też dojrzewaniu, trudnych relacjach, trudności w odnalezieniu się w świecie. Moja ocena 7/10, generalnie polecam.
---------- Dopisano o 02:16 ---------- Poprzedni post napisano o 02:14 ---------- Cytat:
|
|
2015-05-22, 06:43 | #273 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 026
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Wkręceni 6/10
Podejrzani zakochani 6/10 Facet (nie)potrzebny od zaraz 2/10 |
2015-05-22, 10:25 | #274 | ||
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
[
Nie, miałam na dysku Cytat:
Miała brwi jak facet Cytat:
Labirynt-- bardzo poruszający, brutalny, choć zakończenie trochę mi nie pasowało. Świetna gra aktorów, jakoś nie przepadam za Dano, ale tutaj świetnie zagrał, ukłony. Za to Gyllenhaal wyglądał jak milion dolarów Sama fabuła jest przerażająca, bo realna. Obsesja ojca by odnaleźć dziecko strasznie przygnębia i wywołuje mieszane uczucia. Film jest świetny i bardzo polecam 9/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
||
2015-05-22, 10:41 | #275 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Chyba jej trochę przesadzona mimika mnie bardziej irytowała, brwi mi nie przeszkadzają, bo np. Lily Collins bardzo mi się podoba, ale tylko jako kobieta, bo aktorką jest według mnie średnią.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2015-05-22, 10:41 | #276 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
EDIT: dubel
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. Edytowane przez kasztanka3 Czas edycji: 2015-05-22 o 10:59 |
2015-05-22, 10:47 | #277 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Edit: Kolejny dubel.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. Edytowane przez kasztanka3 Czas edycji: 2015-05-22 o 10:59 |
2015-05-22, 14:26 | #278 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Godziny strachu - dobry ale nie powala na kolana
__________________
|
2015-05-22, 16:02 | #279 | |
doktór potwór
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 636
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
"Fotograf" Widać, że ambicje zrobienie dobrego thrillera były wielkie. Szkoda, że nie wyszło. Aktorsko jest to jeden z najgorszych filmów jakie ostatnio widziałam. Aktorzy grają na granicy histerii niemal przez cały czas, wszystko jest super hiper serio, a stąd do kiczu już niedaleko, film momentami ociera się o śmieszność. Duży minus to scenariusz. Niewiarygodny, pełen klisz i przeładowany wątkami. Do tego z klasycznym błędem: wszystko opowiedziane przy pomocy dialogów. Jedyny plus to to, że obejrzałam do końca, bo byłam ciekawa zakończenia. Rozczarowanie. Strasznie naiwny i bardzo źle zagrany film. 4/10.
__________________
You look 100% better when I can't see you. Ja idę, on się patrzy. |
|
2015-05-22, 20:51 | #280 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 026
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Karuzela
Polski film z 2014 roku. Wydaje mi się, że można było to obejrzeć tylko w niszowych kinach. Historia dwóch braci. Między nimi kobieta. Bywa dramatycznie. Dobrze pokazana intymność, zero przerysowania, kiczu. Podobała mi się gra Mikołaja Roznerskiego i Mateusza Janickiego. Ogromny plus za zdjęcia! Daję 6. |
2015-05-23, 14:44 | #281 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: znikąd
Wiadomości: 889
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Przeczucie (2007) thriller, dramat - 6/10
__________________
. "Tych, co upadną, (...) inni rozrywają na strzępy" /V.Woolf/ -------------------------------------------------------------------------------------------------- „Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać” /M.T.C./
<3 LC |
|
2015-05-23, 15:38 | #282 |
doktór potwór
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 636
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ten film nie miał za grosz stylu, czy jakiejkolwiek charyzmy, a do tego bezczelnie żerował na zdartych na śmierć kliszach fabularnych i to bez grama finezji, dystansu, czy jakiegokolwiek cudzysłowu.
__________________
You look 100% better when I can't see you. Ja idę, on się patrzy. |
2015-05-23, 16:31 | #283 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 026
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Bez wstydu
Jest w porządku, ale szału nie ma. Historia zakazanego uczucia, które rodzi się między bratem a siostrą. Spodziewałam się czegoś zdecydowanie mocniejszego. 5/10 |
2015-05-24, 02:20 | #284 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Wczoraj obejrzałam "Perski nowy rok" (2006) (psycho_social udało mi się znaleźć na chomikuj z lektorem wszędzie no i ok, lektor nie był zły). Wcześniejszy film Farhadiego, z aktorką, która grała Elly właśnie w "Co wiesz o Elly". Bardzo dobrze moim zdaniem tutaj też zagrała, fabuła prosta, ale dosyć ciekawa. Nie porywa, tamte filmy jego lepsze, ale ten też całkiem dobry, do refleksji także o małżeństwie, o podejrzeniach zdrady itp. Pod koniec tutaj pojawia się trochę muzyki, dobrze dobranej moim zdaniem i wiadomo nie ma takiego zakończenia jakie może, by niektórzy chcieli, że jest wszystko jasne, ale moim zdaniem zakończenie i tak wiele mówi, pokazuje jak ich relacje mogą dalej się potoczyć. Warto obejrzeć. Niezły film, moja ocena 6/10.
Obejrzałam też thriller "Alone" (2013), a na seansach filmów online "Phobia" (swoją drogą szkoda, że zamknęli ekino.)... Film kameralny, aktorzy raczej nie wyróżniają się, chociaż główny bohater myślę nawet dobrze zagrał. Wszystko dzieje się w domu, bo bohater cierpi na agarofobię i nie wychodzi z mieszkania. Niewielu aktorów, trochę klimatu jest, raczej od początku wiemy co tutaj mniej więcej się dzieje, ale nie przeszkadzało mi to w odbiorze. Trochę trzyma w napięciu, nie jest to świetny film może dla mnie, ale właśnie całkiem niezły. Moja ocena 6/10. Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2015-05-24 o 02:27 |
2015-05-24, 08:02 | #285 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Avengers: Age of Ultron - podobało mi się. choć pierwsza połowa trochę gorsza od drugiej. dużo akcji, fajne efekty. sama fabuła w sumie średnia. ogólnie oglądało się dobrze 7.5/10
i leciał zwiastun Ant-Man'a - zapowiada się fajnie
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2015-05-24, 11:07 | #286 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ja obejrzę Avengersów jeszcze raz, jak będzie dobra kopia do ściągnięcia, pierwsza część spodobała mi się bardziej po obejrzeniu drugi raz w domu, na spokojnie, może teraz też tak będzie.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2015-05-24, 20:26 | #287 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
The age of Adaline (2015) - 6,5/10.
Nie spodziewałam się cudów i bardzo dobrze, bo wówczas byłoby to rozczarowanie. Chciałam lekką i przyjemną historię do obejrzenia wieczorem przy lampce wina i to właśnie dostałam. Jest to historia o miłości, i gdyby była tylko o miłości między kobietą a mężczyzną, ocena byłaby niższa. Bardzo podoba mi się to, jak w filmie potraktowano temat przemijania, starzenia się, bardzo również podobało mi się ukazanie relacji pomiędzy Adaline i Flemming. Mimo, że nie jest to arcydzieło, to uważam, że film jest wart obejrzenia i polecam.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2015-05-24, 22:57 | #288 |
Naczelna Nastolatka
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 25 807
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
The Voices 2014 coś niesamowitego. W filmwebie opisane jako kryminalna komedia, ale to nie jest komedia. To jest thriller psychologiczny, groteska może trochę. Jestem pod wrażeniem. 8/10
__________________
Małgorzata i spółka. Matka natura to suka. |
2015-05-25, 00:51 | #289 |
doktór potwór
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 636
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Musimy porozmawiać o Kevinie" Dobry film z rewelacyjną rolą Tildy Swinton. Podobał mi się, ale jednak mam wrażenie, że mógł być lepszy. Jestem w połowie książki i rozmyślania głównej bohaterki po prostu zwalają z nóg. Wiem, że to jest trudno przełożyć na język filmu, ale książka jest jednak o wiele lepsza poruszająca i naprawdę skłaniająca do myślenia. ale w filmie za to jest Ezra Miller, charyzma tego gościa po prostu rozsadza monitor. 7/10.
"Poliss" Film błędnie określony jako dramat/kryminał. Dla mnie to obyczajówka i to bardzo przeciętna i o co najmniej 30 minut za długa. W filmie pojawiają koszmarne, obrzydliwe przestępstwa popełnione na dzieciach, co chwilę gorsza patologia, a niestety poruszyła mnie odrobinę tylko jedna scena. Zbyt wielu niedookreślonych bohaterów, zbędne wątki, bezrefleksyjne prezentowanie "prawdziwych spraw" paryskiej policji. Serialowa jakość bez jakiejkolwiek głębszej refleksji. Płytki film na mega trudny film. 4/10.
__________________
You look 100% better when I can't see you. Ja idę, on się patrzy. |
2015-05-25, 11:08 | #290 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Jupiter: Intronizacja-- fabuła wzięta dosłowie z kosmosu, nic, kompletnie nic nie wnosząca do kinematografii poza całkiem udanymi efektami specjalnymi. Kurczę, szukając pozytywów tego filmu przychodzi mi tylko na myśl występ Eddiego Redmayne'a, który tak właściwie ratował cały film. Gwiazdkę mogę przyzać za efekty, bo były niezłe. Dziwi mnie, że twórcy Matrix'a stworzyli taki film, no nie wiem, nie przemawia do mnie. Nie czepiam się wilkowatego Tatuma, taką dostał rolę. Acha, jest jedno zaskoczenie w filmie- Sean Bean nie umiera 4/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2015-05-25, 11:16 | #291 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Stare grzechy mają długie cienie - dobry i wciągający film. fajnie poprowadzona fabuła, fajny klimat. ogólnie solidny kryminał. 7/10
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2015-05-25, 12:19 | #292 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Akademia wampirów - według mnie słaby i troche nudny
__________________
|
2015-05-25, 16:02 | #293 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 363
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
|
|
2015-05-25, 21:59 | #294 |
Bang Bang Lucky Luck !
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z daleka :)
Wiadomości: 10 032
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ta cholerna wyszukiwarka nie działa na starym wizażu ani na tym badziewnym nowym, a chciałam poszukać waszych ocen o filmie " Ex Machina ".
" Ex Machina " No więc jak dla mnie był nawet dobry, ciekawa " postać " ta Ava była jako robot.. Jedynie trochę nudne były te badania, czasem nie chciało mi się tego słuchać :p Gdybym sama miała mieszkać na takim zadupie, bez zasięgu i prowadzić badania pod ziemią gdzie cały dom jest na zasilanie i można do pokoju wejść/wyjść kartą to bym chyba oszalała No i końcówka mnie zaskoczyła :P Nie myślałam, że tak sytuacja obróci się z Avą i tym blondynem - zapomniałam imienia :p W sumie sama nie wiem jak go ocenić... jak na razie daje mocne 6/10, może potem zmienię na7 ale sama nie wiem... |
2015-05-25, 22:50 | #295 | |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2014-08
Wiadomości: 20
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
też oglądałem ale dal mnie minimum 7/10 :P
__________________
zjemto.pl blog kulinarny z przepisami |
|
2015-05-25, 23:48 | #296 |
doktór potwór
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 636
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Dziewczyny z bandy" Tytuł masakra, "Girlhood" brzmi lepiej i bardziej pasuje do filmu. A sam film, cóż... Robię sobie odwyk od francuskiego kina. Kolejny z rzędu za długi, rozlazły snuj bez konkretów. Niby o dorastaniu, niby że dziewczyny mają gorzej, ale jakoś mało przekonująco,dużo niekonsekwencji w scenariuszu, porzucone wątki, bohaterka pokazywana w jakichś niewiele znaczących sytuacjach przez połowę filmu. Dłużył się strasznie. 5/10 tylko za ostatnią scenę rozmowy z chłopakiem - osłodziła mi jakoś te 2 godziny nudy.
__________________
You look 100% better when I can't see you. Ja idę, on się patrzy. |
2015-05-27, 09:08 | #297 |
Marszałkini II RP
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 547
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
[B]"Hanna"[B] - z Erikiem Baną i Kate Blanchett. Zupełnie przypadkiem trafiłam na ten film i bardzo mi się podobał. Wartka akcja, bez momentów kiedy nic się nie dzieje. O dziewczynie, która jest wytworem inżynierii genetycznej i urodziła się w Polsce, a teraz chcą ją zabić. Bardzo dobry film. 9/10
|
2015-05-27, 09:16 | #298 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Choose (2011) - 4/10.
Do obejrzenia skusił mnie opis, akurat miałam ochotę na jakiś thriller na wieczór. Z przykrością stwierdzam, że największą zaletą tego filmu jest uroda Katheryn Winnick. Poprowadzenie głównego wątku średnie, zmarnowany potencjał, bo można było z tego zrobić dobry thriller, jedynie zakończenie nawet mi się podobało, głównie dlatego, że odstawało od miernej reszty.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2015-05-27, 09:24 | #299 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ręka Boga - jakoś mnie nie wciągnął
__________________
|
2015-05-27, 09:34 | #300 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Volver-Jeśli mam być szczera to mój chyba pierwszy film Almodovara. Bardzo specyficzny klimat i kolorystyka filmu sprawiają,że ogląda się ten obraz bardzo dobrze. Jednak całą moją uwagę skradła Penelope Cruz - niesamowita pod względem urody i talentu. Czasami było jak dla mnie trochę za ckliwie ale na pewno sięgnę jeszcze po coś tego reżysera 7/10
Człowiek,który gapił się na kozy-Film bardzo w stylu braci Coen,poczucie humoru jak w Tajne przez poufne albo Big Lebowski. Ja za Coenami nie przepadam,więc dla mnie to minus. Dobrze zagrany ale mnie zupełnie nie porwał ten styl 4/10 Kapitan Ameryka:Zimowy Żołnierz-Jeden z najlepszych filmów od Marvela. Czysta rozrywka na najwyższym poziomie 8/10 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:58.